Gadījuma bilde

Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehnika, remonts

Tēma: Moto degvielas patēriņš

AutorsZiņojums
mexa
25. Jun 2013, 09:03#89

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 6888

Braucu ar: VT

VFR700F braucot 110-120 4.8 litri uz simta, tālāk jau drusku sāk rīt pie 200 braucot 10 ēd

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā

Offline

BigMan
25. Jun 2013, 09:11#90

Kopš: 21. Apr 2008

Ziņojumi: 2022

Braucu ar: Triumph 1200 Explorer, Zilo karbunkuli un Kawa KFX 700


23 Jun 2013, 13:42:30 mm325 rakstīja:
ir pilnīgi vienalaga cik viņš tērē.Braucam,kad varam un lejam,cik vajag.


+1000!!!

P.S. GSX1400, ~12 litri/100 km, ~90% STATOIL 98 bendža.

-----------------
www.durka.lv

Offline

elf
25. Jun 2013, 09:11#91

Kopš: 29. May 2008

No: Alūksne

Ziņojumi: 1206

Braucu ar: Honda Transalp XL650V+Pav40,Jawa 634,Iž Planeta Sport ,Dnepr 11,Lada 4x4 .Rīga-7. Buhanka .


24 Jun 2013, 12:17:30 Niksons rakstīja:
R12rt (k26)
Tīri pilsētas cikli (pieškiļam, viegli pasildam, nobraucam 5 km, pec 2 st - visstaspac) - 6,9 L/100
LV haivejs - pārkāpjot, bet lidz režīmiem kuros neņem nost tiesības (max+ 50) 5,5 L/100


Visi dati iegūti reģistrejot ielietos litrus - tātad ir objektīvi
Braucu ar lukoil 98
Domāju pamēģināt statoil


Sportisti neizvēlas statoil degvielu...Lukoil vai Neste.

Ja kompresijas pakāpe nav augstāka par 10, tad pilnīgi pietiek ar 95...

-----------------
-----------------
Ar motociklu nenoveco....

Offline

kidd
25. Jun 2013, 09:27#92

Kopš: 31. Mar 2009

No: Salaspils

Ziņojumi: 3272

Braucu ar: Kawa ZX6R

Nav ne mazakās nojausmas, cik rij. Un neinteresē ar. Ir mazak, kā ar auto - viennozīmīgi.

Offline

fleix
25. Jun 2013, 09:37#93

Kopš: 20. Mar 2012

Ziņojumi: 94

Braucu ar: ielas kausli 1098S

+1, auto patēriņam kaut kā sanāk sekot līdzi, bet par mo nekad nav bijis ne jausmas cik ēd

[ Šo ziņu laboja fleix, 25 Jun 2013, 09:38:54 ]

Offline

aluminijs
25. Jun 2013, 09:53#94

Kopš: 07. Apr 2013

No: Jelgava

Ziņojumi: 81

Braucu ar: z750 07


23 Jun 2013, 11:58:51 RU rakstīja:

23 Jun 2013, 01:54:52 EGLE rakstīja:

23 Jun 2013, 01:50:06 Niere rakstīja:
pirmajā lapā šajā pašā diskursā viss atrodams.
jā, Tavs degvielas patēriņš ir normā.


Sorry Sorry! (Aklajam pietiek pataustit vienreiz )

KAWASAKI Z 750 (04-06) * 6.83 L / 100 km
un ja pagāzē tad arī rodas sausums bakā tik Atri !

TNX


manējam z750 5,8-6,2 litri. Braucu galvenokārt pa šoseju, nedaudz pilsēta. Ārpus pilsētas ātrums 130-140 km/h


Manam z750 patēriņš uz 1200km ciklu bija kādi 5,5 l. Braucu nedaudz pa pilsētu un pa šoseju.

