Gadījuma bilde

Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par modeļiem » BMW

Tēma: K1200R un K1200S

AutorsZiņojums
Leif
21. Mar 2015, 23:44#1

Kopš: 02. Sep 2012

No: Tukums

Ziņojumi: 29

Braucu ar: R1200GS, Model Y

Sveiki moto draugi!Minēto modeļu lietotāji nevar padalīties ar infu par šiem abiem?Interesē ar ko viņi atšķiras ja neskaita, ka vienam ir būris, bet otram nav!

Offline

chirkainais
21. Mar 2015, 23:48#2

Kopš: 31. Mar 2011

Ziņojumi: 1546

Braucu ar: V2 litru, 650ccm grants tehniku, 400ccm mežtehniku, Cube LTD pro ciskudrilli, V70 katafalku

nepareizi

-----------------
KOMPOC racing team
__________________
Stulbums nekad nemirs. Tas ir par stulbu, lai mirtu. (A.Sandemūze)

Offline

Leif
22. Mar 2015, 00:15#3

Kopš: 02. Sep 2012

No: Tukums

Ziņojumi: 29

Braucu ar: R1200GS, Model Y


21 Mar 2015, 23:48:59 chirkainais rakstīja:
nepareizi

Kas tieši?

Offline

jimbeam
22. Mar 2015, 00:22#4

Kopš: 28. Apr 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 472

Braucu ar: K1200RS

Neklausies muļķīgus komentārus! Pareiza izvēle!
Pēc tā, kad esmu lietojis BMW K sēriju, nevienu citu moci nevēlos.
S un R neatšķiras tehniski

Offline

koleegjis
22. Mar 2015, 00:45#5

Kopš: 10. Mar 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 371

Braucu ar: R1200GS

Čirkainais par to, ka nepareizi ir aizkakāt forumu ar jaunām tēmām, ja sevi interesējošo jautājumu mierīgi var iztirzāt arī esošajos topikos.

-----------------
Kokam ir vismaz divi gali.

Offline

VATERLAND
22. Mar 2015, 02:31#6

Kopš: 01. Jan 2011

Ziņojumi: 3022

Braucu ar: Drūmo klasiku (C)


21 Mar 2015, 23:44:21 Leif rakstīja:
Sveiki moto draugi!Minēto modeļu lietotāji nevar padalīties ar infu par šiem abiem?Interesē ar ko viņi atšķiras ja neskaita, ka vienam ir būris, bet otram nav!


K12R un K12S atškirība ir Zirgspēkos,aizmugurējā apakšrāmī, kas stutē beņķi bākās konfigurācijā un ja es nekļūdos tad arī tajā, ka K12S ir divi gaisa filtri atšķirībā no K12R, plus reduktora zobu attiecībā,kas skaitījās priekš K12R atrāks nekā K12S.

Abos gadījumos mo ir braucams un pareizā izvēle. Ietiktu lūkoties medeļus ar 2008. gadu, jo līdz tam bija novērojamas šādas tādas bērnības slimības.

Personīgi dotu priekšroku K12S un K13S ar būri, jo gan uz K12R,K13R pēc 160km/h brutāli sāk plēst nost no mo.

-----------------
Mach mit, mach nach, mach besser

https://www.maksla.lv

Offline

Naits
22. Mar 2015, 09:52#7

Kopš: 24. Oct 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 5221

Braucu ar: TW125,gsxr1100,xjr1300

Nebūtu par BMW, būtu vairāk pārmetumu par topika izveidi arīno esošaiem komentētājiem

Abi labi, pārējais atkarīgsno bijušā un topošā lietotāja

-----------------
Moto serviss T. 29885941
MOTOLAND
www.motoland.lv

Offline

Zigmunds
22. Mar 2015, 11:54#8

Kopš: 10. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 2371

Braucu ar: #37

atsaucās, lūdzu, kam ir K1200R modelis savā īpašumā. ir pāris jautājumi par konkrēto modelis. Paldies. PM vai tel. 29 257 593

Offline

VATERLAND
22. Mar 2015, 12:36#9

Kopš: 01. Jan 2011

Ziņojumi: 3022

Braucu ar: Drūmo klasiku (C)


22 Mar 2015, 11:54:01 Zigmunds rakstīja:
atsaucās, lūdzu, kam ir K1200R modelis savā īpašumā. ir pāris jautājumi par konkrēto modelis. Paldies. PM vai tel. 29 257 593


Pazvani Marcim. Vinsh tak 100 gadus, jeb 90K km ar K12R ir nokapājis

-----------------
Mach mit, mach nach, mach besser

https://www.maksla.lv

Offline

chirkainais
22. Mar 2015, 12:42#10

Kopš: 31. Mar 2011

Ziņojumi: 1546

Braucu ar: V2 litru, 650ccm grants tehniku, 400ccm mežtehniku, Cube LTD pro ciskudrilli, V70 katafalku


22 Mar 2015, 09:52:42 Naits rakstīja:
Nebūtu par BMW, būtu vairāk pārmetumu par topika izveidi arīno esošaiem komentētājiem


Tieši tā - būtu 'Kā Lifanam pareizi bremžlukturi nomainīt', norietu aņirgtiem zobiem. Aber tiklīdz runa par eliti, tā kucēniem ausis nolaižas..

