Gadījuma bilde

Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehnika, remonts

Tēma: Diskusija par 2 Taktu krosiniekiem

AutorsZiņojums
peecis
26. Jan 2009, 17:15#21

Kopš: 21. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 2923

Braucu ar: duke 690, yamaha YRS-24B


26 Jan 2009, 17:09:14 shkapars rakstīja:
jā, virzuļi sadeg. arī baikam nomainot trubu un gaisa filtru, nenoregulējot degmaisījumu var nokaut motoru.

2T jau vēl bīstamāk, liesāks degmaisījums = mazāk eļļa


ok, paldies, veelviens iemesls paarvareet skopumu un iegaadaat tuneboju vai powerkomandieri.

-----------------
Jāņa evanģēlijs 7:37
Beidzamajā, lielajā svētku dienā Jēzus uzstājās un sauca: "Ja kam slāpst, tas lai nāk pie Manis un dzer!

Offline

kurbuls
26. Jan 2009, 17:15#22

Kopš: 21. Apr 2008

Ziņojumi: 2150

Braucu ar: Sherco 300 2T


26 Jan 2009, 16:48:42 shkapars rakstīja:
man pēc manuāļa ir no 5 C jāliek vienu izmēru resnāka galvenā dīze, pie -15C 2us izmērus resnāka, un abos gadījumos jāceļ adata par 1u uz augšu. man it kā 4T, bet nu gaisa īpašības no tā jau nemainās. 2T ir vēl jūtīgāks uz šito. apskaties sveci kādā krāsā, zināsi ir bijis liesais vai nē.

Savam 2t vairaak reguleeju uz izjuutu. Kad saaka neiet - mainiiju diizes. Nopirku diizhu komplektu shtatos. Jaa, arii sveci peetiiju. 4T uz ziemu neko nemainu - ja paliek aukstaaks ielieku svilpi trubaa

-----------------
per rectum ad astra

Offline

shkapars
26. Jan 2009, 17:17#23

Kopš: 29. May 2008

Ziņojumi: 1224

Braucu ar: GSXR 1000 K5, CRF 250, Bauer 5000, Superior XP909

nu man piemēram pagājušogad pēc durkas pārbrauciena 125 2T nākošajā treniņā izbeidzās klanis. arī ņeržikam 250 2T pēc tam drīz noklājās. nav 2T paredzēti pārbraucieniem.

Offline

shkapars
26. Jan 2009, 17:19#24

Kopš: 29. May 2008

Ziņojumi: 1224

Braucu ar: GSXR 1000 K5, CRF 250, Bauer 5000, Superior XP909

manējais 250 4T šāva izpūtējā atmetoties, pārlasīju manuāli, nopirku resnāku dīzi un pacēlu adatu = cits mociklets

Offline

endurists
26. Jan 2009, 17:27#25

Kopš: 12. May 2008

Ziņojumi: 1245

Braucu ar: Husaberg FE 501 2013, KTM LC4 Adventure R'98


26 Jan 2009, 16:50:54 shkapars rakstīja:
liess - pelēka, normāls - brūna, trekns - melna



Svece pelēka - tātad laikam liesais

Tagad jādomā ko ar cilindru darīt, pie lūkām divas nelielas švīkas, aizmetināt un noslīpēt - vai ir kādi citi risinājumi un kurš varētu ko ieteikt?!?!

-----------------
Husaberg FE 501 2013
KTM LC4 Adventure R'98

Offline

i-moto
26. Jan 2009, 17:29#26

Kopš: 25. Jan 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 285

Braucu ar: SUZUKI GSX650F , HONDA MUGEN TOURER,YAMAHA YZ250 09*,ZX6R,CBR600F

Tādu problēmu iemesli var būt arī citi.Atkarīgs no tā kā ir piebraukts motors pēc remota.Vai nav dots uzreizi ručkā.Vēl viens no iemesliem varētu būt kā motors pirms braukšanas bij uzsildīts?Daudzi ar aukstu 2-takt motoru neuzsildot griež kā traki.pēc tam vainu meklē citur!!

