Gadījuma bilde

Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 2 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Kas notiek?

Tēma: Honda Africa Twin XRV750

AutorsZiņojums
eddie
25. Sep 2018, 17:43#681

Kopš: 09. Jul 2013

Ziņojumi: 640

Braucu ar: KTM 990 ADV

Varu vien ziņot, ka skices nav izdevies atrast.. dažādas mazizmēra bildes jā, bet ne reālas skices vektorformā. Atliek variants no mazās bildes transformēt pašam par normālām skicēm. Un tad pasūtīt kādam vietējam darbonim.

Kad skatījos (gadu atpakaļ), pasūtīt varēja, bet kopējais cipars par pilnu komplektu bija pasāļi, uz pārsimts euro vilka. Šķita neadekvāti par uzlīmēm, kas tāpat atkal tiktu nobružātas ar laiku. Tāpēc atmetu šo domu un nospriedu pie pārkrāsošanas, ja līdz tādai nonākšu, pārlieku neiespringt uz oriģinālo izskatu. Kaut kādas uzlīmes prasās, bet piecietīšu, ja nebūs perfekti kā no salona.

Cita starpā - mans Tripmasters nosprāga. Pat nesaprotu, kur varētu būt bēda.. vai tiešām no mana lodējuma. Taču pēc tam tak izbraucu līkumu, strādāja kā nākas. Lodēju arī uzmanīgi, sanāca itin fiksi un, manuprāt, blakus esošās detaļas nepārkarsējot. Rezistors īstais, kā pēc grāmatas. Prieki, tā teikt, nebija ilgi..

[ Šo ziņu laboja eddie, 25 Sep 2018, 17:44:30 ]

Offline

dzidars
25. Sep 2018, 20:37#682

Kopš: 19. Sep 2016

No: Liepāja

Ziņojumi: 204

Braucu ar: Honda XRV 750 Africa twin


17 Sep 2018, 19:00:40 Juris2 rakstīja:

17 Sep 2018, 13:03:30 Gatis_22 rakstīja:

17 Sep 2018, 11:11:07 abbestias rakstīja:

17 Sep 2018, 09:36:05 Gatis_22 rakstīja:

Bet vai tad jebkuram tripam nerāda km/h ???

Standartā nerāda, tā ir nosacīti "slēptā" funkcija, ko var realizēt veicot iepriekšminētās darbības.


Kaut kur bija rakstīts, ka ja ievieš šo funkciju, tas itkā kaut kādās darbībās uzkar tripmasteru. Bet vai tā ir?

Par to gan nav informācijas.
Jebkurā gadījumā man šī funkcija nav pieslēgta un pilnīgi pietiek ar parasto spidometru


Digitalajam ir tāds bonus ka viņś ir precīzāks, bultiņa rāda vairak nekā ir patiesībā!

Man arī ir šī fīča.Kaut gan domāju,ka tā ir visiem.
Jā digitālais rāda savādāk.Ja brauc uz 100km/h-tad parastais rāda 110km/h.

Offline

dzidars
25. Sep 2018, 20:41#683

Kopš: 19. Sep 2016

No: Liepāja

Ziņojumi: 204

Braucu ar: Honda XRV 750 Africa twin


25 Sep 2018, 13:51:52 abbestias rakstīja:
Vai kāds ir mainījis (pircis, pasūtījis) Āfrikas sānu uzlīmes. Šķiet ka prasās motociklu ziemā pārkrāsot, bet gribu saglabāt oriģinālo skatu. Dažās interneta vietnēs uzlīmes var pasūtīt, bet manuprāt ļoti dārgi. Varbūt kāds zina kur atrast kādus skiču failus?


https://www.megazip.net/zapchasti-dlya-motocykl...pe-mark-11085101
Šeit ir redzami uzlīmju kodi.Pēc tiem meklē netā uzlīmes.Es kaut kur vienreiz atradu.
Kad savu parkrāsoju-krāsotājs teica,ka oriģinālās uzlīmesuz bākas ir uzlīmētas zem lakas.Gribēju tikai nokasīt uzlīmes,izrādās,ka pa virsu ir laka.Un tāpēc nācās pārkrāsot bāku.

