Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Aptaujas / Balsošanas par tēmām

Tēma: Suzuki DRZ 400

AutorsZiņojums
Gantais
30. Jul 2015, 09:45#121

Kopš: 27. Sep 2012

No: Ogre

Ziņojumi: 2692

Braucu ar: R1150Gs. F650Gs


30 Jul 2015, 00:41:45 Mastersblasters rakstīja:
Sveiki. Sanāca šodien skumji. Atvilku kārtīgi ceturtajā pārnesumā, bez trokšņiem, pazuda visi pārnesumi. Ieliekot jebkurā pārnesumā, var brīvi stumt moci, nāk klāt nedaudz kaut kādas skaņas. Varbūt kāds ir skaskāries ar kaut ko tādu?

Vel tads jautajums, pētiju karburatoru cenas, uzgāju līdz tam, ka ir kaut kadi drz 400 2000. gada modeļi, kuriem ir savadaks karburators, kas maksa 950 eur, manam, piem maksā 350eur, kas tie par k1 k4 y utt modeļiem? Kā atšķirt?





Pārbaudi vai ar sajugu viss bumbās, mok tur ir kāda ziepe, ka šis brīvi griežās. Ja tur viss labi... tad jāskalda motors pušu, tur bez variantiem, un tad redz, kas lācītim pa skaidām vēderā


Par karbjiem neko daudz nezinu... manam stāv Mikuni, neoridžinal.

[ Šo ziņu laboja Gantais, 30 Jul 2015, 09:47:44 ]



-----------------
Ātrums nav pašmērķis... galvenais ir process ...

Offline

andrr
30. Jul 2015, 13:55#122

Kopš: 13. Oct 2009

Ziņojumi: 652

Braucu ar: Suzuki DRZ400suMo Traktor

Karbiņi pavisam seniem 2000-2003 kā arī offroad/not-road legal variantā (USA/Australia only) bij arī vēl Keihin FCR.
pēc tam bij tikai ar Mikuni CV karbiniem jo tie ekoloģiskāki

FCR maksā dārgāk jo lietoti prakt nav dabujami, jauni aftermarket skaitās "sporta"..

Te viens tirgoja pa 45 EUR Mikuni nesen, ebajā gan jau zem 100 var dabūt arī.

Man ir lieks no DR650 40mm mikuni CV.. ja nu kāds grib uzjunēt no 38mm ..bet tur vietas maz lai ko lielāku iebaaztu..

Offline

andrr
30. Jul 2015, 14:02#123

Kopš: 13. Oct 2009

Ziņojumi: 652

Braucu ar: Suzuki DRZ400suMo Traktor

Par "pārnesumu pazušanu", ta varētu but kā te raksta ka jāskatās kas ar sajūgu.

Vienīgais precendents tāds - purvā nežēlīgi slidinot sajugu Dr800 pazuda vispār sajūgs, ti nevienā ātrumā uz priekšu nekust necik. Vainīgs bij kautkāds sajūga izspiedēj mehānisms kas bij vai nu nodilis vai ķērās.

Offline

Mastersblasters
30. Jul 2015, 23:36#124

Kopš: 17. Aug 2014

Ziņojumi: 95

Braucu ar:

Sveiki, šodien sanāca izjaukt visu dzinēju. Tika konstatēta plaisa vienā no karteriem un piedziņas vārpsta pārlūzusi uz pusēm. Ko tagad darīt, nezinu gan. Metināt liekas briesmīgi, sūtīt jaunu - ļoti dārgi. Varbūt kāds tirgo veselu labu dzinēju?

Bildes sekojošas. Sanāca arī uzmeistarot spec instrumentu, lai atdalītu abus karterus.






[ Šo ziņu laboja Mastersblasters, 30 Jul 2015, 23:38:10 ]

Offline

strokis
01. Oct 2015, 21:04#125

Kopš: 11. Jul 2015

Ziņojumi: 9

Braucu ar:

Sveiki vēlējos jautāt ar ko atšķiras DRZ 400E no DRZ 400S?