Offline

shkapars
26. Jan 2009, 17:30#27

Kopš: 29. May 2008

Ziņojumi: 1224

Braucu ar: GSXR 1000 K5, CRF 250, Bauer 5000, Superior XP909

a tev ir cilindrs ar nikosilu vai čuguna čaulu?

Offline

endurists
26. Jan 2009, 17:30#28

Kopš: 12. May 2008

Ziņojumi: 1245

Braucu ar: Husaberg FE 501 2013, KTM LC4 Adventure R'98


26 Jan 2009, 17:30:04 shkapars rakstīja:
a tev ir cilindrs ar nikosilu vai čuguna čaulu?

Nikolajs - nikosils

[ Šo ziņu laboja endurists, 26 Jan 2009, 17:32:27 ]



-----------------
Husaberg FE 501 2013
KTM LC4 Adventure R'98

Offline

shkapars
26. Jan 2009, 17:34#29

Kopš: 29. May 2008

Ziņojumi: 1224

Braucu ar: GSXR 1000 K5, CRF 250, Bauer 5000, Superior XP909

nu par motora piebraukšanu ir divi atšķirīgi viedokļi - pēc manuāļa un tieši otrādi. lai gredzeni normāli iesēstos, ir jādod ručkā. šo variantu iesaka daudzi usa motoru tjuneri, kas taisa motorus nopietniem braucējiem. un arī ar paskaidrojumiem, kāpēc tā jādara. iesaku palasīt mototuneusa.com un thumpertalk.com

Offline

shkapars
26. Jan 2009, 17:36#30

Kopš: 29. May 2008

Ziņojumi: 1224

Braucu ar: GSXR 1000 K5, CRF 250, Bauer 5000, Superior XP909


26 Jan 2009, 17:30:45 endurists rakstīja:

26 Jan 2009, 17:30:04 shkapars rakstīja:
a tev ir cilindrs ar nikosilu vai čuguna čaulu?

Nikolajs - nikosils


cik atceros, tad nikolaju taisa tikai čehijā un holandē. varbūt kļūdos. bet jebkurā gadījumā var arī iepresēt čuguna čaulu.

Offline

i-moto
26. Jan 2009, 17:38#31

Kopš: 25. Jan 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 285

Braucu ar: SUZUKI GSX650F , HONDA MUGEN TOURER,YAMAHA YZ250 09*,ZX6R,CBR600F

Manai yz-250 bij tieši tāda problēma.Mana vaina bij-jo kaut kad motoru pārkarsēju.Pēc kāda laika gredzens pārlūza.Švīka cilindrā bij riktīga.Izlēmu ieliktgilzi.Pasūtīju Wiseco caur Kawasaki centru.Nebij nemaz dārgi-kādi50Ls laikam.

Offline

endurists
26. Jan 2009, 17:40#32

Kopš: 12. May 2008

Ziņojumi: 1245

Braucu ar: Husaberg FE 501 2013, KTM LC4 Adventure R'98


26 Jan 2009, 17:38:54 i-moto rakstīja:
Manai yz-250 bij tieši tāda problēma.Mana vaina bij-jo kaut kad motoru pārkarsēju.Pēc kāda laika gredzens pārlūza.Švīka cilindrā bij riktīga.Izlēmu ieliktgilzi.Pasūtīju Wiseco caur Kawasaki centru.Nebij nemaz dārgi-kādi50Ls laikam.


Tev bija YZ250 vai YZF250?

