Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Kas notiek?

Tēma: Piiiiii

AutorsZiņojums
Bagars
11. Nov 2019, 14:01#15261

Kopš: 09. Sep 2008

Ziņojumi: 3857

Braucu ar: ļoti gudru sejas izteiksmi


11 Nov 2019, 12:41:05 karlo1941 rakstīja:
nav ko apvainoties.
ja pēc tam ir jāzīlē, kapēc vēl kautkas nestrādā ...
katram meistaram ir savs darba tikums un kvalitātes latiņa.

08 Nov 2019, 10:22:48 mexa rakstīja:

08 Nov 2019, 09:58:58 Bagars rakstīja:

08 Nov 2019, 09:38:21 karlo1941 rakstīja:
šī iemesla dēļ, es parasti stāvu blakus servisā, kad remontē tehniku.

Jā, jā, mācīties nekad nav par daudz.

Un maisteram ir iespēja prasīt samaksu dubultā: par darbu + skolu.
Ja vēl klients vēlas dot vadošus norādījumus un palīdzēt, tad trīskārtīgi.

+1, mani tracina kad pari plecam skataas rokaas



Tāpēc jau arī nestrādā. Neviens nav apvainojies, izņemot tevi. Attīri auru

[ Šo ziņu laboja Bagars, 11 Nov 2019, 14:27:57 ]

Offline

mexa
11. Nov 2019, 20:44#15262

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 6092

Braucu ar: VT

Nav sliktaka paliga par sveshu cilveeku, pat likrocigs 6nieks bus jedzigaks par pashu saimnieku-kad tas iejaucas darbaa. Jo nezin darba algoritmu, un kas vispar ir pienjemts servisa "mehanisma". es lauju saimniekam tikai padarit to pie kaa neskaros pie noteikta darba. Pat padot vai paturet detalu nedodu. Ja ta detala bus sabojata, tad es zinasu kas to izdarija, nevis levaas abidkas.
Kapec dileris nelaiz ieksa sveshus?

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā

Offline

Archy96
11. Nov 2019, 22:30#15263

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13148

Braucu ar: R1 Crossplane, Husqvarna TE300 un 1290 Super Adventure


11 Nov 2019, 20:44:43 mexa rakstīja:
Nav sliktaka paliga par sveshu cilveeku, pat likrocigs 6nieks bus jedzigaks par pashu saimnieku-kad tas iejaucas darbaa. Jo nezin darba algoritmu, un kas vispar ir pienjemts servisa "mehanisma". es lauju saimniekam tikai padarit to pie kaa neskaros pie noteikta darba. Pat padot vai paturet detalu nedodu. Ja ta detala bus sabojata, tad es zinasu kas to izdarija, nevis levaas abidkas.
Kapec dileris nelaiz ieksa sveshus?


Dīleris nelaiž iekšā svešus, jo sen jau ir skaidrs, ka tādā stilā šancējot produktivitātes nebūs, kad kāds skatās pār plecu un jāj smadzeni, elementāri. Biznesam ir jāpelna nauda, bet jebkāda "ārpusreglamenta" auklēšanās ar klientu - tā ir pazaudēta nauda. Tāpēc neviens neauklējas.

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

ksneps
11. Nov 2019, 22:45#15264

Kopš: 24. May 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 454

Braucu ar: ručku līdz galam

Varbūt vieglāk izvēlēties labu servisu, kam var uzticēties?! Man tāds ir, paļaujos un man nekrata tas kā viņi izdara savu darbu. Bizness ir biznes, es viņirm maksāju un saņemu par to atbilstoši izdarītu darbu. Man galva nesāp kas un ka un ko tur remontē.

Offline

Archy96
11. Nov 2019, 22:50#15265

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13148

Braucu ar: R1 Crossplane, Husqvarna TE300 un 1290 Super Adventure


11 Nov 2019, 22:45:38 ksneps rakstīja:
Varbūt vieglāk izvēlēties labu servisu, kam var uzticēties?! Man tāds ir, paļaujos un man nekrata tas kā viņi izdara savu darbu. Bizness ir biznes, es viņirm maksāju un saņemu par to atbilstoši izdarītu darbu. Man galva nesāp kas un ka un ko tur remontē.



