Gadījuma bilde

Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 2 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehnika, remonts

Tēma: Viedoklis par "Tuneboy"

AutorsZiņojums
endurists
26. Feb 2009, 20:04#61

Kopš: 12. May 2008

Ziņojumi: 1245

Braucu ar: Husaberg FE 501 2013, KTM LC4 Adventure R'98


22 Jan 2009, 12:09:46 Dynojet rakstīja:
vai ir kāds jau standarta dīžu un filtru risinājums priekš LC4 640 ar Dell Orto PHM 40 un cik liels jaudas vai griezes pieaugums paredzams nemainot izpūtēja gala bunduli?

No Dynojet konkretajam LC4 640 nav piedavajuma, bet Vecais labais D-Orto viegli padodas reguleshanai.

Par iespejamo jaudas pieaugumu un uz kuru pusi grozit karb. var labi redzet veicot testa merijumu uz Dynojet stenda 333, vai ua DynaPro Favoritaa .
Domaju ka tas maksa kadus 20-30 Ls un iegustam merijumu izdruku ar 4 parametriem - Jauda,griezes moments ,apgriezieni un AFR. Ja AFR visa diapozona ir 12.8-13.4 tad nevajag traucet motoram stradat. Ja pec normam noteiktie 14,7 vai vairak, tad ir iespejas iegut jaudas pieaugumu.
Kadu vispareju skaidrojumu kaa izmantot stenda izdrukas reguleshanai -meginashu sadzejot turpmak. ]



Kas ir AFR? Tad sanāk, pareizi saregulējot var bīdīt jaudas/griezes momenta maximumu uz dažādiem apgriezienu diapozoniem un utt.? Teiksim lielāka jauda pie maziem apgr. un utt?






[ Šo ziņu laboja endurists, 26 Feb 2009, 20:08:00 ]



-----------------
Husaberg FE 501 2013
KTM LC4 Adventure R'98

Offline

Dynojet
27. Feb 2009, 20:36#62

Kopš: 20. Jan 2009

Ziņojumi: 17

Braucu ar:

AFR(air fuel ratio) ir degvielas un gaisa masas attieciba. 14,7 dalas gaisa uz vienu dalu degvielas ir optimalas sadegshanas atieciba ieksdedzes dzinejam . Ekonomija un ekologija.Taa ir noreguleti gandriz visi benzina dzineji kuri piedalas satiksme un atbilst normam. Sporta motoriem lielaku jaudu sasniedz ar apm. 12.8-13.2 AFR. Jo shads maisijums sadeg atrak. Sacikshu degvielu un turbo dzinejos var sadedzinat ari 12-12.5 AFR

Offline

Dynojet
27. Feb 2009, 21:05#63

Kopš: 20. Jan 2009

Ziņojumi: 17

Braucu ar:

Kas ir AFR? Tad sanāk, pareizi saregulējot var bīdīt jaudas/griezes momenta maximumu uz dažādiem apgriezienu diapozoniem un utt.? Teiksim lielāka jauda pie maziem apgr. un utt?


AFR ir jabut pareizam un tad ir dzineja maksimalais sniegums. Tas izmaina jaudas parametrus ja dzineja regulejums kada diapazona ir bijis neatbilstoshs.

Dzineja parametrus var bidit mainot mehaniskos lielumus.Kompresijas pakapi,sadalenes laikus,izputeja un iepludes pulsaciju.

Offline

AndrisV
28. Feb 2009, 02:01#64

Kopš: 21. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 216

Braucu ar: samokatu

Man vienmēr ir fascinējusi vēlme maksimāli noliet ar degvielu, ar domu, ka būs labāk

Dynojet - ja ir zināms, var padalīties, kādam ir jābūt R1 '99 (40nieki, kautgan viņi tur visi ir vienādi uz Rkas) Mikuni degvielas līmenim ? Tb. kā viņu mērīt, cik ir jābūt pludiņa augstumam "ciet" un cik būtu jābūt adatas gājienam.

Grāmatas naff, bišk loms meklēt, internetā kautko vāvuļo par 5.1-4.1mm, tātad šitas attālums, bet no kā mērīt ? Kā parasti - no vāka plaknes un skatīties augstāko pludiņa virsmu ?

Offline

AndrisV
28. Feb 2009, 13:16#65

Kopš: 21. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 216

Braucu ar: samokatu

Viss ok, pats atradu, ech nāksies uztaisīt instrumentu un palaistīties ar benzīnu.

