Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehnika, remonts

Tēma: Viedoklis par "Tuneboy"

AutorsZiņojums
EZ
22. Jan 2009, 01:44#41

Kopš: 26. Jul 2008

Ziņojumi: 943

Braucu ar: R6


22 Jan 2009, 01:39:48 osiic rakstīja:

22 Jan 2009, 01:32:47 Archy96 rakstīja:

22 Jan 2009, 01:28:25 osiic rakstīja:

22 Jan 2009, 01:24:22 MIGs rakstīja:
Marts nu redzi, man ir pastiprināta interese tam izburties cauri. es zinu ka uz poham zem 2 promileem 230-270 ir tiri nekas riga -sigulda un poha vairs nau
Jā ir man 525sx, kuram iespējams pavasarī iemetīšu Supermoto ratus utt.
Man mērķis nav dabūt no šī LC4 motora 100lopus. Doma ir vienkārša- pareizi saregulēt neņemot vērā emisijas normas. Da un beidz - šie stoka 64 lopi tāpat ir daudz par daudz lai es tos mācētu pilvērtīgi izmantot. Gribu treknāku apakšu. Tāpat ir joks par to, ka never pilnībā vaļā kamēr esi zemākos robos saslēdzies. Takā ir doma par citu izplūdi tad būtu tikai pareizi pārregulēt arī šprici.
Protams, ka lētākais un vienkāršakais variants ir nomainīt priekšējo zobratu -1 (vai spēcīgāku atiecību) - to esmu izdarijis.


O jaa - naudas nav, shprices nav - mainiishu ka es zobratus Pricipaa jokus pie malas - tas ir leetaakais un fiksaakais variants

Ņifiga, ir vēl lētāks variants, kā panākt, lai mocis jaudīgāks liktos Paņem pirms braukšanas savus 200 - 500 gramus šņabi iekapā Man katru reizi, kad pālī braucu, liekas, ka mocis nereāli iet, jo nevar īsti savākt


Nu te nu mums mister sportist domas dalaas - pats nezinu neko, bet zinu tikai vienu lietu... Jo vairaak dzeru, jo vairaak man liekas ka mocis velkaas, za to uz pohaam liekas ka es lidoju jau pie aatruma 30 km/h Iedomaajieties kas notiek manaa sapraataa pie 150 km/h

Offline

osiic
22. Jan 2009, 01:46#42

Kopš: 21. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 3602

Braucu ar: zemu lidojošu V2 bumbvedēju

Nu labi labi shosejas magnaati Labaak pakluseet, jo savaadaak sanaak ka te neviens neko nezin It kaa te ir daudz brauceeju kas mauc ikdienaa ar sporta mochiem, bet izraadaas ka vinji neko nerubii
P.S. Tas nav uzbrauciens

-----------------

www.streetfighters.lv

Offline

Archy96
22. Jan 2009, 01:52#43

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13383

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


22 Jan 2009, 01:39:48 osiic rakstīja:

22 Jan 2009, 01:32:47 Archy96 rakstīja:

22 Jan 2009, 01:28:25 osiic rakstīja:

22 Jan 2009, 01:24:22 MIGs rakstīja:
Marts nu redzi, man ir pastiprināta interese tam izburties cauri.
Jā ir man 525sx, kuram iespējams pavasarī iemetīšu Supermoto ratus utt.
Man mērķis nav dabūt no šī LC4 motora 100lopus. Doma ir vienkārša- pareizi saregulēt neņemot vērā emisijas normas. Da un beidz - šie stoka 64 lopi tāpat ir daudz par daudz lai es tos mācētu pilvērtīgi izmantot. Gribu treknāku apakšu. Tāpat ir joks par to, ka never pilnībā vaļā kamēr esi zemākos robos saslēdzies. Takā ir doma par citu izplūdi tad būtu tikai pareizi pārregulēt arī šprici.
Protams, ka lētākais un vienkāršakais variants ir nomainīt priekšējo zobratu -1 (vai spēcīgāku atiecību) - to esmu izdarijis.


