Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehnika, remonts

Tēma: Viedoklis par "Tuneboy"

AutorsZiņojums
MIGs
29. Dec 2008, 10:40#1

Kopš: 09. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 4307

Braucu ar: KTM SA1290R, Honda 600RR

Varbūt kādam ir kāda pieredze ar Tuneboy ( http://www.tuneboy.com.au/ ) ?!?!
Gribēju dzirdēt atsauksmes, un varbūt kādam ir pieejami softi, seriāļi un kabeļu paraugi ?!
Doma ir priekš KTM 690SM.

-----------------

Offline

Dynojet
20. Jan 2009, 19:10#2

Kopš: 20. Jan 2009

Ziņojumi: 17

Braucu ar:

Apskatīju produktu- izskatās labs. Softu var lejuplādet, parējais cik noprotu japērk katram mocītim(ECU nr.)individuāli. Softa valoda(interfeiss) diezgan smaga-vienreizējai ,individuālai lietošanai varētu būt grūtības ar atcerēšanos. Lai veiktu individuālu degvielas reg. (Fuel map)nepieciešams jaudas stends. Ja būsi iegadājies un kas nesanāk-varu līdzēt

AFR 14,7= tas ielai
AFR 13 = :SUPER

Offline

MIGs
21. Jan 2009, 11:27#3

Kopš: 09. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 4307

Braucu ar: KTM SA1290R, Honda 600RR

Izmaksas par stenda izmantošanu ?
Vēl neesmu iegādājies, bet noteikti to izdarīšu.
Šeit ir diezgan par to runāts:
http://www.supermotojunkie.com/showthread.php?t=72463
http://www.supermotojunkie.com/showthread.php?t=70862

-----------------

Offline

Dynojet
21. Jan 2009, 13:26#4

Kopš: 20. Jan 2009

Ziņojumi: 17

Braucu ar:

Mērijums 20Ls
Degvielas karti uzrakstīt (YoshI.,M.Marelli, HRC,MaxPower,Ignijet,Powercommander) 70.Ls

Pagaidām visas redzētās servisa un uzlauztās programmas ir grūtas un lēnas. Ja Tuneboy spēs mainīt datus online un ECU no tā neķers kreņķi. tad ir ok. Ja vinam nepieciešams pie katrām izmaiņām pāršūties- tad jāveic pieraksti(data log)un tos šķirojot raksta karti, tad paršuj un mēra un raksta utt...

Pēc sarakstes spriezot vēl īsti gludi neiet.
Tā parasti ar šim lietām sākumā notiek.

Kad busi iegādājies vadu un atslēgu ,tad ar redzēs
kas no tā visa galā iznāk

Dzintars 29238657



Offline

peecis
21. Jan 2009, 13:29#5

Kopš: 21. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 2923

Braucu ar: duke 690, yamaha YRS-24B


21 Jan 2009, 13:26:54 Dynojet rakstīja:
Mērijums 20Ls
Degvielas karti uzrakstīt (YoshI.,M.Marelli, HRC,MaxPower,Ignijet,Powercommander) 70.Ls

Pagaidām visas redzētās servisa un uzlauztās programmas ir grūtas un lēnas. Ja Tuneboy spēs mainīt datus online un ECU no tā neķers kreņķi. tad ir ok. Ja vinam nepieciešams pie katrām izmaiņām pāršūties- tad jāveic pieraksti(data log)un tos šķirojot raksta karti, tad paršuj un mēra un raksta utt...

Pēc sarakstes spriezot vēl īsti gludi neiet.
Tā parasti ar šim lietām sākumā notiek.

Kad busi iegādājies vadu un atslēgu ,tad ar redzēs
kas no tā visa galā iznāk

Dzintars 29238657




[/quote

powerkomandierim ar vinju lapaa esoshajaam karteem nepietiek?

-----------------
Jāņa evanģēlijs 7:37
Beidzamajā, lielajā svētku dienā Jēzus uzstājās un sauca: "Ja kam slāpst, tas lai nāk pie Manis un dzer!

