Gadījuma bilde

Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Kas notiek?

Tēma: Tehniska rakstura jautājumi spečukiem

AutorsZiņojums
Agris112
18. Jun 2015, 21:26#25701

Kopš: 26. Jul 2013

No: Cēsis

Ziņojumi: 104

Braucu ar: CBR F4


18 Jun 2015, 09:09:34 RitvarsG rakstīja:
Regulators

Stators

Šeit labi parādīts,kas un kā jāmēra,ja nu vēl kādreiz kādam vajag veikt šos darbus.

Pēc tam,kad būsi ticis tālāk mērījumos atraksti šeit rezultātus un secinājumus.
Tatad parbaudiju RR tiesi ka klipa paradits un viss ir ari ka klipa, tas nozime ka RR ir darba kartiba. Lai butu 100% tad to pasu izdariju ari kad dzinejs sasniedza darba t un saka ristities parbaudiju velreiz un rezultati tadi pasi. Talak ir interesantak, parbaudiju statoru tapat ka klipa gan uz Ohm gan stravu starp tinumiem pie rucosa dzineja. parbaudot starp tinumiem radas 1.0ohm itka viss ka jabut, tacu volti rucosam starp tinumiem merot brivgaita ir 11-12v un pie 5000rpm tikai 7-8v palielinot apgriezienu samazinajas volti starp tinumiem. Un tiklidz saka ristities piemetu velreiz multimetru starp statora tinumiem, vienam radas 11v un parejiem diviem tikai 2.3v un baterijas ladesanu tai pasa laika rada 12.2v tad sanak ka stators sadedzis? uz masu neko nerada un pretestiba konstanti 1ohm.

Offline

RitvarsG
18. Jun 2015, 22:21#25702

Kopš: 24. Mar 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 332

Braucu ar: Yamaha Virago XV1100


18 Jun 2015, 21:26:10 Agris112 rakstīja:

18 Jun 2015, 09:09:34 RitvarsG rakstīja:
Regulators

Stators

Šeit labi parādīts,kas un kā jāmēra,ja nu vēl kādreiz kādam vajag veikt šos darbus.

Pēc tam,kad būsi ticis tālāk mērījumos atraksti šeit rezultātus un secinājumus.
Tatad parbaudiju RR tiesi ka klipa paradits un viss ir ari ka klipa, tas nozime ka RR ir darba kartiba. Lai butu 100% tad to pasu izdariju ari kad dzinejs sasniedza darba t un saka ristities parbaudiju velreiz un rezultati tadi pasi. Talak ir interesantak, parbaudiju statoru tapat ka klipa gan uz Ohm gan stravu starp tinumiem pie rucosa dzineja. parbaudot starp tinumiem radas 1.0ohm itka viss ka jabut, tacu volti rucosam starp tinumiem merot brivgaita ir 11-12v un pie 5000rpm tikai 7-8v palielinot apgriezienu samazinajas volti starp tinumiem. Un tiklidz saka ristities piemetu velreiz multimetru starp statora tinumiem, vienam radas 11v un parejiem diviem tikai 2.3v un baterijas ladesanu tai pasa laika rada 12.2v tad sanak ka stators sadedzis? uz masu neko nerada un pretestiba konstanti 1ohm.


Jap-stators ir beigts-tukšgaita varētu būt ap 20-25v tavam mocim jo tev kkur 1300rpm tukšgaita-un apgriezieniem pieaugot voltiem arī jāaug.Drošības pēc izpēti kārtīgi statora vadus visā garumā varbūt kaut kur ir īssavienojums,bet sāc jau meklēt statoru-līdz tam laikam kad atradīsi meistars atbrīvosies un varēs sniegt tev profesionālu konsultāciju-statora maiņa,ja kas ir absolūti elementāra un to var izdarīt pats-Hondā viņš notaikti ap 300-400 maksās,bet ir jau ebay.Es vienam mocim nopirku ķīniešu statoru pa 60 bakiem un strādaja perfekti-tā ka varianti ir!


Stators ebay

Tie letakie noteikti ir ķīnieši,bet skaties un domā pats-lai būtu 100%kvalitāte un garantija,ka darbosies perfekti jāņem no tiem pašiem Rick's motosport-jeb varbūt tev ir citi varianti.

