Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Kas notiek?

Tēma: Tehniska rakstura jautājumi spečukiem

AutorsZiņojums
andrejins
19. Jun 2015, 22:53#25721

Kopš: 21. Sep 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 1529

Braucu ar: BMW F650 Strada

Varstu atstarpem necajadzetu tik loti mainit motora darbibu. Ja rr iet uz beigam tad var sadus jokus spelet. Bet to vates pateikt kad akis nomainits.

Vel pameri uz aka mainstravu bridi kad sak ristities! Tiesi mainstravu, RR medz dot cauri mainstravu ja kada diode nestrada ka vajag!

-----------------
Purkšķinu ar vienpodnieku...

Offline

mexa
20. Jun 2015, 01:26#25722

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 6888

Braucu ar: VT

mainjstraavas elementi buus uz akja jabkuraa gadiijumaa. tas ir pavisam aplami taa dariit... pameeri labam mo uz Acv akji. buus pie 16-19 aptuveni... ja ir izsleegta likumsakariiba starp raustisanos un borta spriegumu tad ejam pie motora

mainam sveces, it ipasi ja nav sen tas dariits. sveces nav slapjas? ne par melnumu kaa treknu runaaju. bet par mitrumu elljas deelj. pag raustiijaas zemos rpm? izmeeri spoles un svecvadus. tava gadijuma laikam ta saucamos spark plug boots. un skatamies vai nav kkur peedu ka bija sists...

vot kaa sameeriiji ar ko naakas kaa naakas saprati ka gengeris ir ok. bet RR izskataas beigts. vel jo vairaak ja roku uz vinja nevar notureet. akjis teoretiski var dot gljuku uzlaadei. bet diez vai raustishanai. bet ko var zinaat. 11.9 veel buutu mocim jastrada. ja raustaas pie normaliem 13-14.5v tad ticamaak ka vaina buus pie aizdedzes. kompresija diez vai... bet pamerit ir verts zinashanai

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā

Offline

EA
20. Jun 2015, 01:34#25723

Kopš: 31. Jul 2014

Ziņojumi: 25

Braucu ar: s1krr

Gan jau muļķīgi jautājumi, bet anyway:
1. Sajūgs yamaha fz8 fz1 ap 2011, 2012 un iespējams citiem. Palaižot vaļīgāk skrūvi pie levera iegūstu tā saucamo free play kam pēc manuāļa jābūt tuvu pie 1 cm pašā galā. It kaa free play, sameeraa miiksts, bet pie motora esošā svira tiek kustināta jau no pirmajiem mm. Savukārt biting point ir baigi tuvu rokturim un ātri pārslēdzoties sanāk paskaļi. Gan jau sajūgs nav pietiekami izspiests. Pieregulēju, lai sajūgs sāk darities tālāk bet parādījās bažas vai sajugs tiek pilnībā atslogots. Or kādam pieredze ar fz8 vai fz1? Var panākt ka pie motora/kārbas esošā svira netiek nospriegota bet biting point ir sakarīgā attālumā.
2. Ar izspiestu sajūgu vai lēni ripinoties var just tādu kā vibrāciju vai drīzāk drebelēšanos priekšējā un dažrei aizmugurējā ratā. Ceļa šuves un lv ceļi vai kaut kam ir brīvkustība? Ripinoties pa mūsu mazajām ieliņām is sajūta, ka moto ir viens stabils veselums vai ir ok tāda neliela drebelēšanās?

Karoche muļķīgi jautājumi...

Offline

RenegadeX
20. Jun 2015, 08:09#25724

Kopš: 28. Jan 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 580

Braucu ar: Hornet CB600F PC34, e39


20 Jun 2015, 01:34:51 EA rakstīja:
Gan jau muļķīgi jautājumi, bet anyway:
1. Sajūgs yamaha fz8 fz1 ap 2011, 2012...
2. Ar izspiestu sajūgu vai lēni ripinoties var just tādu kā vibrāciju vai drīzāk drebelēšanos priekšējā un dažrei aizmugurējā ratā...

Karoche muļķīgi jautājumi...

ja sajugs slides strauji iedodot gazi pie lieliem apgriezieniem, tad sajugs netiek pilnībā atslogots. pasam ir ta bijis ka devu rucka un apgriezieni aizskreja a mocis palika

Par brivkustibam ir jadida rati. pacel kaut uz centralas pekas un pakustini. nofikse ari prieksas daksu un pakustyini riepu. tiko savam sita konstateju ka aizmugures rats kustas, mainishu gultnjus. nofikse ari prieksas daksu un pakustyini riepu.

Offline

Krisjaanis
20. Jun 2015, 18:32#25725

Kopš: 28. Oct 2014

Ziņojumi: 20

Braucu ar:

Tātad esmu noskatījis motociklu!