Tas būtu normāls modelis - tu maksā adekvātu ciparu par kvalitatīvu pakalpojumu, un pilnīgi pofig, kā tas tiek paveikts. Man arī ir savi servisi, kur aizdzenu vāģi, pastāstu kas pa šaizēm, pēc tam apmaksāju ciparu un braucu tālāk, pa lielam vienmēr viss ir kārtībā, jo servisā ir ieinteresēti, lai es atbrauktu atkal.

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

mezamaris
11. Nov 2019, 23:23#15266

Kopš: 20. Jun 2011

Ziņojumi: 4050

Braucu ar: 4881

Lai atbrauktu atkal-Vācieši saka,, klient fur morgen,,..
Tipa neizdari līdz galam un būs klients arī rīt..
Joks protams.


-----------------

C20 H25 N3 O

Offline

mexa
11. Nov 2019, 23:29#15267

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 6092

Braucu ar: VT

tru, slikts klients/serviss servisam/klientam buus palubomu, ja "serviss" taisa slikti tad vainu liikas rokas, vainu klients kuru "atshuj" lai nebrauktu vairak. Vainu kads mums nezinams faktors, bet ja brauc katru reizi pie kada kas taisa slikti, tad kapec tur braukt? Es gan paskatitos kaa krasotaji kameraa ielaistu kaadu piekasiigu klientu lai raada ar pirkstu kur puust vairak vajag

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā

Offline

Naits
11. Nov 2019, 23:42#15268

Kopš: 24. Oct 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 4818

Braucu ar: TW125,gsxr1100

Tādi kam ir akūta vajadzība sēdēt un skatīties ko dara ar viņu tehniku parasti ir arī tie kas savu tehniku visvairāk sajāj, jo jawas rēgs un kolhoza šķūņa instinkti tos nav pametuši. Pa retam pie kāda ātra neliela darba var ļaut klientam palikt darbnīcā, savādāk uz redzēšanos. Nepatīk, brauc prom, nevienam nav mērķis kādu uzmest, bet kādam ar varu to pieradīt nav nemazākās vajadzības. Mūsdienās par kādiem strīdīgiem jautājumiem kādā izjauktā mezglā ir ļoti viegli komuncēt, jo ir internets un bildes var nosūtīt zibenīgi.
Man ir mape ar visādām interesantām bildēm par taupīgiem,nemākulīgiem un citādīgiem veidiem kas atklājas kad mazliet iedziļinās Kādreiz varbūt arī publicēšu

-----------------
Moto serviss T. 29885941
MOTOLAND
www.motoland.lv
www.streetfighters.lv

Offline

Gacho
12. Nov 2019, 09:43#15269

Kopš: 12. Feb 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 4623

Braucu ar: Blade

"Servisa stāsti pirms gulētiešanas". Šito noveli varētu palasīt

-----------------
Streetfighters.lv
Durka.lv

Offline

martinss
12. Nov 2019, 20:09#15270

Kopš: 24. Sep 2008

Ziņojumi: 3214

Braucu ar: QWERTY...

Nu, vismaz iedod tad precīzus citātus no tās grāmatas.
Tā teikt, tieši pēc kurien pantiem esmu vainīgs...

Lai gan... Gan jau arī tur, kā jau jebkurā pasaku grāmatā, ir ne mazums dzīves patiesības.


09 Nov 2019, 13:24:28 Bagars rakstīja:

09 Nov 2019, 11:03:50 martinss rakstīja:
Iedomība jau vairs arī ir vienīgais, kas mums pāri palicis pēc pārliekku lielās rijības.

Jau atkal citē Bībeli!

ASV jau diezko labāk neiet, jau pasen pat mūsu presē bija lasāms par to, ka ķīnieši uzpērk ASV uzņēmumus,

Nu, lab, atstāsti tuvu tekstam...


-----------------
Actually, dumbass, helmets and body armor save lives. Loud pipes just annoy the neighbors.

Offline

martinss
12. Nov 2019, 20:22#15271

Kopš: 24. Sep 2008

Ziņojumi: 3214

Braucu ar: QWERTY...

Vislabākie klienti ir tie, kuri saprot joku no sērijas- "klientam nekad nav taisnība un pats vainīgs, ka pie manis atnācis...".