Vai arī ir samērīts, cik ir pludiņš jānoliek, nu lai nav jāčikājās ar tiem nolejamajiem caurumiem un trubiņām...

Offline

peecis
28. Jul 2009, 00:40#66

Kopš: 21. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 2923

Braucu ar: duke 690, yamaha YRS-24B


21 Jan 2009, 18:09:04 martinss rakstīja:

Nav vieglaak nopirkt megasquirt.info mochiem domaato versiju (gatavs salodets ECU bija ap 400$)? OK, sakumaa gan jau naksies vairak pachakareties, za to kontrole par visu pec tam pilniga, jo tas ir opensource projekts.


29 Dec 2008, 10:40:10 MIGs rakstīja:
Varbūt kādam ir kāda pieredze ar Tuneboy ( http://www.tuneboy.com.au/ ) ?!?!
Gribēju dzirdēt atsauksmes, un varbūt kādam ir pieejami softi, seriāļi un kabeļu paraugi ?!
Doma ir priekš KTM 690SM.


šogad vairāk laika un mazāk naudas, sāku domāt par megasquirtu. tjip varētu pasūtīt detaļu čupu par 150 usd un mēģināt salodēt, bet cik cerīgi ir pēcāk to visu normāli nokonfigurēt?
triumfam ir sagem kompis.

kāds no šeit esošajiem ir ar to ņēmies?

-----------------
Jāņa evanģēlijs 7:37
Beidzamajā, lielajā svētku dienā Jēzus uzstājās un sauca: "Ja kam slāpst, tas lai nāk pie Manis un dzer!

Offline

sejejs
28. Jul 2009, 00:46#67

Kopš: 10. May 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1617

Braucu ar: GSXR1000

Mega vai tomēr MiniSquirtu? DOmā Mocim?
Autiņām man platei no abām pusēm bija jālodē. Protams,ka var salodēt. Pats loģiski,ka neņēmos, pied'vāju lodētājam,kas ar audio aparatūti ņemas,bet šis teicās,ka labāk jau salodētas,kurš to ir jau darījis. Nepažēloju naudiņu un tā arī izdarīju. I nav jāzīlē vai viss ir savās vietās un tā...

-----------------
Still Slow & low

Offline

kurbuls
28. Jul 2009, 00:48#68

Kopš: 21. Apr 2008

Ziņojumi: 2150

Braucu ar: Sherco 300 2T


28 Jul 2009, 00:40:52 peecis rakstīja:

21 Jan 2009, 18:09:04 martinss rakstīja:

Nav vieglaak nopirkt megasquirt.info mochiem domaato versiju (gatavs salodets ECU bija ap 400$)? OK, sakumaa gan jau naksies vairak pachakareties, za to kontrole par visu pec tam pilniga, jo tas ir opensource projekts.


29 Dec 2008, 10:40:10 MIGs rakstīja:
Varbūt kādam ir kāda pieredze ar Tuneboy ( http://www.tuneboy.com.au/ ) ?!?!
Gribēju dzirdēt atsauksmes, un varbūt kādam ir pieejami softi, seriāļi un kabeļu paraugi ?!
Doma ir priekš KTM 690SM.


šogad vairāk laika un mazāk naudas, sāku domāt par megasquirtu. tjip varētu pasūtīt detaļu čupu par 150 usd un mēģināt salodēt, bet cik cerīgi ir pēcāk to visu normāli nokonfigurēt?
triumfam ir sagem kompis.

kāds no šeit esošajiem ir ar to ņēmies?

Izskataas, ka baigi daudz briiva laika

-----------------
per rectum ad astra

Offline

peecis
28. Jul 2009, 01:30#69

Kopš: 21. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 2923

Braucu ar: duke 690, yamaha YRS-24B


28 Jul 2009, 00:46:31 sejejs rakstīja:
Mega vai tomēr MiniSquirtu? DOmā Mocim?
Autiņām man platei no abām pusēm bija jālodē. Protams,ka var salodēt. Pats loģiski,ka neņēmos, pied'vāju lodētājam,kas ar audio aparatūti ņemas,bet šis teicās,ka labāk jau salodētas,kurš to ir jau darījis. Nepažēloju naudiņu un tā arī izdarīju. I nav jāzīlē vai viss ir savās vietās un tā...


nezinu, neesmu vēl tajā tik ļoti iedziļinājies, gribēju noskaidrot vai ir vērts, jo tas pasākums neizskatās īpaši draudzīgs lietotājam bez pieredzes

ja pareizi saprotu, tad ir iespējams arī varijants "nočakarējamies dienu ar mega/mini squirtu, pieliekam atpakaļ oriģinālo kompi, pabraukājam, pieliekam to "megaizšļācienu" un čakarējamies tālāk"

-----------------
Jāņa evanģēlijs 7:37
Beidzamajā, lielajā svētku dienā Jēzus uzstājās un sauca: "Ja kam slāpst, tas lai nāk pie Manis un dzer!