-----------------
Husaberg FE 501 2013
KTM LC4 Adventure R'98

Offline

i-moto
26. Jan 2009, 17:41#33

Kopš: 25. Jan 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 285

Braucu ar: SUZUKI GSX650F , HONDA MUGEN TOURER,YAMAHA YZ250 09*,ZX6R,CBR600F

Nikoslu atjauno Čehijā -man ir cilvēks ,kas ar to var palīdzēt

Offline

i-moto
26. Jan 2009, 17:42#34

Kopš: 25. Jan 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 285

Braucu ar: SUZUKI GSX650F , HONDA MUGEN TOURER,YAMAHA YZ250 09*,ZX6R,CBR600F

Man bij-un tagad ir YZ-250 2-taktnieks.Tagad 2007 gada ,bet pirms tam2005

Offline

Modrs
26. Jan 2009, 17:43#35

Kopš: 28. Apr 2008

No: Talsi

Ziņojumi: 2600

Braucu ar: Husqvarna TE/SM 610 IE 07'

430 - 600° C Trekns degmaisījums
600 - 710° C Pareizs degmaisījums (gaisa-degvielas attiecība 14,7 : 1)
>710° C Liess degmaisījums


brīvdienās mērīju 4t motoram atgāzu temperatūru pie liesā un treknā.
liess maisījums pat sadeg ar 1000+ temperatūru..

Offline

bezpvn
26. Jan 2009, 17:45#36

Kopš: 19. Jan 2009

Ziņojumi: 146

Braucu ar:


26 Jan 2009, 17:34:42 shkapars rakstīja:
nu par motora piebraukšanu ir divi atšķirīgi viedokļi - pēc manuāļa un tieši otrādi. lai gredzeni normāli iesēstos, ir jādod ručkā. šo variantu iesaka daudzi usa motoru tjuneri, kas taisa motorus nopietniem braucējiem. un arī ar paskaidrojumiem, kāpēc tā jādara. iesaku palasīt mototuneusa.com un thumpertalk.com
Jāpiebrauc oriģinālās daļas,a tyuna detalas tiek taisītas no labāka materiāla lai nav jāpiebrauc.Ja nav dziļas švīkas tad izhonē un liec virzuli iekšā.

[ Šo ziņu laboja bezpvn, 26 Jan 2009, 17:50:57 ]

Offline

endurists
26. Jan 2009, 17:46#37

Kopš: 12. May 2008

Ziņojumi: 1245

Braucu ar: Husaberg FE 501 2013, KTM LC4 Adventure R'98


26 Jan 2009, 17:41:17 i-moto rakstīja:
Nikoslu atjauno Čehijā -man ir cilvēks ,kas ar to var palīdzēt


Bet ja liki gilzu tad vajadzēja frēzēt vai pārurbt nedaudz lielāka diametra caurumu un kā ar atām izplūdes padarīšanām tas gāja kopā?

-----------------
Husaberg FE 501 2013
KTM LC4 Adventure R'98

Offline

i-moto
26. Jan 2009, 17:53#38

Kopš: 25. Jan 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 285

Braucu ar: SUZUKI GSX650F , HONDA MUGEN TOURER,YAMAHA YZ250 09*,ZX6R,CBR600F

Džeki-meistari izurba un iepresēja gilzu ideāli.Iedevu virzuli jaunu.Visi izmēri bij perfekti piedzīti,un beigās tikai lūkām malas nedaudz šmirģelēja.Visu saliku pats un biju laimīgs!!

Offline

Modrs
26. Jan 2009, 18:18#39

Kopš: 28. Apr 2008

No: Talsi

Ziņojumi: 2600

Braucu ar: Husqvarna TE/SM 610 IE 07'

giļza šajā gadījumā būtu lētākais variants, bet vai labākais....

Offline

gerots
26. Jan 2009, 19:49#40

Kopš: 16. Oct 2008

No: Liepāja

Ziņojumi: 151

Braucu ar: yamaha xt600e '01

Neliels offtopic - Ja savam 4takterim esmu nomainījis trubu, "tipa sport", tad arī jāmaina dīzes, un kā zināt kādas dīzes kur jāmaina? Itkā dīzes jāmaina arī lai izjustu trubas efektu, bet nekad nav bijusi darīšana ar tādām lietām...

Offline