Gadījuma bilde

Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Kas notiek?

Tēma: Piiiiii, bet ne politika

AutorsZiņojums
MIGs
14. Nov 2019, 13:20#15281

Kopš: 09. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 4307

Braucu ar: KTM SA1290R, Honda 600RR

Lai kāda nebūtu epopeja ap Mikro uzņēmumiem, bet Mikro uzņēmumi parādīja, ka cilvēki mazāku, samērīgāku nodokli var arī samaksāt (ir no kā).
Ļoti daudzi no strādāšanas 100% pa melno tika izcelti jau godīgākā vidē.

-----------------

Offline

ursus
14. Nov 2019, 18:39#15282

Kopš: 22. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1136

Braucu ar: JAWA 634,JAWA 638,NC750XD

šodien biju aculiecinieks(izgājiens reģistrēts).
Kā MENTI ķēra enduro motociklu,Vecmīlgrāvī(endurists aizmuka ).

Kāpēc MENTI,jo bija ar zilajām gaismiņām(superb?,slēptais auto),BEZ skaņas signāla.

Musoriem jau būtu jāzina likuma punkti,un ka ar zilajām gaismiņām viņi ir vnk MENTI. Un nevienam ,nekur nebūtu jāstājas.

Bandīti mundierī.

[ Šo ziņu laboja ursus, 14 Nov 2019, 18:45:55 ]



-----------------
JAWA

Offline

martinss
14. Nov 2019, 19:48#15283

Kopš: 24. Sep 2008

Ziņojumi: 3662

Braucu ar: QWERTY...

Bet ko es rakstīju? Par to arī rakstīju- _normāli_ cilvēki. NORMĀLI visās "frontes" pusēs- kā valsts, tā uzņēmumu vadītāju, darbinieku...



14 Nov 2019, 12:18:38 Bagars rakstīja:
Nē! Paši uzvedas kā lohi!
1. Tie štata darbinieki paši piekrita mikrouzņēmumu nodoklim.
2. Štata darbinieki, kad kļuva par mikriņa maksātājiem (pieņemsim, ka tas notika "piespiedu kārtā" ), ne1 neņēma lielu, baltu lapu un nerakstīja iesniegumu VDI par faktiskām darba attiecībām, kas pabāztas zem mikriņa.
3. Ja būtu rakstījuši, tad tādā dirsā ne1 nebūtu un visi tie darboņi, kas savus darbiniekus iegruzīja, paši tiktu iegruzīti pēc pilnas programmas.
4. Ne1 neliedza zem mikriņa guldītajiem darbiniekiem draudzīgi pacelt cepuri un parādīt vidējo pirkstu tam darba devējam. Diemžēl lielākā daļa LV darba devēji vēl nav iebraukuši tajā, ka viņiem peļņu rada tieši viņu darbinieki.
5. Uz cilvēku godaprātu var paļauties, ja tiem cilvēkiem ir garantija, ka viņu nomaksātos nodokļus likumu čikātāji nenolaiž kloākā.
6. Saņem nejēdzīgus likumus un nodokļus tāpēc, ka ķerpilas.
Un tā tam būs būt!



-----------------
Actually, dumbass, helmets and body armor save lives. Loud pipes just annoy the neighbors.

Offline

martinss
14. Nov 2019, 19:54#15284

Kopš: 24. Sep 2008

Ziņojumi: 3662

Braucu ar: QWERTY...

Šo arī nesaprotu... Ir daļa uzņēmumu, kuri mierīgi normaksā _visus_ nodokļus _godīgi_ un vēl miljonus nopelna pie mums.
Un ir daļa, kurai visu laiku ir slikti... Bet nodokļu noteikumi ir zināmi, lielākā daļa izmaksu- arī. Kāpēc nevar to visu sarēķināt pirms ķerties pie biznesa, plus vēl kādus procentus piemest neparedzētām izmaiņām? Kāpēc taisīt biznesus, kuri faktiski ir dzīvotnespējīgi? Kas tā par domāšanu tāda, "uzstaisīju biznesu, man nodokļiem nesanāk, valsts vainīga..."? Varbūt tomēr katram nav jātaisa bizness, ko? Varbūt lai to tomēr dara tie, kuriem sanāk un beidzam auklēties ar tiem, kuriem nesanāk, lai vismaz pēdējos darbaspēka resursus neiznieko...?