Offline

Dobkevics
25. Sep 2018, 21:21#684

Kopš: 04. Jan 2018

No: Saldus

Ziņojumi: 11

Braucu ar: Xrv750

Sveiks. Paskaties www.motor-stickers.com

Offline

kinigadners
25. Sep 2018, 23:00#685

Kopš: 25. Sep 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1352

Braucu ar: Bmw F800Gs

Var taču mierīgi visu zìmèjumu pārzìmèt no īsta moča un reālā izmèrā uz uz caurspìdīgas stikla plèves aplìmèjot detaļu,pèc tam plèš nost uzlìmè uz biezāka materiāla un izgriež, ar to dodies pie omx grafiku spečukiem un tie nokopé tavu izstrādājumu un uztaisa,kaut vai viņiem arī varètu bùt oriģinālie izmèri arī jau gatavi. Simts reizes tā darìts.

Offline

abbestias
26. Sep 2018, 08:32#686

Kopš: 15. Sep 2009

Ziņojumi: 88

Braucu ar: Honda Africa Twin


25 Sep 2018, 21:21:27 Dobkevics rakstīja:
Sveiks. Paskaties www.motor-stickers.com

Jā, to jau izpētīju. Ja vajadzētu tikai vienu, tad štrunts - pirktu, bet ja vajag visas, tad nedaudz pa traku tas cipars beigās savācās!

Offline

rams
18. Mar 2019, 09:05#687

Kopš: 29. Mar 2018

Ziņojumi: 123

Braucu ar: PD06



Nav redzēts, kur LV (bez Honda Moto) iegādāt zobrata fiksācijas plāksnīti? Vēlams aftermarketu..

-----------------
When you ride hard on a your motorcycle, sometimes you fall, otherwise you’re not riding hard enough!

Offline

Zais
18. Mar 2019, 22:50#688

Kopš: 22. May 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1170

Braucu ar: traktoru cauri Āfrikai

Ai, tak paņem Hondā, nav jau nekāds kosmoss.
Ka nesanāk tā, ka citur tāpat neatradīsi.[
quote]
18 Mar 2019, 09:05:58 rams rakstīja:


Nav redzēts, kur LV (bez Honda Moto) iegādāt zobrata fiksācijas plāksnīti? Vēlams aftermarketu..


-----------------
Nē nu jā

Offline

elf
19. Mar 2019, 09:22#689

Kopš: 29. May 2008

No: Alūksne

Ziņojumi: 1047

Braucu ar: Honda Transalp XL650V+Pav40,Jawa 634,Iž Planeta Sport ,Dnepr 11,Lada 4x4 .Rīga-7. Buhanka .

Blin......bet uz Honda Moto ej ar kājām,braucot ar auto sanāks dārgi!

-----------------
-----------------
Ar motociklu nenoveco....

Offline

rams
19. Mar 2019, 12:43#690

Kopš: 29. Mar 2018

Ziņojumi: 123

Braucu ar: PD06


18 Mar 2019, 22:50:39 Zais rakstīja:
Ai, tak paņem Hondā, nav jau nekāds kosmoss.
Ka nesanāk tā, ka citur tāpat neatradīsi.[
quote]
18 Mar 2019, 09:05:58 rams rakstīja:


Nav redzēts, kur LV (bez Honda Moto) iegādāt zobrata fiksācijas plāksnīti? Vēlams aftermarketu..



Ne par cenu lieta, bet par to, ka viena puse plāksnei ir ar slīpētiem 'zobiem', kas ļauj visam zobratam mazliet staigāt pa asi. Ir webā manīts, kur abas puses plakanas un nofiksē zobratu vairāk uz vietas. Protams, savi riski ir, ka varētu šlicēm galus vairāk paēst, bet varētu arī būt pretēji..

-----------------
When you ride hard on a your motorcycle, sometimes you fall, otherwise you’re not riding hard enough!

Offline

Naits
19. Mar 2019, 13:04#691

Kopš: 24. Oct 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 4736

Braucu ar: TW125,gsxr1100

Ja gribi lai tur nekas neļurkājas tad jaliek tuninga zobrats, ir ukraiņiem un itāļiem redzēti, ap 45 eur. netā var sameklēt. šitā ir hondu ar šādu stiprinājumu slimība ka tur viss izjājas.

-----------------
Moto serviss T. 29885941
MOTOLAND
www.motoland.lv
www.streetfighters.lv

Offline

rams
19. Mar 2019, 14:26#692

Kopš: 29. Mar 2018

Ziņojumi: 123

Braucu ar: PD06


19 Mar 2019, 13:04:32 Naits rakstīja:
Ja gribi lai tur nekas neļurkājas tad jaliek tuninga zobrats, ir ukraiņiem un itāļiem redzēti, ap 45 eur. netā var sameklēt. šitā ir hondu ar šādu stiprinājumu slimība ka tur viss izjājas.


