Gadījuma bilde

Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Kas notiek?

Tēma: Piiiiii

AutorsZiņojums
martinss
19. Nov 2019, 16:52#15301

Kopš: 24. Sep 2008

Ziņojumi: 3183

Braucu ar: QWERTY...

Vēsture, laikam, ir vienīgā lieta no kuras cilvēki praktiski neko neiemācās...


19 Nov 2019, 15:18:12 Bagars rakstīja:
Es nemaz nesmējos. Šāda vai līdzīga, bet vēsturei ir raksturīga atkārtošanās. Piesegt ar conscious capitalism to neizdosies.


-----------------
Actually, dumbass, helmets and body armor save lives. Loud pipes just annoy the neighbors.

Offline

martinss
19. Nov 2019, 17:56#15302

Kopš: 24. Sep 2008

Ziņojumi: 3183

Braucu ar: QWERTY...

Vēl jau tur, liekas, viņš nebija pieminējis zudumus lādētāja elektronikā, zudumus akumulatorā uzlādes/izlādes procesu laikā...

Man arī nav saprotams vai kāds vispār ir reāli apjēdzis cik lieli jaudas paplašinājumi būs vajadzīgi elektropārvades tīklos lai visi pa naktīm varētu uzlādēt savus braucamos...?
Kas par to maksās (īpaši vēl ASV ar savu 110v sist ēmu un attiecīgā izmēra kabeļiem)?

Reāli rēcīgi būs, kad nāksies atcelt aizliegumu jau pēc 5 gadiem tirgot parastos auto...

No otras puses- apjāto cilvēku man nav žēl, dabā (kapitalismā) aunus vienmēr cērp. Tā arī te- Latvijā mums ir OIK "projekts", pasaulē- elektroauto. Ideja jau viena, tikai mērogi citi.
Vienīgais par ko ir žēl- bezjēdzīgi piecūkotā daba.


19 Nov 2019, 17:09:27 Bagars rakstīja:
Šis labs!
Sajūtu līmenī biju k-kur tuvu, bet neiedomājos, ka tik skarbi.
Bet vēl jau bateriju ražošana un veco utilizācija, + veco (dzinēju) ražotņu likvidācija...

krč viss proletariāta uzmanības novēršanai


-----------------
Actually, dumbass, helmets and body armor save lives. Loud pipes just annoy the neighbors.

Offline

Archy96
19. Nov 2019, 18:08#15303

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13131

Braucu ar: R1 Crossplane, Husqvarna TE300 un 1290 Super Adventure


19 Nov 2019, 17:56:08 martinss rakstīja:
Vēl jau tur, liekas, viņš nebija pieminējis zudumus lādētāja elektronikā, zudumus akumulatorā uzlādes/izlādes procesu laikā...

Man arī nav saprotams vai kāds vispār ir reāli apjēdzis cik lieli jaudas paplašinājumi būs vajadzīgi elektropārvades tīklos lai visi pa naktīm varētu uzlādēt savus braucamos...?
Kas par to maksās (īpaši vēl ASV ar savu 110v sist ēmu un attiecīgā izmēra kabeļiem)?

Reāli rēcīgi būs, kad nāksies atcelt aizliegumu jau pēc 5 gadiem tirgot parastos auto...

No otras puses- apjāto cilvēku man nav žēl, dabā (kapitalismā) aunus vienmēr cērp. Tā arī te- Latvijā mums ir OIK "projekts", pasaulē- elektroauto. Ideja jau viena, tikai mērogi citi.
Vienīgais par ko ir žēl- bezjēdzīgi piecūkotā daba.


19 Nov 2019, 17:09:27 Bagars rakstīja:
Šis labs!
Sajūtu līmenī biju k-kur tuvu, bet neiedomājos, ka tik skarbi.
Bet vēl jau bateriju ražošana un veco utilizācija, + veco (dzinēju) ražotņu likvidācija...

krč viss proletariāta uzmanības novēršanai



Tā jau ir viena no lielākajām problēmām, kamēr elektroauto ir 1 no 1000, tikmēr tas tik tiešām izskatās viļinoši, bet iedomājies, kad tie sarastos 50/50, kāds vājprāta bardaks būtu apkārt - milzu rindas pie lādētājiem, visos sastrēgumos nosprāguši elektroauto ar tukšiem aķiem, it sevišķi rītos un vakaros, pārslogoti elektro sadales tīkli, utt un tā joprojām. Utopija tā visa ir.

