kungi, tā kā šis temats ar katru gadu paliek aizvien aktuālāks, un tēmu par elektro močiem neatradu, gribēju pajautāt -
jau kādu esmu krosa tehnikas meklējumos, jo paralēli ielai, gribas pavizināties arī pa mežu. Līdz šim esmu pabraucis ar 160cc un 250cc 4T vairāku dienu garumā, nebija slikti, bet īsti neaizķēra.
tāpēc, šobrīd kā vienu no variantiem apsveru KTM E-XC iegādi.
rekur somi smuki pavizinājās ->
protams, kā jau visiem - arī man patīk ka mocim ir izplūdes skaņa un benzīna aromāts, bet tas man prasās tikai ielas mocim, pa mežu es varētu braukt arī bez trokšņa
jo nemelošu, ļoti sajūsmina doma, ka nopērkot šādu moci, vari pilnībā aizmirst par eļļām, filtriem, sūkņiem, tosoliem, gaisa filtriem, sajūga diskiem, starteriem, karburatoriem/inžektoriem, dīzēm, virzuļu + gredzenu maiņām, motorstundām, gāzes trosītēm, šķidrumu noplūdēm, blīvēm, saļņikiem, kapitalkām, svecēm, kloķvārpstām, vārstu regulēšanām, u.c. jokiem
jauda šim elektromocim gan nav milzīga - 24hp, bet arī svars ir tikai 108kg, bet zinot elektromotra griezi, manām vajadzībām (viegliem brīvdienu izbraucieniem pa meža takām) - vajadzētu pilnībā pietikt.
bet nu jā, mīnusi tādi, ka 11k cena un baterija slodzē turot tikai pusotru stundu, kas nozīmē ka par izbraucienu dienas garumā principā var aizmirst
gribētu dzirdēt jūsu viedokli. Ir/nav vērts? Varbūt kādam ir bijusi saskare ar tādu aparātu?
[ Šo ziņu laboja MartinsR, 24 Sep 2019, 12:20:31 ]
Bačene noteikti maksā pusi no izstrādājuma un tā nebūt nav mūžīga.Ja cilvēks var atļauties izlikt 11k intereses pēc-kādēļ gan nē,katrs drīkst izklaidēties kā prot.
Salīdzinot ar motociklu,šo,ja nepatiks,pārdot būs grūti.
24 Sep 2019, 15:19:22 mezamaris rakstīja:
Bačene noteikti maksā pusi no izstrādājuma un tā nebūt nav mūžīga.
mjā, bačene šim maksā ap 4k - drusku par dārgu lai paķertu bagāžniekā vienu rezervei līdzi, mežmalā pārštepselētu un brauktu tālāk
Redz', hobijs jau kā tāds sevī ietver parasti ļoti daudzas neracionālas darbības... Ar enduro tipa moci jau var braukt tā, ka stundas laikā beigts būsi vai … krietni ilgāk mierīgi kaukā savā nodabā. Nebūs te Tev racionālu padomu. Linkolnu Ābramam bij' tekstiņš, ka labs nav tas, kas labs, bet tas, kas kuram patīk.
Mēģini izdīkt testdraivu motofavorītā. Varbūt iedos pavizināties. Jo, ja patīk un ir lieki 11k - kāpēc ne. Tikai ieteiktu arī pamēģināt kādu nopietnāku enduro tehniku. 2T 300 vai 4T 350. KTM un Husqvarnai tieši demo dienas bija nesen...
Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120
24 Sep 2019, 14:50:22 kba-pro rakstīja:
Viena fane tiko ANO teica uzrunu raudulīgā balsī. Atdod viņai nozagto bērnību, nopērc šo dzelzi.
Tā mazgadīgā histēriķe jau ir pusi pasaules izbesījusi, bet nekas, kā drusku paaugsies, tā politiskais bacgrounds atradīs citu tādu pašu mazgadīgo un turpinās ķert haipu
Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120
24 Sep 2019, 15:30:35 MartinsR rakstīja:
24 Sep 2019, 15:19:22 mezamaris rakstīja:
Bačene noteikti maksā pusi no izstrādājuma un tā nebūt nav mūžīga.
mjā, bačene šim maksā ap 4k - drusku par dārgu lai paķertu bagāžniekā vienu rezervei līdzi, mežmalā pārštepselētu un brauktu tālāk
Nopērc kādu no jaunajiem 300 2T un būsi laimīgs kā zilonis, nepis sev prātu ar tiem elektromopēdiem, tagad ir jābrauc ar benzīnu, kamēr vēl var, pēc tam nevarēs.
----------------- Katrs maizes klaips ir kā traģisks stāsts par graudiem, kas būtu varējuši kļūt par alu...
Bet alu taču netaisa no kviešiem!? Taisa! Un arī no rudziem!
Patiesībā šis ir interesants temats.
Skaidrs ka elektrība ir nākotnes enerģija, agri vai vēlu tā būs gandrīz vai vienīgais enerģijas veids tautsaimniecībā un mājsaimniecībās.