O jaa - naudas nav, shprices nav - mainiishu ka es zobratus Pricipaa jokus pie malas - tas ir leetaakais un fiksaakais variants

Ņifiga, ir vēl lētāks variants, kā panākt, lai mocis jaudīgāks liktos Paņem pirms braukšanas savus 200 - 500 gramus šņabi iekapā Man katru reizi, kad pālī braucu, liekas, ka mocis nereāli iet, jo nevar īsti savākt


Nu te nu mums mister sportist domas dalaas - pats nezinu neko, bet zinu tikai vienu lietu... Jo vairaak dzeru, jo vairaak man liekas ka mocis velkaas, za to uz pohaam liekas ka es lidoju jau pie aatruma 30 km/h Iedomaajieties kas notiek manaa sapraataa pie 150 km/h

Nu nē nē, pālī braukt arī vajag pareizi - vislabākā kondīcija ir apmēram pie 300 gramiem šņabja, tad ir tāds patīkams virpulis galvā, velk uz "varoņdarbiem" un veselais saprāts ir jau attālinājies pietiekami tālu, lai ļautu galvā ieskanēties balstiņai: " a nuka davai sūdus ievāram, a?" , tad arī pati jautrākā un emocijām pārbagātākā motobraukšana sanāk. Bet ja alko daudzums pārsniedz šo manis tīri aptuveno 300 gramu robežu, tas sāk stipri negatīvi ietekmēt motocikla vadāmību, redzamību (ceļš dubultojas, jātaisa viena acs ciet, lai redzētu), kā arī veselais saprāts jau ir notinies pavisam......

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

osiic
22. Jan 2009, 02:00#44

Kopš: 21. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 3602

Braucu ar: zemu lidojošu V2 bumbvedēju


22 Jan 2009, 01:52:04 Archy96 rakstīja:

22 Jan 2009, 01:39:48 osiic rakstīja:

22 Jan 2009, 01:32:47 Archy96 rakstīja:

22 Jan 2009, 01:28:25 osiic rakstīja:

22 Jan 2009, 01:24:22 MIGs rakstīja:
Marts nu redzi, man ir pastiprināta interese tam izburties cauri.
Jā ir man 525sx, kuram iespējams pavasarī iemetīšu Supermoto ratus utt.
Man mērķis nav dabūt no šī LC4 motora 100lopus. Doma ir vienkārša- pareizi saregulēt neņemot vērā emisijas normas. Da un beidz - šie stoka 64 lopi tāpat ir daudz par daudz lai es tos mācētu pilvērtīgi izmantot. Gribu treknāku apakšu. Tāpat ir joks par to, ka never pilnībā vaļā kamēr esi zemākos robos saslēdzies. Takā ir doma par citu izplūdi tad būtu tikai pareizi pārregulēt arī šprici.
Protams, ka lētākais un vienkāršakais variants ir nomainīt priekšējo zobratu -1 (vai spēcīgāku atiecību) - to esmu izdarijis.


O jaa - naudas nav, shprices nav - mainiishu ka es zobratus Pricipaa jokus pie malas - tas ir leetaakais un fiksaakais variants

Ņifiga, ir vēl lētāks variants, kā panākt, lai mocis jaudīgāks liktos Paņem pirms braukšanas savus 200 - 500 gramus šņabi iekapā Man katru reizi, kad pālī braucu, liekas, ka mocis nereāli iet, jo nevar īsti savākt


Nu te nu mums mister sportist domas dalaas - pats nezinu neko, bet zinu tikai vienu lietu... Jo vairaak dzeru, jo vairaak man liekas ka mocis velkaas, za to uz pohaam liekas ka es lidoju jau pie aatruma 30 km/h Iedomaajieties kas notiek manaa sapraataa pie 150 km/h

