Gadījuma bilde

Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehnika, remonts

Tēma: Sajūgs

AutorsZiņojums
mexa
11. Mar 2013, 08:53#81

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 6888

Braucu ar: VT

disku skaits vienāds? kā minējums ieliki vairāk disku

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā

Offline

faliks
11. Mar 2013, 09:20#82

Kopš: 14. Feb 2013

No: Cesvaine

Ziņojumi: 689

Braucu ar: Turbo MB w201, GSXR1100 turbo streetfighter

100 proc zinu kas tas ir. Vienam no dažiem taviem sajuga diskiem, iekšejais diametrs mazlietiņ lielak neka citiem, tas domats lai tu viņu ieliktu ka pirmo un pa virsu(toties iekšā) iebaztu to mazo dzelzs apliti O rings Pēc tam kombine dzelzs,disks, dzelzs, disks.


[ Šo ziņu laboja faliks, 11 Mar 2013, 09:24:51 ]

Offline

Voicha
12. Mar 2013, 20:30#83

Kopš: 23. Jun 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 199

Braucu ar: Mezha Kapli

To vaaku uz 5 atspereem, nebiju preciizi uzlicis LOL
Paldies par padomiem!

Offline

DiskoLacis
27. Apr 2013, 21:09#84

Kopš: 04. Jan 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 81

Braucu ar: CBR

Krāmējot ar savu mopēdu mājās, pēkšņi parādijās gļuks, uzsākot braukšanu sajutu ka ar robiem/kārbu/sajūgu kaut kas iet pa podiem

Lieta tāda, uzsākot braukt pirmajā robā ir jūtama un dzirdama klabēšana/grabēšana kkur starp kājām (poitītēm) ieleikot otrajā tjip pazūd un viss iet kā smērēts.
Gāzis nenormāli neēsmu un no robiem ārā arī nelec.
Kas tā varētu būt par vainu?
Joki notiekās ar CBR 600 F2

Neko daudz nezinu par mo kārbām

Offline

Ivis
27. Apr 2013, 22:07#85

Kopš: 31. Oct 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1751

Braucu ar: WR250R


27 Apr 2013, 21:09:21 DiskoLacis rakstīja:
Krāmējot ar savu mopēdu mājās, pēkšņi parādijās gļuks, uzsākot braukšanu sajutu ka ar robiem/kārbu/sajūgu kaut kas iet pa podiem

Lieta tāda, uzsākot braukt pirmajā robā ir jūtama un dzirdama klabēšana/grabēšana kkur starp kājām (poitītēm) ieleikot otrajā tjip pazūd un viss iet kā smērēts.
Gāzis nenormāli neēsmu un no robiem ārā arī nelec.
Kas tā varētu būt par vainu?
Joki notiekās ar CBR 600 F2

Neko daudz nezinu par mo kārbām

ķēdi pārbaudiji?

-----------------
Life is simple "Find what you love and let it kill you," Bukowski

Offline

Ivis
03. May 2013, 15:32#86

Kopš: 31. Oct 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1751

Braucu ar: WR250R

Sveiciens spečukiem,

Mūžīgā sajūga problēma!!

Ieliekot pirmajā robā, ar izspiestu sajūga mocis sāk ripot pats.. ko darīt? ?

Paldies!

-----------------
Life is simple "Find what you love and let it kill you," Bukowski

Offline

Negantelis
03. May 2013, 15:50#87

Kopš: 02. Oct 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5341

Braucu ar: Enduro pa tuksnesi


03 May 2013, 15:32:35 Ivis rakstīja:
Sveiciens spečukiem,

Mūžīgā sajūga problēma!!

Ieliekot pirmajā robā, ar izspiestu sajūga mocis sāk ripot pats.. ko darīt? ?

Paldies!



Noregulē sajūga brīvgājienu.

-----------------

Pieteikties kursiem.

Offline

deMarco
03. May 2013, 16:32#88

Kopš: 31. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1606

Braucu ar: GSX-R 1000 K5, Transalp XL600V '95

Vai nu regulē sajūgu (nezinu ka to darit) vai arī maini eļļu - pārāk viskoza

-----------------
Ride till you die
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Mājas lapu hostings, servera jaudu noma;
Kokmateriāli, Ražošanas teritorijas un telpu noma;
Kartes un ĢIS konsultācijas

Offline

siikais
22. Jun 2013, 15:42#89

Kopš: 29. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 33

Braucu ar:

Ja sajūgs izslīd pie augstiem apgriezieniem un visos pārnesumos, tad jāskatās jauni sajūga diski?
Kaut kur lasīju, ka var paplāksnes jeb šaibas palikt vēl papildus zem atsperēm vai kaut kā tā..?

Offline

Gacho
22. Jun 2013, 15:52#90

Kopš: 12. Feb 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 4660

Braucu ar: ZRX

Ja izslīd jau visos robos, tad šaibas nepalīdzēs. Meklē vien jaunu komplektu, gan dzelzs, gan frikcijas+ atsperes. Var jau pist kapeiku un likt tikai jaunus frikcijas diskus, bet jēga no tā nekāda, tā pat ātri nodils, jo atsperes jau sagurušas, dzelsz diski ar padiluši.. karoč, ja pērk, tad pērk visu komplektu.

