Gadījuma bilde

Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 3 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par modeļiem » Citi

Tēma: "Naked Bikes", jeb ielu moči

AutorsZiņojums
vinsh
06. Dec 2009, 15:28#21

Kopš: 22. Oct 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 522

Braucu ar:

Nakeds lieliski der visam, ko esi pieminējis. Man ar savu CB nav gadījies dienā nobraukt vairāk par 500 km. un tādā dienas kilometrāžā vispār problēmu nekādu.protams, garās distances patīkamāk būtu braukt ar lielu stiklu utt. Bet tas viss netraucē ja nav domas baigi skriet. Vienīgi, ja tiešām domā vilkt baigos gabalus, tad uzreiz jādomā par bagāžas risinājumiem.

-----------------
Get a Life

Offline

Goblins
06. Dec 2009, 15:42#22

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 2871

Braucu ar: 800 cc, Bandītu un RE




Kā vispār ir "touringot" ar ielas moci? Vai tas fiziski nav neērti, un vispār, vai ar šādu mocu ir iespējams veikt augstāk minētos attālumus?
Varbūt kāds ir mēģinājis šādas izvirtības ar ielas moci?

Ja tas ko palīdz, tad mani "paramatri" ir - 188cm; 85kg

Vienkārši vēlos uzzināt citu pieredzi "iz dzīves".

Paldies jau iepriekš.


nu ar ielinieku var nobraukt dajebkaadus ataalumus

saprotams ka uz tuurisma mocha ir eertaak, bet uz ielinieka arii ir zajebiss.

seedeet ir eerti un parasti vinjiem ir piejami visaadi risinaajumu somu stiprinaashanai.





es esmu ar ielinieku braucis gan pa mezha taku rumaanija, gan pa baani vaacijaa un man liekas ka tas ir ljoti universaals mocis.

Es nepirktu veco bandiitu, bet skatiitos uz to ar shprici un 650 ccm motoru, un veel, manupraat Honda CBF 650 N ir labaaka par tevis izveeleetajiem modeljiem.

-----------------
man garšo alus

eet jeuw kak

Offline

Archy96
06. Dec 2009, 15:42#23

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13219

Braucu ar: R1 Crossplane, Husqvarna TE300 un 1290 Super Adventure

Bandīts sūds, yamaha der

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

chosts
06. Dec 2009, 15:57#24

Kopš: 31. Mar 2009

No: Zilupe

Ziņojumi: 192

Braucu ar: cbr 929 rrrrrrrrrrrr


06 Dec 2009, 15:42:39 Archy96 rakstīja:
Bandīts sūds, yamaha der
Ir arī triumphs street,varbūt ka tāds arī ģeld!!cik man nācies braukāt ar daž ne dažādākiem veķiem, esmu sapratis ka tas ir tas kas vajadzīgs!!
bet nu pa gaumi jau nestrīdās

[ Šo ziņu laboja chosts, 06 Dec 2009, 16:13:05 ]

Offline

jurics
06. Dec 2009, 16:47#25

Kopš: 12. Apr 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 360

Braucu ar: Honda CRF1000DCT


06 Dec 2009, 12:33:08 Vara125 rakstīja:

06 Dec 2009, 12:26:14 RU rakstīja:
FZ6N par ļoti saldu cenu tam gadam...

Fufels ir tas mocis. No Anglijas un ir tikai viena atslēga. Sarkanas atslēgas nav. Ja gribi smadzens čakarēt, tad var pirkt. Sarkanas atslēgas problēmas risinājums maksā ap 1500 Eiro.
Kāpēc no Anglijas slikti? Bez gaismas problēmām daudziem ir korozija. Ļoti daudziem. Bet varbūt cenniks atbilst... Lai gan bez sarkanas atslēgas es nepirktu.