P.S-un jā kamēr nav nomainīts stators neiesaku parlieku darbināt moci,lai nenobeidz akumulatoru un regulatoru pie viena.

[ Šo ziņu laboja RitvarsG, 18 Jun 2015, 22:28:00 ]

Offline

rinalds2m
18. Jun 2015, 23:03#25703

Kopš: 21. Oct 2008

No: Liepāja

Ziņojumi: 280

Braucu ar: Rīga 13, Dnepr MT10, EXC 450

Kādas firmas virzuli ieteiksiet ktm 250 divtakterim?
Ja neliek oem?
Vai tas tiesa, ka Vertex ir tas pats ktm oem?

Offline

VATERLAND
18. Jun 2015, 23:09#25704

Kopš: 01. Jan 2011

Ziņojumi: 3024

Braucu ar: Drūmo klasiku (C)


18 Jun 2015, 23:03:09 rinalds2m rakstīja:
Kādas firmas virzuli ieteiksiet ktm 250 divtakterim?
Ja neliek oem?
Vai tas tiesa, ka Vertex ir tas pats ktm oem?


Archy96 teiktu - Wosner

-----------------
Mach mit, mach nach, mach besser

https://www.maksla.lv

Offline

Agris112
18. Jun 2015, 23:33#25705

Kopš: 26. Jul 2013

No: Cēsis

Ziņojumi: 104

Braucu ar: CBR F4


18 Jun 2015, 22:21:02 RitvarsG rakstīja:

18 Jun 2015, 21:26:10 Agris112 rakstīja:

18 Jun 2015, 09:09:34 RitvarsG rakstīja:
Regulators

Stators

Šeit labi parādīts,kas un kā jāmēra,ja nu vēl kādreiz kādam vajag veikt šos darbus.

Pēc tam,kad būsi ticis tālāk mērījumos atraksti šeit rezultātus un secinājumus.
Tatad parbaudiju RR tiesi ka klipa paradits un viss ir ari ka klipa, tas nozime ka RR ir darba kartiba. Lai butu 100% tad to pasu izdariju ari kad dzinejs sasniedza darba t un saka ristities parbaudiju velreiz un rezultati tadi pasi. Talak ir interesantak, parbaudiju statoru tapat ka klipa gan uz Ohm gan stravu starp tinumiem pie rucosa dzineja. parbaudot starp tinumiem radas 1.0ohm itka viss ka jabut, tacu volti rucosam starp tinumiem merot brivgaita ir 11-12v un pie 5000rpm tikai 7-8v palielinot apgriezienu samazinajas volti starp tinumiem. Un tiklidz saka ristities piemetu velreiz multimetru starp statora tinumiem, vienam radas 11v un parejiem diviem tikai 2.3v un baterijas ladesanu tai pasa laika rada 12.2v tad sanak ka stators sadedzis? uz masu neko nerada un pretestiba konstanti 1ohm.


Jap-stators ir beigts-tukšgaita varētu būt ap 20-25v tavam mocim jo tev kkur 1300rpm tukšgaita-un apgriezieniem pieaugot voltiem arī jāaug.Drošības pēc izpēti kārtīgi statora vadus visā garumā varbūt kaut kur ir īssavienojums,bet sāc jau meklēt statoru-līdz tam laikam kad atradīsi meistars atbrīvosies un varēs sniegt tev profesionālu konsultāciju-statora maiņa,ja kas ir absolūti elementāra un to var izdarīt pats-Hondā viņš notaikti ap 300-400 maksās,bet ir jau ebay.Es vienam mocim nopirku ķīniešu statoru pa 60 bakiem un strādaja perfekti-tā ka varianti ir!


Stators ebay

Tie letakie noteikti ir ķīnieši,bet skaties un domā pats-lai būtu 100%kvalitāte un garantija,ka darbosies perfekti jāņem no tiem pašiem Rick's motosport-jeb varbūt tev ir citi varianti.