Offline

Dynojet
21. Jan 2009, 14:19#6

Kopš: 20. Jan 2009

Ziņojumi: 17

Braucu ar:

powercommander.com vai citas pieejamās kartes ir tādā pašā veidā rakstītas kādam individuāli.

Jebkura palīgieŗīce ir tikai instruments, ar kura palīdzibu cenšās nodrošināt optimālo degvielas / gaisa attiecību pie konkrētajiem apstākļiem. Līdzīgi kā skruvgrieznis un dīžu komplekts karburatoram.

Ja mocītis ir ar deforsētu dzinēju un zemu sadegšanas efektivitāti - degvielas karti labāk(lētāk)piemeklēt , ja sadegšanas kamera ir moderna (augsti forsēta) kā tas ir jaunākajiem sporta močiem, tad rezultats būs labaks individuāli rakstītai degvielas kartei.

Jaunajam PC5 ir arī opcija "Autotune) kas ļauj braucot automātiski optimizēt degvielas karti(closed loop)

Offline

peecis
21. Jan 2009, 17:37#7

Kopš: 21. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 2923

Braucu ar: duke 690, yamaha YRS-24B

ok, konkreets jautaajums:
ir triumph daytona 955i ar d&d izpuuteeju un liidz vasarai arii filtru nomainiis. saciikstees nebraucu un par katru zs nav jaaciinaas, bet, cik saprotu, ar citaam tabulaam dabuushu labaaku griezi pie zemiem apgriezieniem + tas tunebojs piedaavaa iespeeju nolasiit kljuudu kodus, paarbaudiit deveejus un veel sho to.
taa kaa tas nav "jaunaakais sporta motocikls", pienjemu, ka pilniigi pietiek ar piemekleetu tabulu.
tam tunebojam obligaati vajag stendu? internetaa jau gatavas tabulas nav?

-----------------
Jāņa evanģēlijs 7:37
Beidzamajā, lielajā svētku dienā Jēzus uzstājās un sauca: "Ja kam slāpst, tas lai nāk pie Manis un dzer!

Offline

martinss
21. Jan 2009, 18:09#8

Kopš: 24. Sep 2008

Ziņojumi: 3663

Braucu ar: QWERTY...


Nav vieglaak nopirkt megasquirt.info mochiem domaato versiju (gatavs salodets ECU bija ap 400$)? OK, sakumaa gan jau naksies vairak pachakareties, za to kontrole par visu pec tam pilniga, jo tas ir opensource projekts.


29 Dec 2008, 10:40:10 MIGs rakstīja:
Varbūt kādam ir kāda pieredze ar Tuneboy ( http://www.tuneboy.com.au/ ) ?!?!
Gribēju dzirdēt atsauksmes, un varbūt kādam ir pieejami softi, seriāļi un kabeļu paraugi ?!
Doma ir priekš KTM 690SM.


-----------------
Actually, dumbass, helmets and body armor save lives. Loud pipes just annoy the neighbors.

Offline

Dynojet
21. Jan 2009, 18:47#9

Kopš: 20. Jan 2009

Ziņojumi: 17

Braucu ar:


21 Jan 2009, 17:37:57 peecis rakstīja:
ok, konkreets jautaajums:
ir triumph daytona 955i ar d&d izpuuteeju un liidz vasarai arii filtru nomainiis. saciikstees nebraucu un par katru zs nav jaaciinaas, bet, cik saprotu, ar citaam tabulaam dabuushu labaaku griezi pie zemiem apgriezieniem + tas tunebojs piedaavaa iespeeju nolasiit kljuudu kodus, paarbaudiit deveejus un veel sho to.
taa kaa tas nav "jaunaakais sporta motocikls", pienjemu, ka pilniigi pietiek ar piemekleetu tabulu.
tam tunebojam obligaati vajag stendu? internetaa jau gatavas tabulas nav?


Tuneboy manuprāt piedāvā dažas gatavas tabulas priekš 955i un vel cik saprotu pastav iespēja konvertēt vai vienkārši pārrakstit no powercommander tabulas jeb kartes.