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

soulfreak
19. Nov 2019, 18:14#15304

Kopš: 29. Jan 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 4376

Braucu ar: ciskudrilli


19 Nov 2019, 18:08:52 Archy96 rakstīja:

Tā jau ir viena no lielākajām problēmām, kamēr elektroauto ir 1 no 1000, tikmēr tas tik tiešām izskatās viļinoši, bet iedomājies, kad tie sarastos 50/50, kāds vājprāta bardaks būtu apkārt - milzu rindas pie lādētājiem, visos sastrēgumos nosprāguši elektroauto ar tukšiem aķiem, it sevišķi rītos un vakaros, pārslogoti elektro sadales tīkli, utt un tā joprojām. Utopija tā visa ir.


Kuš, šitais nebija nevienam zaļajam hipsterim jāzin!

Offline

janisber
19. Nov 2019, 18:28#15305

Kopš: 21. Mar 2014

No: Ogre

Ziņojumi: 109

Braucu ar: SV 1000


19 Nov 2019, 11:51:35 martinss rakstīja:
Starp citu, par elektroauto, nejauši uzgāju rakstu, kur viens wikipēdijas līmenī prasti sarēķinājis šī pasākuma efektivitāti:

https://www.draugiem.lv/blogs/post/Cik-talu-esa...a-jeb-k_15845269


Cik žēl, ka šim ar loģiku ir pašvaki. A ko dod visa elektrības ceļa zudumu aprēķināšana, ja to pašu nedara arī saļarkai? Man pat bail ir rēķināt jēlnaftas ieguvi, transportēšanu, saļarkas ieguvi un attīrīšanu, visas transportēšanas līdz ieliešanai bākā.
Nezinu kā citiem liekas, bet tas draugiem ieraksts ir fufelis ja nesalīdzina ābolus ar āboliem.

Offline

Paw
19. Nov 2019, 18:55#15306

Kopš: 25. Jul 2012

No: Baldone

Ziņojumi: 164

Braucu ar: zirgu

Neesi izlasījis līdz galam. Lauvas tiesu elektrības pasaulē iegūst dedzinot ogļūdeņražus. Līdz ar to tās paša jēlnafta izmaksās vienādi vai tā tiek transportēta līdz TEC vai līdz saļarkas rūpnīcai. Ja elektrība būtu pilnīgi tīra un balta, tad jautājumu nebūtu. Bet dotajā brīdī, tas izskatās pēc metiena.

19 Nov 2019, 18:28:53 janisber rakstīja:

19 Nov 2019, 11:51:35 martinss rakstīja:
Starp citu, par elektroauto, nejauši uzgāju rakstu, kur viens wikipēdijas līmenī prasti sarēķinājis šī pasākuma efektivitāti:

https://www.draugiem.lv/blogs/post/Cik-talu-esa...a-jeb-k_15845269


Cik žēl, ka šim ar loģiku ir pašvaki. A ko dod visa elektrības ceļa zudumu aprēķināšana, ja to pašu nedara arī saļarkai? Man pat bail ir rēķināt jēlnaftas ieguvi, transportēšanu, saļarkas ieguvi un attīrīšanu, visas transportēšanas līdz ieliešanai bākā.
Nezinu kā citiem liekas, bet tas draugiem ieraksts ir fufelis ja nesalīdzina ābolus ar āboliem.

Offline

martinss
19. Nov 2019, 18:57#15307

Kopš: 24. Sep 2008

Ziņojumi: 3183

Braucu ar: QWERTY...

Vispār jau pareizi būtu rēķināt gala produkta ceļu, respektīvi- gatava benzīna/dīzeļa ceļu līdz patērētājam. Tāpat kā rakstā tika rēķināts elektrības ceļš no tās "izgatavošanas" vietas.