A kā var pateikt, ka nācis no Anglijas? Vari iedot kādas pazīmes, mok uz nākošā mopēda pirkšanu jāuzmanās no tādiem

Offline

lenko
06. Dec 2009, 17:37#26

Kopš: 05. May 2008

No: Kandava

Ziņojumi: 1997

Braucu ar: lauztu atslēgkaulu un pāris ribām

Tas nu gan ir aplams domu gājiens,valsts no kurienes nācis TL nevienmēr būs noteicošais faktors kvalitātei,pilna LV ar tiem pašiem UK močiem,tad jau te sen bari gaudotu-ka lielas problēmas utt.
P.S. "gavno i v Afrike gavno"

-----------------
Palīdzēšu ar motocikla iegādi
http://www.motopower.lv/member_gallery.php?gal_id=9496

Offline

asdf
06. Dec 2009, 18:29#27

Kopš: 10. Jun 2009

Ziņojumi: 211

Braucu ar:


05 Dec 2009, 23:33:27 Krisha rakstīja:

Respektīvi,

80% mocis tiks izmantots pilsētas robežās, bet šad tad arī gribēsies veikt nedaudz garākus ceļojumus (500km - 1000km), un reizi gadā visai lielus attālumus (paceļot pa Eiropu ar moci, un tādā garā).

Kā vispār ir "touringot" ar ielas moci? Vai tas fiziski nav neērti, un vispār, vai ar šādu mocu ir iespējams veikt augstāk minētos attālumus?
Varbūt kāds ir mēģinājis šādas izvirtības ar ielas moci?

Ja tas ko palīdz, tad mani "paramatri" ir - 188cm; 85kg

Vienkārši vēlos uzzināt citu pieredzi "iz dzīves".

Paldies jau iepriekš.


Pats pirku savējo ar līdzīgu mērķi. Nakedam ar ielu viss ir ļoti ok. Kas attiecas uz garākiem izbraucieniem, tad būtiskas būs tādas lietas kā:

a) vispārējais komfots. piemēram Z1000 beņķis ir diezgan paciets un prasa nelielu pierašanu. Tas gan ļoti ir atkarīgs pa kādas kvalitātes ceļu tiek braukts - 300km dienā pa LV ceļiem, vai pa Somiju, nav viens un tas pats.

b) iespēja uzlikt bagāžas somas. Braukt garus gabalus ar mugursomu plecos galīgi nav forši un tādēļ visu vajag salikt kaut kur citur. Piemēram tam pašam z1000 nekādas somas uz astes uzkabināt nevar. Es izmantoju uz bākas stiprināmu somu un uz astes nostiprāju guļammaisu un vēl šo to izmanotojot ķiveres stiprināmo tīkliņu. Tādam nedēļas izbraucienam pietika.

Vēl jāņem vērā, ka ar šie moči tomēr ir lietojami tikai uz asfalta - izveloties maršrutu tas ir jāņem vērā.

Pats galvenais - pārāk nesaspringsti finansiāli ar pirmā moča pirkšanu. Ir pietiekami liela varbūtība, ka pabraucot vienu sezonu sapratīsi, ka patiesībā Tev vajag pavisam cita tipa moci (vai pat vairākus ).

Offline

Archy96
06. Dec 2009, 19:31#28

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13219

Braucu ar: R1 Crossplane, Husqvarna TE300 un 1290 Super Adventure

Ideāls variants manuprāt gan ikdienai, gan touringam ir Z750S , tobiš iepriekšējais modelis, na pats jaunākais, man sencim alkānam tāds bija, dabūju labi patestēt. Ļoti viegli vadāms, ērts, pietiekami jaudīgs un var pat ratā vilkt, protams, ja māk, turklāt lēts

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

ggg
06. Dec 2009, 19:50#29

Kopš: 21. Apr 2008

Ziņojumi: 521

Braucu ar: ktm 950,505

Suzuki GSR,vienu sezonu ar taadu nodziivoju,patika,ir biku agresiivaaks par z750,
rataa var pabraukt pat ja nemaak

-----------------
.silava moto.
Kravas Celtņu Remontdarbnīca
http://celtnuremonts.lv/?lang=lv

Offline

Vara125
06. Dec 2009, 20:23#30

Kopš: 20. Feb 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 90

Braucu ar: SV650N


06 Dec 2009, 16:47:16 jurics rakstīja:A kā var pateikt, ka nācis no Anglijas? Vari iedot kādas pazīmes, mok uz nākošā mopēda pirkšanu jāuzmanās no tādiem

Ļoti vienkārši - es viņam pazvanīju un pajautāju par izcelsmi . Un par atslēgām. Un ja nesaņemtu tādas atbildes, tad šis FZ6 jau stāvētu manā garāžā .
Par koroziju. Skatīties vajag. Gaismas arī brīžiem var būt bez novirzes - taisnā līnija. Tad jau derēs (tā bija ar manu pirmo "anglieti".