Offline

feciic
25. Jun 2013, 10:21#95

Kopš: 14. Aug 2008

No: Ikšķile

Ziņojumi: 582

Braucu ar: LC4 Adventure

Paturpinot par Statoil, 4 gadus atpakaļ ziemā saskāros ar interesnatu lietu autosam-pēc uzpildīšanās vieno no DUS'iem autosam pazuda jauda un patēriņs pa šoseju borta datora ierasto 6-6,5 litru vietā bija 8,5-10 litri, arī bāka bija tukša nevis pēc 700 bet gan 500 kilometriem. iepildoties nākamajā stacijā atkal tas pats, pēc jau divām izmocītām bākām pierasktījos uz autosa dignaostiku lai saprastu kas par H, sagadījās iepildīties vēl citā Statoilā un volla-auto iet tā kā jāiet, patēriņs normā un arī ar bāku var nobraukt ierasto attālumu. īss bija mans prieks kad pēc nākamās uzpildes sapratu ka atkal esmu iepildījis sūdīgo degvielu un patēriņš ir kosmosā un autosa jauda pakaļā.
Ko Niere var piebilst šinī gadījumā? Autoss brauc ar E95, pildās 100% Statoil un problemātiskajā periodā gaisa temperatūra turējās zem -10grādiem.

Offline

Rizza
25. Jun 2013, 10:23#96

Kopš: 05. Nov 2011

No: Zilupe

Ziņojumi: 2101

Braucu ar: zrx1200s

Izdarot ļoti sarežģītus aprēķinus, vidējo varēju pateikt tikai kkāda garākā tripā, kad no lampiņas līdz lampiņai.. a tā ikdienā nereāli pateikt cik viš ēd

Offline

h1tman
25. Jun 2013, 10:59#97

Kopš: 13. Nov 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1209

Braucu ar: VTR


25 Jun 2013, 10:23:34 Rizza rakstīja:
Izdarot ļoti sarežģītus aprēķinus, vidējo varēju pateikt tikai kkāda garākā tripā, kad no lampiņas līdz lampiņai.. a tā ikdienā nereāli pateikt cik viš ēd


da videjais paterinsh ir taads apmeeram mopeedam neskatos.. zinu ka 180km varu noripto braucot un tad jadomaa par lieshanos ja no sirds kapaa tad 130km

-----------------

Offline

QQlis
25. Jun 2013, 11:06#98

Kopš: 24. Oct 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 817

Braucu ar: BMW F800Gs Agrotehniku

Nu esmu mobilajā uzlicis progu, kurā pildoties tu atzīmē cik ielēji, cik samaksāji un tekošo odometra rādījumu! beigās man izmet cik litri uz 100 km saskrien! esmu mēģinājis opīša režīmā braukt(līdz 120) rezultāts čut virs 5 litriem, kad atvelk tā pavairāk 6-7 un uz augšu!

Kā pozitīvo varu atzīmēt, ka saglabājas vēsture, kas ļauj apskatīties patēriņa dinamiku un izmaiņas laikā!

-----------------

Offline

h1tman
25. Jun 2013, 11:07#99

Kopš: 13. Nov 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1209

Braucu ar: VTR


25 Jun 2013, 11:06:49 QQlis rakstīja:
Nu esmu mobilajā uzlicis progu, kurā pildoties tu atzīmē cik ielēji, cik samaksāji un tekošo odometra rādījumu! beigās man izmet cik litri uz 100 km saskrien! esmu mēģinājis opīša režīmā braukt(līdz 120) rezultāts čut virs 5 litriem, kad atvelk tā pavairāk 6-7 un uz augšu!

Kā pozitīvo varu atzīmēt, ka saglabājas vēsture, kas ļauj apskatīties patēriņa dinamiku un izmaiņas laikā!


kas pa progu ? es ar gribu pameginaat

tik neaizmirsti ka odo dirsh D:

-----------------

Offline

maniac
25. Jun 2013, 11:47#100

Kopš: 23. Jul 2009

No: Salaspils

Ziņojumi: 5200

Braucu ar: GL1800, Versys650 sidecar


25 Jun 2013, 10:23:34 Rizza rakstīja:
Izdarot ļoti sarežģītus aprēķinus, vidējo varēju pateikt tikai kkāda garākā tripā, kad no lampiņas līdz lampiņai.. a tā ikdienā nereāli pateikt cik viš ēd

Ja vienmēr lej pilnu bāku un "tripu" noliek pa nullēm, tad pavisam vienkārši: dali ielietos litrus ar no iepriekšējās tankošanās nobrauktajiem km.

