Online
Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Lādēšana
Autors | Ziņojums |
Padre | |  Kopš: 26. Apr 2017
No: Rīga
Ziņojumi: 326
Braucu ar: Sparta
| No ģeneratora nāk ārā 3 dzelteni vadi, resni, savienojas kaut kur aķa rajonā, štekeris.
Pie ieslēgta dzinēja pamēri V starp tiem trim vadiem, savā starpā.
Tobiš - atvieno to štekeri, piešķil moci un pamēri visus trīs savā starpā visās iespējamās kombinācijās, nevis pret masu.
Uz multimetra liec V 220, skaties, ko rāda.
Ja rāda maz vai nerāda neko - aizdomas, ka ģeneratoram tinums kāds nodedzis.
Ja rāda daudz, katram, mērot visus savā starpā - tad paskaties service manual, cik ir jābūt, ja sakrīt - viss bumbās.
Ja nesakrīt, skrūvē vaļā ģeneratora vāku, tālāk jau sapratīsi, kas ir dedzis.
Idejiski - starp visiem 3 jābūt puslīdz vienādam V rādījumam, teiksim 60V, 59.8, 59.9 utt.. bet ja būs 27.5 un pārējiem 60V, slikti.
20 Sep 2021, 12:01:49 Batuts rakstīja:
20 Sep 2021, 09:12:05 Batuts rakstīja:
Vajag padomu. Mocis yamaha xtz 750, problēma ar lādēšanu. Stāvot un rūcot rāda 13.6.,.7.,.8 bet uzgāzējot uz 5k voltaža krītas uz 12.5..6. Paskatījos štekeri no rr un viena fāze bij melna, pakusis štejeris, nomainīju bet izmaiņas nav. Rr ir remdens nav karsts, masu no aķa uz motoru pārtīriju un pievilku. Aķis nav jauns un ir skabinieks, kur meklēt vainu? Aķis? Generators, vadi, rr? Idejas un ieteikumi. Paldies 
Pamereruju regulatoru starp minusu un fazēm nekadas pretestības nerāda, ne uzvienas, nevienā virzienā. Tam tā jābūt vai regulātors beigts?
----------------- Ou Yess.
| Offline
| | |
Batuts | |  Kopš: 19. Oct 2014
Ziņojumi: 67
Braucu ar: Jawu 353, yamaha xtz750
|
20 Sep 2021, 12:40:44 Padre rakstīja:
No ģeneratora nāk ārā 3 dzelteni vadi, resni, savienojas kaut kur aķa rajonā, štekeris.
Pie ieslēgta dzinēja pamēri V starp tiem trim vadiem, savā starpā.
Tobiš - atvieno to štekeri, piešķil moci un pamēri visus trīs savā starpā visās iespējamās kombinācijās, nevis pret masu.
Uz multimetra liec V 220, skaties, ko rāda.
Ja rāda maz vai nerāda neko - aizdomas, ka ģeneratoram tinums kāds nodedzis.
Ja rāda daudz, katram, mērot visus savā starpā - tad paskaties service manual, cik ir jābūt, ja sakrīt - viss bumbās.
Ja nesakrīt, skrūvē vaļā ģeneratora vāku, tālāk jau sapratīsi, kas ir dedzis.
Idejiski - starp visiem 3 jābūt puslīdz vienādam V rādījumam, teiksim 60V, 59.8, 59.9 utt.. bet ja būs 27.5 un pārējiem 60V, slikti.
20 Sep 2021, 12:01:49 Batuts rakstīja:
20 Sep 2021, 09:12:05 Batuts rakstīja:
Vajag padomu. Mocis yamaha xtz 750, problēma ar lādēšanu. Stāvot un rūcot rāda 13.6.,.7.,.8 bet uzgāzējot uz 5k voltaža krītas uz 12.5..6. Paskatījos štekeri no rr un viena fāze bij melna, pakusis štejeris, nomainīju bet izmaiņas nav. Rr ir remdens nav karsts, masu no aķa uz motoru pārtīriju un pievilku. Aķis nav jauns un ir skabinieks, kur meklēt vainu? Aķis? Generators, vadi, rr? Idejas un ieteikumi. Paldies 
Pamereruju regulatoru starp minusu un fazēm nekadas pretestības nerāda, ne uzvienas, nevienā virzienā. Tam tā jābūt vai regulātors beigts?