Ja gribi rēķināt no jēlnaftas stadijas, tad, attiecīgi, elektrostacijām būtu jārēķina to uzturēšana, būvēšana, kaitejums dabai no to darbības...
Un ja vēl ņem vērā, ka vairumu elektrotaciju kurina ar fosilo kurināmo...


19 Nov 2019, 18:28:53 janisber rakstīja:
Cik žēl, ka šim ar loģiku ir pašvaki. A ko dod visa elektrības ceļa zudumu aprēķināšana, ja to pašu nedara arī saļarkai? Man pat bail ir rēķināt jēlnaftas ieguvi, transportēšanu, saļarkas ieguvi un attīrīšanu, visas transportēšanas līdz ieliešanai bākā.
Nezinu kā citiem liekas, bet tas draugiem ieraksts ir fufelis ja nesalīdzina ābolus ar āboliem.

[ Šo ziņu laboja martinss, 19 Nov 2019, 19:00:38 ]



-----------------
Actually, dumbass, helmets and body armor save lives. Loud pipes just annoy the neighbors.

Offline

martinss
19. Nov 2019, 19:03#15308

Kopš: 24. Sep 2008

Ziņojumi: 3183

Braucu ar: QWERTY...

ASV jau tagad mēdzot gadīties pamatīgas rindas pie uzlādes stacijām... Jo uzlādes stacijas vajag daudz, daudz vairāk kā degvielas uzpildes stacijas!

Starp citu, jā, trāpot sastrēgumā ir ļoti liela iespēja palikt uz vietas vispār.


19 Nov 2019, 18:08:52 Archy96 rakstīja:
Tā jau ir viena no lielākajām problēmām, kamēr elektroauto ir 1 no 1000, tikmēr tas tik tiešām izskatās viļinoši, bet iedomājies, kad tie sarastos 50/50, kāds vājprāta bardaks būtu apkārt - milzu rindas pie lādētājiem, visos sastrēgumos nosprāguši elektroauto ar tukšiem aķiem, it sevišķi rītos un vakaros, pārslogoti elektro sadales tīkli, utt un tā joprojām. Utopija tā visa ir.

[ Šo ziņu laboja martinss, 19 Nov 2019, 19:05:40 ]



-----------------
Actually, dumbass, helmets and body armor save lives. Loud pipes just annoy the neighbors.

Offline

DeeCee
19. Nov 2019, 22:46#15309

Kopš: 23. Aug 2019

Ziņojumi: 58

Braucu ar:

stāvot sastrēgumā elektro auto ēd kondišku, radio un gaismas, iespēja palikt sastrēgumā ir mazāka kā ar parasto. Ja elektroauto kļūs ļoti plaši izmantoti, tad var būt problēmas, bet gan jau var palielināt jaudas + nevajag aizmirst ūdeņradi.

resursus daudz optimālāk un tīrāk izmanto TEC kā auto, jo TEC darbojas optimālos apstākļos, un nav veca nojāta miskaste ar izgrieztu dpf, noglušītu egr un beigtām sprauslām.

Ja vēja ģeneratori būtu neizdevīgi, viņus nebūvētu, mazāk māmiņu-antivakcinētāju un 5g grupiņas facebook vajag lasīt.

te var palasīt par zaļo enerģiju
https://www.yaleclimateconnections.org/2019/02/...-myths-debunked/

Offline

martinss
19. Nov 2019, 23:11#15310

Kopš: 24. Sep 2008

Ziņojumi: 3183

Braucu ar: QWERTY...

Degvielas daudzums bākā ir diezgan precīzi redzams. Bet akumulatora izlāde, īpaši uz beigām un labi lietotiem, nav diezko precīzi paredzama.

Runa nav par TEC kā tādu, runa ir par to cik % no TEC saražotā paliek pāri lietderīgā darbā pašā TL pēc visām pārvades līnijām utt, kas jau rakstā "traukos" bija minēts.

Ja vēja stacijas ir tik izdevīgas, kāpēc tās ir papildus jāsponsorē?
Jeb ir arī vēja parki, kuri brīvi konkurē ar esošajiem TEC un hidrostacijām bez subsīdijām?

