Gadījuma bilde

Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehnika, remonts

Tēma: Lādēšana

AutorsZiņojums
Incis_Bandit
08. Jul 2014, 18:20#21

Kopš: 15. Dec 2013

No: Liepāja

Ziņojumi: 17

Braucu ar: Yamaha


08 Jul 2014, 13:36:22 Naits rakstīja:
nu kur var šitā pist santīmu?
Var jau aizvietot detaļas, bet visam ir kaut kāda saprāta robeža. Ja vēl pašam saprašana nav, tad ātrāk vai vēlāk nāksies braukt uz servisu. Bet būsi visu jau saķīmiķojis ka darbs izmaksās dārgāk , ja kāds vispār gribēs ņemt.

tās ir tikai idejas, vēl neviens neko nav aizvietojis

Offline

Incis_Bandit
08. Jul 2014, 18:26#22

Kopš: 15. Dec 2013

No: Liepāja

Ziņojumi: 17

Braucu ar: Yamaha


08 Jul 2014, 14:17:38 Blackadder rakstīja:

08 Jul 2014, 12:57:46 Incis_Bandit rakstīja:
iepriekšējais RR tā sakarsa ka dūmi pacēlās, vardsakot izcepās cik varētu maksāt jauns RR ebay? un vēl jautājums, laikam sāk beigties sūknis kas piegādā karburatoriem degvielu, cik nikns ir vajadzīgs? kādas alternatīvas? man ienāca prāta no auto logu šļācamā sūknītis, vai tomēr ir vajadzīgs kkas ražīgāks? patreiz sūknis brīžam iet brīžam neiet, un uz sūknīša nav nekādi parametri pēc kā varetu pielaikot citu (ražība un tā tālāk).


Regulatoriem cenas ir no 15 EUR līdz kaut vai 200 EUR. Lētie ir made in china, un bez garantijas, bet arī pavisam dārgos ņemt jēgas nav.

Runājot par benzīna sūkni - nezinu, protams, kāds Tev tieši viņš ir, bet vispār jau ir tāds sūkņu tips, kuriem nemaz NAV jāstrādā non-stopā - šis, piemēram.

Un vēl - ja ir sagļučījis šī tipa sūknis, tad sūkni nemaz nav obligāti jāmaina, ir nopērkams remontkomplekts.

pag pag šāds pats man arī ir. tad varētu gadīties tā ka viņam ne vienmēr būtu jānostrādā ieslēdzot aizdedzi? ieslēdzot aizdedzi brīžam tas sūknis strādā brīžam ne, bet pat tad kad sūknis negriežas, relejs strādā - ieslēdzot aizdedzi pēc sekundēm trim aptuveni izslēdzas relejs kas cik saprotu darbina sūkni?

Offline

Blackadder
08. Jul 2014, 19:09#23

Kopš: 23. Jun 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 80

Braucu ar: VFR750F RC24


08 Jul 2014, 18:26:17 Incis_Bandit rakstīja:
pag pag šāds pats man arī ir. tad varētu gadīties tā ka viņam ne vienmēr būtu jānostrādā ieslēdzot aizdedzi? ieslēdzot aizdedzi brīžam tas sūknis strādā brīžam ne, bet pat tad kad sūknis negriežas, relejs strādā - ieslēdzot aizdedzi pēc sekundēm trim aptuveni izslēdzas relejs kas cik saprotu darbina sūkni?


Jā, nav viņam vienmēr obligāti jāstrādā, ieslēdzot aizdedzi, jo viņš, tiklīdz benzīna trubiņā ir pretspiediens, izslēdzas. Būtu jāpievērš uzmanība tam, vai sūknis strādā pie strādājoša motora - nu tad gan viņam ir jāstrādā. Tieši tāpēc kaut kādi citi sūkņi tur īsti neder - jo šis te oriģinālais sūknis nav īpaši ražīgs (vienkārši liela ražība nav vajadzīga), savukārt ar tādu, kurš ir ražīgāks un rukā bez apstājas, aizliesies karburators.