Pie ručoša starp fazēm rada 14v ac, starp jebkurām fāzēm. Tinumi zvanās cauri, uz masu neviens nezvanās. Pretestības visiem vienadas 0.4 omi | Offline
| | |
AivarsL | |  Kopš: 07. Oct 2020
No: Rīga
Ziņojumi: 17
Braucu ar: CBF1000A
| Ja 14V pie tukšgaitas un apgriezienos 5000 ir ap 60V tad stators vesels ja mērījumi veikti uz statora izvadiem.
Protams vari pamērīt sprieguma regulatora taisngrieža tiltu vai diodes strādā korekti. Vienīgi yamahai varētu būt kā Hondai, ka var nomērīt tikai pusi no taisngrieža tilta diodēm, jo otrāi pusei parasti ir papildus elementi, kas neļauj pārlādēt aķīti.[ Šo ziņu laboja AivarsL, 20 Sep 2021, 17:03:16 ] | Offline
| | |
|
Batuts | |  Kopš: 19. Oct 2014
Ziņojumi: 67
Braucu ar: Jawu 353, yamaha xtz750
|
20 Sep 2021, 16:58:55 AivarsL rakstīja:
Ja 14V pie tukšgaitas un apgriezienos 5000 ir ap 60V tad stators vesels ja mērījumi veikti uz statora izvadiem.
Protams vari pamērīt sprieguma regulatora taisngrieža tiltu vai diodes strādā korekti. Vienīgi yamahai varētu būt kā Hondai, ka var nomērīt tikai pusi no taisngrieža tilta diodēm, jo otrāi pusei parasti ir papildus elementi, kas neļauj pārlādēt aķīti.
Jā, paceļot apriezienus spriegums pieaug, 58 - 60v starp fāzēm | Offline
| | |
mezamaris | | Kopš: 20. Jun 2011
Ziņojumi: 5287
Braucu ar:
| 60V vēl ir Ok,izskatās,ka grēko lādēšanas relejs. | Offline
| | |
Padre | |  Kopš: 26. Apr 2017
No: Rīga
Ziņojumi: 326
Braucu ar: Sparta
| Cik nojaušu, tukšgaitā 14V, pie apgriezieniem 60V - ok.
Tas, ka zvanās cauri (stators), nenozīmē, ka ir ok.
Mežamāris jau rakstīja, skaties mazliet tālāk.
Cerams ka nojaut, kā strādā didode?
Viņa laiž cauri vienā virzienā. Ja pēc manuāļa / video atrodi, kur atrodas tās didodes, jeb lādēšanas relejs un Tu konstatē, ka zvanās cauri visos iespējamos virzienos - tas nav gud.
Paturi prātā statoru, bet neizmet to no prāta.
Silti iesaku - sameklē service manual konkrētajam mocim, paskaties sadaļu par statoru, par releju utt.. Noderīga lieta
20 Sep 2021, 16:47:51 Batuts rakstīja:
20 Sep 2021, 12:40:44 Padre rakstīja:
No ģeneratora nāk ārā 3 dzelteni vadi, resni, savienojas kaut kur aķa rajonā, štekeris.
Pie ieslēgta dzinēja pamēri V starp tiem trim vadiem, savā starpā.
Tobiš - atvieno to štekeri, piešķil moci un pamēri visus trīs savā starpā visās iespējamās kombinācijās, nevis pret masu.
Uz multimetra liec V 220, skaties, ko rāda.
Ja rāda maz vai nerāda neko - aizdomas, ka ģeneratoram tinums kāds nodedzis.
Ja rāda daudz, katram, mērot visus savā starpā - tad paskaties service manual, cik ir jābūt, ja sakrīt - viss bumbās.
Ja nesakrīt, skrūvē vaļā ģeneratora vāku, tālāk jau sapratīsi, kas ir dedzis.
Idejiski - starp visiem 3 jābūt puslīdz vienādam V rādījumam, teiksim 60V, 59.8, 59.9 utt.. bet ja būs 27.5 un pārējiem 60V, slikti.