[ Šo ziņu laboja chirkainais, 22 Mar 2015, 12:43:14 ]



-----------------
KOMPOC racing team
__________________
Stulbums nekad nemirs. Tas ir par stulbu, lai mirtu. (A.Sandemūze)

Offline

Sliktais
22. Mar 2015, 13:12#11

Kopš: 07. May 2008

No: Ikšķile

Ziņojumi: 4685

Braucu ar: BMW R1200GSA un Honda SH125i


22 Mar 2015, 12:36:56 VATERLAND rakstīja:

22 Mar 2015, 11:54:01 Zigmunds rakstīja:
atsaucās, lūdzu, kam ir K1200R modelis savā īpašumā. ir pāris jautājumi par konkrēto modelis. Paldies. PM vai tel. 29 257 593


Pazvani Marcim. Vinsh tak 100 gadus, jeb 90K km ar K12R ir nokapājis

Man pirms trim gadiem ar bija K1200R īpašumā, nobraucu ap 23k km. Vispār jau aparāC labs.
P.S. Pieļauju, ka Mārcis ir nokapājis vairāk, (ABS devējs aizmugurējam ratam bij begts hvz cik ilgi)


-----------------

GS-911
www.hexcode.co.za/products/gs-911/function-chart

Offline

Zigmunds
22. Mar 2015, 14:20#12

Kopš: 10. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 2371

Braucu ar: #37

atsūtiet man lūdzu PM Mārča telefona numuru.

Offline

Leif
22. Mar 2015, 16:35#13

Kopš: 02. Sep 2012

No: Tukums

Ziņojumi: 29

Braucu ar: R1200GS, Model Y


22 Mar 2015, 02:31:13 VATERLAND rakstīja:

21 Mar 2015, 23:44:21 Leif rakstīja:
Sveiki moto draugi!Minēto modeļu lietotāji nevar padalīties ar infu par šiem abiem?Interesē ar ko viņi atšķiras ja neskaita, ka vienam ir būris, bet otram nav!


K12R un K12S atškirība ir Zirgspēkos,aizmugurējā apakšrāmī, kas stutē beņķi bākās konfigurācijā un ja es nekļūdos tad arī tajā, ka K12S ir divi gaisa filtri atšķirībā no K12R, plus reduktora zobu attiecībā,kas skaitījās priekš K12R atrāks nekā K12S.

Abos gadījumos mo ir braucams un pareizā izvēle. Ietiktu lūkoties medeļus ar 2008. gadu, jo līdz tam bija novērojamas šādas tādas bērnības slimības.

Personīgi dotu priekšroku K12S un K13S ar būri, jo gan uz K12R,K13R pēc 160km/h brutāli sāk plēst nost no mo.

Paldies!Tamlīdzīgu infu arī gribēju uzzināt!

Offline

nemidoff
03. Jun 2016, 15:32#14

Kopš: 01. Sep 2009

No: Tukums

Ziņojumi: 483

Braucu ar: Honda XL 1000 e53 is

Piesitos pie vecās tēmas, jo bija slinkums taisīt speciāli jaunu. Grasos mainīt varadero 1000 uz bmw k1300s Kas būtu tas, kas man ir jāzina būtiski atšķirīgs no patreizējā drota labākajām īpašībām - ērtā sēdpozīcija, krēsls, augstais vējstikls utt.Vai k1300s sēdpozīcijā nevelk uz gulēšanu kā klasiskajām žiletēm? Pateikšos par jebkuru viedokli.

Offline

screwy
03. Jun 2016, 15:50#15

Kopš: 01. Nov 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 928

Braucu ar:

Sēdpozīcija ir ok, nebūs tik taisna kā uz Varadero, slīpums nedaudz ir, bet tik traki kā piemēram CBR1000RR nebūs noteikti. Tāliem gabaliem ir pietiekoši ērti.
Standarta vējstikls ir ok, bet ja jābrauc gari gabali tad gribētos augstāku, bet ebay ar viņiem pilns, var noteikti kaut ko piemeklēt.
Standarta beņķis ir labs, dibens vismaz man nesāp.
Un pluss būs ESA piekare, ka vari pieregulēt cietību braucot. K1300S visas K1200S lielākās kaites jau ir izlabotas, tā kā tehniski nekādu baigo slimību šiem moto arī nevajadzētu būt.
Tikai tas ka rezerves daļas dārgas....un lai pašam kaut ko remontētos vajag diezgan daudz speciālos instrumentus.