[ Šo ziņu laboja Vara125, 06 Dec 2009, 20:33:04 ]

Offline

Vara125
06. Dec 2009, 20:30#31

Kopš: 20. Feb 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 90

Braucu ar: SV650N


06 Dec 2009, 17:37:59 lenko rakstīja:
Tas nu gan ir aplams domu gājiens,valsts no kurienes nācis TL nevienmēr būs noteicošais faktors kvalitātei...

Es teicu "bieži", izejot no tiem nedaudziem, kas bija redzēti. 100% no tiem bija (1-4 gadu veci) ar koroziju. Analoģiskiem aparātiem, kas bija pirkti 1. reizi LV, attiecīgās vietās korozijas nebija. Iespējamais izskaidrojums - tur daudzi brauc cauru gadu. Un ziemas laikā ceļus viņiem arī ar ķīmiju kaisa. Un cauri ir.

Offline

Krisha
06. Dec 2009, 20:30#32

Kopš: 05. Dec 2009

Ziņojumi: 13

Braucu ar:



Mjā, lieta ir tāda, ka es nezinu, kā varētu būtu ceļošana tīri ar naked moci. Tur ir tas suns aprakts. Ja galīgi neder, tad jāņem kautkas līdzīgs TDM, vai Yamaha fazer (ne-naked versija). Cik lasīju fz6 forumā, tad šis fazers ideāli der gan touringam, gan ielas virināšanai. Taka tāds "all arounder".

Respektīvi šāds -


Bet atkal sākas problēma, man labāk patīk izskata ziņā Fazer'a N versija, man vispār patīk "100%" plikie moči labāk.

Bet cik es skatos, tad viena no "must have" lietām ceļošanai ir vējstikls, lai nepurina, ceļojot, kautgan šaubos, ka ātrāk pa šoseju uz 120km/h braukšu ar visām somām n' shit.

Bet vienalga teiksim, ja man būtu tāds fazers vai bandits, vai vienalga kāds cits no "completely naked" močiem, tad teiksim, ja es to moci "uztjuningotu" ar +/- normālu vējstiklu, tad ar tādu būtu iespējams touringot?

Nezinu kāpēc, bet manu sirdi konkrēti šitie pilnīgi plikie moči paņem, bez vējstikliem, un citiem primambasiem, hvz kāpēc tā, bet sirdij jau nepavēlēsi .

Offline

Krekls
06. Dec 2009, 20:40#33

Kopš: 21. Apr 2008

Ziņojumi: 508

Braucu ar: ...

naked's ar stiklu neizskatās ne pēc kā

Tāpēc jau nosaukums ir naked
vienas markas vai modeļa forumā vienmēr teiks, ka šis ir labākais

Offline

Vara125
06. Dec 2009, 20:46#34

Kopš: 20. Feb 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 90

Braucu ar: SV650N

Ja braukt ievērojamo gabalu pa šoseju, es balsoju par vējstiklu (tikai ne uz neikida, bet uzreiz ar aptecēju). Man nepatik mušu mirstīgas atliekas uz jakas . Grūti notīrīt.
Bet pirkt pliko, lai pēc tam štukotu, kā uzstādīt vējstiklu... Vajag aizsardzību - moto-nju neder. Plikam jāpaliek plikam. Citādi zūd jēga.

[ Šo ziņu laboja Vara125, 06 Dec 2009, 20:47:35 ]

Offline

Archy96
06. Dec 2009, 20:49#35

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13219

Braucu ar: R1 Crossplane, Husqvarna TE300 un 1290 Super Adventure

Viss ir vienkārši - ja netaisies braukt ātrāk pa 140, vari droši ņemt pliko versiju, bat ja gribi spidometru pārsvarā krāmēt līdz galam, tad nu bez vējstikla nekāda braukšanas prieka nebūs

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

raivis
06. Dec 2009, 20:49#36

Kopš: 21. Apr 2008

No: Sigulda

Ziņojumi: 1230

Braucu ar:


06 Dec 2009, 14:56:04 saaatans rakstīja:
Veel ir piemirsts par ducaatu monstriem 695 vai 696, par biezaakiem modeljiem nerunaashu!