P.S-un jā kamēr nav nomainīts stators neiesaku parlieku darbināt moci,lai nenobeidz akumulatoru un regulatoru pie viena.
Nemsu to vera. bet tas stators tad varetu but iemesls tam ka dzinejs ristas? Jeb ta ir viena no problemam?

Offline

mexa
19. Jun 2015, 00:17#25706

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 6888

Braucu ar: VT

tu meriji dcv vai acv rezhiimaa? ar kadu testeri? tadai vietai vajag analogo. jo digitalais var pie frekvences mainjas radit nepareizi, vel jo vairak china suuds.
bez diodeem kas ir iekshaa RR ir veel sleegums kas regulee shuntu(tiristors, simistors vairumaa...) kuri arii pie nekorektas aizvershanaas silst vai pat karst... plikas diodes neko nedos bez shunta. RR pareizi ir parbaudit sledzot pie ACv generatora vai kaada trafa un baudiit analogiskaa videe kaa uz mo, tad var pateikt vai ir pavisam labs.
ja uzgazejot voltazha nokriit labi zem 12-10 tad var domaat ka RR ir dead, jo nepareizi regulee, shuntee visu ko var... statoram voltazu vaidzetu merit ne uz tuksho, bet kadu nelielu slodzi, lai nonjem piikjus un traucejumus. bet eniivei izskataas ka pat meerot nepareizi nebuus tik zema voltazha uz izejaam, magneets kaut magnetizee atsleegas klaat ?

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā

Offline

udris23
19. Jun 2015, 05:28#25707

Kopš: 11. Oct 2014

Ziņojumi: 1

Braucu ar: ktm 525sx

Kas varētu būt par vainu ja ktm sx 525 kad motors ir uzsilis, to noslāpējot un pēc tam mēģinot pie kurbulēt tas pēc kāda 5 mēģinājuma tikai sāk darboties un tad kad tu kurbulē par kartera ventilāciju šplauj ārā eļļu? Eļļas līmens kad ir auksts ir zem nedaudz vidējas atdzīmes un es domāju ka to nevarētu vainot!

Offline

Agris112
19. Jun 2015, 08:06#25708

Kopš: 26. Jul 2013

No: Cēsis

Ziņojumi: 104

Braucu ar: CBR F4


19 Jun 2015, 00:17:16 mexa rakstīja:
tu meriji dcv vai acv rezhiimaa? ar kadu testeri? tadai vietai vajag analogo. jo digitalais var pie frekvences mainjas radit nepareizi, vel jo vairak china suuds.
bez diodeem kas ir iekshaa RR ir veel sleegums kas regulee shuntu(tiristors, simistors vairumaa...) kuri arii pie nekorektas aizvershanaas silst vai pat karst... plikas diodes neko nedos bez shunta. RR pareizi ir parbaudit sledzot pie ACv generatora vai kaada trafa un baudiit analogiskaa videe kaa uz mo, tad var pateikt vai ir pavisam labs.
ja uzgazejot voltazha nokriit labi zem 12-10 tad var domaat ka RR ir dead, jo nepareizi regulee, shuntee visu ko var... statoram voltazu vaidzetu merit ne uz tuksho, bet kadu nelielu slodzi, lai nonjem piikjus un traucejumus. bet eniivei izskataas ka pat meerot nepareizi nebuus tik zema voltazha uz izejaam, magneets kaut magnetizee atsleegas klaat ?
meriju mainstravu nu multimetrs nezinu kas razotajs jaskatas analoga man nava. Tad sanak ka neko izmerit nevar? Ne RR ne statoru? Slodze bija, griezas ventilators nonstopa un visas gaismas dega talas ari ieslegtas