Offline

nemidoff
03. Jun 2016, 16:00#16

Kopš: 01. Sep 2009

No: Tukums

Ziņojumi: 483

Braucu ar: Honda XL 1000 e53 is


03 Jun 2016, 15:50:44 screwy rakstīja:
Sēdpozīcija ir ok, nebūs tik taisna kā uz Varadero, slīpums nedaudz ir, bet tik traki kā piemēram CBR1000RR nebūs noteikti. Tāliem gabaliem ir pietiekoši ērti.
Standarta vējstikls ir ok, bet ja jābrauc gari gabali tad gribētos augstāku, bet ebay ar viņiem pilns, var noteikti kaut ko piemeklēt.
Standarta beņķis ir labs, dibens vismaz man nesāp.
Un pluss būs ESA piekare, ka vari pieregulēt cietību braucot. K1300S visas K1200S lielākās kaites jau ir izlabotas, tā kā tehniski nekādu baigo slimību šiem moto arī nevajadzētu būt.
Tikai tas ka rezerves daļas dārgas....un lai pašam kaut ko remontētos vajag diezgan daudz speciālos instrumentus.




Pateicos par argumentētu viedokli. Jāpiebilst, ka tas, ka vajag specinstrumentus, lai pats skrūvētu ir liels mīnuss, jo līdz šim varai pēc manuāļa visu, pilnīgi visu daru garažas apstākļos.

Offline

screwy
03. Jun 2016, 16:19#17

Kopš: 01. Nov 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 928

Braucu ar:


03 Jun 2016, 16:00:41 nemidoff rakstīja:

03 Jun 2016, 15:50:44 screwy rakstīja:
Sēdpozīcija ir ok, nebūs tik taisna kā uz Varadero, slīpums nedaudz ir, bet tik traki kā piemēram CBR1000RR nebūs noteikti. Tāliem gabaliem ir pietiekoši ērti.
Standarta vējstikls ir ok, bet ja jābrauc gari gabali tad gribētos augstāku, bet ebay ar viņiem pilns, var noteikti kaut ko piemeklēt.
Standarta beņķis ir labs, dibens vismaz man nesāp.
Un pluss būs ESA piekare, ka vari pieregulēt cietību braucot. K1300S visas K1200S lielākās kaites jau ir izlabotas, tā kā tehniski nekādu baigo slimību šiem moto arī nevajadzētu būt.
Tikai tas ka rezerves daļas dārgas....un lai pašam kaut ko remontētos vajag diezgan daudz speciālos instrumentus.




Pateicos par argumentētu viedokli. Jāpiebilst, ka tas, ka vajag specinstrumentus, lai pats skrūvētu ir liels mīnuss, jo līdz šim varai pēc manuāļa visu, pilnīgi visu daru garažas apstākļos.


Jā, šim diemžēl nav tik vienkārši.
Piemēram lai nomainītu sveces ir jāņēm nost radiators un pēc tam to uzpildīt vajag ar vakuumu.
Nopirku speciālu aparātu šim pasākumam.

Ja nu kādam vajadzēs, varu iznomāt

Dažus štrumus var arī uzmeistarot pats, ja ir daudz laika

Offline

VATERLAND
03. Jun 2016, 19:08#18

Kopš: 01. Jan 2011

Ziņojumi: 3022

Braucu ar: Drūmo klasiku (C)


03 Jun 2016, 15:32:25 nemidoff rakstīja:
Piesitos pie vecās tēmas, jo bija slinkums taisīt speciāli jaunu. Grasos mainīt varadero 1000 uz bmw k1300s Kas būtu tas, kas man ir jāzina būtiski atšķirīgs no patreizējā drota labākajām īpašībām - ērtā sēdpozīcija, krēsls, augstais vējstikls utt.Vai k1300s sēdpozīcijā nevelk uz gulēšanu kā klasiskajām žiletēm? Pateikšos par jebkuru viedokli.


Komentējot no personīgās K13S lietotāja pieredzes, nekādām tehniskajām likstām un Staļingradām neklātos notikt, ja nenotiek konstanta dzīvošanās pa redline.
PRetējā gadījumā ir šeit pat forumā dzirdēta pieredze dažam censonim ar sulojošu reduktora blīvi vai nokautu sajūga komplektu Tāpat ir dzirdēti stāsti par likstām ar labo vai kreiso instrumentu sviru pogām, taču presonīgi neko tādu neesmu pieredzējis.