Nevajag pārprast kritiku visa šī virzienā. Nevienam normālam cilvēkam nav pretenziju pret jaunām tehnoloģijām kā tādām. Bet ir pretenzijas ja tās sāk ieviest piespiedu kārtā bez jebkāda ekonomiska pamatojuma. Pie tam ne jau visas, bet kaut kādas konkrētas.
To pašu nelaimīgo 5G tak sakaru uzņēmumi ievieš par savu naudu, nevis valsts pieņem likumu, ka daļu no 5G ieviešanas izmaksām piespiedu kārtā apmaksās nodokļu maksātāji...



19 Nov 2019, 22:46:53 DeeCee rakstīja:
stāvot sastrēgumā elektro auto ēd kondišku, radio un gaismas, iespēja palikt sastrēgumā ir mazāka kā ar parasto. Ja elektroauto kļūs ļoti plaši izmantoti, tad var būt problēmas, bet gan jau var palielināt jaudas + nevajag aizmirst ūdeņradi.

resursus daudz optimālāk un tīrāk izmanto TEC kā auto, jo TEC darbojas optimālos apstākļos, un nav veca nojāta miskaste ar izgrieztu dpf, noglušītu egr un beigtām sprauslām.

Ja vēja ģeneratori būtu neizdevīgi, viņus nebūvētu, mazāk māmiņu-antivakcinētāju un 5g grupiņas facebook vajag lasīt.

te var palasīt par zaļo enerģiju
https://www.yaleclimateconnections.org/2019/02/...-myths-debunked/


-----------------
Actually, dumbass, helmets and body armor save lives. Loud pipes just annoy the neighbors.

Offline

DeeCee
19. Nov 2019, 23:17#15311

Kopš: 23. Aug 2019

Ziņojumi: 58

Braucu ar:

Ja var ticēt bildei tad atjaunojamie jau ir izdevīgi, imo oik ieviesa pareizi, lai samazinātu risku tajā laikā, problēma ir kam to oik piešķīra

[ Šo ziņu laboja DeeCee, 19 Nov 2019, 23:18:01 ]

Offline

mezamaris
20. Nov 2019, 00:53#15312

Kopš: 20. Jun 2011

Ziņojumi: 3990

Braucu ar: 4881

Tu, kaut kam no tā, tici?

-----------------

C20 H25 N3 O

Offline

Teiksmaqq
20. Nov 2019, 01:06#15313

Kopš: 24. May 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 1694

Braucu ar: VISU

Pirmkārt grafā ar līknēm "aimirsies" tāds elementārs veids kā malka, kas ir gan atjaunojams, gan pats pats lētākais enerģijas resurss. Kokskaidu granulas ir kādi 40% dārgākas par malku, bet joprojām lētākas par visu pārējo.
Otrkārt, katrs, kurš māk rēķināt, skaidri var sarēķināt, ka dzeltenā līkne ir absolūti salti meli. Tas reāļi ir viens no pašiem dārgākajiem - saules paneļi izmaksā dārgi un ļoti ātri nolietojas, to ražošana rada lielu dabas piesārņojumu, kas droši vien nav ierēķināts. Pilnīgi droši dzeltenais izpīkojas ārā no tā grafa.

-----------------
Katrs maizes klaips ir kā traģisks stāsts par graudiem, kas būtu varējuši kļūt par alu...
Bet alu taču netaisa no kviešiem!? Taisa! Un arī no rudziem!

Offline

Teiksmaqq
20. Nov 2019, 01:15#15314

Kopš: 24. May 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 1694

Braucu ar: VISU

Vēl viens - ja tas viss būtu tiesa par vēja, saules, jūras atjaunojamiem resursiem, tad kāda suņa pēc man mājas apkurināšanas izmaksas sezonā ir:
- ar malku ~600 eur
- ar kokskaidu granulām ~1000eur
- ar dabasgāzi ~2000 eur
- ar šķidro gāzi ~2400 eur
- ar elektrību ~3800 eur
Jo tās visas līknes ir pilnīga huiņa. Saules un vēja pietiek tikai dažās vietās uz zemes, kur tas būtu rentabli, jo tur dzīvo cilvēki. Pārējās vietās transportēšanas izmaksas padara to nelietojamu.