[ Šo ziņu laboja Blackadder, 08 Jul 2014, 19:11:21 ]

Offline

Incis_Bandit
08. Jul 2014, 23:44#24

Kopš: 15. Dec 2013

No: Liepāja

Ziņojumi: 17

Braucu ar: Yamaha


08 Jul 2014, 19:09:07 Blackadder rakstīja:

08 Jul 2014, 18:26:17 Incis_Bandit rakstīja:
pag pag šāds pats man arī ir. tad varētu gadīties tā ka viņam ne vienmēr būtu jānostrādā ieslēdzot aizdedzi? ieslēdzot aizdedzi brīžam tas sūknis strādā brīžam ne, bet pat tad kad sūknis negriežas, relejs strādā - ieslēdzot aizdedzi pēc sekundēm trim aptuveni izslēdzas relejs kas cik saprotu darbina sūkni?


Jā, nav viņam vienmēr obligāti jāstrādā, ieslēdzot aizdedzi, jo viņš, tiklīdz benzīna trubiņā ir pretspiediens, izslēdzas. Būtu jāpievērš uzmanība tam, vai sūknis strādā pie strādājoša motora - nu tad gan viņam ir jāstrādā. Tieši tāpēc kaut kādi citi sūkņi tur īsti neder - jo šis te oriģinālais sūknis nav īpaši ražīgs (vienkārši liela ražība nav vajadzīga), savukārt ar tādu, kurš ir ražīgāks un rukā bez apstājas, aizliesies karburators.

atgriežoties pie lādēšanas tēmas, ir aizdoma ka varētu būt nobeigušies ģenerātora tinumi. noņēmu tinumus nost un puse no ģeneratora tinumiem izskatās sviluši.
p.s šitai mājaslapā bildes arī var ielikt? varētu ielikt bildi ar tinumiem un varbūt kāds jau pēc bildes varētu pateikt kas par problēmu lādēšanā?
jeb varbūt ir kāds paņēmiens kā tos tinumus ar testeri var nobaudīt. no tinumiem uz regulatoru aiziet 3 balti vadi.

Offline

kesh
09. Jul 2014, 01:02#25

Kopš: 16. Jun 2014

No: Jūrmala

Ziņojumi: 71

Braucu ar: Yamaha R1 05

Tā pati problēma. Vedīšu pie "Naits"

Offline

Blackadder
09. Jul 2014, 09:46#26

Kopš: 23. Jun 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 80

Braucu ar: VFR750F RC24


08 Jul 2014, 23:44:04 Incis_Bandit rakstīja:
atgriežoties pie lādēšanas tēmas, ir aizdoma ka varētu būt nobeigušies ģenerātora tinumi. noņēmu tinumus nost un puse no ģeneratora tinumiem izskatās sviluši.
p.s šitai mājaslapā bildes arī var ielikt? varētu ielikt bildi ar tinumiem un varbūt kāds jau pēc bildes varētu pateikt kas par problēmu lādēšanā?
jeb varbūt ir kāds paņēmiens kā tos tinumus ar testeri var nobaudīt. no tinumiem uz regulatoru aiziet 3 balti vadi.


Manuprāt, ja esi jau noņēmis, tad nav vairs daudz ko lauzīt galvu, bet ir jāved pie meistara, lai saved kārtībā. Par ģeneratora testēšanu atceros to, ka ģeneratora izdotās maiņstrāvas spriegumam (neatminu precīzus ciparus) starp visiem trīs izvadiem ir jābūt līdzīgam, otrkārt, visiem trīs izvadiem ir jābūt līdzīgai pretestībai.

Offline

Naits
09. Jul 2014, 09:58#27

Kopš: 24. Oct 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 5221

Braucu ar: TW125,gsxr1100,xjr1300

Parasti visus rādijumus pārbauda un tikai dad ņem nost bojāto detaļu.
Kura gada Tev tas FZR? Man ir viens lieks tinums,strādājošs, no mana vecā.

