Gadījuma bilde

Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 32 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par modeļiem » BMW

Tēma: BMW F650

AutorsZiņojums
CB1300
21. Apr 2011, 21:18#21

Kopš: 12. Aug 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 150

Braucu ar:

Kā aparāts F650 ir ok , ir pašam jau vairāk kā 3 gadus 98.g. meids. Uzticams, vienīgais, kas ir nojucis ir spidometra trosīte ar gleimezi (~Ls 15) un bremžu gaismas slēdzis pie aizmugurējās bremzes. Ir ok uz grantenes, pa mežu nu tā, pasmags, bet tik cik man vajag pa laukiem pabraukāties ir pilnīgi ok. Liels motora resurss, pašlaik ir 30tk, problēmu nekādu. Ir izbraukts intereses pēc arī ar citu, kuram 65tk nobraukums -un nekas, iet, prakstiski nekādas starpības rāvienā. Patēriņš 4-5 litri. Ar vibrāciju nav tik traki, tauta vairāk runā nekā ir reāli - šoseja normāls kreisera ātrums 120 km/h. Virs 160 diez ko neiet, bet no pseido endūra arī vairāk neko nevajag. Ar karbiķiem arī nekādas problēmas. Apkopojot augstākminēto - saturīga, universiāla mopedka ar pieticīgām ekspluatācijas izmaksām

Ja interesē kas konkrēti - PM.

Offline

Sliktais
22. Apr 2011, 07:31#22

Kopš: 07. May 2008

No: Ikšķile

Ziņojumi: 4685

Braucu ar: BMW R1200GSA un Honda SH125i

Kādreiz ir izbraukts, likās tāds "maziņš", laikam pierasts pie lieliem močiem Ideāls kā otrais mo, ar ko panēsāties pa lauku ceļiem, grantenēm. Cik runāts ar lietotājiem, neviens nesūdzas, pašam ar doma kaut ko tādu kaut kad iepirkt.

-----------------

GS-911
www.hexcode.co.za/products/gs-911/function-chart

Offline

a-l
07. May 2013, 16:31#23

Kopš: 07. May 2013

Ziņojumi: 5

Braucu ar:

Tā nu ir sanācis, ka meklējot sev pirmo "īsto" motocikletu, F650 tiek izskatīts kā potenciālais variants. Būtība pārvietošanas notiks vairāk pa Rīgu, bet doma ir atvaļinājumu laika arī paceļo pa LV tālākajiem nostūriem, kur pārsvarā ir labākas vai sliktākas kvalitātes grants ceļi. Varbūt kāds zinošāks varētu salīdzināt F650 ar Pegasu pēc šādiem kritērijiem:
1)detaļu pieejamība un to cena
2)konstrukcijas īpatnības, patēriņš, jauda

p.s. droši vien var arī salīdzināt ar citiem līdzīgiem modeļiem cenu kategorija līdz 1500lvl

Offline

ANDZA117
21. Jun 2013, 09:04#24

Kopš: 18. Jun 2013

No: Krāslava

Ziņojumi: 47

Braucu ar: BMW F650GS , Honda Varadero XL1000V ,Jawa634 6v

varbūt kāds zin kurā vietā meklēt marķējumu izpūtēja BMW F650GS 2001g.?????

Offline

TB
21. Jun 2013, 11:29#25

Kopš: 13. Oct 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 4310

Braucu ar: Nebraucu


07 May 2013, 16:31:53 a-l rakstīja:
Tā nu ir sanācis, ka meklējot sev pirmo "īsto" motocikletu, F650 tiek izskatīts kā potenciālais variants. Būtība pārvietošanas notiks vairāk pa Rīgu, bet doma ir atvaļinājumu laika arī paceļo pa LV tālākajiem nostūriem, kur pārsvarā ir labākas vai sliktākas kvalitātes grants ceļi. Varbūt kāds zinošāks varētu salīdzināt F650 ar Pegasu pēc šādiem kritērijiem:
1)detaļu pieejamība un to cena
2)konstrukcijas īpatnības, patēriņš, jauda

p.s. droši vien var arī salīdzināt ar citiem līdzīgiem modeļiem cenu kategorija līdz 1500lvl