14 Nov 2019, 13:20:57 MIGs rakstīja:
Lai kāda nebūtu epopeja ap Mikro uzņēmumiem, bet Mikro uzņēmumi parādīja, ka cilvēki mazāku, samērīgāku nodokli var arī samaksāt (ir no kā).
Ļoti daudzi no strādāšanas 100% pa melno tika izcelti jau godīgākā vidē.


-----------------
Actually, dumbass, helmets and body armor save lives. Loud pipes just annoy the neighbors.

Offline

Archy96
15. Nov 2019, 00:41#15285

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13383

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


14 Nov 2019, 19:54:50 martinss rakstīja:
Šo arī nesaprotu... Ir daļa uzņēmumu, kuri mierīgi normaksā _visus_ nodokļus _godīgi_ un vēl miljonus nopelna pie mums.
Un ir daļa, kurai visu laiku ir slikti... Bet nodokļu noteikumi ir zināmi, lielākā daļa izmaksu- arī. Kāpēc nevar to visu sarēķināt pirms ķerties pie biznesa, plus vēl kādus procentus piemest neparedzētām izmaiņām? Kāpēc taisīt biznesus, kuri faktiski ir dzīvotnespējīgi? Kas tā par domāšanu tāda, "uzstaisīju biznesu, man nodokļiem nesanāk, valsts vainīga..."? Varbūt tomēr katram nav jātaisa bizness, ko? Varbūt lai to tomēr dara tie, kuriem sanāk un beidzam auklēties ar tiem, kuriem nesanāk, lai vismaz pēdējos darbaspēka resursus neiznieko...?


14 Nov 2019, 13:20:57 MIGs rakstīja:
Lai kāda nebūtu epopeja ap Mikro uzņēmumiem, bet Mikro uzņēmumi parādīja, ka cilvēki mazāku, samērīgāku nodokli var arī samaksāt (ir no kā).
Ļoti daudzi no strādāšanas 100% pa melno tika izcelti jau godīgākā vidē.


Šis jautājums nav tik primitīvās kategorijās skatāms - "nevari nodokļus samaksāt, nemāk biznesu".

Ir dažādi biznesa modeļi.

Ir dažādas situācijas.

Ir jomas, kur nauda nāk vieglāk, ir jomas, kur nāk smagāk, un ir totāli bezcerīgi biznesa projekti, nolemti iznīcībai jau pašā startā :kinfield:

Jūs nevarat piemērot identiskus nosacījumus un nodokļus likmes visiem, ir jābūt kaut kādai progresijai atkarībā no apgrozījum, peļņas, darbības nozares, whatever......

Es šo grāmatu lasu jau 11 gadus, nodokļos esmu samaksājis XXXXX eiro, pēdējos 6 gadus pēc kārtas ar apgrozījuma rekordiem, bet es nevienu brīdi neveru pateikt, ka būtu viss ļoti skaisti un viegli, 100 reizes ir gribējies to visu mest pie malas, un katru reizi, kad atnāk jaunais nodokļu aprēķins, tā gribās piedzerties un nošauties.

[ Šo ziņu laboja Archy96, 15 Nov 2019, 00:43:36 ]



-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

kba-pro
15. Nov 2019, 08:49#15286

Kopš: 24. May 2012

Ziņojumi: 950

Braucu ar:

Mīts par Sīzifu mūsdienās

https://www.linkedin.com/pulse/world-has-gone-m...roken-ray-dalio/

Offline

martinss
19. Nov 2019, 11:49#15287

Kopš: 24. Sep 2008

Ziņojumi: 3662

Braucu ar: QWERTY...