-----------------
Moto serviss T. 29885941
MOTOLAND
www.motoland.lv

Offline

kesh
09. Jul 2014, 12:00#28

Kopš: 16. Jun 2014

No: Jūrmala

Ziņojumi: 71

Braucu ar: Yamaha R1 05

yamaha r6 2000.

Nopirku Yuasa YT9B-BS. Uzlādēju pirmajā dienā pilnu un nobraucu pāris dienas. Vakar aizbraucot līdz rīgai (40km) , aķis nosprāga. Paliku pie luksafora. Izslēdzu gaismas un iestūmu. Atbraucu atpakaļ uz jūrmalu normāli , bet tikai ar ieslēgtiem gabarītiem. Atbraucot ar gabarītiem uz jūrmalu un izslēdzot motoru , piedarbināt varēja bez problēmām. Pieliku aķi pie lādētāja un rādīja , ka pilnīgi tukšs. Aķis pirkts pirms pāris dienām. Testeris rāda 12,26~ kad nav iedarbināts. Kad iedarbināts , tad rāda 12,30~ un kad uzgāzē uz 5k apgriezieniem , rādīja 12,60. Saprotams , ka pa maz , bet kur varētu problēma ?


Šodien rāda pavisam citus ciparus. Pie auksta motora un iedarbināta rādīja 13.8 gāzējot , 3.5 negāzējot , no rīta ar tukšu aķi varēja pielaist bez problēmām. Liekas , ka visas problēmas sākas ilgāk pabraucot... izlādējas aķis un burtiski atrubās lādēšana.

Offline

Hamaii
09. Jul 2014, 15:56#29

Kopš: 31. Jan 2013

No: Saldus

Ziņojumi: 275

Braucu ar: KTM Super Adventure 1290R


09 Jul 2014, 12:00:49 kesh rakstīja:
yamaha r6 2000.

Nopirku Yuasa YT9B-BS. Uzlādēju pirmajā dienā pilnu un nobraucu pāris dienas. Vakar aizbraucot līdz rīgai (40km) , aķis nosprāga. Paliku pie luksafora. Izslēdzu gaismas un iestūmu. Atbraucu atpakaļ uz jūrmalu normāli , bet tikai ar ieslēgtiem gabarītiem. Atbraucot ar gabarītiem uz jūrmalu un izslēdzot motoru , piedarbināt varēja bez problēmām. Pieliku aķi pie lādētāja un rādīja , ka pilnīgi tukšs. Aķis pirkts pirms pāris dienām. Testeris rāda 12,26~ kad nav iedarbināts. Kad iedarbināts , tad rāda 12,30~ un kad uzgāzē uz 5k apgriezieniem , rādīja 12,60. Saprotams , ka pa maz , bet kur varētu problēma ?


Šodien rāda pavisam citus ciparus. Pie auksta motora un iedarbināta rādīja 13.8 gāzējot , 3.5 negāzējot , no rīta ar tukšu aķi varēja pielaist bez problēmām. Liekas , ka visas problēmas sākas ilgāk pabraucot... izlādējas aķis un burtiski atrubās lādēšana.

Pirms esi noārdījis visu moci, prbaudi kontaktus pie rr (no pieredzes ar savu r1).

Offline

Incis_Bandit
13. Jul 2014, 17:17#30

Kopš: 15. Dec 2013

No: Liepāja

Ziņojumi: 17

Braucu ar: Yamaha

Kādam gadienā nav aizķēries šāds te sprieguma regulators no yamaha fzr600 95.gads?
http://www.google.lv/imgres?imgurl=http%3A%2F%2...art=0&ndsp=8
pagaidām atrodu tikai ebay, bet gaidīt kamēr atsūtīs 3 un vairāk nedēļas galīgi neprasās