Offline

Niksons
25. Jun 2013, 11:58#101

Kopš: 10. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 4597

Braucu ar: VOLVO


25 Jun 2013, 11:07:48 h1tman rakstīja:

25 Jun 2013, 11:06:49 QQlis rakstīja:
Nu esmu mobilajā uzlicis progu, kurā pildoties tu atzīmē cik ielēji, cik samaksāji un tekošo odometra rādījumu! beigās man izmet cik litri uz 100 km saskrien! esmu mēģinājis opīša režīmā braukt(līdz 120) rezultāts čut virs 5 litriem, kad atvelk tā pavairāk 6-7 un uz augšu!

Kā pozitīvo varu atzīmēt, ka saglabājas vēsture, kas ļauj apskatīties patēriņa dinamiku un izmaiņas laikā!


kas pa progu ? es ar gribu pameginaat

tik neaizmirsti ka odo dirsh D:


Es lietoju šo

-----------------
When you turn your ride on, does your ride turn you on ?

Offline

andrejins
25. Jun 2013, 13:12#102

Kopš: 21. Sep 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 1529

Braucu ar: BMW F650 Strada


25 Jun 2013, 11:58:03 Niksons rakstīja:

25 Jun 2013, 11:07:48 h1tman rakstīja:

25 Jun 2013, 11:06:49 QQlis rakstīja:
Nu esmu mobilajā uzlicis progu, kurā pildoties tu atzīmē cik ielēji, cik samaksāji un tekošo odometra rādījumu! beigās man izmet cik litri uz 100 km saskrien! esmu mēģinājis opīša režīmā braukt(līdz 120) rezultāts čut virs 5 litriem, kad atvelk tā pavairāk 6-7 un uz augšu!

Kā pozitīvo varu atzīmēt, ka saglabājas vēsture, kas ļauj apskatīties patēriņa dinamiku un izmaiņas laikā!


kas pa progu ? es ar gribu pameginaat

tik neaizmirsti ka odo dirsh D:


Es lietoju šo


Es izmantoju Šo

[ Šo ziņu laboja andrejins, 25 Jun 2013, 13:12:35 ]



-----------------
Purkšķinu ar vienpodnieku...

Offline

MIGs
25. Jun 2013, 13:14#103

Kopš: 09. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 4307

Braucu ar: KTM SA1290R, Honda 600RR

Kuram no tiem softiem ir funkcija "Tweet this" ?!
Nu tipa "Pielēju pilnu bāku #Buržujs #kruta, #pārējie_ubagi #vai_cik_dārgs_benzīns".

-----------------

Offline

andrejins
25. Jun 2013, 13:29#104

Kopš: 21. Sep 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 1529

Braucu ar: BMW F650 Strada


25 Jun 2013, 13:14:23 MIGs rakstīja:
Kuram no tiem softiem ir funkcija "Tweet this" ?!
Nu tipa "Pielēju pilnu bāku #Buržujs #kruta, #pārējie_ubagi #vai_cik_dārgs_benzīns".


Vai tad ir kāds softs ko nevar sajūgt ar FB un twitteri? Viņiem, gan tikai ir problēma, ka nevar neliet pilnu bāku, bet ar mo tā galīgi nav problēma

-----------------
Purkšķinu ar vienpodnieku...

Offline

mexa
25. Jun 2013, 20:26#105

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 6888

Braucu ar: VT

es arī dzirdēju ka sportisti statoilu nelieto, pats arī statoi tikai ārkārtas gadījumā lietoju, dinamika patīkamāka, ā un leju tikai 98

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā

Offline

Niere
25. Jun 2013, 21:03#106

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8118

Braucu ar:


24 Jun 2013, 09:08:54 naatre rakstīja:

14 Feb 2013, 19:10:28 Niere rakstīja:
padomājiet kaut no loģikas viedokļa - degvielas tirgotāji ir pakļauti tik pamatīgām pārbaudēm gan no VID degvielas kvalitātes kontroles dienesta,

īpaši jau, kad transportniekus atdalīja atsevišķā uzņēmumā, kur šie izteikties par bijušo darba devēju varēja kā vien ienāk prātā. ceru, ka tagad tur situācija būs mainījusies. redzu, ka no vecajiem palikuši sakarīgākie.