Offline

sejejs
28. Jul 2009, 01:36#70

Kopš: 10. May 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1617

Braucu ar: GSXR1000

Precīzi.
Tik tā čakara tur vairāk jāpiemin.

-----------------
Still Slow & low

Offline

peecis
28. Jul 2009, 01:50#71

Kopš: 21. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 2923

Braucu ar: duke 690, yamaha YRS-24B


28 Jul 2009, 01:36:31 sejejs rakstīja:
Precīzi.
Tik tā čakara tur vairāk jāpiemin.


bet Latvijā kāds ar to ņemās?

-----------------
Jāņa evanģēlijs 7:37
Beidzamajā, lielajā svētku dienā Jēzus uzstājās un sauca: "Ja kam slāpst, tas lai nāk pie Manis un dzer!

Offline

sejejs
28. Jul 2009, 09:04#72

Kopš: 10. May 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1617

Braucu ar: GSXR1000

Jā.
Bet mocim likt tādu kompi, man domāt,ka nav vajadzības.

-----------------
Still Slow & low

Offline

peecis
28. Jul 2009, 09:22#73

Kopš: 21. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 2923

Braucu ar: duke 690, yamaha YRS-24B

mērķis ir izlīdzināt bedri pie ~4000 rpm un nesaķert lieso, kas varētu nākt ciemos pēc izpūtēja un filtra maiņas. cik saprotu, arī grieze pie maziem apgriezieniem varētu uzlaboties.
microsquirt, cik saprotu, par mazām naudām piedāvā ļoti interesantu rotaļlietu, kuru pēcāk var pārlikt uz citu motociklu.

-----------------
Jāņa evanģēlijs 7:37
Beidzamajā, lielajā svētku dienā Jēzus uzstājās un sauca: "Ja kam slāpst, tas lai nāk pie Manis un dzer!

Offline

sejejs
28. Jul 2009, 11:10#74

Kopš: 10. May 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1617

Braucu ar: GSXR1000

Ja visu korekti saliec,tad var mainīt to Squirtu un likt kam gribi,tik jāpārregulē bus.

-----------------
Still Slow & low

Offline

peecis
28. Jul 2009, 11:48#75

Kopš: 21. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 2923

Braucu ar: duke 690, yamaha YRS-24B

sazvanīju Sejeja ieteikto vīru - jams esot desmitiem tadus regulējis.
būs vien jāpagaida kad kāds brauc no asv un jāsūta augšā!

-----------------
Jāņa evanģēlijs 7:37
Beidzamajā, lielajā svētku dienā Jēzus uzstājās un sauca: "Ja kam slāpst, tas lai nāk pie Manis un dzer!

Offline

peecis
28. Jul 2009, 11:49#76

Kopš: 21. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 2923

Braucu ar: duke 690, yamaha YRS-24B


28 Jul 2009, 11:22:03 saaatans rakstīja:

28 Jul 2009, 09:22:35 peecis rakstīja:
mērķis ir izlīdzināt bedri pie ~4000 rpm un nesaķert lieso, kas varētu nākt ciemos pēc izpūtēja un filtra maiņas. cik saprotu, arī grieze pie maziem apgriezieniem varētu uzlaboties.
microsquirt, cik saprotu, par mazām naudām piedāvā ļoti interesantu rotaļlietu, kuru pēcāk var pārlikt uz citu motociklu.


Nu gan vadinji, ir tur ko njemties!!



normāla atrakcija "gariem ziemas vakariem"

-----------------
Jāņa evanģēlijs 7:37
Beidzamajā, lielajā svētku dienā Jēzus uzstājās un sauca: "Ja kam slāpst, tas lai nāk pie Manis un dzer!

Offline

Alvis
28. Jul 2009, 11:52#77

Kopš: 21. Apr 2008

Ziņojumi: 195

Braucu ar: Triumph Speed Triple '08; KTM 350 EXC-F '17; KTM 500 EXC RALLY '14

TuneBoy izmantoju
precīzāk gan būtu, izmantoju vienreiz, kad iekačāju pareizo tūnu.
Tagad plānos ir to tūnu izmainīt, pielikt 5% degvielas apjomu.

Offline