Gadījuma bilde

Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehnika, remonts

Tēma: Lādēšana

AutorsZiņojums
Velins
05. Mar 2013, 21:32#1

Kopš: 03. Sep 2012

Ziņojumi: 5

Braucu ar: BMW

HELP! SOS! Vajadzīgs padoms!! Vai ir reāli, ka ģenerators ražo par maz strāvas? Divi regulatori tika testēti, abi rāda 12,8-12,9V, pie noslāpēta 12,5V. Manuprāt tas ir pamaz. Kā, pārbaudīt ģeneratoru?

Offline

marcis
05. Mar 2013, 22:04#2

Kopš: 23. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 2652

Braucu ar: S1000XR, RS50


05 Mar 2013, 21:32:10 Velins rakstīja:
HELP! SOS! Vajadzīgs padoms!! Vai ir reāli, ka ģenerators ražo par maz strāvas? Divi regulatori tika testēti, abi rāda 12,8-12,9V, pie noslāpēta 12,5V. Manuprāt tas ir pamaz. Kā, pārbaudīt ģeneratoru?



To pateiks uz stenda. Iespējams, ka kāda no diodēm platē sāk iet uz īso, iesp., kaut kas ar tinumiem sāk notikt.

-----------------
būvuzraudzība, ēku tehniskā apsekošana u.c.

Offline

faliks
05. Mar 2013, 22:12#3

Kopš: 14. Feb 2013

No: Cesvaine

Ziņojumi: 689

Braucu ar: Turbo MB w201, GSXR1100 turbo streetfighter

Kas kas, protams ka generators var neladet lidz galam, vajag parbaudit to tinumu, nez ka viņu latviski. aiznest generatoru pie spečuka, ka ari parbaudit releju. Parasta lieta. 13v nav pietiekoši kad mocis strada, ieslegsi tuvas + talas gaismas un pizģec bus akitim, izladesi lidz galam braucot.

Offline

katerhams
05. Mar 2013, 22:15#4

Kopš: 22. May 2011

Ziņojumi: 380

Braucu ar: TIG`u pa ļumīniju

iespējams ka tinumam viena faaze ir uz iiso, vismaz autosiem, ja tinuma viena faaze nav, tad gjeneratora lad.lampinja nedeg, bet lādēšana ir mazliet virs akb raadiijuma (liidziigi kaa tev - atshkjiriiba 0,2-0,5V)
ja domā ka regulators, tad no ģeneratora jaanaak aaraa ~17-18V, bet aiz regulatora akb +/- mērījums

[ Šo ziņu laboja katerhams, 05 Mar 2013, 22:17:58 ]



-----------------
gudrs neesmu, bet protu daudz lasīt un patīk gudri pļūtīt

Offline

rukitis
05. Mar 2013, 22:34#5

Kopš: 30. Jul 2009

No: Olaine

Ziņojumi: 436

Braucu ar: neMotoPower'izētu divu riteņu spēkratu

ja tu ar regulatoru domā diožu tiltu, tad ja tas ir kirdik viņš vispār nelādētu ( vari notestēt, iedarbini motociklu, saslēdz gaismas un paskaties kas notiek ar spriegumu uz aķīša).
Ar ģeneratoru ir tā, ka starp fāzēm vajadzētu būt ap 300V. Normāls uzlādes spriegums uz aķīša ir ap 14V

Offline

mexa
06. Mar 2013, 08:15#6

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 6888

Braucu ar: VT

kāds ģenerators? ar ierosmi vai bez? ja mazlitrāža ta domāju ka būs ar patstāvīgo magnētu. ar testeri izmēri pretestību starp tinumiem un korpusu. pateiksi ko samērīji, jābūt savā starpā ļoti mazai pretestībai, uz korpusu bezgalība. tālāk izslēdz aizdedzi un ar ampērmetru pamēri ķēdes patēriņu, principā jābūt visam pa 0, ja ēd diodes tad būs cipari. regulatori var mirt dažādi, nav teikts ka izsitīs un vnk sadegs. bez regulatora neiesaku darbināt, jo pašindukcijas dēļ ģenerators nomirs. šitiem ģeneratoriem obligāti ir jābūt slodzei. inetā ir sīkāk aprakstīts. kā arī manuāļos jābūt īsam how to lai pārbaudītu ķēdi

