Online
Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: BMW F650
Autors | Ziņojums |
Aivarss | | Kopš: 20. Mar 2013
Ziņojumi: 5
Braucu ar: BMW R858R
|
15 Mar 2014, 16:23:16 kinigadners rakstīja:
15 Mar 2014, 16:15:53 apophis rakstīja:
15 Mar 2014, 14:01:56 baizels rakstīja:
Nu laikam esi diezgan varvariski piegājis tai lietai. Cik ir jaukti štoki bukses nav sačakarētas ,vismaz ne parastai dakšai. Abgrieztām dakšām ir alumīnija daļa jāsilda lai bukses atbrīvotos, bet informāciju var atrast manuāļos.
Lietas daru prātīgi
Lai cik prātīgi centos, tomēr vienam štokam bukses samaucās kopā bišķiņ.
Šī problēma ir diezgan bieža jaucot dakšas,žēt tikai,ka daudzi no mājās darboņiem pat nepamana ka sadzinuši vienu buksi zem otras un liek tik kopā
Sveiki!
Manam kumeļam pa ziemu sāka puņķoties viens štoks+ vēl ir brīvkustības. Pa smuko esmu izjaucis, ticis līdz apakšējam blīvslēgam, kā
Jūs dabūjat ārā to štoku no apakšējās daļas ???
Apakšējā skrūve arī griežas uz riņķi, kā to dabūjat vaļā.
p.s. Manuālī (atrasts internetā)vispār nekas nav par priekšējo dakšu - ir tikai kā nomainīt eļļu nomaiņa | Offline | | |
kinigadners | | Kopš: 25. Sep 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 1366
Braucu ar: Ktm890 R
| Zem smilšusarga izņem drāts sprostgredzenu,apakšējo skrūvi ja iet uz riņķi skrūvē vaļā ar servissa gaisa pistoli,kad tas ir izdarīts abas štoka daļas brutāli rauj ārā vienu no otras ar palielu troksni .Visu procesu var pameklēt youtube,tur ir daudzu darboņu video. | Offline | | |
andrejins | | Kopš: 21. Sep 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 1529
Braucu ar: BMW F650 Strada
| apakšējo skrūvi vēl pirms eļļas izliešanas ar asu kustību atlauz vaļā, lai kasete (cartridge) negriežas uz riņķi
https://www.youtube.com/watch?v=vrmYJgcGX30
Re ur process izskaidrots... video gan kāda pusstunda
----------------- Purkšķinu ar vienpodnieku...
| Offline | | |
|
apophis | | Kopš: 22. Sep 2008
No: Tukums
Ziņojumi: 238
Braucu ar: BMW F650GS Dakar
| F650Gs oriģinālajai dakša nav kārtridži.
Tas, ko nevari atskrūvēt ir damper rod gala skrūve.
ieliec atsperi ar preload trubu, lai spiež uz damper rod un tad mēģini atskrūvēt.[ Šo ziņu laboja apophis, 26 Mar 2014, 10:31:00 ]
----------------- BMW F650GS Dakar | Offline | | |
andrejins | | Kopš: 21. Sep 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 1529
Braucu ar: BMW F650 Strada
|
26 Mar 2014, 10:30:23 apophis rakstīja:
F650Gs oriģinālajai dakša nav kārtridži.
Tas, ko nevari atskrūvēt ir damper rod gala skrūve.
ieliec atsperi ar preload trubu, lai spiež uz damper rod un tad mēģini atskrūvēt.
Ir vai nav uz damper roda kārtridžs tās jau ir detaļas, bet ideja ir tāda, ja apakšējo skrūvi mēģināsi atskrūvēt maigi, tad arī ar spiedienu uz damper rodu tas ne vienmēr sanāks... Pirmajai kustībai ir jābūt asai, lai skrūve izkustētos, bet damper rods paliktu uz vietas...
Re kur f650 priekšējās dakšas uzbūve.