Offline

RitvarsG
19. Jun 2015, 08:33#25709

Kopš: 24. Mar 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 332

Braucu ar: Yamaha Virago XV1100


19 Jun 2015, 00:17:16 mexa rakstīja:
tu meriji dcv vai acv rezhiimaa? ar kadu testeri? tadai vietai vajag analogo. jo digitalais var pie frekvences mainjas radit nepareizi, vel jo vairak china suuds.
bez diodeem kas ir iekshaa RR ir veel sleegums kas regulee shuntu(tiristors, simistors vairumaa...) kuri arii pie nekorektas aizvershanaas silst vai pat karst... plikas diodes neko nedos bez shunta. RR pareizi ir parbaudit sledzot pie ACv generatora vai kaada trafa un baudiit analogiskaa videe kaa uz mo, tad var pateikt vai ir pavisam labs.
ja uzgazejot voltazha nokriit labi zem 12-10 tad var domaat ka RR ir dead, jo nepareizi regulee, shuntee visu ko var... statoram voltazu vaidzetu merit ne uz tuksho, bet kadu nelielu slodzi, lai nonjem piikjus un traucejumus. bet eniivei izskataas ka pat meerot nepareizi nebuus tik zema voltazha uz izejaam, magneets kaut magnetizee atsleegas klaat ?

Mērot statoram voltāžu starp fāzēm slodze neko nemainīs tā kā viņš nav ne pie kā pieslēgts-protams var nomērīt saslēgtu ar rr,bet tas būs kļūdains mērijums.digitālajiem multimetriem nav ne vainas-katrā gadījumā tas mērījums,kas viņam tur sanāca pat ar kļūdainu multimetru ir par zemu-turklāt pie silta motora bij manāms pamatīgs kritums-tukšgaitā viņam jābūt ap 20VAC un pie 5k rpm ap 60.

Offline

RitvarsG
19. Jun 2015, 08:42#25710

Kopš: 24. Mar 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 332

Braucu ar: Yamaha Virago XV1100


18 Jun 2015, 23:33:44 Agris112 rakstīja:

18 Jun 2015, 22:21:02 RitvarsG rakstīja:

18 Jun 2015, 21:26:10 Agris112 rakstīja:

18 Jun 2015, 09:09:34 RitvarsG rakstīja:
Regulators

Stators

Šeit labi parādīts,kas un kā jāmēra,ja nu vēl kādreiz kādam vajag veikt šos darbus.

Pēc tam,kad būsi ticis tālāk mērījumos atraksti šeit rezultātus un secinājumus.
Tatad parbaudiju RR tiesi ka klipa paradits un viss ir ari ka klipa, tas nozime ka RR ir darba kartiba. Lai butu 100% tad to pasu izdariju ari kad dzinejs sasniedza darba t un saka ristities parbaudiju velreiz un rezultati tadi pasi. Talak ir interesantak, parbaudiju statoru tapat ka klipa gan uz Ohm gan stravu starp tinumiem pie rucosa dzineja. parbaudot starp tinumiem radas 1.0ohm itka viss ka jabut, tacu volti rucosam starp tinumiem merot brivgaita ir 11-12v un pie 5000rpm tikai 7-8v palielinot apgriezienu samazinajas volti starp tinumiem. Un tiklidz saka ristities piemetu velreiz multimetru starp statora tinumiem, vienam radas 11v un parejiem diviem tikai 2.3v un baterijas ladesanu tai pasa laika rada 12.2v tad sanak ka stators sadedzis? uz masu neko nerada un pretestiba konstanti 1ohm.


Jap-stators ir beigts-tukšgaita varētu būt ap 20-25v tavam mocim jo tev kkur 1300rpm tukšgaita-un apgriezieniem pieaugot voltiem arī jāaug.Drošības pēc izpēti kārtīgi statora vadus visā garumā varbūt kaut kur ir īssavienojums,bet sāc jau meklēt statoru-līdz tam laikam kad atradīsi meistars atbrīvosies un varēs sniegt tev profesionālu konsultāciju-statora maiņa,ja kas ir absolūti elementāra un to var izdarīt pats-Hondā viņš notaikti ap 300-400 maksās,bet ir jau ebay.Es vienam mocim nopirku ķīniešu statoru pa 60 bakiem un strādaja perfekti-tā ka varianti ir!


Stators ebay

Tie letakie noteikti ir ķīnieši,bet skaties un domā pats-lai būtu 100%kvalitāte un garantija,ka darbosies perfekti jāņem no tiem pašiem Rick's motosport-jeb varbūt tev ir citi varianti.

P.S-un jā kamēr nav nomainīts stators neiesaku parlieku darbināt moci,lai nenobeidz akumulatoru un regulatoru pie viena.
Nemsu to vera. bet tas stators tad varetu but iemesls tam ka dzinejs ristas? Jeb ta ir viena no problemam?