Šo> https://www.ss.lv/msg/lv/transport/moto-transpo...amaha/hohpg.html

Meklējot specifikācijas uzdūros nevienādām specifikācijām.

http://www.bikez.com/motorcycles/yamaha_dt_125_r_1997.php

http://www.autoevolution.com/moto/yamaha-dt-125...t-125-r-1993-124

http://www.motorcyclespecs.co.za/model/yamaha/y..._dt125r%2097.htm

Skatos uz zirgaspēkiem pirmajā saka, ka ir 12 zirgi, otrajā, ka ir 30 zirgi, trešajā, ka 16, kam lai tic?

Un salīdzinot 1997 yamahas bildes ar sludinājuma dotajām bildēm, priekšējais lukturis nesakrīt, varbūt pat nav 1997 gada, ko sakat?

Offline

Naits
20. Jun 2015, 19:11#25726

Kopš: 24. Oct 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 5221

Braucu ar: TW125,gsxr1100,xjr1300

Lampa šitam ir aftermarket universālā tāpēc atšķiras

-----------------
Moto serviss T. 29885941
MOTOLAND
www.motoland.lv

Offline

Agris112
20. Jun 2015, 21:09#25727

Kopš: 26. Jul 2013

No: Cēsis

Ziņojumi: 104

Braucu ar: CBR F4


20 Jun 2015, 01:26:21 mexa rakstīja:
mainjstraavas elementi buus uz akja jabkuraa gadiijumaa. tas ir pavisam aplami taa dariit... pameeri labam mo uz Acv akji. buus pie 16-19 aptuveni... ja ir izsleegta likumsakariiba starp raustisanos un borta spriegumu tad ejam pie motora

mainam sveces, it ipasi ja nav sen tas dariits. sveces nav slapjas? ne par melnumu kaa treknu runaaju. bet par mitrumu elljas deelj. pag raustiijaas zemos rpm? izmeeri spoles un svecvadus. tava gadijuma laikam ta saucamos spark plug boots. un skatamies vai nav kkur peedu ka bija sists...

vot kaa sameeriiji ar ko naakas kaa naakas saprati ka gengeris ir ok. bet RR izskataas beigts. vel jo vairaak ja roku uz vinja nevar notureet. akjis teoretiski var dot gljuku uzlaadei. bet diez vai raustishanai. bet ko var zinaat. 11.9 veel buutu mocim jastrada. ja raustaas pie normaliem 13-14.5v tad ticamaak ka vaina buus pie aizdedzes. kompresija diez vai... bet pamerit ir verts zinashanai
Sveces mainiju pagajusas sezonas sakuma, pameriju to mainstravu uz aki un radas 30v. sameriju spoles tik nezinu cik tur jabut, visas 4 daudz maz vienadi rada starp abiem kontaktiem 1.0Mohm un starp kontaktu un spraudni aukstam 11.8Kohm un siltam 14.23Kohm. dabuju atkal to bridi kad raustas, noslapeju izskruveju sveces un ieskruveju tas kuras pirms 2 sezonam bija kad pirku, nekas neizmainijas, tapat ristijas. Vai pie vainas nevar akis but? Jo tagad bija ta kad noslapeju pec raustisanas un gribeju atkal piestartet un neka vairs negriez.



cik mA seit rada? 10mA

[ Šo ziņu laboja Agris112, 20 Jun 2015, 21:16:30 ]

Offline

screwy
20. Jun 2015, 21:13#25728

Kopš: 01. Nov 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 928

Braucu ar:

Ar ko ieteiktu šādi sabojātu bunduli sataisīt?
Materiāls aptuveni 1mm biezs metāls.

Offline

rinalds2m
20. Jun 2015, 23:14#25729

Kopš: 21. Oct 2008

No: Liepāja

Ziņojumi: 280

Braucu ar: Rīga 13, Dnepr MT10, EXC 450

Padalieties ar pieredzi. Vai KTM divtakterim 250 ir vērts likt aftermarket gultņus? Koyo vai ko tamlīdzīgu. Zinu, ka 4takterim jāliek tikai oriģinālie, bet kā ar divtakteri?