Ukrainas zobrats ir ceļā.
Un nopirku arī Hondā oriģinālu jaunu plāksnīti, kuru uzliekot otrādi, viņa zobratam neļauj tik daudz vairāk staigāt. Ja abas puses plāksnei būtu vienādi taisnas, tad, iespējams, arī aftermārketa JT zobrati tā (vai vismaz tik ātri) neizjātu šlices. Tīri idejiski, bet tā tāda filazofēšana par tēmu.

-----------------
When you ride hard on a your motorcycle, sometimes you fall, otherwise you’re not riding hard enough!

Offline

kasparellok
21. Mar 2019, 19:27#693

Kopš: 09. May 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 168

Braucu ar: honda africa tvin

tiri veseliga interese tagat. kādā cenā ir priekšas bremžu diski rd07. 97 gads.

Offline

dzidars
04. Apr 2019, 09:14#694

Kopš: 19. Sep 2016

No: Liepāja

Ziņojumi: 204

Braucu ar: Honda XRV 750 Africa twin


21 Mar 2019, 19:27:10 kasparellok rakstīja:
tiri veseliga interese tagat. kādā cenā ir priekšas bremžu diski rd07. 97 gads.

Ap 80 eiro gabalā.

Offline

martinss
04. Apr 2019, 13:10#695

Kopš: 24. Sep 2008

Ziņojumi: 3084

Braucu ar: QWERTY...


Kāda jēga ir pirkt to JT priekšējo zobratu? Kad pēdējo reizi pirku, starpība starp orģinālu un JT bija tik maza, ka neredzu jēgu riskēt... Lai tur kā, bet Honda gan jau labāk zina kādiem materiāliem un to apstrādes parametriem jābūt lai vārpstas galu neizļurkātu. Man transalpam ir pie kādiem 80k km, šlicei ir vieglas diluma pazīmes tikai. Bet vienmēr sekoju līdzi lai ķēde ir pareizi nospriegota, jo klasiski tur viss sāk izjāties kad brauc ar pārvilktu ķēdi (kuru parasti servisos pārvelk, jo nav ne jausmas ka enduro viņa ir krietni vaļīgāka par parastajiem ielas moto).

Vēl orģinālai zvaigznītei ir sānos pielīmēta gumija, kura krietni samazina troksni.


19 Mar 2019, 14:26:29 rams rakstīja:
...Un nopirku arī Hondā oriģinālu jaunu plāksnīti, kuru uzliekot otrādi, viņa zobratam neļauj tik daudz vairāk staigāt. Ja abas puses plāksnei būtu vienādi taisnas, tad, iespējams, arī aftermārketa JT zobrati tā (vai vismaz tik ātri) neizjātu šlices. Tīri idejiski, bet tā tāda filazofēšana par tēmu.


-----------------
Actually, dumbass, helmets and body armor save lives. Loud pipes just annoy the neighbors.

Offline

valdis_lv
07. Apr 2019, 13:41#696

Kopš: 11. Jun 2015

No: Cēsis

Ziņojumi: 21

Braucu ar: PL2 '61 / JU2k '69 / XRV750 RD07 '93

Vakar pēc kārtīgāka offroad brauciena otrajā ātrumā parādījās nesmuka skaņa, tāds kā tikšķis. Jo sevišķi dzirdams, kad lielāka slodze. Ļoti mazliet tikšķ arī trešajā ātrumā, bet pirmajā, ceturtajā un piektajā viss ok. Ar ķēdi un zobratiem viss ok.

Varētu atbilst šim, bet nav 100% pārliecība.
https://www.xrv.org.uk/forums/africa-twin/15699...second-gear.html

Varbūt kāds ir saskāries ar ko līdzīgu? Paldies.

[ Šo ziņu laboja valdis_lv, 07 Apr 2019, 20:43:31 ]

Offline

martinss
07. Apr 2019, 20:08#697

Kopš: 24. Sep 2008

Ziņojumi: 3084

Braucu ar: QWERTY...


Ja ir tas pats 2 ātruma zobrats bojāts, kā linkā zemāk, tad zem slodzes nav brīnums, ka troksnis ir liels. Pārējos ātrumos troksnītis ir tāpēc, ka zobrati gan jau griežas visu laiku un ir saķerē arī bez slodzes.
Iesākumā gan būtu labi, ja kaut kur motora eļļā varētu ielikt magnētu- ja parādās skaidas, tad... Šiem Hondas motoriem var nopirkt eļļas izliešanas skrūves ar magnētu iekšā, tas būs visdrošākais veids, jo savādāk ir jāparūpēs lai magnēts neiekrīt motorā...