Offline

kesh
15. Jul 2014, 13:37#31

Kopš: 16. Jun 2014

No: Jūrmala

Ziņojumi: 71

Braucu ar: Yamaha R1 05


09 Jul 2014, 15:56:35 Hamaii rakstīja:

09 Jul 2014, 12:00:49 kesh rakstīja:
yamaha r6 2000.

Nopirku Yuasa YT9B-BS. Uzlādēju pirmajā dienā pilnu un nobraucu pāris dienas. Vakar aizbraucot līdz rīgai (40km) , aķis nosprāga. Paliku pie luksafora. Izslēdzu gaismas un iestūmu. Atbraucu atpakaļ uz jūrmalu normāli , bet tikai ar ieslēgtiem gabarītiem. Atbraucot ar gabarītiem uz jūrmalu un izslēdzot motoru , piedarbināt varēja bez problēmām. Pieliku aķi pie lādētāja un rādīja , ka pilnīgi tukšs. Aķis pirkts pirms pāris dienām. Testeris rāda 12,26~ kad nav iedarbināts. Kad iedarbināts , tad rāda 12,30~ un kad uzgāzē uz 5k apgriezieniem , rādīja 12,60. Saprotams , ka pa maz , bet kur varētu problēma ?


Šodien rāda pavisam citus ciparus. Pie auksta motora un iedarbināta rādīja 13.8 gāzējot , 3.5 negāzējot , no rīta ar tukšu aķi varēja pielaist bez problēmām. Liekas , ka visas problēmas sākas ilgāk pabraucot... izlādējas aķis un burtiski atrubās lādēšana.

Pirms esi noārdījis visu moci, prbaudi kontaktus pie rr (no pieredzes ar savu r1).


Liels paldies , izskatās , ka tā arī bija problēma. Pie RR vadi bija nedaudz apkusuši un štekeri jau mainījuši krāsu. Kopš nomainīju to , problēmas vairs nav bijušas. Paldies.

Offline

andrr
20. Mar 2015, 09:38#32

Kopš: 13. Oct 2009

Ziņojumi: 652

Braucu ar: Suzuki DRZ400suMo Traktor

Laba instrukcija Lādēšanas sistēmas diagnostikai (DRZ, bet tie paši soļi derēs lielākajai daļai moču):
http://www.thumpertalk.com/topic/541623-charging-system-diagnoses-plus-the-free-power-mod/

Vajadzīgs tikai vienkāršākais testerītis ar sprieguma (V, DC un AC) un pretestības (Ohm) mērīšanas iespēju.

Pats pirmais, ko ļoti vienkārši pārbaudīt - ja noslāpētam mocim uz aķa ir mazāk par 12.8-12.6 V un rūcošam ir mazāk par 13V (normāli jābūt 13.8 - 14.4V) tad kaut kur jau ir problēma un aķis ātrāk vai vēlāk visnepiemērotākajā momentā būs tukšs.


[ Šo ziņu laboja andrr, 20 Mar 2015, 10:11:42 ]

Offline

voodoooo
02. May 2015, 19:00#33

Kopš: 04. Jan 2012

No: Valmiera

Ziņojumi: 22

Braucu ar: BMW r1150rt

gribeju uzprasīt .... man nodega stravas regulators suzuki burgmanam 250 cc .... palasiju i netaa ka var likt no jebkura moča kuram ir pieci kontakti štekerīi kā man .... sanāk ka reali kubat;urai nav liela nozīme regulatora izvēlē .,.,?

Offline

Negantelis
02. May 2015, 19:40#34

Kopš: 02. Oct 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5341

Braucu ar: Enduro pa tuksnesi

Šodien arī es piespiedu kārtā pastāvēju uz ceļa dēļ RR. Caur ānusu uztaisītai mazītiņi kontaktiņi viņam.Viens bija nekontaktā. Aķim.spriegums krīt ,šprice nestrādā.

Vainu atradu,ceļu turpināju.

