Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehnika, remonts

Tēma: Sajūgs

AutorsZiņojums
Gacho
31. Jul 2013, 09:33#101

Kopš: 12. Feb 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 4660

Braucu ar: ZRX

Ja auksts slēdzas klusi, un uzsilstot skaļāk, tad tā varētu būt eļļas problēma, ķip eļļa sāk iet uz beigām, un varētu štukot par nomaiņu
Lai Niere nokomentē, moš maldos.
Zinu kad savam nomainīju eļļu, tad kārba bija tik klusa kā Japāņu nindza slaktējot kaķēnus, tagad ar palikusi skaļāka un cietāka.

-----------------
Streetfighters.lv
Durka.lv

Offline

virsnieks
31. Jul 2013, 09:55#102

Kopš: 31. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1153

Braucu ar: R1200GS & FIESTA


03 May 2013, 15:32:35 Ivis rakstīja:
Sveiciens spečukiem,

Mūžīgā sajūga problēma!!

Ieliekot pirmajā robā, ar izspiestu sajūga mocis sāk ripot pats.. ko darīt? ?

Paldies!

Man bija tieši šāda problēma un beigās izrādījās, ka nodilusi bija sajūga ass un izvilcējs. Kawasaki Z750 pie 58000 nobraukuma.

-----------------
ko gribu to daru

Offline

nBerts
06. Aug 2013, 22:38#103

Kopš: 31. Jul 2012

Ziņojumi: 263

Braucu ar:


30 Jul 2013, 23:24:08 vased rakstīja:
Problema tada.Kamer dzinejs ir auksts atrumi sledzas miksti un klusi,pec uzsilsanas 1 atrums sledzas ar taadu skalu kliski, 2 un3 atrums ari loti skali parsledzas ar cirtienu.Pareje atrumi parsledzas klusi.Mocis honda cbf 1000 noskrejens 40000 km.Paldies.



31 Jul 2013, 09:33:28 Gacho rakstīja:
Ja auksts slēdzas klusi, un uzsilstot skaļāk, tad tā varētu būt eļļas problēma, ķip eļļa sāk iet uz beigām, un varētu štukot par nomaiņu
Lai Niere nokomentē, moš maldos.
Zinu kad savam nomainīju eļļu, tad kārba bija tik klusa kā Japāņu nindza slaktējot kaķēnus, tagad ar palikusi skaļāka un cietāka.


Same shit arī man!
Motors auksts -> viss čiki
Motors karsts -> otrajā lec ar tarkšķi, it kā rīvētos, bet dažreiz paliek neitrālajā. Toties šādu kļūdu pamanu tikai ap un virs 5K apgriezienu, zem šiem apgriezieniem viss normāli.
Tas pats arī ar trešo ātrumu, motors silts, apgriezieni virs 5k un sitiens diezgan liels, dažreiz ja ir virs 5k, tad paliek tajā pašā otrajā robā.

mocis: yamaha fzs600 '01
eļļa: silkolene 10w40 comp4
eļļas nobraukums: 3147.87 km

novērots, ka izpiedējgultnis klab, bet pie izpiesta sajūga - negrab
ko darīt? regulēt sajūgu, tad kur? kādas detaļas sūtīt?
sajūga sviru atlaižot, sažere parādās hēbeļa pašās beigās.

-----------------

Offline

eeKa
17. Sep 2013, 11:32#104

Kopš: 20. May 2011

Ziņojumi: 60

Braucu ar: Honda XL600V, Pannonia T5, Tiger 800XC, R1200GS

Sveiciens!
Ir kādam viedoklis par EBC sajūga frikcijas diskiem?
Ir OK vai labāk tomēr ņemt oriģinālos par bargu naudu?

drapaks: Honda Transalp XL600 '95

Offline

Negantelis
17. Sep 2013, 14:45#105

Kopš: 02. Oct 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5341

Braucu ar: Enduro pa tuksnesi


06 Aug 2013, 22:38:47 nBerts rakstīja:

30 Jul 2013, 23:24:08 vased rakstīja:
Problema tada.Kamer dzinejs ir auksts atrumi sledzas miksti un klusi,pec uzsilsanas 1 atrums sledzas ar taadu skalu kliski, 2 un3 atrums ari loti skali parsledzas ar cirtienu.Pareje atrumi parsledzas klusi.Mocis honda cbf 1000 noskrejens 40000 km.Paldies.



