Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Kas notiek?

Tēma: Tehniska rakstura jautājumi spečukiem

AutorsZiņojums
Naits
15. Jun 2015, 08:51#25661

Kopš: 24. Oct 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 5221

Braucu ar: TW125,gsxr1100,xjr1300

Remkomplektā parasti ir visas nepieciešamās daļas, lai viņu renovētu. Ir mainīti daudzi

-----------------
Moto serviss T. 29885941
MOTOLAND
www.motoland.lv

Offline

mexa
15. Jun 2015, 10:55#25662

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 6888

Braucu ar: VT

rezultaats pozitiivs visos gadijumos?

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā

Offline

AG1985
15. Jun 2015, 12:36#25663

Kopš: 12. Jun 2011

Ziņojumi: 67

Braucu ar: Honda Shadow ACE VT750C

Vai kads varetu nokonsultet ar ko varetu atskruvet un vispar ka skruvejas shi vieta? Tas ir aizmugurejai dakshai Honda Shadow ACE VT750 ACE.


Un kurs varetu piedavat izgatavot stingrakas bukses shadiem amortizatoriem?

Laikam kaut kas neiet ar bildem: http://failiem.lv/u/kzebbyy#/G/0

[ Šo ziņu laboja AG1985, 15 Jun 2015, 12:39:08 ]

Offline

mexa
15. Jun 2015, 13:13#25664

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 6888

Braucu ar: VT

Aivi tu?
pa teemai
bukses no poliuretaana var pielasiit peec cietiibas. skruuveejas ar specatsleegu. kuru var pats uzbliezt ar fleksi un metaalluznjiem


-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā

Offline

sandors
15. Jun 2015, 13:49#25665

Kopš: 22. Nov 2014

Ziņojumi: 640

Braucu ar: auto-moto-velo


07 Jun 2015, 22:36:50 sandors rakstīja:
Vibrācija priekšējās bremzēs.
Līdz 120 nejūt, bet no kādi 150, agresīvāk bremzējot jūtama vibrācija.
Kas varētu būt pie vainas?
Suportu cilindri nespiež vienādi? Bremžu diski deformēti?
Kā nočekot, risinājumi?



Problēma atrisināta.
Jauni klči + bremžu šķidruma maiņa!

Storijs....
Palasot ārzemju forumus, nācās secināt, ja visam var ticēt, ka vibrācija priekšējā daļā bremzējot, var izraisīt dajebkas no priekšējās daļas.
Pirmais uz ko krita aizdoma bija riepas dilums, kā arī netā peldēja pāris kadri, kam riepas maiņa atrisinājusi vibrāciju.
Video, kā riepa iedilusi.
https://youtu.be/6H8t2eo_A1c
Riepa iedilusi simetriski viļņaini, tieši vietās kur iet izliektā protektora rieva. Centrālā puse proektora rievai augstāka. Riepa Pilot power 2ct.
Riepa tika samainita, pa cik tas tika jau plānots, pie viena nočekoti bremžu diski, vai nemet. Tiktālu viss bija kārtība, bet problēma nepazuda.

Atnāca jaunie bremžu kluči, uzliku tos un samainīju bremžu škidrumu un vibrācija pazuda.

Pamatproblēma bija suportu karšanā. Lai ari kluču biezums bija normas robežās 2+ mm, esošie kluči, pie intensīvākas bremzēšanas stipri karsēja suportus un , sāka ķīlēt suportu virzulīši.
Jaunie kluči, ECB organiskie...tagad arī, kad bremžu diski ir karsti (protams ne sarkani ), suporti ir vēsi.

Offline

MIGs
15. Jun 2015, 14:43#25666

Kopš: 09. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 4307

Braucu ar: KTM SA1290R, Honda 600RR

sandors, ja Tev no karstuma sprūst cilindrīši, tad Tev jātīra suporti !
Normāļi ir tā, ka ja bremzes uzvāra, tad nevar nobremzēt, jo sistēmā parādas gaiss/burbulīši, nevis kaut kas sprūst.

Jauni kluči šo tavu kaiti ir attalinājuši, bet nav noversuši. Kā aŗī iespējams, ka tā kā cilindrīši sprūst, tad tie visu laiku ir nedaudz piespiesti.

-----------------

Offline

andrejins
15. Jun 2015, 14:48#25667

Kopš: 21. Sep 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 1529

Braucu ar: BMW F650 Strada


15 Jun 2015, 14:43:58 MIGs rakstīja:
sandors, ja Tev no karstuma sprūst cilindrīši, tad Tev jātīra suporti !
Normāļi ir tā, ka ja bremzes uzvāra, tad nevar nobremzēt, jo sistēmā parādas gaiss/burbulīši, nevis kaut kas sprūst.