Nemaz nesmejies:
https://www.latimes.com/business/la-fi-milken-c...90502-story.html

Diemžēl tendence arvien lielākiem zemes resursiem nonākt arvien mazāka skaita cilvēku īpašumā turpinās.
Tas var novest pie tā, ka atkal parādās pārāk daudz cilvēku, kuriem vairs vienkārši nav ko zaudēt. Un tad bagātie atkal nonāks uz dakšām zemāk ilustrētā pilsoņa idejisko līdzgaitnieku vadībā.
Un ieguvēju tur nebūs īsti nevienā pusē, kā jau mēs redzējām...


15 Nov 2019, 09:17:18 Bagars rakstīja:



-----------------
Actually, dumbass, helmets and body armor save lives. Loud pipes just annoy the neighbors.

Offline

martinss
19. Nov 2019, 11:51#15288

Kopš: 24. Sep 2008

Ziņojumi: 3662

Braucu ar: QWERTY...

Starp citu, par elektroauto, nejauši uzgāju rakstu, kur viens wikipēdijas līmenī prasti sarēķinājis šī pasākuma efektivitāti:

https://www.draugiem.lv/blogs/post/Cik-talu-esa...a-jeb-k_15845269

-----------------
Actually, dumbass, helmets and body armor save lives. Loud pipes just annoy the neighbors.

Offline

martinss
19. Nov 2019, 16:52#15289

Kopš: 24. Sep 2008

Ziņojumi: 3662

Braucu ar: QWERTY...

Vēsture, laikam, ir vienīgā lieta no kuras cilvēki praktiski neko neiemācās...


19 Nov 2019, 15:18:12 Bagars rakstīja:
Es nemaz nesmējos. Šāda vai līdzīga, bet vēsturei ir raksturīga atkārtošanās. Piesegt ar conscious capitalism to neizdosies.


-----------------
Actually, dumbass, helmets and body armor save lives. Loud pipes just annoy the neighbors.

Offline

martinss
19. Nov 2019, 17:56#15290

Kopš: 24. Sep 2008

Ziņojumi: 3662

Braucu ar: QWERTY...

Vēl jau tur, liekas, viņš nebija pieminējis zudumus lādētāja elektronikā, zudumus akumulatorā uzlādes/izlādes procesu laikā...

Man arī nav saprotams vai kāds vispār ir reāli apjēdzis cik lieli jaudas paplašinājumi būs vajadzīgi elektropārvades tīklos lai visi pa naktīm varētu uzlādēt savus braucamos...?
Kas par to maksās (īpaši vēl ASV ar savu 110v sist ēmu un attiecīgā izmēra kabeļiem)?

Reāli rēcīgi būs, kad nāksies atcelt aizliegumu jau pēc 5 gadiem tirgot parastos auto...

No otras puses- apjāto cilvēku man nav žēl, dabā (kapitalismā) aunus vienmēr cērp. Tā arī te- Latvijā mums ir OIK "projekts", pasaulē- elektroauto. Ideja jau viena, tikai mērogi citi.
Vienīgais par ko ir žēl- bezjēdzīgi piecūkotā daba.


19 Nov 2019, 17:09:27 Bagars rakstīja:
Šis labs!
Sajūtu līmenī biju k-kur tuvu, bet neiedomājos, ka tik skarbi.
Bet vēl jau bateriju ražošana un veco utilizācija, + veco (dzinēju) ražotņu likvidācija...

krč viss proletariāta uzmanības novēršanai


-----------------
Actually, dumbass, helmets and body armor save lives. Loud pipes just annoy the neighbors.

Offline

Archy96
19. Nov 2019, 18:08#15291

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13383

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


19 Nov 2019, 17:56:08 martinss rakstīja:
Vēl jau tur, liekas, viņš nebija pieminējis zudumus lādētāja elektronikā, zudumus akumulatorā uzlādes/izlādes procesu laikā...