Raivis par labu ciparu tirgoja savu 695!

Saliidzinajums


Paldies par lobēšanu
Tomēr ņemot vērā viņa augumu, domāju, ka 695 monsters būs pa mazu. Par 696 nemāku teikt

Offline

Krisha
06. Dec 2009, 20:49#37

Kopš: 05. Dec 2009

Ziņojumi: 13

Braucu ar:

Nu par naked'u un to stiklu, būtu tā, ka es viņu tikai liktu, ja būtu kautkāda ceļošana, bet ikdienā nahrenizētu viņu.

Ehhh.. ak tu nolāpītā dilemma, mošk kāds Tērvetnieks palīdzēs izštukot?

Īstenībā tik stulbi, itkā varētu ņemt kautkādu fz6 vai TDM, un miers mājās, bet tajā pašā laikā ieraugot uz ielas naked'u - sirds sažmiedzas.

Ducati ir ļoti smuki naked'i, kā arī B-King šasumīgi patīk. Mans kopumā atvēlētais budžets ir ~8500 EUR, max var līdz 10k aizskriet.

Bet visu naudu mocim notriek nevēlos, vēl vajag naudu atvēlēt kvalitatīvam un drošam apģērbam kā arī kaskai.

[ Šo ziņu laboja Krisha, 06 Dec 2009, 20:54:44 ]

Offline

Goblins
06. Dec 2009, 20:51#38

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 2871

Braucu ar: 800 cc, Bandītu un RE


06 Dec 2009, 20:30:56 Krisha rakstīja:



Bet cik es skatos, tad viena no "must have" lietām ceļošanai ir vējstikls, lai nepurina, ceļojot, kautgan šaubos, ka ātrāk pa šoseju uz 120km/h braukšu ar visām somām n' shit.

Bet vienalga teiksim, ja man būtu tāds fazers vai bandits, vai vienalga kāds cits no "completely naked" močiem, tad teiksim, ja es to moci "uztjuningotu" ar +/- normālu vējstiklu, tad ar tādu būtu iespējams touringot?




piilniigas miljkjiibas

es ar Z750N izbraukaaju rumaaniju un tik stiepts pa poliju 150 km/h un viss bija ok

-----------------
man garšo alus

eet jeuw kak

Offline

Archy96
06. Dec 2009, 20:53#39

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13219

Braucu ar: R1 Crossplane, Husqvarna TE300 un 1290 Super Adventure


06 Dec 2009, 20:49:53 Krisha rakstīja:
Nu par naked'u un to stiklu, būtu tā, ka es viņu tikai liktu, ja būtu kautkāda ceļošana, bet ikdienā nahrenizētu viņu.

Ehhh.. ak tu nolāpītā dilemma, mošk kāds Tērvetnieks palīdzēs izštukot?

Īstenībā tik stulbi, itkā varētu ņemt kautkādu fz6 vai TDM, un miers mājās, bet tajā pašā laikā ieraugot uz ielas naked'u - sirds sažmiedzas.

Nu TDMs īstenībā ir krasi atšķirīgs mocis no tādiem GSR un Z750 līdzīgajiem, vairāk uz enduro pusi velk, mīksta piekare, līdz ar to izsmērēta vadāmība uz asfalta, diezgan augsts smaguma centrs, motora jaudas raksturlīkne arī stipri atšķirīga nekā rindveida četriniekiem, pirms pirkšanas obligāti pašam jāizbrauc, lai saprastu, kas ir kas.

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

Krisha
06. Dec 2009, 20:58#40

Kopš: 05. Dec 2009

Ziņojumi: 13

Braucu ar:

Goblin, mmmmm... Tu mani sāc pārliecināt.

Kā tam Z750N ir ar somām. Viegli viņam piekabināt klāt ir? Smuks arī ir btw.

Un vispār. Teiksim, ja es ņemu kādu mazlietotu moci no salona, viņi tādam zaļam gurķim, kā man, dos vispār patestēt viņu? Neesmu nekad saskāries ar mo pirkšanu, tāpēc tāds jautājums.

Offline

Top.LV