Niere, esi pārliecināts, ka kāds šos kontrolē? Piemēram B100 ziemā reti kurš lej, un ja lej tad DUS sūknis šķauda, rīstās un beigās nedarbojas vispār. Paiet ziema, B100 ir nostāvējies tvertnē 6 mēneši, sācis jau noslāņoties, domā, kāds ārā lej? Man liekas, ka pielej svaigu un tirgo nost.

Sašķidrināto gāzi tāpat, ir paredzēta DUS aparātu kalibrēšana 2x gadā, bet reālā dzīvē notiek tikai formāla uzlīmes uzlīmēšana pret samaksu. Gāzes sastāva un atbilstība MK noteikumiem, nu neņems VID paraugus un tos netestēs lauka apstākļos.

Par Statoil šoferiem, saki lūdzu, kāpēc nav manīti darba piedāvājumi uz statoila degvielas vedējiem? Cik esmu manījis DUS operatorus tikai aicina darbā. Varbūt tur ir savējo sistēma?


lūk, palasa Tavus tekstus nekā nesapratējs, un nodomā - "re, kā tos neliešus kārtējais specs atmaskoja!"

1. par B100 (100% RME) biodegvielu:
par tā klātbūtni DUSos komentēt nemāku, jo sevi cienošs degvielas tirgotājs to drazu tīrā veidā nepiedāvā.
gribēt no 100%tīga rapša metilestera ziemas īpašības, ir tas pats, kas sašust, ka pankūku eļļa ap 0C jākasa ar karoti no burkas.
kā redzi, specenē nekādas zemo temperatūru īpašības no produkta netiek prasītas.
Te Powerpoint rezentācija ar pietiekamu informāciju.

citāti:
"B100 stored in cold temperatures (less than 40º F) must be heated to at least 60ºF prior to distribution or blending into middle distillates of any grade."

"With any type of blending (splash, in-tank or bottom loading), putting B100 into a cold empty truck can cause the fuel to gel, prohibiting proper mixing."

Par jautājuma būtību. tiešām nezinu, kā notiek B100 aprite tiem, kas to tirgo, taču pavēro pats savu komentāru:
"Man liekas, ka pielej svaigu un tirgo nost."
Viss sabiedrības viedoklis sastāv no šiem liekas, šķiet, domāju utt.

par to, vai pārbauda kvalitāti.
slinkums meklēt, bet Googlī atradīsi gana daudz informācijas. ja viņiem ir bariņš mobilo laboratoriju, kuras rullē pa visu LV. ja Tev ir kāda pretenzija, zvani šiem, gan jau brauks pārbaudīt.

uz ātru roku atrasts pastāsts iz VID vietnes no 2004.gada, kad šo "servisu" palaida:
http://www.vid.gov.lv/ObjektsPopup.aspx?oid=173...;hl=1&type=2

"2004.gada februārī degvielas kvalitātes uzraudzībā VID Akcīzes preču pārvalde sāka izmantot mobilās degvielas kvalitātes kontroles ekspreslaboratorijas. Šādu laboratoriju izmantošana degvielas kvalitātes uzraudzības procesā ir saīsinājusi laika posmu starp degvielas paraugu izņemšanu un atbilstības novērtēšanas slēdziena saņemšanu, kas ir būtiski gan no patērētāju tiesību aizsardzības viedokļa (lai no aprites tiktu izņemta normatīvo aktu prasībām neatbilstoša degviela), gan arī no pašu uzņēmēju interešu viedokļa (lai gadījumā, ja degviela atbilst noteiktajām prasībām, uzņēmuma saimnieciskā darbība tiktu traucēta pēc iespējas īsāku laika posmu). No 2004.gadā veiktajām 435 pārbaudēm naftas produktu aprites jomā 291 pārbaudē ir veikta degvielas kvalitātes pārbaude ar ekspreslaboratorijām un pārbaudīti 846 degvielas paraugi. Kopumā naftas produktu aprites jomā veikto pārbaužu rezultātā konstatēts 51 pārkāpums, no kuriem 11 gadījumos konstatēta kvalitātes prasībām neatbilstoša degviela, veicot pārbaudi ar ekspreslaboratoriju. Kopumā 2004.gadā naftas produktu aprites jomā VID Akcīzes preču pārvalde izskatījusi un pieņēmusi lēmumus 95 lietās, tajā skaitā arī lietās, ko izskatīšanai saistībā ar akcīzes preču aprites noteikumu pārkāpumiem iesniegušas citas institūcijas (VID Finanšu policijas pārvalde, Muitas kriminālpārvalde, Valsts policija). Izskatīto un pieņemto lēmumu rezultātā par pārkāpumiem naftas produktu aprites jomā VID Akcīzes preču pārvalde 2004.gadā piemērojusi naudas sodu Ls 17,3 tūkst. apmērā un konfiscējusi 119 437 litrus naftas produktu."