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā

Offline

Velins
06. Mar 2013, 18:04#7

Kopš: 03. Sep 2012

Ziņojumi: 5

Braucu ar: BMW


06 Mar 2013, 08:15:20 mexa rakstīja:
kāds ģenerators? ar ierosmi vai bez? ja mazlitrāža ta domāju ka būs ar patstāvīgo magnētu. ar testeri izmēri pretestību starp tinumiem un korpusu. pateiksi ko samērīji, jābūt savā starpā ļoti mazai pretestībai, uz korpusu bezgalība. tālāk izslēdz aizdedzi un ar ampērmetru pamēri ķēdes patēriņu, principā jābūt visam pa 0, ja ēd diodes tad būs cipari. regulatori var mirt dažādi, nav teikts ka izsitīs un vnk sadegs. bez regulatora neiesaku darbināt, jo pašindukcijas dēļ ģenerators nomirs. šitiem ģeneratoriem obligāti ir jābūt slodzei. inetā ir sīkāk aprakstīts. kā arī manuāļos jābūt īsam how to lai pārbaudītu ķēdi

Ninja 636, ģenerators iekšā eļļā, ārā nāk trīs melni vadi. Starp vadiem pretestība perfekti vienāda, uz masu arī neko nerāda.
Bet, izdīrāju ārā signalizāciju, kurai visi drošinātāji jau bija izņemti, konstatēju vienu sakusušu drošinātāju 30A (pie ,iespējams, startera releja)salodēju visus vadus vietās, piešķīlu. Tukšgaitā 14,2V, tukšgaitā ar tālajiem 13,2V paceļot apgriezienus 14,3V, noslāpēju 12,9V.
Šitā varētu būt Ok?

Offline

faliks
06. Mar 2013, 18:09#8

Kopš: 14. Feb 2013

No: Cesvaine

Ziņojumi: 689

Braucu ar: Turbo MB w201, GSXR1100 turbo streetfighter

Nu re ka sanaca smuki, ja, viss ok

Offline

arvixs
20. Mar 2014, 00:34#9

Kopš: 25. Jul 2013

Ziņojumi: 6

Braucu ar: BMW F800GS

Sveiki!!
Man ir līdzīga problēma ar lādēšanu. Nesaprotu, kas ir vainīgs pārbaudīju gan statoru gan sprieguma regulatoru, bet viss atbilst normām. Pārbaudot maiņstrāvu no statora palielinot apgriezienus tā pieaug itkā tā vajadzētu būt. Sprieguma regulatorā diodes ir veselas.
Nezinu kur meklēt problēmu???

Offline

Zigmunds
20. Mar 2014, 08:12#10

Kopš: 10. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 2371

Braucu ar: #37

kādi tad ir tie rādījumi? no trīs dzeltenajiem vadiem, kas nāk no ģeneratora uz regulatoru tukšgaitā un cik ir pie 5000 rpm? cik tukšgaitā ir no melna / sarkanā pie tukšgaitas un cik pie 5000 rpm?

Offline

Incis_Bandit
08. Jul 2014, 11:37#11

Kopš: 15. Dec 2013

No: Liepāja

Ziņojumi: 17

Braucu ar: Yamaha

Man ar šāda problēma ar FZR600. nosmirdēja sprieguma regulators, nomainiju uz citu. tagad itkā lādē itkā nē, rādijumi pielaistam 12,5-12,9v. Gāzējot rādijumi krītās 12,6-12,4v.

Offline

mexa
08. Jul 2014, 11:40#12

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 6888

Braucu ar: VT

maz... kontaktus iztīrīji un saspiedi? zaļais nekur nav iemeties? regulatoru kādu liki?

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā

Offline

Incis_Bandit
08. Jul 2014, 12:16#13

Kopš: 15. Dec 2013

No: Liepāja

Ziņojumi: 17

Braucu ar: Yamaha


08 Jul 2014, 11:40:08 mexa rakstīja:
maz... kontaktus iztīrīji un saspiedi? zaļais nekur nav iemeties? regulatoru kādu liki?

It kā visus štekerus, parspraudu pa jaunam un sapūtu ar vd40, varbūt vēl vajadzētu kartīgi nokasīt tos kontaktus. uzliku no FZR250 regulatoru, vismaz pēc skata identisks. Ir tā ka tas regulātors pielaižot sakarst, tam tā būtu jābūt? iepriekšējais mo saimnieks regulatoram ir piemontējis dzeses ventilātoru no pc barošanas bloka Vai varbūt regulators karsē dēļ tā ka kaut kas ir d**sā ar strāvām pirms regulatora?