Nu nē nē, pālī braukt arī vajag pareizi - vislabākā kondīcija ir apmēram pie 300 gramiem šņabja, tad ir tāds patīkams virpulis galvā, velk uz "varoņdarbiem" un veselais saprāts ir jau attālinājies pietiekami tālu, lai ļautu galvā ieskanēties balstiņai: " a nuka davai sūdus ievāram, a?" , tad arī pati jautrākā un emocijām pārbagātākā motobraukšana sanāk. Bet ja alko daudzums pārsniedz šo manis tīri aptuveno 300 gramu robežu, tas sāk stipri negatīvi ietekmēt motocikla vadāmību, redzamību (ceļš dubultojas, jātaisa viena acs ciet, lai redzētu), kā arī veselais saprāts jau ir notinies pavisam......


Eu - katram savs, deels Tev ir taa, citam ir shitaa utt... Bet piem. man ir taa - aprijos taa kaa cuuka un tad paraadaas drosme un jo vairaak izdzer, jo lielaaka drosme Es kaadreiz saaku ar Dnjepr un man bija periodi, kad galiigaakaa vafelee gaaju 90 graadu liikumaa ar 70-80 Km/h Neprasiet kas notika peecaak, bet ja tev kaa cilveekam sanaaca izkulties no lieliem suudiem, tad arii kaajinjas saakaa triiceet (arii galiigaa vafelee) un tikai peecak saaki piedomaat pie taa, ka bija dienas, kas iespeejams vareeja buut peedeejaas

-----------------

www.streetfighters.lv

Offline

peecis
22. Jan 2009, 09:05#45

Kopš: 21. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 2923

Braucu ar: duke 690, yamaha YRS-24B

hrenova teoreetikji.
kad vasaraa alus jaadzer, tad iedzer vienu, paiid par sodiem un paariet uz bezalko dzeerieniem

-----------------
Jāņa evanģēlijs 7:37
Beidzamajā, lielajā svētku dienā Jēzus uzstājās un sauca: "Ja kam slāpst, tas lai nāk pie Manis un dzer!

Offline

MIGs
22. Jan 2009, 09:14#46

Kopš: 09. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 4307

Braucu ar: KTM SA1290R, Honda 600RR

palielieties vēl kurš var vairāk šņabi izrīt un tikai vājie dzer un brauc ar moto - īstie vīri apēd LSD un tad gāž....

-----------------

Offline

shkapars
22. Jan 2009, 09:30#47

Kopš: 29. May 2008

Ziņojumi: 1224

Braucu ar: GSXR 1000 K5, CRF 250, Bauer 5000, Superior XP909

da beidziet di..t, vienreiz vienā forumā uz jautājumiem atbild labākais spečoks Latvijā, izmantojiet to

Offline

endurists
22. Jan 2009, 09:59#48

Kopš: 12. May 2008

Ziņojumi: 1245

Braucu ar: Husaberg FE 501 2013, KTM LC4 Adventure R'98


22 Jan 2009, 09:30:08 shkapars rakstīja:
da beidziet di..t, vienreiz vienā forumā uz jautājumiem atbild labākais spečoks Latvijā, izmantojiet to


Es nupat gribēju to pašu rakstīt, ka beidzot ir viens saturīgs topiks, bet atkal viss tiek pied...sts.

Jautājums Dynojet kungam vai ir kāds jau standarta dīžu un filtru risinājums priekš LC4 640 ar Dell Orto PHM 40 un cik liels jaudas vai griezes pieaugums paredzams nemainot izpūtēja gala bunduli?