Tas,ka mocis rīstās šinī gadījumā izskatās pēc vājas dzirksteles,jo uzlādes tev faktiski nav.Cik ne cik jēdzīge tev statoram strādā viena fāze un tā pati zem jautājuma zīmes-Tad rezultātā tu saņem tajos uzsilšanas brīžos labi ja 12 v no rr.Drošības pēc tomēr sagaidi,kad meistars varēs apskatīt moci,jo mēs šeit rakstot ieteikumus neredzam visu bildi kopumā-varbūt+pie visa tā tev arī akumulātors jau savu nokalpojis..
Dīvaini,ka stators uz massu nesit-te izskatās,ka ir kkur noplūde,jeb pārdeguši tinumi kkur.

[ Šo ziņu laboja RitvarsG, 19 Jun 2015, 08:44:09 ]

Offline

baggy
19. Jun 2015, 10:31#25711

Kopš: 02. Dec 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 93

Braucu ar: bagijs 1.8Turbo, rīga 13, rīga 22, honda cb600f


19 Jun 2015, 08:42:02 RitvarsG rakstīja:

18 Jun 2015, 23:33:44 Agris112 rakstīja:

18 Jun 2015, 22:21:02 RitvarsG rakstīja:

18 Jun 2015, 21:26:10 Agris112 rakstīja:

18 Jun 2015, 09:09:34 RitvarsG rakstīja:
Regulators

Stators

Šeit labi parādīts,kas un kā jāmēra,ja nu vēl kādreiz kādam vajag veikt šos darbus.

Pēc tam,kad būsi ticis tālāk mērījumos atraksti šeit rezultātus un secinājumus.
Tatad parbaudiju RR tiesi ka klipa paradits un viss ir ari ka klipa, tas nozime ka RR ir darba kartiba. Lai butu 100% tad to pasu izdariju ari kad dzinejs sasniedza darba t un saka ristities parbaudiju velreiz un rezultati tadi pasi. Talak ir interesantak, parbaudiju statoru tapat ka klipa gan uz Ohm gan stravu starp tinumiem pie rucosa dzineja. parbaudot starp tinumiem radas 1.0ohm itka viss ka jabut, tacu volti rucosam starp tinumiem merot brivgaita ir 11-12v un pie 5000rpm tikai 7-8v palielinot apgriezienu samazinajas volti starp tinumiem. Un tiklidz saka ristities piemetu velreiz multimetru starp statora tinumiem, vienam radas 11v un parejiem diviem tikai 2.3v un baterijas ladesanu tai pasa laika rada 12.2v tad sanak ka stators sadedzis? uz masu neko nerada un pretestiba konstanti 1ohm.


Jap-stators ir beigts-tukšgaita varētu būt ap 20-25v tavam mocim jo tev kkur 1300rpm tukšgaita-un apgriezieniem pieaugot voltiem arī jāaug.Drošības pēc izpēti kārtīgi statora vadus visā garumā varbūt kaut kur ir īssavienojums,bet sāc jau meklēt statoru-līdz tam laikam kad atradīsi meistars atbrīvosies un varēs sniegt tev profesionālu konsultāciju-statora maiņa,ja kas ir absolūti elementāra un to var izdarīt pats-Hondā viņš notaikti ap 300-400 maksās,bet ir jau ebay.Es vienam mocim nopirku ķīniešu statoru pa 60 bakiem un strādaja perfekti-tā ka varianti ir!


Stators ebay

Tie letakie noteikti ir ķīnieši,bet skaties un domā pats-lai būtu 100%kvalitāte un garantija,ka darbosies perfekti jāņem no tiem pašiem Rick's motosport-jeb varbūt tev ir citi varianti.

P.S-un jā kamēr nav nomainīts stators neiesaku parlieku darbināt moci,lai nenobeidz akumulatoru un regulatoru pie viena.
Nemsu to vera. bet tas stators tad varetu but iemesls tam ka dzinejs ristas? Jeb ta ir viena no problemam?