Stends nav obligats priekšnosacījums lai saregulētu motociklu. Tas vienkarsi ir instruments, lai to varētu izdarit labāk.

Es laikam neesmu strādajis tieši ar Dytona 955i, bet kļudas parasti izmet uz standarta paneļa visiem motocikliem ar iešprici.

Mans ieteikums ir nogaidit kādi rezultati un komenti bus no pirmā tuneboy.
.


Offline

Dynojet
21. Jan 2009, 19:21#10

Kopš: 20. Jan 2009

Ziņojumi: 17

Braucu ar:

No vairākiem desmitiem produktu kas tiek piedavati šajā nozarē ,esmu pēdejos desmit gados kādu daļu izmēģinājis. Secinājums sekojošs: labākais produkts ir tas kuru ražotājam ir lielākie resursi(cilvēki,pieredze,garantijas ,dileru tikls utt ) Ja tas viss nestav aiz produkta, tad gala lietotājam tiek visa atbildība un kreņki .

Offline

osiic
21. Jan 2009, 19:25#11

Kopš: 21. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 3602

Braucu ar: zemu lidojošu V2 bumbvedēju

Vai Tu esi meegjinaajis kraameeties arii ar karburaatoru mochiem, kam jaaliek virsuu Dynojet diizes un adatas?

-----------------

www.streetfighters.lv

Offline

Dynojet
21. Jan 2009, 20:02#12

Kopš: 20. Jan 2009

Ziņojumi: 17

Braucu ar:


21 Jan 2009, 19:25:51 osiic rakstīja:
Vai Tu esi meegjinaajis kraameeties arii ar karburaatoru mochiem, kam jaaliek virsuu Dynojet diizes un adatas?


Jaa, agaak diezgan daudzi,
4 cilindru karb.mochiem ja uzlikts vieglais filtrs nemaz citu variantu nezinu.

Viencilindrigajam krosiniekam ja kehins vel var piemeklet, bet ja cetriniekam ar membranam ir jaatrod adatas ,atsperes,dizes prieks cita retinajuma - baiga nemshanas.

Esmu diezgan daudz piegadajis klientiem Dynojet dizu komplektus pedejos paris gadus-nekadas sudzibas nav sanemtas.

Offline

osiic
21. Jan 2009, 20:05#13

Kopš: 21. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 3602

Braucu ar: zemu lidojošu V2 bumbvedēju


21 Jan 2009, 20:02:05 Dynojet rakstīja:

21 Jan 2009, 19:25:51 osiic rakstīja:
Vai Tu esi meegjinaajis kraameeties arii ar karburaatoru mochiem, kam jaaliek virsuu Dynojet diizes un adatas?


Jaa, agaak diezgan daudzi,
4 cilindru karb.mochiem ja uzlikts vieglais filtrs nemaz citu variantu nezinu.

Viencilindrigajam krosiniekam ja kehins vel var piemeklet, bet ja cetriniekam ar membranam ir jaatrod adatas ,atsperes,dizes prieks cita retinajuma - baiga nemshanas.

Esmu diezgan daudz piegadajis klientiem Dynojet dizu komplektus pedejos paris gadus-nekadas sudzibas nav sanemtas.


Nu veel zinu ka taa kaa izpuuteeju arii vajadzeetu ar taisno izpluudi Un cik tad njem par taadu darbu kaa uzstaadiit to Dynojet komplektu rindas chetriniekam?

-----------------

www.streetfighters.lv

Offline

Dynojet
21. Jan 2009, 20:23#14

Kopš: 20. Jan 2009

Ziņojumi: 17

Braucu ar:




Nu veel zinu ka taa kaa izpuuteeju arii vajadzeetu ar taisno izpluudi Un cik tad njem par taadu darbu kaa uzstaadiit to Dynojet komplektu rindas chetriniekam?