Offline

mexa
08. Jul 2014, 12:36#14

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 6888

Braucu ar: VT

nu WD40 vari izmest ārā, ne viņš der rūsai ne kontaktiem, rūsai wyrth, kontaktiem ir speciāli aerosoli. bet mehāniski būtu jānotīra enīvei. no mazāka tilpuma motora RR likt nebūtu pareizi, kaut arī bieži šķirbas nav... bet nu nav īsti pareizi tas. sakarst tas itkā normāli, bet ne pavisam. ja viss ok tad karst minimāli, ja roku noturēt nevari tad slikti, ventilatorus liek daudzi, es arī bet uz paštaisītā koncepta... ģenģeris pa daudz nedos tev, tur šaize var būt kad nelādē... kontaktus izkasi un ar kontaktu eļļu apstrādā. saspied lai stingri iet iekšā. ja roku uz RR nevari noturēt liec jaunu. no pieredzes ar ķīnas 250cc motoru regulatoriem-daži strādā 2 un vairāk gadus, daži 2 mēnešus nenotur... ebaja RR čomam uz moča pagaidam stāv un pat ļoti labi... loterija vienvārd sakot. kontaktiem nebūtu jābūt stipri siltākiem par pašiem vadiem. voltāžai jābūt nu 13.5-14 ideaļņikā. iesaku visiem kas lasa uz mo likt kaut lēto čainas voltmetru kas maksā 3 dolāri... ieekonomēsiet uz aķa rēķina un ceļā zināsiet kas notiek ar borta spriegumu.

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā

Offline

Incis_Bandit
08. Jul 2014, 12:57#15

Kopš: 15. Dec 2013

No: Liepāja

Ziņojumi: 17

Braucu ar: Yamaha


08 Jul 2014, 12:36:32 mexa rakstīja:
nu WD40 vari izmest ārā, ne viņš der rūsai ne kontaktiem, rūsai wyrth, kontaktiem ir speciāli aerosoli. bet mehāniski būtu jānotīra enīvei. no mazāka tilpuma motora RR likt nebūtu pareizi, kaut arī bieži šķirbas nav... bet nu nav īsti pareizi tas. sakarst tas itkā normāli, bet ne pavisam. ja viss ok tad karst minimāli, ja roku noturēt nevari tad slikti, ventilatorus liek daudzi, es arī bet uz paštaisītā koncepta... ģenģeris pa daudz nedos tev, tur šaize var būt kad nelādē... kontaktus izkasi un ar kontaktu eļļu apstrādā. saspied lai stingri iet iekšā. ja roku uz RR nevari noturēt liec jaunu. no pieredzes ar ķīnas 250cc motoru regulatoriem-daži strādā 2 un vairāk gadus, daži 2 mēnešus nenotur... ebaja RR čomam uz moča pagaidam stāv un pat ļoti labi... loterija vienvārd sakot. kontaktiem nebūtu jābūt stipri siltākiem par pašiem vadiem. voltāžai jābūt nu 13.5-14 ideaļņikā. iesaku visiem kas lasa uz mo likt kaut lēto čainas voltmetru kas maksā 3 dolāri... ieekonomēsiet uz aķa rēķina un ceļā zināsiet kas notiek ar borta spriegumu.

iepriekšējais RR tā sakarsa ka dūmi pacēlās, vardsakot izcepās cik varētu maksāt jauns RR ebay? un vēl jautājums, laikam sāk beigties sūknis kas piegādā karburatoriem degvielu, cik nikns ir vajadzīgs? kādas alternatīvas? man ienāca prāta no auto logu šļācamā sūknītis, vai tomēr ir vajadzīgs kkas ražīgāks? patreiz sūknis brīžam iet brīžam neiet, un uz sūknīša nav nekādi parametri pēc kā varetu pielaikot citu (ražība un tā tālāk).

Offline

agrais
08. Jul 2014, 13:23#16

Kopš: 03. Oct 2012

No: Liepāja

Ziņojumi: 960

Braucu ar: PAN-EUROPIAN ST 1100,


08 Jul 2014, 12:57:46 Incis_Bandit rakstīja:

08 Jul 2014, 12:36:32 mexa rakstīja:
nu WD40 vari izmest ārā, ne viņš der rūsai ne kontaktiem, rūsai wyrth, kontaktiem ir speciāli aerosoli. bet mehāniski būtu jānotīra enīvei. no mazāka tilpuma motora RR likt nebūtu pareizi, kaut arī bieži šķirbas nav... bet nu nav īsti pareizi tas. sakarst tas itkā normāli, bet ne pavisam. ja viss ok tad karst minimāli, ja roku noturēt nevari tad slikti, ventilatorus liek daudzi, es arī bet uz paštaisītā koncepta... ģenģeris pa daudz nedos tev, tur šaize var būt kad nelādē... kontaktus izkasi un ar kontaktu eļļu apstrādā. saspied lai stingri iet iekšā. ja roku uz RR nevari noturēt liec jaunu. no pieredzes ar ķīnas 250cc motoru regulatoriem-daži strādā 2 un vairāk gadus, daži 2 mēnešus nenotur... ebaja RR čomam uz moča pagaidam stāv un pat ļoti labi... loterija vienvārd sakot. kontaktiem nebūtu jābūt stipri siltākiem par pašiem vadiem. voltāžai jābūt nu 13.5-14 ideaļņikā. iesaku visiem kas lasa uz mo likt kaut lēto čainas voltmetru kas maksā 3 dolāri... ieekonomēsiet uz aķa rēķina un ceļā zināsiet kas notiek ar borta spriegumu.