Offline

mexa
20. Jun 2015, 23:19#25730

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 6888

Braucu ar: VT

agri

knapi grieza? aizdoma var buut uz akji. bet iesakumam iztiri visus masas savienojumus. jaa 10mA

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā

Offline

Agris112
20. Jun 2015, 23:47#25731

Kopš: 26. Jul 2013

No: Cēsis

Ziņojumi: 104

Braucu ar: CBR F4


20 Jun 2015, 23:19:27 mexa rakstīja:
agri

knapi grieza? aizdoma var buut uz akji. bet iesakumam iztiri visus masas savienojumus. jaa 10mA
Ja, butiba negrieza vispar tik lampinas dega paneli un tie 10mA stravas noplude pie izslegtas aizdedzes un viss izslegts. Rit pariesu pari tam masam

Offline

Archy96
20. Jun 2015, 23:50#25732

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13383

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


20 Jun 2015, 23:14:16 rinalds2m rakstīja:
Padalieties ar pieredzi. Vai KTM divtakterim 250 ir vērts likt aftermarket gultņus? Koyo vai ko tamlīdzīgu. Zinu, ka 4takterim jāliek tikai oriģinālie, bet kā ar divtakteri?


Jā, var likt, tikai dārgā gala gultņus. KTMs pats gultņus neražo, tos ražo specializētās gultņu firmas, tās pašas, kuras piedāvā savu produkciju gultņu bodē, tikai vajag piemeklēt pareizo izmēru un klasi.

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

UDT
21. Jun 2015, 08:27#25733

Kopš: 07. Jun 2008

Ziņojumi: 2129

Braucu ar: Yahama


20 Jun 2015, 21:13:19 screwy rakstīja:
Ar ko ieteiktu šādi sabojātu bunduli sataisīt?
Materiāls aptuveni 1mm biezs metāls.




Metālam jau daudz variantu nav - metināšana. Ja gribaas lai nav suves tad jaataisa taa detaļa no jauna.

-----------------
Gudra sieviete pati saprot ka ir stulba :)

Offline

RitvarsG
21. Jun 2015, 09:56#25734

Kopš: 24. Mar 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 332

Braucu ar: Yamaha Virago XV1100

Agri-vispirms tiec galā ar lādēšanas problēmu-tad,ja vēl raustīšanās paliks jāskatās tālāk.

Offline

rinalds2m
21. Jun 2015, 11:09#25735

Kopš: 21. Oct 2008

No: Liepāja

Ziņojumi: 280

Braucu ar: Rīga 13, Dnepr MT10, EXC 450


20 Jun 2015, 23:50:50 Archy96 rakstīja:

20 Jun 2015, 23:14:16 rinalds2m rakstīja:
Padalieties ar pieredzi. Vai KTM divtakterim 250 ir vērts likt aftermarket gultņus? Koyo vai ko tamlīdzīgu. Zinu, ka 4takterim jāliek tikai oriģinālie, bet kā ar divtakteri?


Jā, var likt, tikai dārgā gala gultņus. KTMs pats gultņus neražo, tos ražo specializētās gultņu firmas, tās pašas, kuras piedāvā savu produkciju gultņu bodē, tikai vajag piemeklēt pareizo izmēru un klasi.


Tas ka dārgā gala, tas skaidrs. Paskaidrosi lūdzu vairāk par gultņu klasēm?

Viņiem ir kaut kādas cietības vai kā?

Vienkārši zinu ka 4takteriem ir likti dārgākie neorģinālie gultņi, tomēr pāc 4mh tie sāk grabēt. Laikam pa daudz labi.

Offline

al2o
21. Jun 2015, 16:05#25736

Kopš: 17. Jan 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 69

Braucu ar: VFR Street

kads var pasaidrot atšķirību starp parasto auto dzesešanas sķidrumu un moto ?

Gribēju pamainīt , un ieraugot cenu par litru uzdevu sev jautajūmu kur ir tā atšķiriba?



-----------------
Чрезмерное употребление алкоголя , вызывает проституток.

Offline

kinigadners
21. Jun 2015, 16:31#25737

Kopš: 25. Sep 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1366

Braucu ar: Ktm890 R


21 Jun 2015, 11:09:37 rinalds2m rakstīja:

20 Jun 2015, 23:50:50 Archy96 rakstīja:

20 Jun 2015, 23:14:16 rinalds2m rakstīja:
Padalieties ar pieredzi. Vai KTM divtakterim 250 ir vērts likt aftermarket gultņus? Koyo vai ko tamlīdzīgu. Zinu, ka 4takterim jāliek tikai oriģinālie, bet kā ar divtakteri?


Jā, var likt, tikai dārgā gala gultņus. KTMs pats gultņus neražo, tos ražo specializētās gultņu firmas, tās pašas, kuras piedāvā savu produkciju gultņu bodē, tikai vajag piemeklēt pareizo izmēru un klasi.


Tas ka dārgā gala, tas skaidrs. Paskaidrosi lūdzu vairāk par gultņu klasēm?

Viņiem ir kaut kādas cietības vai kā?

Vienkārši zinu ka 4takteriem ir likti dārgākie neorģinālie gultņi, tomēr pāc 4mh tie sāk grabēt. Laikam pa daudz labi.
Oriģinalie gultņi ko tirgo moča bodē tomēr iet ilgāk,kaut kas tur tomēr ir savādāks.