Zinu, ka atbilde ir jau pa vēlu, taču varbūt kādam citam noderēs

Nu jau mēnesi ikdienā pārvietojos ar F650 Strada. Atšķirība no Funduro versijas ir neliela - Strada ir paredzēta vairāk pilsētai, tādēļ sēdpozīcija ir nedaudz zemāka un priekšējais ritenis uz R18 pretstatā Funduro R19. Citu atšķirību šiem modeļiem nav.

Atšķirība no Aprilias ir gana būtsika - pirmākt dzinējs. Aprilia ir viņu pašu dzinējs par kuru lietoāji izsakās visai slikti, jo bieži lūztot un grūtības ar detaļu pieejamību. Kkādiem gadiem vispār vairs neražo un neesot dabonamas pat ebay'ā Vēl aprīlim ir priekšā apgrieztā dakša.
BMW savukārt ir Austrijā ražots Rotax dzinējs, kurš ir ļoti uzticams un ilgspēlējošs. Amerikas forumos esmu lasijis, ka cilvēki braucot pat pa 300-400k km

Mo, kad iegādāju, tas bija bez TA ar slimības lapu. Tiesa sīkumi tur bija, taču rez.daļu katoalgu pašķirstīju un pieejamību pārbaudīju. Pilnīgi viss nepieciešamais ir dabonam, kā arī daudzas ikdienā nepieciešamās ejošās detaļas ir pieejamas veiklos Rīgā uz vietas plauktā Cenas visai zemas. Ikdienas degvielas patēriņš pa pilsētu neko netaupot ir ap 5L/100km
Motocikls vadās ļoti viegli un baudāmi - guldās līdz kāpsim ļoti viegli un ar lielu pārliecības devu, ka varētu vēl jauda ikdienai pietiek atliektiem galiem, lai arī jaudas jau nekad nav par daudz

Bremzes ir gana labas, piekare liekas par mīkstu. Aizm.amītim atsperes cietība ir regulējama, kas ļauj pielāgoties vismaz nedaudz braukšanas stilam, segumam un mo noslogojumam. Priekša priekš asfalta galīgi par mīkstu, bet tas manuprāt ir dēļ vecuma izveidojušās nolietojuma dēļ. Pārlasīšu dakšu, samainīšu eļļas, gan būs labi

Lai vai kā - jo vairāk braucu, jo vairāk patīk šis motocikls Ļoti ērts un prakstisks dibena pārvietotājs pilsētas apstākļos un ar savu devu fun faktora.

Uz šosejas nav nekāds skrējējs - komforta ātrums 90-100km/h. Lai arī uz apdzīšanām līdz 120-130 ieskrienās gana veikli un nesagādā grūtības. Ātrāk nav diez ko patīkami.

Verdikts - labs entry level motocikls, kurš neliks vilties arī pieredzējušam braucējam, ja nemēģinās no tā dabūt ārā to ko tas nevar

-----------------
http://www.austrisphoto.com

Offline

shiirs
21. Jun 2013, 12:30#26

Kopš: 24. Apr 2008

Ziņojumi: 562

Braucu ar: neko, jo visu pardevu.

TB, Aprilijai arii ir rotax dzineejs, pietam advanceetaaks, jaudiigaaks, asaaks. apgriestaa daksha ir nevis miinus bet pluss. ja aprilijai vel ar piekari plus minus ir labi, tad to gan nevar teikt par f650.

-----------------
aizej tur nezin kur atnes to nezin ko.

Offline

TB
21. Jun 2013, 13:00#27

Kopš: 13. Oct 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 4310

Braucu ar: Nebraucu

Par dakšu pilnīgi peikrītu, ka tas ir plus gribētu kkur dabūt un savam BMW uzlikt.