Jauni kluči šo tavu kaiti ir attalinājuši, bet nav noversuši. Kā aŗī iespējams, ka tā kā cilindrīši sprūst, tad tie visu laiku ir nedaudz piespiesti.

kas paaugstina temperatūru, liek vārīties šķidrumam un strauji palielina bremžu kluču nodilumu

Atļāvos mazliet papildināt MIGa teikto...

-----------------
Purkšķinu ar vienpodnieku...

Offline

sandors
15. Jun 2015, 15:18#25668

Kopš: 22. Nov 2014

Ziņojumi: 640

Braucu ar: auto-moto-velo


15 Jun 2015, 14:43:58 MIGs rakstīja:
sandors, ja Tev no karstuma sprūst cilindrīši, tad Tev jātīra suporti !
Normāļi ir tā, ka ja bremzes uzvāra, tad nevar nobremzēt, jo sistēmā parādas gaiss/burbulīši, nevis kaut kas sprūst.

Jauni kluči šo tavu kaiti ir attalinājuši, bet nav noversuši. Kā aŗī iespējams, ka tā kā cilindrīši sprūst, tad tie visu laiku ir nedaudz piespiesti.



Nav pamata panikai!
Pie kluču maiņas cilindri izspaidīti un izkustināti. Protams , ka pa skādi nenāktu pārjaukt un iztīrīt suportus, bet šis darbiņš patreiz tiek mazliet atlikts, bet nu doma ir pieķerties.
Kā arī, patreiz nekas izteikti nesprūst, jo tad bremzes karstu, tās pat nelietojot.
Katrā ziņā,jaunie kluči siltumu vada krietni sliktāk un suporti paliek vēsi. Ko nevarētu teikt par vecajiem klučiem, ar kuriem suporti cepās augšā.
Par sprūšanu....mans pieņēmums,itkā loģisks secinājums...kā to riktīgi nočekot, nezinu. Katrā ziņā , kad pabrauca bez bremzēšanas, diksi un suporti nodzesējās, nebija tā ka turināja karst, ja neatlaiž cilindri.
...tā, ka uzkarsētas bremzes sliktiu bremzēja, tā gan nebija.....

Vēl viena no teorijām, pa netu peld, ka uzvārīts bremžu šķidrums zaudē savas spējas un vairs nefunkcionē adekvāti...

[ Šo ziņu laboja sandors, 15 Jun 2015, 15:21:32 ]

Offline

MIGs
15. Jun 2015, 15:34#25669

Kopš: 09. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 4307

Braucu ar: KTM SA1290R, Honda 600RR

Ja bremžu šķidrums ir uzvārīts, tas ir jāmaina. Vienkārši bremžu šķidrumam ir tieksme piesaistīt ūdeni. Jo īpaši ja šķidrums ir bijis uzvārīts. Jo vairāk ūdens, jo ātrāk tas sāk vārīties.

Par suportiem - parasti kaite ir tajā, ka korodē alumīnija korpuss un sāk spiest manžetges.
Pašu cilindrīšu stāvoklis bieži ir pat salīdzinoši ok.


-----------------

Offline

eds
15. Jun 2015, 16:16#25670

Kopš: 10. Jul 2008

No: Liepāja

Ziņojumi: 3237

Braucu ar: laivu

Labdien.

Kawasaki KLE 500 izstās, ka karburburatoru membrānas ir izbeigušās. viņas var pirkt ēbajā (tās gumijas vien) pa 24 GBP vai jāpērk no dīlera ar kaut kādiem tur murķiem kopā pa 98 EUR gabalā?

-----------------
http://www.oxyehho.com/

Offline

-tihijs-
15. Jun 2015, 17:03#25671

Kopš: 17. Feb 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 56

Braucu ar: TE510 sm

kas var pārlasīt(nomainīt eļļu,blīvslēgus) priekšējos wp štokus krosa ktmam?
būšu pateicīgis par kontaktiem

[ Šo ziņu laboja -tihijs-, 15 Jun 2015, 17:05:05 ]

Offline

Naits
15. Jun 2015, 17:23#25672

Kopš: 24. Oct 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 5221

Braucu ar: TW125,gsxr1100,xjr1300


15 Jun 2015, 16:16:10 eds rakstīja:
Labdien.

Kawasaki KLE 500 izstās, ka karburburatoru membrānas ir izbeigušās. viņas var pirkt ēbajā (tās gumijas vien) pa 24 GBP vai jāpērk no dīlera ar kaut kādiem tur murķiem kopā pa 98 EUR gabalā?