Tas,ka mocis rīstās šinī gadījumā izskatās pēc vājas dzirksteles,jo uzlādes tev faktiski nav.Cik ne cik jēdzīge tev statoram strādā viena fāze un tā pati zem jautājuma zīmes-Tad rezultātā tu saņem tajos uzsilšanas brīžos labi ja 12 v no rr.Drošības pēc tomēr sagaidi,kad meistars varēs apskatīt moci,jo mēs šeit rakstot ieteikumus neredzam visu bildi kopumā-varbūt+pie visa tā tev arī akumulātors jau savu nokalpojis..
Dīvaini,ka stators uz massu nesit-te izskatās,ka ir kkur noplūde,jeb pārdeguši tinumi kkur.


Šitā vienu ķēmu ķidājām un statorus ar regulatoriem mainijām un beigās izrādijās Aķis sūds kas bij pirms mēneša jauns pirkts. Nomainija aķi un viss tip top.
Vizuāli stators izskatijās melns un nodedzis mērot ar tika atzīts par beigtu itkā bet reāli darbojas vel šodien.

Offline

RitvarsG
19. Jun 2015, 11:39#25712

Kopš: 24. Mar 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 332

Braucu ar: Yamaha Virago XV1100


19 Jun 2015, 10:31:11 baggy rakstīja:

19 Jun 2015, 08:42:02 RitvarsG rakstīja:

18 Jun 2015, 23:33:44 Agris112 rakstīja:

18 Jun 2015, 22:21:02 RitvarsG rakstīja:

18 Jun 2015, 21:26:10 Agris112 rakstīja:

18 Jun 2015, 09:09:34 RitvarsG rakstīja:
Regulators

Stators

Šeit labi parādīts,kas un kā jāmēra,ja nu vēl kādreiz kādam vajag veikt šos darbus.

Pēc tam,kad būsi ticis tālāk mērījumos atraksti šeit rezultātus un secinājumus.
Tatad parbaudiju RR tiesi ka klipa paradits un viss ir ari ka klipa, tas nozime ka RR ir darba kartiba. Lai butu 100% tad to pasu izdariju ari kad dzinejs sasniedza darba t un saka ristities parbaudiju velreiz un rezultati tadi pasi. Talak ir interesantak, parbaudiju statoru tapat ka klipa gan uz Ohm gan stravu starp tinumiem pie rucosa dzineja. parbaudot starp tinumiem radas 1.0ohm itka viss ka jabut, tacu volti rucosam starp tinumiem merot brivgaita ir 11-12v un pie 5000rpm tikai 7-8v palielinot apgriezienu samazinajas volti starp tinumiem. Un tiklidz saka ristities piemetu velreiz multimetru starp statora tinumiem, vienam radas 11v un parejiem diviem tikai 2.3v un baterijas ladesanu tai pasa laika rada 12.2v tad sanak ka stators sadedzis? uz masu neko nerada un pretestiba konstanti 1ohm.


Jap-stators ir beigts-tukšgaita varētu būt ap 20-25v tavam mocim jo tev kkur 1300rpm tukšgaita-un apgriezieniem pieaugot voltiem arī jāaug.Drošības pēc izpēti kārtīgi statora vadus visā garumā varbūt kaut kur ir īssavienojums,bet sāc jau meklēt statoru-līdz tam laikam kad atradīsi meistars atbrīvosies un varēs sniegt tev profesionālu konsultāciju-statora maiņa,ja kas ir absolūti elementāra un to var izdarīt pats-Hondā viņš notaikti ap 300-400 maksās,bet ir jau ebay.Es vienam mocim nopirku ķīniešu statoru pa 60 bakiem un strādaja perfekti-tā ka varianti ir!


Stators ebay

Tie letakie noteikti ir ķīnieši,bet skaties un domā pats-lai būtu 100%kvalitāte un garantija,ka darbosies perfekti jāņem no tiem pašiem Rick's motosport-jeb varbūt tev ir citi varianti.

P.S-un jā kamēr nav nomainīts stators neiesaku parlieku darbināt moci,lai nenobeidz akumulatoru un regulatoru pie viena.
Nemsu to vera. bet tas stators tad varetu but iemesls tam ka dzinejs ristas? Jeb ta ir viena no problemam?