Ideja ir tajā, ka jāatskrūvē skrūve nr 12, tā, lai detaļa nr 19 paliek nekustīga [ Šo ziņu laboja andrejins, 26 Mar 2014, 11:35:42 ]
----------------- Purkšķinu ar vienpodnieku...
| Offline | | |
Gantais | | Kopš: 27. Sep 2012
No: Ogre
Ziņojumi: 2718
Braucu ar: R1150Gs. F650Gs
| Līdz šim jauktajās dakšās (3 dažādiem mo) detaļai 19 galā ir bijis iekšējais 6kantis vai 12kantis, kur ieliikt spec tooli aiz kura viņu noturēt lai negriežas. Kā ir dotajam moo, nemaku pateikt bet ir ieteikums rūpīgi papētīt... a moška mandaloška
----------------- Ātrums nav pašmērķis... galvenais ir process ... | Offline | | |
andrejins | | Kopš: 21. Sep 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 1529
Braucu ar: BMW F650 Strada
|
26 Mar 2014, 11:54:34 Gantais rakstīja:
Līdz šim jauktajās dakšās (3 dažādiem mo) detaļai 19 galā ir bijis iekšējais 6kantis vai 12kantis, kur ieliikt spec tooli aiz kura viņu noturēt lai negriežas. Kā ir dotajam moo, nemaku pateikt bet ir ieteikums rūpīgi papētīt... a moška mandaloška
Gantais, šeit, diemžēl, nav šādas opcijas, tāpēc, pirms jaukšanas vajadzētu atlauzt, lai var atskrūvēt
Atceros, ka mazajam varadierim bija seškantis damper roda augšā...[ Šo ziņu laboja andrejins, 26 Mar 2014, 15:51:37 ]
----------------- Purkšķinu ar vienpodnieku...
| Offline | | |
Aivarss | | Kopš: 20. Mar 2013
Ziņojumi: 5
Braucu ar: BMW R858R
| Dabūju vaļā... Servisa pneimoaparāts nelīdzēja, jo grieza uz riņķī to iekšējo virzuli. Izštukoju sekojošu domu gājienu- saliku kopā atpakaļ dakšas trubu, atradu vietu, kur to līdz galam iespiežot iekšā līdz galam un nofiksēju to (lai dakša neaizlido kosmosā), paņēmu bormašīnu (jo manuāli skrūvējot griezās viss uz riņķi tāpat), ieliku attiecīgo seškanti, ieslēdzu perforātora režīmu uz izkrūvēšanu - un skrūve ārā bija. p.s.Kāds gudrinieks iepriekšs tās skrūves vīni noziedis bija ar fiksētājlīmi .... | Offline | | |
andrejins | | Kopš: 21. Sep 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 1529
Braucu ar: BMW F650 Strada
| tai skrūvei manuālī loctite nav prasīts, bet, ja nebūtu sākumā eļļu izlējis, tad, domāju, ka arī bez perforatora izdotos
Galvenais pa varotoku uzsist ar attiecīgu spēku un skrūve paliek brīva...
Baigi labi, ka ir vēl cilvēki ar izdomu
----------------- Purkšķinu ar vienpodnieku...
| Offline | | |
Kikos | | Kopš: 18. Aug 2008
Ziņojumi: 107
Braucu ar: BMW R1150gs
| 5 gadus braucu ar mazo varadero,ir doma pirkt lielaku,ko zinataji varetu pastastit par bmwf650 1996g.cik liels resurss motoram,vadamiba,nauda ir tik cik ir. ap 2000.ko varat ieteikt.
esosaa BMW F650 tēma nekam neder??
BMW F650
bet es nepirktu tik vecu.
motora resurss liels - nenobeidzams. var atrast lietotajus ar 100K+ km vai jūdzes un nav problēmu.
bet viss cits ir vecs un ļooti atkarīgs cik labi uzturēts mocis - gan motoram gan visam citam. skaidrs ir viens - dabūsi vēl likt iekšā 96. gada modelim.
saprotu neesmu labākais avots jo tirgoju 2006. gada pa lielāku ciparu. bet zinu ka mocis ir labs un daudzas problēmas kas bija agrākiem modeļiem vairs nav.
pagoogle kaut "f650 fork issue" un iečeko bildes.
vispār GS versija man liekas ir superīgāka.
bet ieej īstajā topikā un tur uzprasi lietotājam - andrejins viņam ir vecāks F650
----------------- pleve.lv Visu veidu lauksaimniecības plēves! | Offline | | |
Kikos | | Kopš: 18. Aug 2008
Ziņojumi: 107
Braucu ar: BMW R1150gs
| Pārmetu uz esošo topiku!
Man ir 99g. F650. Normāls mazprasīgs aparāts, gadam nav baiga nozīme, galvenais ir stāvoklis.
Pats nobraucis esu 2 sez, nomainīts ir tik startera relejs, pirku ķinieti pa kapeikām, bet sez jau nogāja, pārējais kā visiem maini eļļu kalodkas un dod mizā. Nav nekas baigi jaudīgs, ber braukt var. Pa grantenēm labi iet, dziļos dubļos un smiltīs smags.
Pie lielāka budžeta ņemtu F800gs.