20 Sep 2021, 12:01:49 Batuts rakstīja:
20 Sep 2021, 09:12:05 Batuts rakstīja:
Vajag padomu. Mocis yamaha xtz 750, problēma ar lādēšanu. Stāvot un rūcot rāda 13.6.,.7.,.8 bet uzgāzējot uz 5k voltaža krītas uz 12.5..6. Paskatījos štekeri no rr un viena fāze bij melna, pakusis štejeris, nomainīju bet izmaiņas nav. Rr ir remdens nav karsts, masu no aķa uz motoru pārtīriju un pievilku. Aķis nav jauns un ir skabinieks, kur meklēt vainu? Aķis? Generators, vadi, rr? Idejas un ieteikumi. Paldies 
Pamereruju regulatoru starp minusu un fazēm nekadas pretestības nerāda, ne uzvienas, nevienā virzienā. Tam tā jābūt vai regulātors beigts?
Pie ručoša starp fazēm rada 14v ac, starp jebkurām fāzēm. Tinumi zvanās cauri, uz masu neviens nezvanās. Pretestības visiem vienadas 0.4 omi
[ Šo ziņu laboja Padre, 21 Sep 2021, 08:56:21 ]
----------------- Ou Yess.
| Offline
| | |
Batuts | |  Kopš: 19. Oct 2014
Ziņojumi: 67
Braucu ar: Jawu 353, yamaha xtz750
| Tā, nopirku citu regulātoru no tda paša moča, tukšgaitā rāda 14.5.6 bet braucot 13.7.8 WTF? Varbūt kada indukcene prātu čakare? | Offline
| | |
mezamaris | | Kopš: 20. Jun 2011
Ziņojumi: 5287
Braucu ar:
| Un,kas īsti Tevi satrauc?
Akumulātoru neuzlādē?No rīta slikti griež?
Lādēšanas spriegums nav patstāvīgs,tas mainās,atkarībā no akumulātora uzlādes,patērētājiem...
Nekad nebūs,ka voltmetrs rādīs vienu ciparu.  | Offline
| | |
Batuts | |  Kopš: 19. Oct 2014
Ziņojumi: 67
Braucu ar: Jawu 353, yamaha xtz750
| Satrauc tas ka paceļot apgriezienus uzlade nevis pieaug, bet krītās. | Offline
| | |
Padre | |  Kopš: 26. Apr 2017
No: Rīga
Ziņojumi: 326
Braucu ar: Sparta
| Cik vecs ir mocis?
Spuldzes ir klasiskās?
Ir tāda lieta, kā sprieguma regulators.
Stators dod ārā dahrena, bet sprieguma regulators sakārto tur visu, tā, lai aķis nemirtu, nedabūtu par daudz.
Normāli skaitās - 13,3-14,6V, ja ir zemāk - slikti.
Manam TDMam braucot, ar ieslēgtiem visiem patērētājiem un ar izslēgtu vienu lukturi(ir divi, katra spuldze tērē 55W), pie ātruma 60Km/h un ~3K RPM V ir ap 13,6-13,9, bet tas ir svārstīgs lielums.
Apstājoties, krustojumā, nokrīt uz 12v... izslēdzot patērētājus - pakāpjas uz 13,6 - tukšgaitā.
Vai es braucu ar atļauto ātrumu, vai mazliet pāri (140), V turas vienādiapazonā - 13,6-13,9, brīžiem 14V.
Es silti ieteiktu - ja ir iespēja, bet saprotu ka esi jau uzlicis - V indikatoru. BET - skaties, pie kā tu viņu slēgsi klāt. Ja pa taisno pie aķa - tas ir variants, bet - neaizmirsti izslēgt to indikatoru pēc braukšanas
Otra lieta - ja jau esi sācis rakt un māc bažas - service manual rokā, pastudē elektronikas daļu.
Ja kaut kas neatbilst tam, ko raksta service manual, domā par risinājumu.
Varu saderēt, ja ieliksi 55W spuldzes vietā kādu LED ar 10W (LEGĀLU LED, nevis Aļi x press), tad būsi tīri priecīgs par V.
Vēl kas - ziema nāk, būs iespēja, izjauc moci, lēnām ej cauri vadiem, lemonā var nopirkt labu vadu aerosolu, kurš atgrūž visādus sūdus un tipa aizsargā - palīdz tiem vadiem, kuri ir oksidējušies.