Ja man atnes tirus karburatorus -domaju kadus 10 Ls. Esmu nedaudz pacakarejis rokas nemdamies ar benziniem un karbinjiem- tamdel neraujos uz sho darbu. Klients mierigi var uzlikt pats un ja pasuta Dynojet komplektu no manis- sniedzu informativo atbalstu par velti.


Offline

miers600
21. Jan 2009, 22:06#15

Kopš: 26. Jun 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1003

Braucu ar: aprilia pegaso


21 Jan 2009, 19:25:51 osiic rakstīja:
Vai Tu esi meegjinaajis kraameeties arii ar karburaatoru mochiem, kam jaaliek virsuu Dynojet diizes un adatas?

interesantas lietas
un cik lielu labumu procentos tas dod??

-----------------
visam jānotiek dabiski

Offline

osiic
21. Jan 2009, 22:50#16

Kopš: 21. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 3602

Braucu ar: zemu lidojošu V2 bumbvedēju


21 Jan 2009, 22:06:58 miers600 rakstīja:

21 Jan 2009, 19:25:51 osiic rakstīja:
Vai Tu esi meegjinaajis kraameeties arii ar karburaatoru mochiem, kam jaaliek virsuu Dynojet diizes un adatas?

interesantas lietas
un cik lielu labumu procentos tas dod??


Orgasms garanteets
Nu labi ok - gruuti teikt kaads labums, jo nav testeets mocis pirms un peec taas operaacijas veikshanas! Tachu zinaams cilveeks kam 1200 Bandit peec izpuuteeja, gaisa filtra un Dynojet koplekta uzstaadiishanas lido pa gaisu!!! Domaaju ka raaviens un paatrinaajums liek par sevi maniit!Plus veel protams degvielas pateerinjsh

-----------------

www.streetfighters.lv

Offline

EZ
21. Jan 2009, 23:40#17

Kopš: 26. Jul 2008

Ziņojumi: 943

Braucu ar: R6


21 Jan 2009, 20:02:05 Dynojet rakstīja:

21 Jan 2009, 19:25:51 osiic rakstīja:
Vai Tu esi meegjinaajis kraameeties arii ar karburaatoru mochiem, kam jaaliek virsuu Dynojet diizes un adatas?


Jaa, agaak diezgan daudzi,
4 cilindru karb.mochiem ja uzlikts vieglais filtrs nemaz citu variantu nezinu.

Viencilindrigajam krosiniekam ja kehins vel var piemeklet, bet ja cetriniekam ar membranam ir jaatrod adatas ,atsperes,dizes prieks cita retinajuma - baiga nemshanas.

Esmu diezgan daudz piegadajis klientiem Dynojet dizu komplektus pedejos paris gadus-nekadas sudzibas nav sanemtas.
eee es ar grib vairak powera karbulji shobrid staav plaukta un motors uz galda gribetos vispar zinat vai tur jau kas nau sadariits jo mo atnaca jau no uk ar pilno akru ispluudi un k&n filtru itkaa jau veraas labi bet gribaas vairaak

Offline

Archy96
22. Jan 2009, 00:01#18

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13383

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120

Ja ir daudz laika un entuziasma , tad var čakarēties ar tām dīzēm, esmu pāris reizes montējis dinojet dīzes. Nu velns viņu zin - manuprāt uzliekot labu pilno trubu + filtru + zvaigznītes efekts jau tāpat būs OK, jo var gadīties, ka dabūsi 15 reizes karburātorus pārjaukt, kamēr vajadzīgo efektu panākt izdosies.
Un vispār, iesaku nopirkt moci ar šprici un viss čakaris ar karbiķiem atkritīs, tad var likt Dinojet vadības bloku vai Ignijet un regulēt uz stenta kā vien vēlies. Man pašam Ignijet stāv virsū, jūtos ļoti apmierināts, kombinācijā ar Leo Vince trubu un K&N filtru iet jūtami labāk, nekā standarta R1, pavasarī aizvedu noregulēt pie Muižnieka uz stenda, jo likās, ka mocis pārāk asi un nekontrolējami ieskrienas - saregulēja un NO PROBLĒMO

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

martinss
22. Jan 2009, 00:09#19

Kopš: 24. Sep 2008

Ziņojumi: 3663

Braucu ar: QWERTY...