Tas,ka mocis rīstās šinī gadījumā izskatās pēc vājas dzirksteles,jo uzlādes tev faktiski nav.Cik ne cik jēdzīge tev statoram strādā viena fāze un tā pati zem jautājuma zīmes-Tad rezultātā tu saņem tajos uzsilšanas brīžos labi ja 12 v no rr.Drošības pēc tomēr sagaidi,kad meistars varēs apskatīt moci,jo mēs šeit rakstot ieteikumus neredzam visu bildi kopumā-varbūt+pie visa tā tev arī akumulātors jau savu nokalpojis..
Dīvaini,ka stators uz massu nesit-te izskatās,ka ir kkur noplūde,jeb pārdeguši tinumi kkur.


Šitā vienu ķēmu ķidājām un statorus ar regulatoriem mainijām un beigās izrādijās Aķis sūds kas bij pirms mēneša jauns pirkts. Nomainija aķi un viss tip top.
Vizuāli stators izskatijās melns un nodedzis mērot ar tika atzīts par beigtu itkā bet reāli darbojas vel šodien.

Tieši tapēc pirms kaut kā pirkšanas vajag parbaudīt visu-t.i arī akumulatoru-varbūt viņš jau slodzi netur,bet jebkura gadījumā viņš reāli ar tik vāju spriegumu no statora nevar dabūt lauka normālu uzlādi-ja viņs mērija pie atvienota statora-tur nekadas citas ārējas ietekmes nevarēja būt-tatad akumulators ka vienīgais vaininieks tiek izslēgts.Viņam arī simptomi parādas pie uzsiluša motora-un atkal akumulatoram ar uzsilušu motoru nav sakara-tad tie simptomi būtu permanenti-mana teorija ir tāda-statora tinumi vietam ir pārdeguši.salūzuši-vājš kontakts taja vietā ir-t.i lielas noplūdes jebkura gadījuma-kad uzsilst metals izplešas un bojāta vieta tinumos panāk vaļā.Un ta rīstīšanās var būt saistīta ar vaju dzirksteli dēļ strāvas trūkuma,jeb elektroniskais tukšgaitas vārsts "gĻučī:-ja tāds tur ir.
Bet moto uzlādes sitēma tiešām citreiz var būt baigā mistērija-tāka man protams par savu viedokli arī 100% pārliecības nav.

Offline

RitvarsG
19. Jun 2015, 11:39#25713

Kopš: 24. Mar 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 332

Braucu ar: Yamaha Virago XV1100

Baigā trepe sanāca-jabeidz citet.

Offline

krauklis
19. Jun 2015, 11:42#25714

Kopš: 28. Jul 2012

No: Liepāja

Ziņojumi: 890

Braucu ar: KTM EXC 530 R

Foruma meklētājs kāds nevar palīdzēt atrast manuāļu topiku?

-----------------
Nunc est bibendum

Offline

mexa
19. Jun 2015, 11:58#25715

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 6888

Braucu ar: VT

digitāliem multimetriem ir aizkaves un ACV daudziem mēra pie 60Hz, mocim frekvence mainās no RPM. tapēc var būt nekorekts mērījums. tādam vietām es izmantoju analogo voltmetru, digitālo atstāju citiem mērījumiem. tukšgaitā neviena ierīce nav paredzēta mērīšanai. pamēri impulsu barokli bez slodzes, nerādīs tavus tiešos V, bet pīķi. kuri nav uzskatāmi par korektu mērījumu.

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā

Offline

andrejins
19. Jun 2015, 12:43#25716

Kopš: 21. Sep 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 1529

Braucu ar: BMW F650 Strada


19 Jun 2015, 11:58:55 mexa rakstīja:
digitāliem multimetriem ir aizkaves un ACV daudziem mēra pie 60Hz, mocim frekvence mainās no RPM. tapēc var būt nekorekts mērījums. tādam vietām es izmantoju analogo voltmetru, digitālo atstāju citiem mērījumiem. tukšgaitā neviena ierīce nav paredzēta mērīšanai. pamēri impulsu barokli bez slodzes, nerādīs tavus tiešos V, bet pīķi. kuri nav uzskatāmi par korektu mērījumu.