Par motoriem lasiju netā, ka BMW ir rotax, bet aprīlim pašiem savs

-----------------
http://www.austrisphoto.com

Offline

ParaTr00per
21. Jun 2013, 14:25#28

Kopš: 11. May 2011

Ziņojumi: 252

Braucu ar:


21 Jun 2013, 13:00:38 TB rakstīja:
Par dakšu pilnīgi peikrītu, ka tas ir plus gribētu kkur dabūt un savam BMW uzlikt.

Par motoriem lasiju netā, ka BMW ir rotax, bet aprīlim pašiem savs

ir tas pats rotax, tikai aprīlim ir 5v galva.

Offline

ANDZA117
25. Jul 2013, 11:26#29

Kopš: 18. Jun 2013

No: Krāslava

Ziņojumi: 47

Braucu ar: BMW F650GS , Honda Varadero XL1000V ,Jawa634 6v

Esmu iegādājies BMW F650 GS 2001g un vēlētos atrast kādu info par remotiem un apkopi??
Vardu sakot Grāmatu Krievu vai Angļu valodas.

Offline

Allmnt
25. Jul 2013, 18:06#30

Kopš: 31. May 2011

Ziņojumi: 22

Braucu ar: BMW F650GS


25 Jul 2013, 11:26:09 ANDZA117 rakstīja:
Esmu iegādājies BMW F650 GS 2001g un vēlētos atrast kādu info par remotiem un apkopi??
Vardu sakot Grāmatu Krievu vai Angļu valodas.



ŠEIT vari nokačāt. bija kautkur principiālā elektroshēma, bet to es nevaru tagad atrast.
Kad nokačāsi pm, lai varu ņemt nost

[ Šo ziņu laboja Allmnt, 25 Jul 2013, 18:07:14 ]

Offline

zilonis
26. Jul 2013, 09:29#31

Kopš: 10. May 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 74

Braucu ar: BMW F650CS

Nu par to vibrēšanu ir tā: no rīta uz darbu braucot nevibrē, atpakaļ uz mājām ap pieciem - vibrē

Offline

spring
09. Aug 2013, 23:29#32

Kopš: 05. Apr 2009

No: Baloži

Ziņojumi: 497

Braucu ar: ex Hornet 99g., ex BMW F650GS; DR-Z400

kā ar apkopēm šim mocim?
tipa cik bieži jāmaina eļļa? stundas jau nav jāskaita?

ir interese pamēģināt pēc ielinieka... varbūt

ziemā ar šādu var izlīst pavizināties vai labāk nē?

Offline

TB
10. Aug 2013, 07:10#33

Kopš: 13. Oct 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 4310

Braucu ar: Nebraucu

Cik esmu lasijis pa pasaules forumiem par šo moci, tad eļļas cilvēki maina ap 3-5k km. Eļļa iet iekšā 2,1L, lejās rāmī. Izlejās gan no rāmja, gan dzinēja. Ļoti viegli pašam ir nomainīt eļļu un filtru Braucās un vadās ļoti viegli, lai arī nav pats vieglākais - 186kg pēc papīriem slapjam.

Pie atbilstošām riepām noteikti arī ziemā var noķert kaudzi prieka ar šo moci

-----------------
http://www.austrisphoto.com

Offline

Kikos
10. Aug 2013, 13:13#34

Kopš: 18. Aug 2008

Ziņojumi: 107

Braucu ar: BMW R1150gs

Nav kadam manuàlis prieks F650 99gada? Ari ka reizi jamaina ella, velos zinat pa kurieni lej ellu ara no ramja.

-----------------
pleve.lv Visu veidu lauksaimniecības plēves!

Offline

TB
10. Aug 2013, 13:25#35

Kopš: 13. Oct 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 4310

Braucu ar: Nebraucu

manuālis nav, taču skrūve ir motora priekšpusē rāmī. Uz sitiem neatceros bija vai nebija panna jāņem nost.