Bet dibenrocīgā attieksme pret tehniku ir pārsvarā tāpēc, ka remonta izmaksas mums ir relatīvi lētas. Userim parastajam, līkrocīgajam, nav nekāda iespringuma ja kas salūzīs viņa slinkuma vai stulbuma pēc... Bet ja remonta cenas ir nežēlīgas, cilvēki tomēr centīsies tehniku nenolaist līdz katastrofāliem stāvoklim, tādam, kura dēļ vēl kaut ko papildus var nākties remontēt- remontēs laicīgi.

Otrs- mums ir iespēja TL nojāt līdz kliņķim un iesmērēt nākajam pircējam.
Bet re kā ar šo ir tikuši labi galā tai pat Spānijā:
https://youtu.be/cBSMJ53pccQ?t=231

Viss, vai nu noraksti vai turi TL kārtībā.



11 Nov 2019, 23:42:47 Naits rakstīja:
Tādi kam ir akūta vajadzība sēdēt un skatīties ko dara ar viņu tehniku parasti ir arī tie kas savu tehniku visvairāk sajāj, jo jawas rēgs un kolhoza šķūņa instinkti tos nav pametuši. Pa retam pie kāda ātra neliela darba var ļaut klientam palikt darbnīcā, savādāk uz redzēšanos. Nepatīk, brauc prom, nevienam nav mērķis kādu uzmest, bet kādam ar varu to pieradīt nav nemazākās vajadzības. Mūsdienās par kādiem strīdīgiem jautājumiem kādā izjauktā mezglā ir ļoti viegli komuncēt, jo ir internets un bildes var nosūtīt zibenīgi.
Man ir mape ar visādām interesantām bildēm par taupīgiem,nemākulīgiem un citādīgiem veidiem kas atklājas kad mazliet iedziļinās Kādreiz varbūt arī publicēšu


-----------------
Actually, dumbass, helmets and body armor save lives. Loud pipes just annoy the neighbors.

Offline

martinss
12. Nov 2019, 20:23#15272

Kopš: 24. Sep 2008

Ziņojumi: 3214

Braucu ar: QWERTY...

Pilna youtube ar šāda veida stāstiem. Kā no servisu puses, tā klientu.


12 Nov 2019, 09:43:22 Gacho rakstīja:
"Servisa stāsti pirms gulētiešanas". Šito noveli varētu palasīt


-----------------
Actually, dumbass, helmets and body armor save lives. Loud pipes just annoy the neighbors.

Offline

Archy96
12. Nov 2019, 22:33#15273

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13148

Braucu ar: R1 Crossplane, Husqvarna TE300 un 1290 Super Adventure


12 Nov 2019, 20:22:12 martinss rakstīja:
Vislabākie klienti ir tie, kuri saprot joku no sērijas- "klientam nekad nav taisnība un pats vainīgs, ka pie manis atnācis...".

Bet dibenrocīgā attieksme pret tehniku ir pārsvarā tāpēc, ka remonta izmaksas mums ir relatīvi lētas. Userim parastajam, līkrocīgajam, nav nekāda iespringuma ja kas salūzīs viņa slinkuma vai stulbuma pēc... Bet ja remonta cenas ir nežēlīgas, cilvēki tomēr centīsies tehniku nenolaist līdz katastrofāliem stāvoklim, tādam, kura dēļ vēl kaut ko papildus var nākties remontēt- remontēs laicīgi.

Otrs- mums ir iespēja TL nojāt līdz kliņķim un iesmērēt nākajam pircējam.
Bet re kā ar šo ir tikuši labi galā tai pat Spānijā:
https://youtu.be/cBSMJ53pccQ?t=231

Viss, vai nu noraksti vai turi TL kārtībā.



11 Nov 2019, 23:42:47 Naits rakstīja:
Tādi kam ir akūta vajadzība sēdēt un skatīties ko dara ar viņu tehniku parasti ir arī tie kas savu tehniku visvairāk sajāj, jo jawas rēgs un kolhoza šķūņa instinkti tos nav pametuši. Pa retam pie kāda ātra neliela darba var ļaut klientam palikt darbnīcā, savādāk uz redzēšanos. Nepatīk, brauc prom, nevienam nav mērķis kādu uzmest, bet kādam ar varu to pieradīt nav nemazākās vajadzības. Mūsdienās par kādiem strīdīgiem jautājumiem kādā izjauktā mezglā ir ļoti viegli komuncēt, jo ir internets un bildes var nosūtīt zibenīgi.
Man ir mape ar visādām interesantām bildēm par taupīgiem,nemākulīgiem un citādīgiem veidiem kas atklājas kad mazliet iedziļinās Kādreiz varbūt arī publicēšu


Cenas celsies, pilnīgi noteikti, bet tas būs tad, kad VIDs izdomās, kā servisa vīriņus izdzīt no pelēkās zonas, jo, kamēr tie var darboties "pa melno", tikmēr varbūt vēl ir kaut cik lēti, bet ja Tev nāktos darbināt servisu pilnībā oficiālajā, tad saprastu, ka šo biznesu nav reāli uzturēt ar tiem pašiem 30Eiro stundā, augstā kvalitātē nekādi nē.