Tāpēc jāmēra līdzstrāva, bet maiņstrāvas mērījumos jāmeklē atšķirība. Mans minējums būtu, ka kāds no vadiem iespiests, vai aizlūzis vietā, kur vadi nāk caur vāku ārā. Izplatīta kaite hondām, kurām sāk zust lādēšana.

Maiņstrāvas mērījumiem nepieciešams tiešām labs voltmetrs, analogais ir super, bet arī digitālie, ja nav gluži pa 10 eur, kuriem arī maiņstrāvas herci aizmugurē mēdz tikt uzrakstīti robežās no 50-60...

Jā es vēlreiz ietu cauri statora trim vadiem, lai pārliecinātos, ka starp viņiem nav īsais, vai iespiestais vads nedod uz masu

Ja aķis būtu beigts, tad līdz regulatoram AC spriegums starp visām trim dzīslām būtu +- vienāds un tam arī tukšgaitā jābūt ap 15-20V

-----------------
Purkšķinu ar vienpodnieku...

Offline

andrejins
19. Jun 2015, 12:44#25717

Kopš: 21. Sep 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 1529

Braucu ar: BMW F650 Strada


19 Jun 2015, 11:42:01 krauklis rakstīja:
Foruma meklētājs kāds nevar palīdzēt atrast manuāļu topiku?


Meklētājā rakstam bez garum un mīkstinājuma zīmēm

Links

-----------------
Purkšķinu ar vienpodnieku...

Offline

krauklis
19. Jun 2015, 13:17#25718

Kopš: 28. Jul 2012

No: Liepāja

Ziņojumi: 890

Braucu ar: KTM EXC 530 R



-----------------
Nunc est bibendum

Offline

Agris112
19. Jun 2015, 22:28#25719

Kopš: 26. Jul 2013

No: Cēsis

Ziņojumi: 104

Braucu ar: CBR F4


19 Jun 2015, 11:39:42 RitvarsG rakstīja:
Baigā trepe sanāca-jabeidz citet.
Tatad sodien turpinaju petijumus, dabuju analogo krievu multimetru un parmeriju visu velreiz. Mans digitalais multimetrs tiesam ir mesls preks sadas lietas, pareizi jus teicat. Parbaudiju statoru un brivgaita radas 19v starp tinumiem uzgazejot lidz 5000rpm ir 60v aptuveni starp tinumiem. Visiem radijumi vienadi, nava cits vairak vai mazak voltu. bet ladesana uz akumulatoru radas tikai 11-12.6v ari pat pie 5000rpm. tad pec briza atkal rada OK 14.5v aptuveni. Kad dzinejs atkal saka ristities fiksi sameriju atkal statoru starp tinumiem un radijumi tie pasi bet ladesana pie akumulatora tikai 11.9v. Ja akumulators var cakaret pratu tad ir divas lietas, vai akumulators pipec vai RR, ja visu pareizi saprotu bet ja akis nav pie vainas tad paliek tikai RR. Talak ejot secinaju ka ta ristisanas nava atkariga no ladesanas stravas, jo kad saka atkal ristities pameriju ladesanu atkal un statoru. Stators OK 19v un ladesana tai bridi bija ari Ok 13.9v tad noslapeju un izskruveju sveces, lai redzetu varbut kada ir melna bet sveces visas vienadi pelekbrunas, tas nozime ka karbini vienadi doze un inducenes sance, rezultata nonacu pie ta ka tas varetu but varstu atstarpes pie vainas, jeb es kludos? Talak itka vajadzetu samerit kompresiju ari. Nu ta kka. kopejiem spekiem ar jusu padomiem gaidot meistara brivas rokas esam tik talu aizburusies

Offline

Krisjaanis
19. Jun 2015, 22:46#25720

Kopš: 28. Oct 2014

Ziņojumi: 20

Braucu ar:

Labdien! Būtu vajadzīga palīdzība.

Ja kāds ir no Ludzas vai tuvākās apkārtnes, vēlams sazināties ar mani caur pm.

Parādā nepalikšu!

Offline