Varbūt - problēma ir kādos kontaktos? Visus pārraustīt, papētīt, vai zaļais nav kaut kur iemeties..
Lāpsta jau ir tev atrasta, turpini rakt 
22 Sep 2021, 22:14:01 Batuts rakstīja:
Satrauc tas ka paceļot apgriezienus uzlade nevis pieaug, bet krītās.
----------------- Ou Yess.
| Offline
| | |
Tomucis | |  Kopš: 12. Apr 2012
No: Salaspils
Ziņojumi: 1133
Braucu ar: CapoNord
| ja tukšgaitā ir gud, bet uzgazējot krīt voltāža un gaismas tumšas paliek, tad arī RR sāk uzkarst. nozīmē vienu- izejas no RR ir sačakarētas/ nenotiek pietiekošs patēriņš elektrībai, iespejams aķis neuzņem uzlādi.
lūk vudeo tieš par šo tēmy, skaidrāk neizskaidrot
https://youtu.be/9dCd_-y2cH4 | Offline
| | |
Batuts | |  Kopš: 19. Oct 2014
Ziņojumi: 67
Braucu ar: Jawu 353, yamaha xtz750
| Paldies par iesaisti, turpināšu petit un darbòties. Būs kāda jauna info vai risinājums tad iemetīšu atbildi.
Atbildot uz jautāumu: mocis 96 gada, v merītājs pielikts pataisno pie aķa. Principā motors tads pats kā tdm 850 tikkai 750cc, uzbūve ar praktiski tada paša. Spuldzes parastās osram.  | Offline
| | |
mezamaris | | Kopš: 20. Jun 2011
Ziņojumi: 5287
Braucu ar:
| Loģiski slēgt voltmetru pēc aizdedzes atslēgas. | Offline
| | |
karlo1941 | | Kopš: 28. Feb 2019
Ziņojumi: 509
Braucu ar: BMW
| un čaina usb lādētāji ar voltmetru var parādīt tikai, ka ir vairāk par 12V. +- 10% kļūda .. normalis
----------------- citi nav vainīgi, ka pats tāds | Offline
| | |
PASSATizhi | | Kopš: 11. Oct 2015
No: Jūrmala
Ziņojumi: 1284
Braucu ar: honda 600 un 125
| lētais čainis pielikt pa taisno. lai garām ejot var sekot aķa stāvoklim, jo nebrauc bieži. rāda precīzi. tik zem 10v sāk jukt prātā  | Offline
| | |
marcis | |  Kopš: 23. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 2652
Braucu ar: S1000XR, RS50
| Maz ko cērtu no elektrības, bet manie iepriekšējie GSi braucot, lādēja 14.3 - 14.4V. Liekas, ka neatceros, ka būtu nokritis zem 14V.
----------------- būvuzraudzība, ēku tehniskā apsekošana u.c.
| Offline
| | |
MS-Jelgava | | Kopš: 18. May 2021
No: Jelgava
Ziņojumi: 3
Braucu ar: Honda
| Jāveic pārbaudes. Bez variantiem.
Brauc ciemos.
----------------- <<< MotoServiss JELGAVA >>>
<<< Elektrosistēmu remonts >>>
www.motoserviss.com/services | Offline
| | |
Batuts | |  Kopš: 19. Oct 2014
Ziņojumi: 67
Braucu ar: Jawu 353, yamaha xtz750
|
23 Sep 2021, 19:50:53 Batuts rakstīja:
Paldies par iesaisti, turpināšu petit un darbòties. Būs kāda jauna info vai risinājums tad iemetīšu atbildi.
Atbildot uz jautāumu: mocis 96 gada, v merītājs pielikts pataisno pie aķa. Principā motors tads pats kā tdm 850 tikkai 750cc, uzbūve ar praktiski tada paša. Spuldzes parastās osram. 
Tad nu tā, problēma liekas atrisināta. Vaina krīt uz pusbeigtu aķi, kurš pārāk atri uzlādējas un līdzarto sprieguma regulātoram nav noskodzes. Pieliekot labu aķi uz voltometra rāda kā vajag un palielinot apgriezienus v pieaug nevis krītās.
[ Šo ziņu laboja Batuts, 01 Dec 2021, 16:00:51 ] | Offline
| | |
|
|