-----------------
Katrs maizes klaips ir kā traģisks stāsts par graudiem, kas būtu varējuši kļūt par alu...
Bet alu taču netaisa no kviešiem!? Taisa! Un arī no rudziem!

Offline

Archy96
20. Nov 2019, 02:41#15315

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13131

Braucu ar: R1 Crossplane, Husqvarna TE300 un 1290 Super Adventure


20 Nov 2019, 01:15:26 Teiksmaqq rakstīja:
Vēl viens - ja tas viss būtu tiesa par vēja, saules, jūras atjaunojamiem resursiem, tad kāda suņa pēc man mājas apkurināšanas izmaksas sezonā ir:
- ar malku ~600 eur
- ar kokskaidu granulām ~1000eur
- ar dabasgāzi ~2000 eur
- ar šķidro gāzi ~2400 eur
- ar elektrību ~3800 eur
Jo tās visas līknes ir pilnīga huiņa. Saules un vēja pietiek tikai dažās vietās uz zemes, kur tas būtu rentabli, jo tur dzīvo cilvēki. Pārējās vietās transportēšanas izmaksas padara to nelietojamu.


O jā, granulas rullē, kurinu jau 3 ziemu laimīgs kā zilonis

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

Archy96
20. Nov 2019, 02:43#15316

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13131

Braucu ar: R1 Crossplane, Husqvarna TE300 un 1290 Super Adventure


19 Nov 2019, 22:46:53 DeeCee rakstīja:
stāvot sastrēgumā elektro auto ēd kondišku, radio un gaismas, iespēja palikt sastrēgumā ir mazāka kā ar parasto. Ja elektroauto kļūs ļoti plaši izmantoti, tad var būt problēmas, bet gan jau var palielināt jaudas + nevajag aizmirst ūdeņradi.

resursus daudz optimālāk un tīrāk izmanto TEC kā auto, jo TEC darbojas optimālos apstākļos, un nav veca nojāta miskaste ar izgrieztu dpf, noglušītu egr un beigtām sprauslām.

Ja vēja ģeneratori būtu neizdevīgi, viņus nebūvētu, mazāk māmiņu-antivakcinētāju un 5g grupiņas facebook vajag lasīt.

te var palasīt par zaļo enerģiju
https://www.yaleclimateconnections.org/2019/02/...-myths-debunked/

Te nav no svara tas, kādus elektrības patērētājus auto darbina stāvot sastrēgumā, bet tas, ka jau no mājas izbrauc pusuzlādēts, jo visiem rozetes nepietiek, un pēc tam nosprāgst stāvot korķī - one thing leads to another.

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

DeeCee
20. Nov 2019, 09:41#15317

Kopš: 23. Aug 2019

Ziņojumi: 58

Braucu ar:

Ja tev malkai prasītu sīkdaļu filtrus + būtu jāmaksā kādam kas kurina, kas citām sistēmām notiek automātiski, cipars būtu daudz lielāks, maksā par ērtību. Pilsētās malku varētu ierobežot dēļ netīrības.


20 Nov 2019, 02:43:21 Archy96 rakstīja:

19 Nov 2019, 22:46:53 DeeCee rakstīja:
stāvot sastrēgumā elektro auto ēd kondišku, radio un gaismas, iespēja palikt sastrēgumā ir mazāka kā ar parasto. Ja elektroauto kļūs ļoti plaši izmantoti, tad var būt problēmas, bet gan jau var palielināt jaudas + nevajag aizmirst ūdeņradi.

resursus daudz optimālāk un tīrāk izmanto TEC kā auto, jo TEC darbojas optimālos apstākļos, un nav veca nojāta miskaste ar izgrieztu dpf, noglušītu egr un beigtām sprauslām.