31 Jul 2013, 09:33:28 Gacho rakstīja:
Ja auksts slēdzas klusi, un uzsilstot skaļāk, tad tā varētu būt eļļas problēma, ķip eļļa sāk iet uz beigām, un varētu štukot par nomaiņu
Lai Niere nokomentē, moš maldos.
Zinu kad savam nomainīju eļļu, tad kārba bija tik klusa kā Japāņu nindza slaktējot kaķēnus, tagad ar palikusi skaļāka un cietāka.


Same shit arī man!
Motors auksts -> viss čiki
Motors karsts -> otrajā lec ar tarkšķi, it kā rīvētos, bet dažreiz paliek neitrālajā. Toties šādu kļūdu pamanu tikai ap un virs 5K apgriezienu, zem šiem apgriezieniem viss normāli.
Tas pats arī ar trešo ātrumu, motors silts, apgriezieni virs 5k un sitiens diezgan liels, dažreiz ja ir virs 5k, tad paliek tajā pašā otrajā robā.

mocis: yamaha fzs600 '01
eļļa: silkolene 10w40 comp4
eļļas nobraukums: 3147.87 km

novērots, ka izpiedējgultnis klab, bet pie izpiesta sajūga - negrab
ko darīt? regulēt sajūgu, tad kur? kādas detaļas sūtīt?
sajūga sviru atlaižot, sažere parādās hēbeļa pašās beigās.



Nejau izspiedējgultnis tur grab, bet sajūga kurvis.

-----------------

Pieteikties kursiem.

Offline

roland4
22. Sep 2013, 13:09#106

Kopš: 22. Sep 2013

Ziņojumi: 3

Braucu ar:

Sveiki. Sajugs izslid gsxr 600 pie augstiem apgriezieniem un tikai otra atruma. Kadel ta.

Offline

mexa
22. Sep 2013, 14:28#107

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 6888

Braucu ar: VT

vecs, a 6jā pie 6-8krpm atverot gašseti slīd? ja slīd ta principā ir izdilis, vnk tev 2jā pie augstākiem rpm ir slodze uz sajūgu lielāka. sajūgs jau ar ātrumiem nekustās no vietas lai būtu kārba vainīga

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā

Offline

roland4
22. Sep 2013, 16:23#108

Kopš: 22. Sep 2013

Ziņojumi: 3

Braucu ar:

Izslid no 10 krpm lidz 14krpm un tad atkal nokrit atpakll lidz 10 un turpina paatrinaties

Offline

mexa
22. Sep 2013, 17:17#109

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 6888

Braucu ar: VT

maini, vnk padilis, man sāka slīdēt pat vēl pēc biezuma par agru, ja ir laiku jau lietots, un nemainīts un slīd jau značit jāmaina. ja diezgan ātri pēc nomaiņas sakaprīzējas kkas ne tā saskrūvēts. eļļa ja tiek lieta mocim paredzētā sajūgam eļļā, tad ja pie nomaiņas sāk slīdēt tas nozīmē ka jau tuvu gals, un svaiga eļļa to nebojā, var tikai agrāk pateikt ka izdilis sajūgs

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā

Offline

roland4
22. Sep 2013, 19:37#110

Kopš: 22. Sep 2013

Ziņojumi: 3

Braucu ar:

Skaidrs japamegina nomainit.

Offline

Zars
22. Sep 2013, 20:04#111

Kopš: 02. Jan 2013

Ziņojumi: 301

Braucu ar:

manam zx9r bij līdzīgi,pie 10t sāka slīdēt!izjaucu,samērīju-diski,starp diski,atsperes-viss kā grāmatā.nomainīju eļļu un tas pats.Paliku 1,5mm šaibas zem atsperēm-ideāli!

Offline

mexa
23. Sep 2013, 01:16#112

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 6888

Braucu ar: VT

tad vainigas vareja but atsperes- nosedas, bet saibas jau vectevu metode, vinjas ir jamaina, un arii ir jasamera

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā

Offline

Gantais
03. Oct 2013, 14:23#113

Kopš: 27. Sep 2012

No: Ogre

Ziņojumi: 2717

Braucu ar: R1150Gs. F650Gs

Sveiki, specialisti!
Manam meza kaplim laikam, driz beigsies sajugs.... resp. sakere notiek, ka hebels jau praktiski atlaists. Vai pratigi butu raut nost un kko mainit iekams vel nav beidzies jeb braukt kamer vel iet un kad sak slidet tad ravet nost

Vel viens jautajums par recluse, jeb ka vinu tur sauc, sajugu. Kadi ir vina plusi, minusi, kalposanas ilgums attieciba pret parasto? Mo 90% tiek braukts offroad

[ Šo ziņu laboja Gantais, 03 Oct 2013, 14:24:07 ]



-----------------
Ātrums nav pašmērķis... galvenais ir process ...