Man arī nav saprotams vai kāds vispār ir reāli apjēdzis cik lieli jaudas paplašinājumi būs vajadzīgi elektropārvades tīklos lai visi pa naktīm varētu uzlādēt savus braucamos...?
Kas par to maksās (īpaši vēl ASV ar savu 110v sist ēmu un attiecīgā izmēra kabeļiem)?

Reāli rēcīgi būs, kad nāksies atcelt aizliegumu jau pēc 5 gadiem tirgot parastos auto...

No otras puses- apjāto cilvēku man nav žēl, dabā (kapitalismā) aunus vienmēr cērp. Tā arī te- Latvijā mums ir OIK "projekts", pasaulē- elektroauto. Ideja jau viena, tikai mērogi citi.
Vienīgais par ko ir žēl- bezjēdzīgi piecūkotā daba.


19 Nov 2019, 17:09:27 Bagars rakstīja:
Šis labs!
Sajūtu līmenī biju k-kur tuvu, bet neiedomājos, ka tik skarbi.
Bet vēl jau bateriju ražošana un veco utilizācija, + veco (dzinēju) ražotņu likvidācija...

krč viss proletariāta uzmanības novēršanai



Tā jau ir viena no lielākajām problēmām, kamēr elektroauto ir 1 no 1000, tikmēr tas tik tiešām izskatās viļinoši, bet iedomājies, kad tie sarastos 50/50, kāds vājprāta bardaks būtu apkārt - milzu rindas pie lādētājiem, visos sastrēgumos nosprāguši elektroauto ar tukšiem aķiem, it sevišķi rītos un vakaros, pārslogoti elektro sadales tīkli, utt un tā joprojām. Utopija tā visa ir.

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

soulfreak
19. Nov 2019, 18:14#15292

Kopš: 29. Jan 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 4509

Braucu ar: ciskudrilli


19 Nov 2019, 18:08:52 Archy96 rakstīja:

Tā jau ir viena no lielākajām problēmām, kamēr elektroauto ir 1 no 1000, tikmēr tas tik tiešām izskatās viļinoši, bet iedomājies, kad tie sarastos 50/50, kāds vājprāta bardaks būtu apkārt - milzu rindas pie lādētājiem, visos sastrēgumos nosprāguši elektroauto ar tukšiem aķiem, it sevišķi rītos un vakaros, pārslogoti elektro sadales tīkli, utt un tā joprojām. Utopija tā visa ir.


Kuš, šitais nebija nevienam zaļajam hipsterim jāzin!

Offline

janisber
19. Nov 2019, 18:28#15293

Kopš: 21. Mar 2014

No: Ogre

Ziņojumi: 121

Braucu ar: SV 1000


19 Nov 2019, 11:51:35 martinss rakstīja:
Starp citu, par elektroauto, nejauši uzgāju rakstu, kur viens wikipēdijas līmenī prasti sarēķinājis šī pasākuma efektivitāti:

https://www.draugiem.lv/blogs/post/Cik-talu-esa...a-jeb-k_15845269


Cik žēl, ka šim ar loģiku ir pašvaki. A ko dod visa elektrības ceļa zudumu aprēķināšana, ja to pašu nedara arī saļarkai? Man pat bail ir rēķināt jēlnaftas ieguvi, transportēšanu, saļarkas ieguvi un attīrīšanu, visas transportēšanas līdz ieliešanai bākā.
Nezinu kā citiem liekas, bet tas draugiem ieraksts ir fufelis ja nesalīdzina ābolus ar āboliem.

Offline

Paw
19. Nov 2019, 18:55#15294

Kopš: 25. Jul 2012

No: Baldone

Ziņojumi: 202

Braucu ar: zirgu

Neesi izlasījis līdz galam. Lauvas tiesu elektrības pasaulē iegūst dedzinot ogļūdeņražus. Līdz ar to tās paša jēlnafta izmaksās vienādi vai tā tiek transportēta līdz TEC vai līdz saļarkas rūpnīcai. Ja elektrība būtu pilnīgi tīra un balta, tad jautājumu nebūtu. Bet dotajā brīdī, tas izskatās pēc metiena.