-----------------
Streetfighters.lv
Durka.lv

Offline

siikais
22. Jun 2013, 16:00#91

Kopš: 29. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 33

Braucu ar:


22 Jun 2013, 15:52:27 Gacho rakstīja:
Ja izslīd jau visos robos, tad šaibas nepalīdzēs. Meklē vien jaunu komplektu, gan dzelzs, gan frikcijas+ atsperes. Var jau pist kapeiku un likt tikai jaunus frikcijas diskus, bet jēga no tā nekāda, tā pat ātri nodils, jo atsperes jau sagurušas, dzelsz diski ar padiluši.. karoč, ja pērk, tad pērk visu komplektu.


Un Yamahai tad jau uz Yamahas to centru Rīgā iet vai ne?

Offline

Gacho
22. Jun 2013, 16:18#92

Kopš: 12. Feb 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 4660

Braucu ar: ZRX

Jā, Yamaha, kas tagad atrodas.... pie Spices, ja nemaldos Tur pēc idejas, visam vajadžetu būt labi ar cenām un attieksmi. Protams, nenāk pa ļaunu arī izčekot ebaju un citas online tirgotavas.

-----------------
Streetfighters.lv
Durka.lv

Offline

Bullis
22. Jun 2013, 17:41#93

Kopš: 14. May 2008

Ziņojumi: 473

Braucu ar: Kawasaki kx250f


22 Jun 2013, 15:42:15 siikais rakstīja:
Ja sajūgs izslīd pie augstiem apgriezieniem un visos pārnesumos, tad jāskatās jauni sajūga diski?
Kaut kur lasīju, ka var paplāksnes jeb šaibas palikt vēl papildus zem atsperēm vai kaut kā tā..?


Un ja dazreiz izslid dazreiz nee tikai 6 parnesumaa?

Varetu izlidzeties ar papildus paplaksnem?

Offline

Gacho
23. Jun 2013, 10:30#94

Kopš: 12. Feb 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 4660

Braucu ar: ZRX

Ja tikai sāk izslīdēt, tad var provēt nošaibot.
Nemācēšu gan teikt vai tas palīdzēs, bet, izprovēt var, nav jau tik čakarīgi.
Ja vēl ir pieejams kāds sakarīgs virpotājs, tad var savirpot dažāda biezuma šaibas un atrast kas strādā vislabāk.
Nu kaut kā tā man liekas

-----------------
Streetfighters.lv
Durka.lv

Offline

lomsz
23. Jun 2013, 10:58#95

Kopš: 08. Nov 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 815

Braucu ar: XV 1700 RS Warrior


03 May 2013, 15:32:35 Ivis rakstīja:
Sveiciens spečukiem,

Mūžīgā sajūga problēma!!

Ieliekot pirmajā robā, ar izspiestu sajūga mocis sāk ripot pats.. ko darīt? ?

Paldies!
sajūga trosi noregulē...aukšā pie hēbeļa skrūve un pa vidu troses apvalkam arī dažiem ir...

Offline

vased
30. Jul 2013, 23:24#96

Kopš: 29. Mar 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 12

Braucu ar: BMW R1200 GS

Problema tada.Kamer dzinejs ir auksts atrumi sledzas miksti un klusi,pec uzsilsanas 1 atrums sledzas ar taadu skalu kliski, 2 un3 atrums ari loti skali parsledzas ar cirtienu.Pareje atrumi parsledzas klusi.Mocis honda cbf 1000 noskrejens 40000 km.Paldies.

Offline

mexa
30. Jul 2013, 23:37#97

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 6888

Braucu ar: VT

a kā tu slēdz? apstāsti sīkāk, es slēdzu augstāku pārnesumu kad drosele biku jau nodota, slēdzas nedzirdot, tas ir nosacījums ka sobrati sinhronizējas, citādi būs paskaļi, var to efektu pastiprināt eļļas viskozitāte piemēram, sajūgs hidro vai trose?

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā

Offline

vased
31. Jul 2013, 07:46#98

Kopš: 29. Mar 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 12

Braucu ar: BMW R1200 GS

Nometu droseli praktiski lidz galam un tad parsledzu,sajugs ir hidro un atgaisots

[ Šo ziņu laboja vased, 31 Jul 2013, 07:48:38 ]

Offline

mexa
31. Jul 2013, 09:14#99

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 6888

Braucu ar: VT

slēdz kad atmeties kad tiko pazūd vilkme un vēl ar motoru nebremzējas, tajā momentā kad zobrati ir atslogoti, a citādi ar eļļu zobratiem sanāk dažādi ātrumi un tur arī krakšķis, kuram mo mazāk kuram vairāk bet nu atmetot pilnība un pārslēdzot šķiet katrs mo dos savu skaņu, tākā quickshifter jāslēdzas, viņš taču motoru neslāpē pavisam

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā

Offline

Rizza
31. Jul 2013, 09:17#100

Kopš: 05. Nov 2011

No: Zilupe

Ziņojumi: 2101

Braucu ar: zrx1200s un Gaz69 55'

Nē nu 1 robs visiem slēdzas ar normālu klakšķi. Jo lielāks katls, jo lielāks klakšķis

Offline