Offline

MIGs
03. Oct 2013, 14:29#114

Kopš: 09. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 4307

Braucu ar: KTM SA1290R, Honda 600RR

Pieregulē hēbeli/trosi un brauc kamēr sāk slīdēt.
Ja gribi vari atraut vaļā un pamērīt disku biezumus. Manuālī jābūt mēriem.

-----------------

Offline

Lanncher
10. Oct 2015, 11:15#115

Kopš: 09. Oct 2015

No: Olaine

Ziņojumi: 9

Braucu ar: Kawasaki KLR 650

Labdien Motobraucēji!

Rakstu Jums sakarā ar to ka man apnika spiest smago sajūga hēbeli. Ar čaļiem braukāju pa mežu viņi man ieteica vienu kastīti ko liek starp hēbeli un sajūga trosīti, kā rezultātā ir vieglāk uzspiest hēbeli un daļu smaguma kastīte paņem uz sevīm.

Iepriekš pateicos.

Offline

Archy96
10. Oct 2015, 16:33#116

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13383

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


10 Oct 2015, 11:15:57 Lanncher rakstīja:
Labdien Motobraucēji!

Rakstu Jums sakarā ar to ka man apnika spiest smago sajūga hēbeli. Ar čaļiem braukāju pa mežu viņi man ieteica vienu kastīti ko liek starp hēbeli un sajūga trosīti, kā rezultātā ir vieglāk uzspiest hēbeli un daļu smaguma kastīte paņem uz sevīm.

Iepriekš pateicos.
Pirmkārt nopērc jaunu trosi, lai labāk slīd.

Un otrkārt ir tāda manta nopērkama kā hēbelis ar palielinātu speeka plecu trossiitei - būs efekts labu labais.

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

Lanncher
10. Oct 2015, 17:32#117

Kopš: 09. Oct 2015

No: Olaine

Ziņojumi: 9

Braucu ar: Kawasaki KLR 650

Paldies, atradu. Es nezinu vai tā ir spēka trossite bet es meklēju šo iekārtu "Clutch easy pull".

Tas informācija ja kāds meklē.

un šeit arī uzstādīšana.

https://www.youtube.com/watch?v=irvb5Chsglg

veiksmīgu dienu braucēji.

Offline

mexa
10. Oct 2015, 20:11#118

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 6888

Braucu ar: VT

nezinu kaa meza kapliem bet uz baikiem man hidro sajuugs neliekas vieglaaks pret trosi...

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā

Offline

Lanncher
17. Oct 2015, 02:21#119

Kopš: 09. Oct 2015

No: Olaine

Ziņojumi: 9

Braucu ar: Kawasaki KLR 650


10 Oct 2015, 16:33:30 Archy96 rakstīja:

10 Oct 2015, 11:15:57 Lanncher rakstīja:
Labdien Motobraucēji!

Rakstu Jums sakarā ar to ka man apnika spiest smago sajūga hēbeli. Ar čaļiem braukāju pa mežu viņi man ieteica vienu kastīti ko liek starp hēbeli un sajūga trosīti, kā rezultātā ir vieglāk uzspiest hēbeli un daļu smaguma kastīte paņem uz sevīm.

Iepriekš pateicos.
Pirmkārt nopērc jaunu trosi, lai labāk slīd.

Un otrkārt ir tāda manta nopērkama kā hēbelis ar palielinātu speeka plecu trossiitei - būs efekts labu labais.


Varbūt ir padomā kaut kāds konkrēts hebelis ar palielinātu spēka plecu?

ņemot vēra manu aparātu?

Offline

suzukisv650
13. Apr 2016, 21:15#120

Kopš: 13. Sep 2015

No: Ogre

Ziņojumi: 28

Braucu ar: Hurricane

Jautājums specukiem. ir honda cbr1000f 95 gada.

Bija liekas skanas no sajuga,sodien atravu vala un saku petit. Bet par cik pieredze maza esmu neizpratne. Vai ieksejam grozam ir jabut brivkustibai. Ari kad viss ir salikts un saskruvets vai ir jabut kkadam brivkustibam?
Beigas noravu ari lielo grozu un tur izradas visas atsperes kratas ieksa? Ko darit?

Offline