19 Nov 2019, 18:28:53 janisber rakstīja:

19 Nov 2019, 11:51:35 martinss rakstīja:
Starp citu, par elektroauto, nejauši uzgāju rakstu, kur viens wikipēdijas līmenī prasti sarēķinājis šī pasākuma efektivitāti:

https://www.draugiem.lv/blogs/post/Cik-talu-esa...a-jeb-k_15845269


Cik žēl, ka šim ar loģiku ir pašvaki. A ko dod visa elektrības ceļa zudumu aprēķināšana, ja to pašu nedara arī saļarkai? Man pat bail ir rēķināt jēlnaftas ieguvi, transportēšanu, saļarkas ieguvi un attīrīšanu, visas transportēšanas līdz ieliešanai bākā.
Nezinu kā citiem liekas, bet tas draugiem ieraksts ir fufelis ja nesalīdzina ābolus ar āboliem.

Offline

martinss
19. Nov 2019, 18:57#15295

Kopš: 24. Sep 2008

Ziņojumi: 3662

Braucu ar: QWERTY...

Vispār jau pareizi būtu rēķināt gala produkta ceļu, respektīvi- gatava benzīna/dīzeļa ceļu līdz patērētājam. Tāpat kā rakstā tika rēķināts elektrības ceļš no tās "izgatavošanas" vietas.

Ja gribi rēķināt no jēlnaftas stadijas, tad, attiecīgi, elektrostacijām būtu jārēķina to uzturēšana, būvēšana, kaitejums dabai no to darbības...
Un ja vēl ņem vērā, ka vairumu elektrotaciju kurina ar fosilo kurināmo...


19 Nov 2019, 18:28:53 janisber rakstīja:
Cik žēl, ka šim ar loģiku ir pašvaki. A ko dod visa elektrības ceļa zudumu aprēķināšana, ja to pašu nedara arī saļarkai? Man pat bail ir rēķināt jēlnaftas ieguvi, transportēšanu, saļarkas ieguvi un attīrīšanu, visas transportēšanas līdz ieliešanai bākā.
Nezinu kā citiem liekas, bet tas draugiem ieraksts ir fufelis ja nesalīdzina ābolus ar āboliem.

[ Šo ziņu laboja martinss, 19 Nov 2019, 19:00:38 ]



-----------------
Actually, dumbass, helmets and body armor save lives. Loud pipes just annoy the neighbors.

Offline

martinss
19. Nov 2019, 19:03#15296

Kopš: 24. Sep 2008

Ziņojumi: 3662

Braucu ar: QWERTY...

ASV jau tagad mēdzot gadīties pamatīgas rindas pie uzlādes stacijām... Jo uzlādes stacijas vajag daudz, daudz vairāk kā degvielas uzpildes stacijas!

Starp citu, jā, trāpot sastrēgumā ir ļoti liela iespēja palikt uz vietas vispār.


19 Nov 2019, 18:08:52 Archy96 rakstīja:
Tā jau ir viena no lielākajām problēmām, kamēr elektroauto ir 1 no 1000, tikmēr tas tik tiešām izskatās viļinoši, bet iedomājies, kad tie sarastos 50/50, kāds vājprāta bardaks būtu apkārt - milzu rindas pie lādētājiem, visos sastrēgumos nosprāguši elektroauto ar tukšiem aķiem, it sevišķi rītos un vakaros, pārslogoti elektro sadales tīkli, utt un tā joprojām. Utopija tā visa ir.

[ Šo ziņu laboja martinss, 19 Nov 2019, 19:05:40 ]



-----------------
Actually, dumbass, helmets and body armor save lives. Loud pipes just annoy the neighbors.

Offline

DeeCee
19. Nov 2019, 22:46#15297

Kopš: 23. Aug 2019

Ziņojumi: 70

Braucu ar: Teneri

stāvot sastrēgumā elektro auto ēd kondišku, radio un gaismas, iespēja palikt sastrēgumā ir mazāka kā ar parasto. Ja elektroauto kļūs ļoti plaši izmantoti, tad var būt problēmas, bet gan jau var palielināt jaudas + nevajag aizmirst ūdeņradi.

resursus daudz optimālāk un tīrāk izmanto TEC kā auto, jo TEC darbojas optimālos apstākļos, un nav veca nojāta miskaste ar izgrieztu dpf, noglušītu egr un beigtām sprauslām.

Ja vēja ģeneratori būtu neizdevīgi, viņus nebūvētu, mazāk māmiņu-antivakcinētāju un 5g grupiņas facebook vajag lasīt.

te var palasīt par zaļo enerģiju
https://www.yaleclimateconnections.org/2019/02/...-myths-debunked/

Offline

martinss
19. Nov 2019, 23:11#15298

Kopš: 24. Sep 2008

Ziņojumi: 3662

Braucu ar: QWERTY...

Degvielas daudzums bākā ir diezgan precīzi redzams. Bet akumulatora izlāde, īpaši uz beigām un labi lietotiem, nav diezko precīzi paredzama.

Runa nav par TEC kā tādu, runa ir par to cik % no TEC saražotā paliek pāri lietderīgā darbā pašā TL pēc visām pārvades līnijām utt, kas jau rakstā "traukos" bija minēts.

Ja vēja stacijas ir tik izdevīgas, kāpēc tās ir papildus jāsponsorē?
Jeb ir arī vēja parki, kuri brīvi konkurē ar esošajiem TEC un hidrostacijām bez subsīdijām?

Nevajag pārprast kritiku visa šī virzienā. Nevienam normālam cilvēkam nav pretenziju pret jaunām tehnoloģijām kā tādām. Bet ir pretenzijas ja tās sāk ieviest piespiedu kārtā bez jebkāda ekonomiska pamatojuma. Pie tam ne jau visas, bet kaut kādas konkrētas.
To pašu nelaimīgo 5G tak sakaru uzņēmumi ievieš par savu naudu, nevis valsts pieņem likumu, ka daļu no 5G ieviešanas izmaksām piespiedu kārtā apmaksās nodokļu maksātāji...



19 Nov 2019, 22:46:53 DeeCee rakstīja:
stāvot sastrēgumā elektro auto ēd kondišku, radio un gaismas, iespēja palikt sastrēgumā ir mazāka kā ar parasto. Ja elektroauto kļūs ļoti plaši izmantoti, tad var būt problēmas, bet gan jau var palielināt jaudas + nevajag aizmirst ūdeņradi.

resursus daudz optimālāk un tīrāk izmanto TEC kā auto, jo TEC darbojas optimālos apstākļos, un nav veca nojāta miskaste ar izgrieztu dpf, noglušītu egr un beigtām sprauslām.

Ja vēja ģeneratori būtu neizdevīgi, viņus nebūvētu, mazāk māmiņu-antivakcinētāju un 5g grupiņas facebook vajag lasīt.

te var palasīt par zaļo enerģiju
https://www.yaleclimateconnections.org/2019/02/...-myths-debunked/


-----------------
Actually, dumbass, helmets and body armor save lives. Loud pipes just annoy the neighbors.

Offline

DeeCee
19. Nov 2019, 23:17#15299

Kopš: 23. Aug 2019

Ziņojumi: 70

Braucu ar: Teneri

Ja var ticēt bildei tad atjaunojamie jau ir izdevīgi, imo oik ieviesa pareizi, lai samazinātu risku tajā laikā, problēma ir kam to oik piešķīra

[ Šo ziņu laboja DeeCee, 19 Nov 2019, 23:18:01 ]

Offline

mezamaris
20. Nov 2019, 00:53#15300

Kopš: 20. Jun 2011

Ziņojumi: 5287

Braucu ar:

Tu, kaut kam no tā, tici?

Offline