-----------------
Husaberg FE 501 2013
KTM LC4 Adventure R'98

Offline

EZ
22. Jan 2009, 10:33#49

Kopš: 26. Jul 2008

Ziņojumi: 943

Braucu ar: R6

man ar jautajums dynojet kungam vai ir kads standarta dizhu,adatu komplekts prieksh R6 lai nau jajauc tie karbulji 15 reiz

Offline

Archy96
22. Jan 2009, 10:34#50

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13383

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


22 Jan 2009, 09:14:32 MIGs rakstīja:
palielieties vēl kurš var vairāk šņabi izrīt un tikai vājie dzer un brauc ar moto - īstie vīri apēd LSD un tad gāž....

Turpini vien ēst savu ciklodolu, tikai pielāgo, lai receptes nebeidzās un nepaliec bešā, jo lomkas būs šaušalīgas

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

osiic
22. Jan 2009, 10:40#51

Kopš: 21. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 3602

Braucu ar: zemu lidojošu V2 bumbvedēju


22 Jan 2009, 10:34:47 Archy96 rakstīja:

22 Jan 2009, 09:14:32 MIGs rakstīja:
palielieties vēl kurš var vairāk šņabi izrīt un tikai vājie dzer un brauc ar moto - īstie vīri apēd LSD un tad gāž....

Turpini vien ēst savu ciklodolu, tikai pielāgo, lai receptes nebeidzās un nepaliec bešā, jo lomkas būs šaušalīgas


Zinaataaji!!!

-----------------

www.streetfighters.lv

Offline

MIGs
22. Jan 2009, 11:05#52

Kopš: 09. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 4307

Braucu ar: KTM SA1290R, Honda 600RR


22 Jan 2009, 10:34:47 Archy96 rakstīja:
Turpini vien ēst savu ciklodolu, tikai pielāgo, lai receptes nebeidzās un nepaliec bešā, jo lomkas būs šaušalīgas

Ēm neriju ! Speciāli priekš tevis nomainiju parakstu.


-----------------

Offline

spoks
22. Jan 2009, 11:09#53

Kopš: 12. Apr 2008

No: Baloži

Ziņojumi: 5249

Braucu ar: BMW R1200GS Rallye Edition

mļā, Jūs tiešām nevarat iztikt neiediršot visos topikos!? Tā ir kkāda slimība vai vājība!? Tak Ikdienas sarunās vai PM visu dienu varat runāt, kurš cik daudz izlacis vai ķīmiju norijis! Čaļi, mazliet vajag filtrēt topikus, jo savādāk sanāks kā 5tajā gadā!

[ Šo ziņu laboja spoks, 22 Jan 2009, 11:09:53 ]



-----------------
four wheels move the body two wheels move the soul

Offline

shkapars
22. Jan 2009, 11:14#54

Kopš: 29. May 2008

Ziņojumi: 1224

Braucu ar: GSXR 1000 K5, CRF 250, Bauer 5000, Superior XP909

admin, tak izdzēs to dir..u, ja tiešām vēlies, lai šo lapu lasa un atbild kāds nopietns spečoks, kuram toč nav laika lasīt šitos murgus. b.. un Archy tu ar tāds pats puišelis. šito arī izdzēs, lai paliek beigās tie jautājumi Dynojet

Offline

osiic
22. Jan 2009, 11:31#55

Kopš: 21. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 3602

Braucu ar: zemu lidojošu V2 bumbvedēju

Tak visiem patiik un gribaas pagudreeties, it iipashi nezinataajiem (piem. es )!
Tachu ja taa padomaa ar galvu, tad pastaav arii PM

[ Šo ziņu laboja osiic, 22 Jan 2009, 11:31:21 ]



-----------------

www.streetfighters.lv

Offline

Archy96
22. Jan 2009, 11:33#56

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13383

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


22 Jan 2009, 11:14:08 shkapars rakstīja:
admin, tak izdzēs to dir..u, ja tiešām vēlies, lai šo lapu lasa un atbild kāds nopietns spečoks, kuram toč nav laika lasīt šitos murgus. b.. un Archy tu ar tāds pats puišelis. šito arī izdzēs, lai paliek beigās tie jautājumi Dynojet

Vsjo, NO DURKAS ĀĀĀRRRRĀAAAAAAA!!!!