----------------- pleve.lv Visu veidu lauksaimniecības plēves! | Offline | | |
Dadina | | Kopš: 09. Jan 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 4
Braucu ar: BMW F650ST
| Laikam nesekoju līdzi tik cītīgi, jo gan jau kāds ir minējis, kur var atrast labu meistaru, kas salabotu dakšu, lai "nepuņķojas"? | Offline | | |
VSK | | Kopš: 15. Nov 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 259
Braucu ar: BMW f650gs
| Vispirms jāizlaiž saspiestais gaiss no štokiem.Ja turpina puņķoties tad protams blīvslēgi. | Offline | | |
VATERLAND | | Kopš: 01. Jan 2011
Ziņojumi: 3024
Braucu ar: Drūmo klasiku (C)
|
12 Jun 2015, 16:10:17 Dadina rakstīja:
Laikam nesekoju līdzi tik cītīgi, jo gan jau kāds ir minējis, kur var atrast labu meistaru, kas salabotu dakšu, lai "nepuņķojas"?
Dadinai ir jauzklabina PM lietotajam Andrejins tik vienkārši
----------------- Mach mit, mach nach, mach besser
https://www.maksla.lv | Offline | | |
Dadina | | Kopš: 09. Jan 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 4
Braucu ar: BMW F650ST
|
13 Jun 2015, 20:40:23 VATERLAND rakstīja:
12 Jun 2015, 16:10:17 Dadina rakstīja:
Laikam nesekoju līdzi tik cītīgi, jo gan jau kāds ir minējis, kur var atrast labu meistaru, kas salabotu dakšu, lai "nepuņķojas"?
Dadinai ir jauzklabina PM lietotajam Andrejins tik vienkārši
Paldies, klabinās Andrejinam, jo tie ir blīvslēgi.
Jasačubina braucamais un jālaiž dzīvē! | Offline | | |
VATERLAND | | Kopš: 01. Jan 2011
Ziņojumi: 3024
Braucu ar: Drūmo klasiku (C)
|
14 Jun 2015, 12:43:59 Dadina rakstīja:
13 Jun 2015, 20:40:23 VATERLAND rakstīja:
12 Jun 2015, 16:10:17 Dadina rakstīja:
Laikam nesekoju līdzi tik cītīgi, jo gan jau kāds ir minējis, kur var atrast labu meistaru, kas salabotu dakšu, lai "nepuņķojas"?
Dadinai ir jauzklabina PM lietotajam Andrejins tik vienkārši
Paldies, klabinās Andrejinam, jo tie ir blīvslēgi.
Jasačubina braucamais un jālaiž dzīvē!
...un vispābā, ja Dadina čunčina ar F650 ir pamatots iemesls draudzēties ar MP lietotāku Andrejiņš - viš zin drēbi
----------------- Mach mit, mach nach, mach besser
https://www.maksla.lv | Offline | | |
andrejins | | Kopš: 21. Sep 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 1529
Braucu ar: BMW F650 Strada
| Paldies Fāter
Re kā kamēr ķimerējos ap tenerēm un BmwR45, tikmēr jau man piespēlē manējo... F650ST
Pārlasīt dakšu tiešām ir sīkums... ilgāk ir nolasīt plastmasas lai līdz viņai tiktu un pēcāk atpakaļ salikt, lai gan tas darās ar ciet acīm Īpaši pēc šīs ziemas, kad pārlasīts viss sākot ar rāmi, beidzot ar motora augšdaļu
----------------- Purkšķinu ar vienpodnieku...
| Offline | | |
andrejins | | Kopš: 21. Sep 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 1529
Braucu ar: BMW F650 Strada
|
12 Jun 2015, 16:55:48 VSK rakstīja:
Vispirms jāizlaiž saspiestais gaiss no štokiem.Ja turpina puņķoties tad protams blīvslēgi.
Vsk ST modifikācijai nav ko izlaist no štokiem A dakšai eļļa jāmaina katru rudeni (starpsezonā) A saļņiki it kā ejot 2+ sezonas
----------------- Purkšķinu ar vienpodnieku...
| Offline | | |
VSK | | Kopš: 15. Nov 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 259
Braucu ar: BMW f650gs
| To Andrejins.
Vai tad st un gs dakšas nav vienādas un ar laiku tur nesakrājās spiediens? | Offline | | |
andrejins | | Kopš: 21. Sep 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 1529
Braucu ar: BMW F650 Strada
| Gs ir ventilis pa kuru nolaist st ir bik pinkerigak, jo jaskruve gali vala
----------------- Purkšķinu ar vienpodnieku...
| Offline | | |
|
|