Tātad no 846 pārbaudēm konstatētas 11 neatbilstības kvalitātes prasībām, kas ir nedaudz virs 1%. uzsveru, ka tas ir pirmais gads, kad šādas laboratorijas sāka rullēt apkārt.
Saprotams, ka tur runa par sīkiem tirgotājiem, kuri knapi velk kopā galus un spiesti iet uz visādiem kompromisiem. Cik zinu, tad gandrīz vai vienīgais pārkāpums, kas tajā laikā bija - auto dīzeļa vietā daži mēģināja pa brīdim notirgot kurināmo dīzeli, kuram nav nepieciešamās eļļojošās īpašības. Runāja, ka caur dažiem sīkajiem tirgotājiem mēģinājuši nogrūst "trubinieci", proti, no naftas vada zagto degvielu.

Par kalibrēšanu:
Tā precīzi tiek veikta pēc plāna un tas nav nekas sarežģīts, lai uz tā rēķina tur ko baigi šmauktu.
Par sīkajiem tirgotājiem nezinu, tur katra izmaksa uz niecīgo apjomu ir smaga nasta.
ja kādam vēlme uzzināt precīzāk, varu iedot cilvēka kontaktus, kurš ar to nodarbojas vismaz no 1993.gada. sakarīgs vecis, esmu drošs, ka visu izstāstīs detaļās.

Par Statoil degvielas vedēju šoferiem:
kā jau minēju, Statoil visu loģistiku (tostarp autocisternas un šoferus) nodeva citai kompānijai GRT Latvia SIA. Un tas notika kaut kur 2000šajā gadā. Par šī uzņēmuma kadru politiku neko nezinu.

Un te atkal:
jautājums par šoferiem slēpa sevī kaut kādu gatavu priekšstatu no kura iespējams bīdīti jau citi secinājumi. katrā ziņā jautās gluži vai tāds kā aizvainojums.

Rezumēju:
Pirms mēs būvējam savā galvā klišejas, izrietot no citu cilvēku "objektīvajiem" viedokļiem, ir vismaz jāpagūglē tēma.

Offline

karlsons
25. Jun 2013, 21:08#107

Kopš: 07. Oct 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 3423

Braucu ar: aprīļa sex sixty un motorzāģi

Vot vienaa topikaa tevi izseko, a otraa topikaa statoils ir balts un puukains. Un muusu vid ir nepiekukulojams. Un mums ir labaakaa degviela pasaulee.

-----------------
L/s tehnika, imports/eksports

Uz vēstulēm bez foto un seksa piedāvājumiem neatbildu (c) nezināmi pupi no zināma portāla

Offline

Niere
25. Jun 2013, 21:13#108

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8118

Braucu ar:


25 Jun 2013, 09:11:39 elf rakstīja:
Ja kompresijas pakāpe nav augstāka par 10, tad pilnīgi pietiek ar 95...

Esmu diskutējis ar vairākiem sportistiem.
Viņu argumenti nesniedzas tālāk par to pašu forumu "ekspertu" sniegumu.
Visi "mērījumi" pamatoti ar "fīlingu".
Galu galā, viņi ir tādi paši cilvēki, kas iespaidojas viens no otra un no sabiedrības naida kopumā.
Atrodi kādu privāto, kam nebūtu, ko bilst par šo uzņēmumu
Tostarp trešā daļa degvielas tirgus LV pieder Statoil. un ne jau uz privāto rēķina. uzņēmumiem problēmas nerodas - rodas sētas speciem.

Offline