Man kaut kur mētājas membrānas no er5, tām jābūt tādām pašām

-----------------
Moto serviss T. 29885941
MOTOLAND
www.motoland.lv

Offline

eds
15. Jun 2015, 18:56#25673

Kopš: 10. Jul 2008

No: Liepāja

Ziņojumi: 3237

Braucu ar: laivu


15 Jun 2015, 17:23:29 Naits rakstīja:

15 Jun 2015, 16:16:10 eds rakstīja:
Labdien.

Kawasaki KLE 500 izstās, ka karburburatoru membrānas ir izbeigušās. viņas var pirkt ēbajā (tās gumijas vien) pa 24 GBP vai jāpērk no dīlera ar kaut kādiem tur murķiem kopā pa 98 EUR gabalā?

Man kaut kur mētājas membrānas no er5, tām jābūt tādām pašām




-----------------
http://www.oxyehho.com/

Offline

Valdings
15. Jun 2015, 20:05#25674

Kopš: 24. Oct 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 10

Braucu ar: Suzuki DRZ 400

Sveiki, šķeļot vaļā pitbaika motoru uz un zem blīves bija kautkāda lipīga viela. Ir iegādāta jauna blīve, jautājums tāds, vai uz un zem tās blīves vajag likt kautkāda veida hermētiķi vai var likt pa taisno?

[ Šo ziņu laboja Valdings, 15 Jun 2015, 20:05:36 ]

Offline

andrejins
16. Jun 2015, 09:32#25675

Kopš: 21. Sep 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 1529

Braucu ar: BMW F650 Strada


15 Jun 2015, 20:05:17 Valdings rakstīja:
Sveiki, šķeļot vaļā pitbaika motoru uz un zem blīves bija kautkāda lipīga viela. Ir iegādāta jauna blīve, jautājums tāds, vai uz un zem tās blīves vajag likt kautkāda veida hermētiķi vai var likt pa taisno?

95% manuāļu šīm apakšējajām blīvēm ir rakstīts apply sealant...

Jebkurā gadījumā labāk uzlikt plānu hermētiķa kārtu nekā atkal skrūvēt vaļā, jo blīve netur un vāki ir bik deformējušies laika gaitā

-----------------
Purkšķinu ar vienpodnieku...

Offline

Pufaix
16. Jun 2015, 18:58#25676

Kopš: 21. Apr 2008

No: Jūrmala

Ziņojumi: 341

Braucu ar: DCT

Vai kāds ir ārdījis ārā quick-shifteri? vai mērījis ko viņš dara?

Offline

mexa
16. Jun 2015, 19:15#25677

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 6888

Braucu ar: VT

ko tur ardit ja ta pat ir zinami pamatprincipi pec ka nosaka slodzi stienii

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā

Offline

Valdings
16. Jun 2015, 20:44#25678

Kopš: 24. Oct 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 10

Braucu ar: Suzuki DRZ 400


16 Jun 2015, 09:32:40 andrejins rakstīja:

15 Jun 2015, 20:05:17 Valdings rakstīja:
Sveiki, šķeļot vaļā pitbaika motoru uz un zem blīves bija kautkāda lipīga viela. Ir iegādāta jauna blīve, jautājums tāds, vai uz un zem tās blīves vajag likt kautkāda veida hermētiķi vai var likt pa taisno?

95% manuāļu šīm apakšējajām blīvēm ir rakstīts apply sealant...

Jebkurā gadījumā labāk uzlikt plānu hermētiķa kārtu nekā atkal skrūvēt vaļā, jo blīve netur un vāki ir bik deformējušies laika gaitā


Paldies

Offline

Pufaix
16. Jun 2015, 21:21#25679

Kopš: 21. Apr 2008

No: Jūrmala

Ziņojumi: 341

Braucu ar: DCT


16 Jun 2015, 19:15:30 mexa rakstīja:
ko tur ardit ja ta pat ir zinami pamatprincipi pec ka nosaka slodzi stienii


Nu tad kā tur ir - kā detektē spēku, noslēdz ķēdi?

Offline

mexa
16. Jun 2015, 22:01#25680

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 6888

Braucu ar: VT

mehānisks kontakts kurš nulles pozīcijā noturās ar piem atsperu palīdzību, ir vēl pjezo, šķiet tie bija jaunākie un dārgākie(ko tādu esmu lasījis), pjezo elements reaģē uz mehānisku deformāciju un attiecīgi rada mazu spriegumu, īsumā nekā pārdabiska. a kam tev? gribi self made?

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā

Offline