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

spoks
22. Jan 2009, 11:38#57

Kopš: 12. Apr 2008

No: Baloži

Ziņojumi: 5249

Braucu ar: BMW R1200GS Rallye Edition


22 Jan 2009, 11:33:04 Archy96 rakstīja:

22 Jan 2009, 11:14:08 shkapars rakstīja:
admin, tak izdzēs to dir..u, ja tiešām vēlies, lai šo lapu lasa un atbild kāds nopietns spečoks, kuram toč nav laika lasīt šitos murgus. b.. un Archy tu ar tāds pats puišelis. šito arī izdzēs, lai paliek beigās tie jautājumi Dynojet

Vsjo, NO DURKAS ĀĀĀRRRRĀAAAAAAA!!!!



-----------------
four wheels move the body two wheels move the soul

Offline

Dynojet
22. Jan 2009, 12:09#58

Kopš: 20. Jan 2009

Ziņojumi: 17

Braucu ar:

vai ir kāds jau standarta dīžu un filtru risinājums priekš LC4 640 ar Dell Orto PHM 40 un cik liels jaudas vai griezes pieaugums paredzams nemainot izpūtēja gala bunduli?

No Dynojet konkretajam LC4 640 nav piedavajuma, bet Vecais labais D-Orto viegli padodas reguleshanai.

Par iespejamo jaudas pieaugumu un uz kuru pusi grozit karb. var labi redzet veicot testa merijumu uz Dynojet stenda 333, vai ua DynaPro Favoritaa .
Domaju ka tas maksa kadus 20-30 Ls un iegustam merijumu izdruku ar 4 parametriem - Jauda,griezes moments ,apgriezieni un AFR. Ja AFR visa diapozona ir 12.8-13.4 tad nevajag traucet motoram stradat. Ja pec normam noteiktie 14,7 vai vairak, tad ir iespejas iegut jaudas pieaugumu.
Kadu vispareju skaidrojumu kaa izmantot stenda izdrukas reguleshanai -meginashu sadzejot turpmak.





Offline

Dynojet
22. Jan 2009, 12:43#59

Kopš: 20. Jan 2009

Ziņojumi: 17

Braucu ar:


22 Jan 2009, 10:33:56 EZ rakstīja:
man ar jautajums dynojet kungam vai ir kads standarta dizhu,adatu komplekts prieksh R6 lai nau jajauc tie karbulji 15 reiz

Iesaku apmeklet:
http://www.dynojet.com/jetkits/index.aspx
un tad sameklet savu moto(marka/ modelis/gads)
+-Cena Jet kitiem Latvija: 1.cil. = 45Ls(ar pvn)
2.cil. =75
3-4 cilindri =81
Pasutams no Dileriem:Motofavorits
MaxMoto
Mota ARGE (333)
DZM (bikerniekos)

Offline

EZ
22. Jan 2009, 13:03#60

Kopš: 26. Jul 2008

Ziņojumi: 943

Braucu ar: R6


22 Jan 2009, 12:43:08 Dynojet rakstīja:

22 Jan 2009, 10:33:56 EZ rakstīja:
man ar jautajums dynojet kungam vai ir kads standarta dizhu,adatu komplekts prieksh R6 lai nau jajauc tie karbulji 15 reiz

Iesaku apmeklet:
http://www.dynojet.com/jetkits/index.aspx
un tad sameklet savu moto(marka/ modelis/gads)
+-Cena Jet kitiem Latvija: 1.cil. = 45Ls(ar pvn)
2.cil. =75
3-4 cilindri =81
Pasutams no Dileriem:Motofavorits
MaxMoto
Mota ARGE (333)
DZM (bikerniekos)

kruta paldies par infu tur jau pat visi dizhu ciparinji paraditi tagad varu apskatities kas man tur saskruveets

Offline