iepriekšējais RR tā sakarsa ka dūmi pacēlās, vardsakot izcepās cik varētu maksāt jauns RR ebay? un vēl jautājums, laikam sāk beigties sūknis kas piegādā karburatoriem degvielu, cik nikns ir vajadzīgs? kādas alternatīvas? man ienāca prāta no auto logu šļācamā sūknītis, vai tomēr ir vajadzīgs kkas ražīgāks? patreiz sūknis brīžam iet brīžam neiet, un uz sūknīša nav nekādi parametri pēc kā varetu pielaikot citu (ražība un tā tālāk).

Jā, jā.... no logu mazgājamā noteikti derēs. Liec tik virsū

Offline

Naits
08. Jul 2014, 13:36#17

Kopš: 24. Oct 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 5221

Braucu ar: TW125,gsxr1100,xjr1300

nu kur var šitā pist santīmu?
Var jau aizvietot detaļas, bet visam ir kaut kāda saprāta robeža. Ja vēl pašam saprašana nav, tad ātrāk vai vēlāk nāksies braukt uz servisu. Bet būsi visu jau saķīmiķojis ka darbs izmaksās dārgāk , ja kāds vispār gribēs ņemt.

-----------------
Moto serviss T. 29885941
MOTOLAND
www.motoland.lv

Offline

andrejins
08. Jul 2014, 13:44#18

Kopš: 21. Sep 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 1529

Braucu ar: BMW F650 Strada

Mexa, daudziem wd40 asociējas ar brīnumlīdzekli, ar kuru pat droseles mazgā... Automātā sanāk tā, ka droseli var izmazgāt tik vienu reizi, jo vārsts tiek saēsts līdz nākamajai mazgāšanai.

Ja runa ir par rūsas attīrīšanu un eļļošanu, tad tam tiek izmantoti divi līdzekļi. viens, kas notīra rūsu un ar nākamo to vietu eļļojam.

Nav, vismaz vēl nav, atrasts līdzeklis, kurā rūsas pārveidotājs, noņēmējs dzīvotu kopā ar eļļu, jo skābe ar eļļu nedraudzējas

-----------------
Purkšķinu ar vienpodnieku...

Offline

Blackadder
08. Jul 2014, 14:17#19

Kopš: 23. Jun 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 80

Braucu ar: VFR750F RC24


08 Jul 2014, 12:57:46 Incis_Bandit rakstīja:
iepriekšējais RR tā sakarsa ka dūmi pacēlās, vardsakot izcepās cik varētu maksāt jauns RR ebay? un vēl jautājums, laikam sāk beigties sūknis kas piegādā karburatoriem degvielu, cik nikns ir vajadzīgs? kādas alternatīvas? man ienāca prāta no auto logu šļācamā sūknītis, vai tomēr ir vajadzīgs kkas ražīgāks? patreiz sūknis brīžam iet brīžam neiet, un uz sūknīša nav nekādi parametri pēc kā varetu pielaikot citu (ražība un tā tālāk).


Regulatoriem cenas ir no 15 EUR līdz kaut vai 200 EUR. Lētie ir made in china, un bez garantijas, bet arī pavisam dārgos ņemt jēgas nav.

Runājot par benzīna sūkni - nezinu, protams, kāds Tev tieši viņš ir, bet vispār jau ir tāds sūkņu tips, kuriem nemaz NAV jāstrādā non-stopā - šis, piemēram.

Un vēl - ja ir sagļučījis šī tipa sūknis, tad sūkni nemaz nav obligāti jāmaina, ir nopērkams remontkomplekts.

Offline

mexa
08. Jul 2014, 16:07#20

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 6888

Braucu ar: VT

es teiktu ka 30 un uz augšu RR būtu ok cena, ja nav pārrulēta..., hi end arī plīst. sūkni labāk liec kāds bija. strādā viņi karbiem tik sekundē reizi uzpumpējot, viņi tik "padkačkai" bet pārspļaut gan nevajadzētu ražību, lies pāri līmenim, vadību taču nevarēsi pieregulēt priekš jaunās ražības jaunajam konfigam..., nav teikts 100% ka būs slikts svešs pumpis, bet... nav tā vērts, sapisīsi sev vēlmi braukt

[ Šo ziņu laboja mexa, 08 Jul 2014, 16:09:07 ]



-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā

Offline