Karbji ir noiets etaps un tos jega ir lietot tikai ja tiesham celjo pa vietaam, kur nekadu tehnisko paliidziibu dabut nevar kaut kaa nomirshanas gadijumaa.

Domaju uzlikt vecajam transalpam arii shprici, vieniigais pretiigais chakars buus ar sadalenju pozicijas sensoru uzlikshanu.
Man gan merkjis lielaaku ekonomiju panakt.


22 Jan 2009, 00:01:56 Archy96 rakstīja:
Ja ir daudz laika un entuziasma , tad var čakarēties ar tām dīzēm, esmu pāris reizes montējis dinojet dīzes. Nu velns viņu zin - manuprāt uzliekot labu pilno trubu + filtru + zvaigznītes efekts jau tāpat būs OK, jo var gadīties, ka dabūsi 15 reizes karburātorus pārjaukt, kamēr vajadzīgo efektu panākt izdosies.
Un vispār, iesaku nopirkt moci ar šprici un viss čakaris ar karbiķiem atkritīs, tad var likt Dinojet vadības bloku vai Ignijet un regulēt uz stenta kā vien vēlies. Man pašam Ignijet stāv virsū, jūtos ļoti apmierināts, kombinācijā ar Leo Vince trubu un K&N filtru iet jūtami labāk, nekā standarta R1, pavasarī aizvedu noregulēt pie Muižnieka uz stenda, jo likās, ka mocis pārāk asi un nekontrolējami ieskrienas - saregulēja un NO PROBLĒMO


-----------------
Actually, dumbass, helmets and body armor save lives. Loud pipes just annoy the neighbors.

Offline

osiic
22. Jan 2009, 00:20#20

Kopš: 21. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 3602

Braucu ar: zemu lidojošu V2 bumbvedēju


22 Jan 2009, 00:09:06 martinss rakstīja:

Karbji ir noiets etaps un tos jega ir lietot tikai ja tiesham celjo pa vietaam, kur nekadu tehnisko paliidziibu dabut nevar kaut kaa nomirshanas gadijumaa.

Domaju uzlikt vecajam transalpam arii shprici, vieniigais pretiigais chakars buus ar sadalenju pozicijas sensoru uzlikshanu.
Man gan merkjis lielaaku ekonomiju panakt.


22 Jan 2009, 00:01:56 Archy96 rakstīja:
Ja ir daudz laika un entuziasma , tad var čakarēties ar tām dīzēm, esmu pāris reizes montējis dinojet dīzes. Nu velns viņu zin - manuprāt uzliekot labu pilno trubu + filtru + zvaigznītes efekts jau tāpat būs OK, jo var gadīties, ka dabūsi 15 reizes karburātorus pārjaukt, kamēr vajadzīgo efektu panākt izdosies.
Un vispār, iesaku nopirkt moci ar šprici un viss čakaris ar karbiķiem atkritīs, tad var likt Dinojet vadības bloku vai Ignijet un regulēt uz stenta kā vien vēlies. Man pašam Ignijet stāv virsū, jūtos ļoti apmierināts, kombinācijā ar Leo Vince trubu un K&N filtru iet jūtami labāk, nekā standarta R1, pavasarī aizvedu noregulēt pie Muižnieka uz stenda, jo likās, ka mocis pārāk asi un nekontrolējami ieskrienas - saregulēja un NO PROBLĒMO



No offense - bet tad seedi ar savu shprici maajaas un domaa par paareejo Visi nevar lepoties ar shprici taa kaa Tu to dari, taa ka mutiiti aiz dzelzhiem Ja jau te notiekaas diskriminaacija uz motociklu markaam un gadiem, tad man domaat ka esi kraans kam ruup tikai blatoshana lai vareetu panjemt dziesmaa vaaveres

-----------------

www.streetfighters.lv

Offline