Bet domāju līdz tam vēl tāls ceļš ejams. Lai to masveidā sāktu izmantot civilajā transportā enerģijas ražošanas, uzkrāšanas un pārvades tehnoloģijām manuprāt ir jāpārmet vēl trīs kūleņi kā minimums.
Ar interesi sekoju līdzi CR E jaunumiem no Hondas nometnes. Cik ātri un spoži parādīja savu elektrisko prototipu tik ātri viss noklusa un tas ir viens no dažiem pasaules top ražotājiem ar neizmērojamu attīstības kapacitāti. Izskatījās jau varen smuki, bet nu informācijas bija ļoti maz. Sarkanie paziņoja ka viņa tēmē šo verķi izmantošanai iekštelpās kā aizvietotāju 250 4t. Domāju, ka klusums viņu nometnē galvenokārt saistīts ar testu laikā atklātajiem trūkumiem vai izaicinājumiem lai šis verķis kļūtu līdzvērtīgs 4t 250niekam. Noteikti tur ir stāsts par masas un jaudas attiecību, motora bremzes neesamība vai kā to panākt šo efektu utt utjp un ko tik visu vēl ne. Kā panākt lai veiktspēja nesamazinātos neatkarīgi no akumulatora enerģijas līmeņa (elektro kartingu gonkās šis pasākums izvērtās par apsmieklu kad nevar nobraukt līdz galam gonku). Gan jau ka ir sākuši lauzīt galvu kā to verķi vienkāršam daily user’im apkalpot lai dēļ katra mazākā sīkuma tas nav jāved pie dīlera uz mega dārgu apkopi.
Bet nu pie brīviem līdzekļiem uz tādu varētu pieteikties lai var ziemā uzbliezt pa ledu uz ciema dīķa netracinot kaimiņus.
Bet tā visā visumā atbalstu Archy96 uzsaukumu, izbaudīt iekšdedzes dzinēja burvību ar SKAŅU, ar SMARŽU, ar apkopēm kamēr vēl zaļie vegān pederasti to nav iegrožojuši līdz vājprātam.
25 Sep 2019, 10:05:16 kba-pro rakstīja:
Patiesībā šis ir interesants temats.
tā jau ir, no elektrības vairs nekur neaizbēgsim, tas vairs nav VAI bet gan KAD jautājums.
skatos, Mobilē ir arī pirmās paaudzes (ap 2016.g.) KTM elektriskais E-XC pieejams, jau sākot no 6,5k e, bet nu tas vispār izskatās nekonkurētspējīgs - bača ap 30 min turot un motora jauda par 30-40% mazāka nekā 2020.gada modelim.
redzot, kādiem lēcieniem attīstās elektrotransports, laikam jau prātīgāk ir vēl kādus gadus paciesties, kamēr cena/jauda/reindžs paliks pievilcīgāks, un tikmēr tajās dienās kad gribas braukt pa mežu, paņemt nomā iekšdedzes krosa tehniku, kā līdz šim esmu darījis
Tagad jau krietns pulciņš ar e-dirt baikiem saradies ir, tas pats Alta EXR, KTM E-XC, Zero FX, Sur-Ron Storm bee, bet nu jā, viņi visi maksā padsmit eiropakas + fonā arvien neskaidrais jautājums par to cik stundas var nobraukt, cik ilgs mūžs baterijai, utt.
25 Sep 2019, 11:22:40 mezamaris rakstīja:
Kāmēr 80 procentu elektroenerģijas iegūs sadedzinot cieto kurināmo,tas viss būs liela krāpšana.
nuu, tik traki arī nav, Latvijā šobrīd atjaunojamā enerģija tuvojas 40% atzīmei. Turklāt ir valstis kā piemēram Dānija, kuras ar to ne tikai nodrošina iekšējo patēriņu 100% apmērā, bet vēja enerģiju jau tirgo uz āru - citiem.
25 Sep 2019, 11:22:40 mezamaris rakstīja:
Kāmēr 80 procentu elektroenerģijas iegūs sadedzinot cieto kurināmo,tas viss būs liela krāpšana.
nuu, tik traki arī nav, Latvijā šobrīd atjaunojamā enerģija tuvojas 40% atzīmei. Turklāt ir valstis kā piemēram Dānija, kuras ar to ne tikai nodrošina iekšējo patēriņu 100% apmērā, bet vēja enerģiju jau tirgo uz āru - citiem.
Nekas, nekas drīz krīts jo tajā bilancē ir arī bio masas siltumiekārtas.
Tā pat kamēr nebūs stipri efektīvākas baterijas, elektro motocikli būs nepopulāri dēļ uzlādes laika, attāluma ko var nobraukt un cenas. Un, protams, kamēr iekšdedzes dzinēji būs spējīgi tikt galā ar emisiju normām. Tas pats slavenais Zero SRF. Pilsētā problēmu nav, bet uz šosejas, cilvēcīgā ātrumā ~120kmh viņš spēj izvilkt kādus 130-140km.