Offline

spring
01. Oct 2015, 21:07#126

Kopš: 05. Apr 2009

No: Baloži

Ziņojumi: 499

Braucu ar: ex Hornet 99g., ex BMW F650GS; ex DR-Z400, F800GS Lawa Orange


01 Oct 2015, 21:04:45 strokis rakstīja:
Sveiki vēlējos jautāt ar ko atšķiras DRZ 400E no DRZ 400S?


E - sporta neregistrejams braucamais
S - ielas registrejams, enduro versija
SM - ielas registrejams, sumo versija.

E ir jaudigaks tipa - karbikjis cits.

Offline

strokis
01. Oct 2015, 21:15#127

Kopš: 11. Jul 2015

Ziņojumi: 9

Braucu ar:

Lai to s versiju uzbūvetu uz sm cik izmaksās un kas tam vajadzīgs neskaitot ratus?

Offline

Strazds
01. Oct 2015, 21:34#128

Kopš: 02. May 2008

Ziņojumi: 99

Braucu ar: SMR #888


01 Oct 2015, 21:15:39 strokis rakstīja:
Lai to s versiju uzbūvetu uz sm cik izmaksās un kas tam vajadzīgs neskaitot ratus?

Amortizātori, bremzes, diski.. bet esmu pārliecināts, ka pietiktu sākumā tikai ar diskiem.

[ Šo ziņu laboja Strazds, 01 Oct 2015, 21:35:01 ]

Offline

Gantais
02. Oct 2015, 09:05#129

Kopš: 27. Sep 2012

No: Ogre

Ziņojumi: 2692

Braucu ar: R1150Gs. F650Gs

Lielākai daļai, parasti, nopērkās SM versija un tad visi meklē krosa ratus, braukšanai mežā.
Ja nopirksi S versiju, tad domāju, ka gribētāju uz taviem ratiem, pretī dodot sumo, atrast nebūs grūti

-----------------
Ātrums nav pašmērķis... galvenais ir process ...

Offline

Zigmunds
02. Oct 2015, 10:15#130

Kopš: 10. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 2369

Braucu ar: #37

No servisa pieredzes ĻOTI iesaku S versijai, kas tiek braukta pa offroad, izņemt termostatu - pastāv liela iespēja tam uzkarsēties.

Offline

Gantais
02. Oct 2015, 12:31#131

Kopš: 27. Sep 2012

No: Ogre

Ziņojumi: 2692

Braucu ar: R1150Gs. F650Gs


02 Oct 2015, 10:15:06 Zigmunds rakstīja:
No servisa pieredzes ĻOTI iesaku S versijai, kas tiek braukta pa offroad, izņemt termostatu - pastāv liela iespēja tam uzkarsēties.





Nekas tamlīdzīgs nav novērots. Pat kārtīgā taškentā pa garu zāli un stigām mīcoties, kad dažam labam sāk ģibt un uz klemmi vilkt, Drz šancē, kā pulkstens

-----------------
Ātrums nav pašmērķis... galvenais ir process ...

Offline

kinigadners
02. Oct 2015, 13:45#132

Kopš: 25. Sep 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1363

Braucu ar: KTM990 Adventure


02 Oct 2015, 12:31:46 Gantais rakstīja:

02 Oct 2015, 10:15:06 Zigmunds rakstīja:
No servisa pieredzes ĻOTI iesaku S versijai, kas tiek braukta pa offroad, izņemt termostatu - pastāv liela iespēja tam uzkarsēties.





Nekas tamlīdzīgs nav novērots. Pat kārtīgā taškentā pa garu zāli un stigām mīcoties, kad dažam labam sāk ģibt un uz klemmi vilkt, Drz šancē, kā pulkstens
Tieši tā,Mārtiņam vienkārši apstākļu sakritības pēc viņš ieķēries un sataisījis nevajadzīgas ziepes,tas var notikt visiem močiem,mašīnām ir arī bieža parādība,kad saķerās un pūšās un vārās motors.Viss būs labi.