Offline

Bullis
21. Jun 2015, 16:33#25738

Kopš: 14. May 2008

Ziņojumi: 473

Braucu ar: Kawasaki kx250f

Es saviem mopēdiem lēju parasto antifrīzu, viss bumbās

Offline

aivarsk
21. Jun 2015, 18:47#25739

Kopš: 21. Mar 2011

Ziņojumi: 185

Braucu ar: 520 4T


21 Jun 2015, 11:09:37 rinalds2m rakstīja:

20 Jun 2015, 23:50:50 Archy96 rakstīja:

20 Jun 2015, 23:14:16 rinalds2m rakstīja:
Padalieties ar pieredzi. Vai KTM divtakterim 250 ir vērts likt aftermarket gultņus? Koyo vai ko tamlīdzīgu. Zinu, ka 4takterim jāliek tikai oriģinālie, bet kā ar divtakteri?


Jā, var likt, tikai dārgā gala gultņus. KTMs pats gultņus neražo, tos ražo specializētās gultņu firmas, tās pašas, kuras piedāvā savu produkciju gultņu bodē, tikai vajag piemeklēt pareizo izmēru un klasi.


Tas ka dārgā gala, tas skaidrs. Paskaidrosi lūdzu vairāk par gultņu klasēm?

Viņiem ir kaut kādas cietības vai kā?

Vienkārši zinu ka 4takteriem ir likti dārgākie neorģinālie gultņi, tomēr pāc 4mh tie sāk grabēt. Laikam pa daudz labi.


Kloķenei vajag C4 klases gultņus.
Katram ražotājam ir arī pakaļdarinājumi. Uz Teh-industr. izstādi SKF bija atvedis un izlicis kādus sešus gultņus ar viņu marķējumu, bet tikai viens no tiem bija viņu oriģinālais- pārējie pagrīdes. Es nesaku, ka jāliek SKF, tikai gribu brīdināt par lielu iespēju "iepirkties", ja to dara vietējā traktoru bodē.

Offline

Archy96
21. Jun 2015, 19:01#25740

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13383

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


21 Jun 2015, 18:47:45 aivarsk rakstīja:

21 Jun 2015, 11:09:37 rinalds2m rakstīja:

20 Jun 2015, 23:50:50 Archy96 rakstīja:

20 Jun 2015, 23:14:16 rinalds2m rakstīja:
Padalieties ar pieredzi. Vai KTM divtakterim 250 ir vērts likt aftermarket gultņus? Koyo vai ko tamlīdzīgu. Zinu, ka 4takterim jāliek tikai oriģinālie, bet kā ar divtakteri?


Jā, var likt, tikai dārgā gala gultņus. KTMs pats gultņus neražo, tos ražo specializētās gultņu firmas, tās pašas, kuras piedāvā savu produkciju gultņu bodē, tikai vajag piemeklēt pareizo izmēru un klasi.


Tas ka dārgā gala, tas skaidrs. Paskaidrosi lūdzu vairāk par gultņu klasēm?

Viņiem ir kaut kādas cietības vai kā?

Vienkārši zinu ka 4takteriem ir likti dārgākie neorģinālie gultņi, tomēr pāc 4mh tie sāk grabēt. Laikam pa daudz labi.


Kloķenei vajag C4 klases gultņus.
Katram ražotājam ir arī pakaļdarinājumi. Uz Teh-industr. izstādi SKF bija atvedis un izlicis kādus sešus gultņus ar viņu marķējumu, bet tikai viens no tiem bija viņu oriģinālais- pārējie pagrīdes. Es nesaku, ka jāliek SKF, tikai gribu brīdināt par lielu iespēju "iepirkties", ja to dara vietējā traktoru bodē.


Vai nebija gadījumā C3 ???

Par tiem SKF pakaļdarinājumiem es biju dzirdējis, un īpaši arī nešaubos, pats vēl nesen pirku gultņus iekš I un A, sanāca ka vajadzīgais izmērs bija SKF ražojuma, man tos atnesa tādā iepakojumā, kādu es nekad nebiju šim ražotājam redzējis - vienkārši eļļainā papīrā ietītus
WTF???

Bija arī man moments, kad ņēmu tai pašai krosinieka kloķenei gultņus Ūnijas ielas SKF pārstāvja vaikalā, bet bija cits ražotājs, kaut kāds amerikāņu PFI jeb tamlīdzīgs - tad nu lūk, diezgan ātri viņam vienkārši izjuka separators un lodītes sāka dzīvoties brīvi pa iekšu

Pilna pasaule ar krutku, vairs nekam nevar uzticēties

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline