Gadījuma bilde

Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par modeļiem » Citi

Tēma: "Naked Bikes", jeb ielu moči

AutorsZiņojums
Krisha
05. Dec 2009, 23:33#1

Kopš: 05. Dec 2009

Ziņojumi: 13

Braucu ar:

Sveiciens visiem!

Vispirms vēlos apsveikt visus ar izdevušos protesta akciju pie Saeimas, tas pierāda, ka, tomēr cilvēki spēj saorganizēties, un izpaust vienotu viedokli. Tas priecē.

Labu laiku esmu pavadījis šeit lasot, bet ir pienākusi tā reize, kad pašam ir vajadzīga palīdzība.

Relatīvi nesen tika iegūts maģiskais "A" burts uz tiesībām , un ir pienākusi tā reize, kad jāpērk pirmais mocis.

Man ļoti simpatizē ielu moči, jeb angliski "naked bikes", bet ir liels lūgums mani apgaismot dažās neskaidrībās par savu nākamo pirkumu.

Mana kārā acs krīt uz šiem diviem močiem

Yamaha FZ6N


un/vai

Suzuki Bandit 600



Manas neskaidrības nav par abu moču īpatnībām, bet par ielas močiem kopumā. Ceru, ka kāds spēs palīdzēt. Močus es pieminēju, lai būtu nedaudz lielāka skaidrība ko es īsti gribu.

Respektīvi,

80% mocis tiks izmantots pilsētas robežās, bet šad tad arī gribēsies veikt nedaudz garākus ceļojumus (500km - 1000km), un reizi gadā visai lielus attālumus (paceļot pa Eiropu ar moci, un tādā garā).

Kā vispār ir "touringot" ar ielas moci? Vai tas fiziski nav neērti, un vispār, vai ar šādu mocu ir iespējams veikt augstāk minētos attālumus?
Varbūt kāds ir mēģinājis šādas izvirtības ar ielas moci?

Ja tas ko palīdz, tad mani "paramatri" ir - 188cm; 85kg

Vienkārši vēlos uzzināt citu pieredzi "iz dzīves".

Paldies jau iepriekš.

Offline

D_Bergs
06. Dec 2009, 00:18#2

Kopš: 01. Oct 2009

No: Jūrmala

Ziņojumi: 195

Braucu ar: divcilindru purkšķi

Gan jau braucēji neuzskatīs Krišiņa pirmo ziņu kā vienkāršu smdzeņu čakarēšanu un atbildēs, es tik piebildīšu, ka konkurenti grupā arī ir stipri (tomēr populāra niša tirgū) un saražojuši visādus modeļus,kurus laikam esi apskatījis, ja jau izcēli smukāko?- Hondai CBF600, Yamahai Diversija, suzukam GSR600, kawai ER6.

Offline

kawaracer
06. Dec 2009, 00:38#3

Kopš: 21. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1193

Braucu ar: HD FXFBS

Ja doma ir ceļot, tad ieteiktu apskatīt un izbraukt ar TDM


-----------------
Rezerves daļas un serviss.

Offline

Raptors
06. Dec 2009, 00:39#4

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 293

Braucu ar: Yamaha FJR1300

Ļoti labs motocikls kas paredzēts pilsētai, vieglākais savā klasē 174kg,660ccm,manevrētspējīgs, kā arī draudzīga cena jaunam 4750EUR (balts)...

[ Šo ziņu laboja Raptors, 06 Dec 2009, 00:40:52 ]



-----------------
Don’t dress for the ride, dress for the slide...

Offline

Sliktais
06. Dec 2009, 09:37#5

Kopš: 07. May 2008

No: Ikšķile

Ziņojumi: 4685

Braucu ar: BMW R1200GSA un Honda SH125i

Varu ieteikt Honda, man kā reizi viens lieks ir Pa pilsētu arī ērts, nerunājot par tālākiem gabaliem, reku vairāk info:
Spied šeit
Ja interesē, zvani

-----------------

GS-911
www.hexcode.co.za/products/gs-911/function-chart

Offline

operators
06. Dec 2009, 10:18#6

Kopš: 02. Aug 2009

Ziņojumi: 151

Braucu ar: Street Triple

Es arī kā reiz jūlijā pirmo moci līdzīgu meklēju! Bandīts nepatika- uz manu 191cm likās maziņš dikti, smagnējs un viņam tikai 2008 gadā nāca iešprice. Iesaku paskatīties kawasaki er6n super mocis pilsētai- šaurs viegli vadāms. Pats tomēr izvēlējos 2006g Suzuki SV650s jo vairāk sanāk braukt pa štrāsi un viņš ir piemērotāks garāka auguma cilvēkiem! Par yamahu nemāku teikt neko- kad savu moci pirku tad tie fz6 vēl dikti dārgi bija, ne tā kā tagad par limonādi atdod!

[ Šo ziņu laboja operators, 06 Dec 2009, 10:22:25 ]

Offline

jurics
06. Dec 2009, 10:33#7

Kopš: 12. Apr 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 362

Braucu ar: Honda CRF1000DCT

Varbūt šo,lieliska cena, būs būris priekš gargabalainiem braucieniem http://www.ss.lv/msg/lv/transport/moto-transpor...uzuki/hmfcd.html

Offline

operators
06. Dec 2009, 10:41#8

Kopš: 02. Aug 2009

Ziņojumi: 151

Braucu ar: Street Triple


06 Dec 2009, 10:33:54 jurics rakstīja:
Varbūt šo,lieliska cena, būs būris priekš gargabalainiem braucieniem http://www.ss.lv/msg/lv/transport/moto-transpor...uzuki/hmfcd.html

Ja nauda atļauj tad protams jauns jāņem! Un personīgi iesaku ar aptecētāju kā šitam bandītam. Jo ar pliko purina uz štrāses jau pie 100 tiem kuriem ir būris bez problēmām var 200 virināt. Un atceries ja mocis būs nācis no vācijas, itālijas utt tad 90% kad būs bijis sists! Jo ar šādus močus parasti izvēlas kā pirmos, nošķiļ un uz LV prom! Karoč ja interesē pilna mana epopeja pērkot šādu pirmo moci tad sūti PM!

[ Šo ziņu laboja operators, 06 Dec 2009, 10:42:27 ]

Offline

Negantelis
06. Dec 2009, 11:17#9

Kopš: 02. Oct 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5341

Braucu ar: Enduro pa tuksnesi

konkjrētā yamaha ir konkrēti labāka par konkrēto suzuku.

bandīts ir smags,skaļš un atpalicis.

-----------------

Pieteikties kursiem.

Offline

valdo
06. Dec 2009, 11:45#10

Kopš: 11. Nov 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 310

Braucu ar: Zr 550

manuprāt ja tas ir pirmais mocis un tiks izmantots pārsvarā pa pilsētu,tad šitais variants būs vispiemērotākais! ir visādi uzlabojumi un cena arī izskatās vilinoša
http://www.ss.lv/msg/lv/transport/moto-transpor...uzuki/ajggf.html

-----------------
jēgai jābūt...

Offline

Negantelis
06. Dec 2009, 12:15#11

Kopš: 02. Oct 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5341

Braucu ar: Enduro pa tuksnesi

sv ir labs aparāts/(tieši 650)

-----------------

Pieteikties kursiem.

Offline

Krekls
06. Dec 2009, 12:20#12

Kopš: 21. Apr 2008

Ziņojumi: 508

Braucu ar: ...

Pats lietoju naked'u. Uz tiem skatījos, jo bija līdzīgas prasības.
Dižais touring's nav taisīts, bet 500km dienā ir braukti un otrā dienā var braukt atkal. Arī pa grants ceļiem esmu dažus simtus km nobraucis, var braukāt.
Ja gribi naked'u, tad vari to uztaisīt no baika noņemot plastmasas, ziemu laiks pietiek.
Ja gribi komfortablāku braucamo, tad ņem soft enduro Honda Transalp, Yamaha TDM, Kawasaki Versys, Suzuki V-Storm u.tml.

Offline

RU
06. Dec 2009, 12:26#13

Kopš: 27. Sep 2009

Ziņojumi: 1078

Braucu ar: z750

FZ6N par ļoti saldu cenu tam gadam, izsaktās arī labi: SS

Offline

Vara125
06. Dec 2009, 12:29#14

Kopš: 20. Feb 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 91

Braucu ar: sabiedrisko


06 Dec 2009, 11:45:39 valdo rakstīja:
...tad šitais variants būs vispiemērotākais!

Šis aparāts ir ļoti "tumšs". Pilnīgi pārkrāsots svešā krāsojumā, svešs izpūtējs un stūre. Gads ir (iespējami) reģistrācijas gads, jo sākot ar 2005. gadu rāmis ir melns un virs instrumentu paneļa izauga aptecējs. Aste izmesta - gaumes lieta. Pirmo reizi slūdinājums par šo aparātu redzēts pavasarī (pat sezonas sākumā neizdevās "iesmērēt".

Offline

Vara125
06. Dec 2009, 12:33#15

Kopš: 20. Feb 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 91

Braucu ar: sabiedrisko


06 Dec 2009, 12:26:14 RU rakstīja:
FZ6N par ļoti saldu cenu tam gadam...

Fufels ir tas mocis. No Anglijas un ir tikai viena atslēga. Sarkanas atslēgas nav. Ja gribi smadzens čakarēt, tad var pirkt. Sarkanas atslēgas problēmas risinājums maksā ap 1500 Eiro.
Kāpēc no Anglijas slikti? Bez gaismas problēmām daudziem ir korozija. Ļoti daudziem. Bet varbūt cenniks atbilst... Lai gan bez sarkanas atslēgas es nepirktu.

[ Šo ziņu laboja Vara125, 06 Dec 2009, 12:34:37 ]

Offline

monahss
06. Dec 2009, 12:54#16

Kopš: 28. Jul 2008

Ziņojumi: 735

Braucu ar: motocikletu

man kā pirmais bija Z750 ir ok
vienīgi šitas bik ibraucis kosmosā ar ceņu pa tādu naudu gandrīz jauns sanāk
SS

Offline

aisbergs
06. Dec 2009, 13:07#17

Kopš: 24. Nov 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 22

Braucu ar:


06 Dec 2009, 12:33:08 Vara125 rakstīja:

06 Dec 2009, 12:26:14 RU rakstīja:
FZ6N par ļoti saldu cenu tam gadam...

Fufels ir tas mocis. No Anglijas un ir tikai viena atslēga. Sarkanas atslēgas nav. Ja gribi smadzens čakarēt, tad var pirkt. Sarkanas atslēgas problēmas risinājums maksā ap 1500 Eiro.
Kāpēc no Anglijas slikti? Bez gaismas problēmām daudziem ir korozija. Ļoti daudziem. Bet varbūt cenniks atbilst... Lai gan bez sarkanas atslēgas es nepirktu.


Kas ir sarkanā atslēga, kur tas āķis slēpjas?

Offline

monahss
06. Dec 2009, 13:13#18

Kopš: 28. Jul 2008

Ziņojumi: 735

Braucu ar: motocikletu


06 Dec 2009, 13:07:43 aisbergs rakstīja:

06 Dec 2009, 12:33:08 Vara125 rakstīja:

06 Dec 2009, 12:26:14 RU rakstīja:
FZ6N par ļoti saldu cenu tam gadam...

Fufels ir tas mocis. No Anglijas un ir tikai viena atslēga. Sarkanas atslēgas nav. Ja gribi smadzens čakarēt, tad var pirkt. Sarkanas atslēgas problēmas risinājums maksā ap 1500 Eiro.
Kāpēc no Anglijas slikti? Bez gaismas problēmām daudziem ir korozija. Ļoti daudziem. Bet varbūt cenniks atbilst... Lai gan bez sarkanas atslēgas es nepirktu.


Kas ir sarkanā atslēga, kur tas āķis slēpjas?

sarkanā ir servisa atslēga, ja nau tad nav iespēju piekodēt jaunu, ja vaik un jāmaina slēdzene, kas nav lēti

Offline

aisbergs
06. Dec 2009, 14:34#19

Kopš: 24. Nov 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 22

Braucu ar:


06 Dec 2009, 13:13:14 monahss rakstīja:

06 Dec 2009, 13:07:43 aisbergs rakstīja:

06 Dec 2009, 12:33:08 Vara125 rakstīja:

06 Dec 2009, 12:26:14 RU rakstīja:
FZ6N par ļoti saldu cenu tam gadam...

Fufels ir tas mocis. No Anglijas un ir tikai viena atslēga. Sarkanas atslēgas nav. Ja gribi smadzens čakarēt, tad var pirkt. Sarkanas atslēgas problēmas risinājums maksā ap 1500 Eiro.
Kāpēc no Anglijas slikti? Bez gaismas problēmām daudziem ir korozija. Ļoti daudziem. Bet varbūt cenniks atbilst... Lai gan bez sarkanas atslēgas es nepirktu.


Kas ir sarkanā atslēga, kur tas āķis slēpjas?

sarkanā ir servisa atslēga, ja nau tad nav iespēju piekodēt jaunu, ja vaik un jāmaina slēdzene, kas nav lēti


Sk, paldies!

Offline

Vara125
06. Dec 2009, 14:59#20

Kopš: 20. Feb 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 91

Braucu ar: sabiedrisko

Tomēr nedaudz papildināšu par "sarkano atslēgu". Var gadīties, ka dzinējs negrib startēt. Pirmais, ko saka instrukcija - mēģināt startēt, izmantojot sarkano atslēgu. Nākamais. Jums ir divas strādājošas melnās atslēgas. Viena pazūd. Varbūt kāds ir izvilcis no kabatas. Un pēc nedēļas, kad jūs aizmirsīsiet, šis ļaundaris spēs aizbraukt ar jūsu pie veikala pieparkoto mo. Nekā... Jūs atnākat mājas un palaižat atslegas kodēšanas procedūru. Viss. Ta pazudusi atslēga vairs neiedarbinās jūsu brīnumu FZ6. Tas it vnk. fantastiski. Jo pārējiem mo ražotājiem tādas politikas nav. Man bija FZ6S ar vienu melnu atslēgu (starpcitu - no Anglijas ). Ir kantoris, kur var uztaisīt otru atslēgu. Protams, neglītu utt., bet strādājošu (ap 55 Ls). Un man tāda atslēga arī bija. Bet tik un tā es raustījos bez sarkanās atslēgas. Piemēram, vai pēc akumulatora atvienošanas būs viss labi, vai nē? Un ja paprasītu sarkano atslēgu - vāks. Jo ir jāmaina ECU ar visām atslēgam un slēdzenēm. Lētākais variants - 1200 Eiro par daļām un hvz cik par darbu.
Ak, jā... FZ6 ir rūpnīcas imobilaizers. Labs. Tāpēc zāgt FZ6 neatmaksājas. Bet sarkanā atslēga ir šīs sistēmas ļoti svarīga sastāvdaļa.

[ Šo ziņu laboja Vara125, 06 Dec 2009, 15:00:43 ]

Offline