Offline

Zigmunds
02. Oct 2015, 16:17#133

Kopš: 10. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 2369

Braucu ar: #37

Pats suzuki E versijai nemaz nepiedāvā termostatu

šeit ir DRZ400(E) bez termostata:


un šeit DRZ400S ar termostatu:

Offline

MotoV
03. Oct 2015, 12:14#134

Kopš: 16. Jun 2015

Ziņojumi: 88

Braucu ar:

Kāds ir DRZ400E versijas resurss salīdzinājumā ar parasto versiju un kas šiem motoriem ir atšķirīgs?
Cik skatīts ss.lv reti kad parādās E versija ko nevar teikt par S un SM.

Svara atšķirība tur ir 13-15kg...

[ Šo ziņu laboja MotoV, 03 Oct 2015, 12:16:00 ]

Offline

Grimbs
03. Oct 2015, 22:28#135

Kopš: 14. Mar 2015

Ziņojumi: 3

Braucu ar:


01 Oct 2015, 21:04:45 strokis rakstīja:
Sveiki vēlējos jautāt ar ko atšķiras DRZ 400E no DRZ 400S?


Sveiks!
E versijai ir Keihin FCR karburators, lielākas gaisa atveres gaisa filtra kastē, citas sadales vārpstas, plānāka blīve starp cilindru un karteri (lielāka kompresijas pakāpe), mazliet atšķirās sajūga atsperes, cits kloķvārpstas piedziņas zobrats bez dempfera, cits vadības bloks, plastmasas bāka, kikstarteris u.c. sīkumi. Kopumā tas ir cits motocikls. Jaudas atšķirība ir ļoooti vērā ņemama. Vienu šādu pārbūvi esmu veicis

Offline

MotoV
03. Oct 2015, 23:25#136

Kopš: 16. Jun 2015

Ziņojumi: 88

Braucu ar:


03 Oct 2015, 22:28:59 Grimbs rakstīja:

01 Oct 2015, 21:04:45 strokis rakstīja:
Sveiki vēlējos jautāt ar ko atšķiras DRZ 400E no DRZ 400S?


Sveiks!
E versijai ir Keihin FCR karburators, lielākas gaisa atveres gaisa filtra kastē, citas sadales vārpstas, plānāka blīve starp cilindru un karteri (lielāka kompresijas pakāpe), mazliet atšķirās sajūga atsperes, cits kloķvārpstas piedziņas zobrats bez dempfera, cits vadības bloks, plastmasas bāka, kikstarteris u.c. sīkumi. Kopumā tas ir cits motocikls. Jaudas atšķirība ir ļoooti vērā ņemama. Vienu šādu pārbūvi esmu veicis


Un kā ir ar resursu E versijai viņš nav stipri samazināts ? Cik sver E versija bez elektrostartera bet vispār šie laikam ir baigais retums jo ja nemaldos pat E versijām ir elektrostarteri...
https://www.youtube.com/watch?v=Zs4b3bMQG-M

[ Šo ziņu laboja MotoV, 03 Oct 2015, 23:43:32 ]

Offline

Grimbs
03. Oct 2015, 23:48#137

Kopš: 14. Mar 2015

Ziņojumi: 3

Braucu ar:


03 Oct 2015, 23:25:22 MotoV rakstīja:

03 Oct 2015, 22:28:59 Grimbs rakstīja:

01 Oct 2015, 21:04:45 strokis rakstīja:
Sveiki vēlējos jautāt ar ko atšķiras DRZ 400E no DRZ 400S?


Sveiks!
E versijai ir Keihin FCR karburators, lielākas gaisa atveres gaisa filtra kastē, citas sadales vārpstas, plānāka blīve starp cilindru un karteri (lielāka kompresijas pakāpe), mazliet atšķirās sajūga atsperes, cits kloķvārpstas piedziņas zobrats bez dempfera, cits vadības bloks, plastmasas bāka, kikstarteris u.c. sīkumi. Kopumā tas ir cits motocikls. Jaudas atšķirība ir ļoooti vērā ņemama. Vienu šādu pārbūvi esmu veicis


Un kā ir ar resursu E versijai viņš nav stipri samazināts ? Cik sver E versija bez elektrostartera bet vispār šie laikam ir baigais retums jo ja nemaldos pat E versijām ir elektrostarteri...