[ Šo ziņu laboja Archy96, 12 Nov 2019, 22:33:31 ]



-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

mezamaris
12. Nov 2019, 22:39#15274

Kopš: 20. Jun 2011

Ziņojumi: 4050

Braucu ar: 4881

+1

-----------------

C20 H25 N3 O

Offline

mexa
12. Nov 2019, 23:11#15275

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 6092

Braucu ar: VT

Tak jau sola celt cenas degvielai-ar to ari produkti bus dargaki, un no taa viss parejais.

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā

Offline

martinss
12. Nov 2019, 23:24#15276

Kopš: 24. Sep 2008

Ziņojumi: 3214

Braucu ar: QWERTY...

Es pat nerunāju par nodokļiem, lielākā daļa to "pelēču" pat nesajēdz tik daudz kā paprasīt pietiekami lai regulāri savus instrumentus uzturētu kārtībā, paši mācītos kaut ko jaunu klāt, investētu attīstībā, kaut nedaudz... Nu, kaut vai savas telpas sakārtotu, nevis strādātu noplukušā miskastē, pat normālu plauktu nav daudziem.
Īsāk sakot, ekonomiskie analfabēti.

Es gan cenas servisos nezinu, ar kaunu jāatzīstas, ka nevienu savu TL savas dzīves laikā uz servisu vedis neesmu. Pat riepas montēju pats...
Daži te garāžās nāk klāt un prasa vai skrūvēju (redzot, ka es to daru), uzreiz saku, mana cena sākās no 50eur/h (plus materiāli) par prastāko darbu un uz augšu. Tad nevienam neko nevajag.


12 Nov 2019, 22:33:10 Archy96 rakstīja:
Cenas celsies, pilnīgi noteikti, bet tas būs tad, kad VIDs izdomās, kā servisa vīriņus izdzīt no pelēkās zonas, jo, kamēr tie var darboties "pa melno", tikmēr varbūt vēl ir kaut cik lēti, bet ja Tev nāktos darbināt servisu pilnībā oficiālajā, tad saprastu, ka šo biznesu nav reāli uzturēt ar tiem pašiem 30Eiro stundā, augstā kvalitātē nekādi nē.

[ Šo ziņu laboja martinss, 12 Nov 2019, 23:25:25 ]



-----------------
Actually, dumbass, helmets and body armor save lives. Loud pipes just annoy the neighbors.

Offline

martinss
12. Nov 2019, 23:28#15277

Kopš: 24. Sep 2008

Ziņojumi: 3214

Braucu ar: QWERTY...

Vai ta nav jau apstiprināta dokumentāli akcīzes celšana no 1. janvāra?
Tad, beidzot, būsim jau Vācijas labklājības līmeni sasnieguši.


12 Nov 2019, 23:11:18 mexa rakstīja:
Tak jau sola celt cenas degvielai-ar to ari produkti bus dargaki, un no taa viss parejais.


-----------------
Actually, dumbass, helmets and body armor save lives. Loud pipes just annoy the neighbors.

Offline

Archy96
13. Nov 2019, 03:59#15278

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13148

Braucu ar: R1 Crossplane, Husqvarna TE300 un 1290 Super Adventure


12 Nov 2019, 23:24:02 martinss rakstīja:
Es pat nerunāju par nodokļiem, lielākā daļa to "pelēču" pat nesajēdz tik daudz kā paprasīt pietiekami lai regulāri savus instrumentus uzturētu kārtībā, paši mācītos kaut ko jaunu klāt, investētu attīstībā, kaut nedaudz... Nu, kaut vai savas telpas sakārtotu, nevis strādātu noplukušā miskastē, pat normālu plauktu nav daudziem.
Īsāk sakot, ekonomiskie analfabēti.