-----------------
http://www.austrisphoto.com

Offline

Ex
10. Aug 2013, 17:11#36

Kopš: 14. Jun 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 462

Braucu ar: BMW F800GS, KTM 500 EXC


09 Aug 2013, 23:29:22 spring rakstīja:
kā ar apkopēm šim mocim?
tipa cik bieži jāmaina eļļa? stundas jau nav jāskaita?

ir interese pamēģināt pēc ielinieka... varbūt

ziemā ar šādu var izlīst pavizināties vai labāk nē?

Eļļa jāmaina uz katriem 10000 km, ja lieto īsiem pārbraucieniem, tad biežāk.
(pēc manuāļa)

šeit links uz servisa manuāli

Links

Visas detaļas var pasūtīt e-parts.lv vai autospares.lv , vai arī citur netā. piegāde 3-10 dienas. Var nopirkt arī uz vietas BM auto, bet tur cenas...

Vizināties var vienmēr un visur, tikai atbilstoša gumija jāuzmontē

Offline

spring
16. Aug 2013, 10:21#37

Kopš: 05. Apr 2009

No: Baloži

Ziņojumi: 497

Braucu ar: ex Hornet 99g., ex BMW F650GS; DR-Z400

Sveiki BMW F650 fani vēlreiz. ir man tagad braucamais F650GS. tikai jautājums par sajūgu - pamanīju ka slīd pie 4/5 ātruma kad ir pēc 4K rpm.
(uz asfalta tā ap 100km/h)

lasīju internetā ka ir indivīdi kam tas ir gadiem un viņiem tas jau liekas normāli. tāpēc nezinu vai ir vērts steigties un mainīt sajūga diskus uzreiz vai tomēr sākt ar eļļu? vai varbūt sadzīvot ar to...

ir kādam gadījies ar to saskarties?

Offline

kinigadners
16. Aug 2013, 10:42#38

Kopš: 25. Sep 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1333

Braucu ar: Bmw F800Gs

Ja tā kārtīgi jau slīd un moča vēsturi nezini kā vis ir sācies,tad es mainītu atsperes obligāti,sajūga diskus un eļļu pirmstam pamērcējot jaunos diskus piecas minūtes jaunajā eļļā.Inženieri nebija paredzējuši ka sajūgam jau braucot būtu jāslīd,tā ir lietotāja nezināšana vieglprātība un nolaidība.

[ Šo ziņu laboja kinigadners, 16 Aug 2013, 10:46:29 ]

Offline

andrejins
16. Aug 2013, 10:44#39

Kopš: 21. Sep 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 1524

Braucu ar: BMW F650 Strada


16 Aug 2013, 10:21:04 spring rakstīja:
Sveiki BMW F650 fani vēlreiz. ir man tagad braucamais F650GS. tikai jautājums par sajūgu - pamanīju ka slīd pie 4/5 ātruma kad ir pēc 4K rpm.
(uz asfalta tā ap 100km/h)

lasīju internetā ka ir indivīdi kam tas ir gadiem un viņiem tas jau liekas normāli. tāpēc nezinu vai ir vērts steigties un mainīt sajūga diskus uzreiz vai tomēr sākt ar eļļu? vai varbūt sadzīvot ar to...

ir kādam gadījies ar to saskarties?


No sākuma nomaini eļļu un pieregulē sajūgu

-----------------
Purkšķinu ar vienpodnieku...

Offline

ANDZA117
13. Sep 2013, 11:39#40

Kopš: 18. Jun 2013

No: Krāslava

Ziņojumi: 47

Braucu ar: BMW F650GS , Honda Varadero XL1000V ,Jawa634 6v

kads nav gadijumā saskaries ar regulējamo amorizatora darbibas principu kā strada un vioņa uzbuve kur to var atrast vairāk interesē no bmw f650gs 2001gada

Offline

Top.LV