Par svariem precīzi nezinu.
Ir zināms, ka kaut kāda modifikācija eksistē tikai ar kurbuli, bet pārsvarā visiem E-modeļiem ir gan starteris, gan kurbulis. S-versijai no rūpnīcas ir tikai starteris un vieta priekš kurbuļa, bet standartā tas neiek uzstādīts.
Mana pārliecība ir tā ka E-versijas resurss ir ļoti tuvu S-versijai. Galvenais tajā visā ir ekoloģijas jautājums un braukšanas komforts. Papildus iepriekš minētajam varu piebilst, ka E-versijai ir stipri atvieglināts priekšējais lukturis, spidometrs, radiatora ventilatora neesamība, aizmugurējā spārna atbalsts u.c. sīkumi kas kopā veido svara starpību ap 15 kg.

Offline

MotoV
04. Oct 2015, 15:15#138

Kopš: 16. Jun 2015

Ziņojumi: 88

Braucu ar:


30 Jul 2015, 01:46:13 Archy96 rakstīja:

30 Jul 2015, 01:03:48 riils rakstīja:
1000 euro par karburatoru


Piemet vēl pāris sotakus un jau viss mocis sanāk + karburātors līdzi bonusā


Par to ciparu kaut kāds skrūvju spainis jau sanāks... Liekas ka normāli sākas no 2,5k un uz augšu.

[ Šo ziņu laboja MotoV, 04 Oct 2015, 15:16:07 ]

Offline

MotoV
19. Dec 2015, 18:42#139

Kopš: 16. Jun 2015

Ziņojumi: 88

Braucu ar:


03 Oct 2015, 23:48:22 Grimbs rakstīja:

03 Oct 2015, 23:25:22 MotoV rakstīja:

03 Oct 2015, 22:28:59 Grimbs rakstīja:

01 Oct 2015, 21:04:45 strokis rakstīja:
Sveiki vēlējos jautāt ar ko atšķiras DRZ 400E no DRZ 400S?


Sveiks!
E versijai ir Keihin FCR karburators, lielākas gaisa atveres gaisa filtra kastē, citas sadales vārpstas, plānāka blīve starp cilindru un karteri (lielāka kompresijas pakāpe), mazliet atšķirās sajūga atsperes, cits kloķvārpstas piedziņas zobrats bez dempfera, cits vadības bloks, plastmasas bāka, kikstarteris u.c. sīkumi. Kopumā tas ir cits motocikls. Jaudas atšķirība ir ļoooti vērā ņemama. Vienu šādu pārbūvi esmu veicis


Un kā ir ar resursu E versijai viņš nav stipri samazināts ? Cik sver E versija bez elektrostartera bet vispār šie laikam ir baigais retums jo ja nemaldos pat E versijām ir elektrostarteri...

Par svariem precīzi nezinu.
Ir zināms, ka kaut kāda modifikācija eksistē tikai ar kurbuli, bet pārsvarā visiem E-modeļiem ir gan starteris, gan kurbulis. S-versijai no rūpnīcas ir tikai starteris un vieta priekš kurbuļa, bet standartā tas neiek uzstādīts.
Mana pārliecība ir tā ka E-versijas resurss ir ļoti tuvu S-versijai. Galvenais tajā visā ir ekoloģijas jautājums un braukšanas komforts. Papildus iepriekš minētajam varu piebilst, ka E-versijai ir stipri atvieglināts priekšējais lukturis, spidometrs, radiatora ventilatora neesamība, aizmugurējā spārna atbalsts u.c. sīkumi kas kopā veido svara starpību ap 15 kg.


Versija kurai ir tikai kurbulis it kā pēc nosaukuma skaitoties DRZ 400"K" šai versijai vispār nav iespējams pielikt el starteri un viņš atšķiras no e versijas arī ar dažiem sīkumiem svars ir vien nieka 113kg tik pat cik WRam tikai resurss laikam ir vismaz 2 reizes lielāks.

[ Šo ziņu laboja MotoV, 19 Dec 2015, 18:55:33 ]

Offline

Mastersblasters
18. Feb 2016, 15:42#140

Kopš: 17. Aug 2014

Ziņojumi: 95

Braucu ar:

Kādam moš ir sajūga kurvis (hub, sleeve) no drz 400?
27632774, steidzami

Offline

Top.LV