Es gan cenas servisos nezinu, ar kaunu jāatzīstas, ka nevienu savu TL savas dzīves laikā uz servisu vedis neesmu. Pat riepas montēju pats...
Daži te garāžās nāk klāt un prasa vai skrūvēju (redzot, ka es to daru), uzreiz saku, mana cena sākās no 50eur/h (plus materiāli) par prastāko darbu un uz augšu. Tad nevienam neko nevajag.


12 Nov 2019, 22:33:10 Archy96 rakstīja:
Cenas celsies, pilnīgi noteikti, bet tas būs tad, kad VIDs izdomās, kā servisa vīriņus izdzīt no pelēkās zonas, jo, kamēr tie var darboties "pa melno", tikmēr varbūt vēl ir kaut cik lēti, bet ja Tev nāktos darbināt servisu pilnībā oficiālajā, tad saprastu, ka šo biznesu nav reāli uzturēt ar tiem pašiem 30Eiro stundā, augstā kvalitātē nekādi nē.


Pilnīgi loģiski. Savādāk tas bizness nedarbojas. Man gan nav serviss, bet metālapstrāde ar savu specifiku, tai klāt kā papildus bonuss industriālo reduktoru un tiltu jaukšanas, montāžas pakalpojumi, tur ir nepieciešami normāli instrumenti, preses, novilcēji, atslēgas, virpa, plakanslīpmašīna, dažādas palīgierīcas un galveneis, cilvēks, kurš normāli rubij fišku, cilvēkam normālam vajag mēnesī vismaz 1XXX Eiro pēc nodokļiem uz rokas, instrumenti mēdz nolietoties, vajag kaut ko atjaunot, attīstīt utt. Tur NEKAS nesanāk jēdzīgs, ja netiek turēts zināms cenu līmenis,BET klienti to sāk saprast, vismaz tādi, kuri paši daudz maz ar matemātiku draudzējas, un es pa lielam nesūdzos.

[ Šo ziņu laboja Archy96, 13 Nov 2019, 04:01:19 ]



-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

karlo1941
13. Nov 2019, 09:20#15279

Kopš: 28. Feb 2019

Ziņojumi: 297

Braucu ar: BMW

tas liek aizdomāties par to, kāpēc cilvēki vēljoprojām būvē savas privātmājas paši. nu vismaz tie, kas spēj salikt 2 kopā 3.

servisu jautājums ir tieši no tās pašas operas.

un es nestāvu blakus, lai kautko pamācītu. es stāvu un klusējot skatos. mani interesē pavisam citi šī procesa aspekti. un atstāju mašīnu tikai tad, ja ir ko citu tajā laikā darīt.

un nav ko iespringt. cilvēki nekad nemaksās citam eiro/stundā vairāk nekā saņem paši par savu darbu. un it sevišķi ja pastāv varbūtība to pašam salabot.

man pašam personīgi nav problēmu samaksāt tos prasītos 50 eiro par tavu darbu, ja tu spēj paveikt. visu cieņu tev, ja tavs darba tikums un kvalitātes latiņa ir augsta.

-----------------
citi nav vainīgi, ka pats tāds

Offline

booo_kat
13. Nov 2019, 09:44#15280

Kopš: 25. Jun 2019

Ziņojumi: 62

Braucu ar: Diviem riteņiem un motoru

Pilnīgi piekrītu iepriekš paustajiem viedokļiem. Es arī daudz labprātāk samaksāju vairāk par kvalitatīvu pakalpojumu, vienalga, vai tas ir kāds darbs miteklī, auto remonts vai vēl sazin kas ko nevaru/nevēlos izveikt. Tajā pašā auto servisu jomā, man ir būtiski, ka esmu klients kādā vietā, tur ir mana auto "slimības vēsture", auto es varu atdot/saņemt sev ērtā laikā un tas pēc remonta ir tīrs. Bija pieredze reiz ar servisu, kad steidzami vajadzēja gofru izpūtējām pārmetināt un serviss kur parasti braucu, to varēja izdarīt tikai pēc 2 nedēļām. Auto bija tā pielāčots, it kā mēnesi būtu netīrā kombinezonā braucis. Lieki piebilst, ka vainīgais darbinieks man mazgāja sēdekli un stūri...
Tieši tāpēc esmu gatavs maksāt vairāk par kvalitāti un attieksmi.

Offline

Top.LV