Un tā ir Yamaha

[ Šo ziņu laboja Negantelis, 02 May 2015, 19:41:08 ]



-----------------

Pieteikties kursiem.

Offline

mexa
03. May 2015, 00:00#35

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 6888

Braucu ar: VT


02 May 2015, 19:00:30 voodoooo rakstīja:
gribeju uzprasīt .... man nodega stravas regulators suzuki burgmanam 250 cc .... palasiju i netaa ka var likt no jebkura moča kuram ir pieci kontakti štekerīi kā man .... sanāk ka reali kubat;urai nav liela nozīme regulatora izvēlē .,.,?


Pa lielam ir reāli po. Bet nu mazākas kubatuuras uz lielāka no gan nevajag likt. Visa shaize gengera watos... Pārējie faktori ir nu tā... 3 iet uz gengeri. 2 barošana. Citreiz daži dublējas... Citiem ir papildus enable vads.. To uz plusu

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā

Offline

CP17
03. May 2015, 09:35#36

Kopš: 21. Apr 2008

No: Zilupe

Ziņojumi: 358

Braucu ar: ZX9R, HD, 848evo, 638, Rīga 24 :)

Kas ir tas RR?

-----------------
Прогуляю вашу собачку, машину, квартиру, дом и дачу!

Offline

GAD
03. May 2015, 10:55#37

Kopš: 18. Apr 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 47

Braucu ar: ZX12R


03 May 2015, 09:35:15 CP17 rakstīja:
Kas ir tas RR?


regulator rectifier

[ Šo ziņu laboja GAD, 03 May 2015, 10:55:42 ]

Offline

mexa
03. May 2015, 11:28#38

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 6888

Braucu ar: VT

veel no soviet laikiem rele reguljator arii atbilst

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā

Offline

Negantelis
04. May 2015, 07:41#39

Kopš: 02. Oct 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5341

Braucu ar: Enduro pa tuksnesi


03 May 2015, 11:28:41 mexa rakstīja:
veel no soviet laikiem rele reguljator arii atbilst


Jā, atceros kā vadus vilku ižam. Tajos laikos varēja vienkārši visu noraut nost un salikt tos trīs vadus pēc burtiem.

Jakorj,Šunt un baķereja

-----------------

Pieteikties kursiem.

Offline

andrejins
04. May 2015, 12:01#40

Kopš: 21. Sep 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 1529

Braucu ar: BMW F650 Strada


02 May 2015, 19:40:46 Negantelis rakstīja:
Šodien arī es piespiedu kārtā pastāvēju uz ceļa dēļ RR. Caur ānusu uztaisītai mazītiņi kontaktiņi viņam.Viens bija nekontaktā. Aķim.spriegums krīt ,šprice nestrādā.

Vainu atradu,ceļu turpināju.

Un tā ir Yamaha


Ne tikai kontaktiņi mēdz būt tā uztaisīti, gadās arī, ka vadi, kas iet no regulatora ir mazītiņi un nemaz nespēj kvalitatīvi nobarot sstēmu...

Man pašam no regulatora uz rāmi gāja 075 kvadrātu mīkstais masas vads, ilgi meklēju, kāpēc braucot spriegums turās 12,65-12,9. bez gaismām varēja dabūt līdz 13,4... No regulatora tika uzlikts kārtīgs masas vads un cipars visu laiku turās ap 14. Tā kā meklēt vainu tikai kontaktos ne vienmēr ir pareizi

Un jā močiem šis elements palicis veca parauga un nestabils ar lielu problēmu - pārpalikušo strāvu izkūpinam gaisā...

Šobrīd ar vienu kolēģi strādājam pie shēmas impulsu regulators, kas mainītu strāvas impulsus, nevis lieko izkūpinātu - jāsaprot vēl cik stabili ir šie elementi pie vibrācijām utml, bet šādā veidā atkristu siltuma efekts uz regulatoru un diodēm

-----------------
Purkšķinu ar vienpodnieku...

Offline