Standarta beņķim nav īpaši nekādas vainas,aparāts ir kā radīts gara auguma personāžiem(Jim Beam neļaus samelot). Ja ir vēlme pēc lielāka komforta kaplējot garos gabalus - Sargent seat taču tad jārēķinās ar EUR300+ investīciju

Tas pats attiecas arī uz iespēju pārkrāmēt klasisko moto stūres stieni AC Schnitzer izpildījumā. Tādā variantā nāksies pagādāt arī garākas gāzes droseles.

Atšķirībā no K12S/R/GT , K13S ir aprīkots ar Exup vvārstu, kas kompensē un nodrošina jaudu arī zemo apgriezienu diapozonā.

Dzīvojoties 7 000 RPM diapozonā ir novērojama eļļas apetīte.

Pie labajām īpašībām - izslimotās ABS slimības, kuras iepriekš bijušas tipiskas K12S/R/GT un bezproblēmu gaņģenes darbība.

No nepieciešamajiem darbarīkiem garāžā šim aparātām noteikti nāksies iegādāties dinamometrisko atslēgu, Torx komplektu un Industriālo Šļirci, kas būs nepieciešama uzpildot transmijas eļļu reduktorā (pildās tieši 180ml)inte4rvālā 20K km.

Izvēloties piekares režīmus ESA II būs iespēja variēt un mainīt iestatījumus ceļojot vienam vai ar bagāžu un pasažieri. Režīmu atšķirība ir jūtama.

Savādāk - gāžams agregāts.

-----------------
Mach mit, mach nach, mach besser

https://www.maksla.lv

Offline

nemidoff
03. Jun 2016, 23:16#19

Kopš: 01. Sep 2009

No: Tukums

Ziņojumi: 483

Braucu ar: Honda XL 1000 e53 is


03 Jun 2016, 19:08:44 VATERLAND rakstīja:

03 Jun 2016, 15:32:25 nemidoff rakstīja:
Piesitos pie vecās tēmas, jo bija slinkums taisīt speciāli jaunu. Grasos mainīt varadero 1000 uz bmw k1300s Kas būtu tas, kas man ir jāzina būtiski atšķirīgs no patreizējā drota labākajām īpašībām - ērtā sēdpozīcija, krēsls, augstais vējstikls utt.Vai k1300s sēdpozīcijā nevelk uz gulēšanu kā klasiskajām žiletēm? Pateikšos par jebkuru viedokli.


Komentējot no personīgās K13S lietotāja pieredzes, nekādām tehniskajām likstām un Staļingradām neklātos notikt, ja nenotiek konstanta dzīvošanās pa redline.
PRetējā gadījumā ir šeit pat forumā dzirdēta pieredze dažam censonim ar sulojošu reduktora blīvi vai nokautu sajūga komplektu Tāpat ir dzirdēti stāsti par likstām ar labo vai kreiso instrumentu sviru pogām, taču presonīgi neko tādu neesmu pieredzējis.

Standarta beņķim nav īpaši nekādas vainas,aparāts ir kā radīts gara auguma personāžiem(Jim Beam neļaus samelot). Ja ir vēlme pēc lielāka komforta kaplējot garos gabalus - Sargent seat taču tad jārēķinās ar EUR300+ investīciju

Tas pats attiecas arī uz iespēju pārkrāmēt klasisko moto stūres stieni AC Schnitzer izpildījumā. Tādā variantā nāksies pagādāt arī garākas gāzes droseles.

Atšķirībā no K12S/R/GT , K13S ir aprīkots ar Exup vvārstu, kas kompensē un nodrošina jaudu arī zemo apgriezienu diapozonā.

Dzīvojoties 7 000 RPM diapozonā ir novērojama eļļas apetīte.

Pie labajām īpašībām - izslimotās ABS slimības, kuras iepriekš bijušas tipiskas K12S/R/GT un bezproblēmu gaņģenes darbība.

No nepieciešamajiem darbarīkiem garāžā šim aparātām noteikti nāksies iegādāties dinamometrisko atslēgu, Torx komplektu un Industriālo Šļirci, kas būs nepieciešama uzpildot transmijas eļļu reduktorā (pildās tieši 180ml)inte4rvālā 20K km.

Izvēloties piekares režīmus ESA II būs iespēja variēt un mainīt iestatījumus ceļojot vienam vai ar bagāžu un pasažieri. Režīmu atšķirība ir jūtama.

Savādāk - gāžams agregāts.


Paldies, super. Būtu vēl ideāli pirms tam tādu pataustīt un apčamdīt, lv sludekļos patreiz tikai viens stāv.

Offline