Ja vēja ģeneratori būtu neizdevīgi, viņus nebūvētu, mazāk māmiņu-antivakcinētāju un 5g grupiņas facebook vajag lasīt.

te var palasīt par zaļo enerģiju
https://www.yaleclimateconnections.org/2019/02/...-myths-debunked/

Te nav no svara tas, kādus elektrības patērētājus auto darbina stāvot sastrēgumā, bet tas, ka jau no mājas izbrauc pusuzlādēts, jo visiem rozetes nepietiek, un pēc tam nosprāgst stāvot korķī - one thing leads to another.


tu nedēļu no vietas aizmirsti uzlādēt mašīnu? normāliem elektroauto ir 300km+

par cenām


https://www.forbes.com/sites/dominicdudley/2018...ssil-fuels-2020/
Globally, onshore wind schemes are now costing an average of $0.06 per kilowatt hour (kWh), although some schemes are coming in at $0.04 per KwH, while the cost of solar PV is down to $0.10 per KwH. In comparison, the cost of electricity generation based on fossil fuels typically falls in a range of $0.05 to $0.17 per KwH



te par saules enerģijas cenām
https://www.energy.gov/eere/solar/sunshot-2030

[ Šo ziņu laboja DeeCee, 20 Nov 2019, 09:45:19 ]

Offline

karlo1941
20. Nov 2019, 10:09#15318

Kopš: 28. Feb 2019

Ziņojumi: 292

Braucu ar: BMW

par 5G gan nevajag braukt.
pietiek jau tagad vecRīgā, ka antenas ir sastumtas gandrīz vai uz katra jumta.

-----------------
citi nav vainīgi, ka pats tāds

Offline

karlo1941
20. Nov 2019, 10:16#15319

Kopš: 28. Feb 2019

Ziņojumi: 292

Braucu ar: BMW


20 Nov 2019, 02:41:28 Archy96 rakstīja:

20 Nov 2019, 01:15:26 Teiksmaqq rakstīja:
Vēl viens - ja tas viss būtu tiesa par vēja, saules, jūras atjaunojamiem resursiem, tad kāda suņa pēc man mājas apkurināšanas izmaksas sezonā ir:
- ar malku ~600 eur
- ar kokskaidu granulām ~1000eur
- ar dabasgāzi ~2000 eur
- ar šķidro gāzi ~2400 eur
- ar elektrību ~3800 eur
Jo tās visas līknes ir pilnīga huiņa. Saules un vēja pietiek tikai dažās vietās uz zemes, kur tas būtu rentabli, jo tur dzīvo cilvēki. Pārējās vietās transportēšanas izmaksas padara to nelietojamu.


O jā, granulas rullē, kurinu jau 3 ziemu laimīgs kā zilonis


ņem vērā, ka malka pārsvarā ir meža atkritumi. neviens necirtīs skaistos kokus, lai sagrieztu malkā.
zato granulas kā reiz ir sazāģēti lietaskoki. pie tam rūpīgi atlasīti, lai būtu gaiši- bez mizām, utt.

-----------------
citi nav vainīgi, ka pats tāds

Offline

importswagen
20. Nov 2019, 15:39#15320

Kopš: 20. Mar 2017

Ziņojumi: 4

Braucu ar:


20 Nov 2019, 10:16:11 karlo1941 rakstīja:

20 Nov 2019, 02:41:28 Archy96 rakstīja:

20 Nov 2019, 01:15:26 Teiksmaqq rakstīja:
Vēl viens - ja tas viss būtu tiesa par vēja, saules, jūras atjaunojamiem resursiem, tad kāda suņa pēc man mājas apkurināšanas izmaksas sezonā ir:
- ar malku ~600 eur
- ar kokskaidu granulām ~1000eur
- ar dabasgāzi ~2000 eur
- ar šķidro gāzi ~2400 eur
- ar elektrību ~3800 eur
Jo tās visas līknes ir pilnīga huiņa. Saules un vēja pietiek tikai dažās vietās uz zemes, kur tas būtu rentabli, jo tur dzīvo cilvēki. Pārējās vietās transportēšanas izmaksas padara to nelietojamu.


O jā, granulas rullē, kurinu jau 3 ziemu laimīgs kā zilonis


ņem vērā, ka malka pārsvarā ir meža atkritumi. neviens necirtīs skaistos kokus, lai sagrieztu malkā.
zato granulas kā reiz ir sazāģēti lietaskoki. pie tam rūpīgi atlasīti, lai būtu gaiši- bez mizām, utt.


Nosauc kādu ražotni kas tā dara

Offline

Top.LV