07 Apr 2019, 13:41:04 valdis_lv rakstīja:
Vakar pēc kārtīgāka offroad brauciena otrajā ātrumā parādījās nesmuka skaņa, tāds kā tikšķis. Jo sevišķi dzirdams, kad lielāka slodze. Ļoti mazliet tikšķ arī trešajā ātrumā, pirmajā, ceturtajā un piektajā viss ok. Ar ķēdi un zobratiem viss ok.

Varētu atbilst šim, bet nav 100% pārliecība.
https://www.xrv.org.uk/forums/africa-twin/15699...second-gear.html

Varbūt kāds ir saskāries ar ko līdzīgu? Paldies.



-----------------
Actually, dumbass, helmets and body armor save lives. Loud pipes just annoy the neighbors.

Offline

RVarkals
11. Apr 2019, 16:41#698

Kopš: 10. Dec 2014

Ziņojumi: 23

Braucu ar: Africa Twin

Sveiki biedri, sezonu jau kādu laiciņu varētu sākt, bet mans āfrikānis vēl garāžā snauž.

Īsumā, meklēju steidzīgi priekš 91. gada RD04, Regulatoru. Atšķirību nezinu, bet runā, ka MOSFET esot jēdzīgāks. Meklēju lietotu, ja ir jauns tad jāskatās cena.


Un galīgi nesteidzīgi, Centrālo kāju. Noteikti lietotu.

Paldies.
Gan jau PM vai tepat var atbildēt.


[ Šo ziņu laboja RVarkals, 11 Apr 2019, 16:50:43 ]

Offline

mexa
11. Apr 2019, 22:49#699

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 5949

Braucu ar: VT

Mosfet vai simistori, gruuti spriest kursh labaak, zinu 100% par oem sleegumu regulatoros patstaviga magneta generatoriem, simistors tanii vietaa kur shemaa paredzets dara darbu elementaari-studentu labaratorkas liimenii, vadaas elementaari-vienkarsa sheema un kompakta. Mosfet ir cita tehnologija, un konstruktiivi vinsh jaliek citaa vietaa principalsheemaa, kas noziimee sarezgiitu sleegumu, lielu cenu un gabariitus, ja ieveero pareizo darbibas principu, ja taisa kaa tupa tranzistoru sprieguma regulatoru-kas gabariitus jau iipashi nepalielina, tad tas rada kaiti gengerim, jeb shie generatori paredzeeti stradat zem slodzes, bez vinjas-ar 90% mosfet tipa regulatoriem pie dazadiem brauksanas rezimiem stators degs kameer izdedzinaas laku un buus izsavienojums no vibracijas

Iedomajies- patstavigs magneets un minimaala slodze? Kur likties? Sadegt. Tie mepareizie regulatori saiisina statora dziivi-BET viss kopeejais dzives ilgums ir atkariigs no visie siikumiem-genas izejas jauda, magneeta stiprums, temperatuura, vada biezums statoraa, lakas kvalitaate, elljas sastaavs, pateretaju skaits/jauda. Un viss kopsummaa rada dziives "terminju" statoram. Es sev mosfet neliktu, tikai ja eksperimenta peec. Bet pa lielam tas ir reklaamas triks. Jaalieto to ko dakters ruupniicaa parakstiija. RR jabut labam siltumatvadam, pieejas + un - ideaalam kontaktam, arii uz genu. uzlaades elementi viens otru nobeidz. Inparts regulatori taa sev, bet lietot var, letakus neperc, neieekonomeesi. Vispaar silti iesaku katram uz moto likt voltmetru, ideaali zini kad kkas ne taa, un laiciigi izlabo. nevis brauc gadus ar 13V un tad tik saac lamuvaardiem svaidiities cik slikts mocis

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā - 26402389

Offline

RVarkals
12. Apr 2019, 15:02#700

Kopš: 10. Dec 2014

Ziņojumi: 23

Braucu ar: Africa Twin


11 Apr 2019, 22:49:19 mexa rakstīja:
Vispaar silti iesaku katram uz moto likt voltmetru, ideaali zini kad kkas ne taa, un laiciigi izlabo. nevis brauc gadus ar 13V un tad tik saac lamuvaardiem svaidiities cik slikts mocis


Voltmetrs man tagad ir, jauns aķis ir ceļā. Jātiek pie RR, lai var virināt.

OK, Mosfet nevajag, bet kāda viņiem vispār ir atšķirība? Piemēram, man vecai āfrikai jauns RR maksā 75-... EUR. Tas pa 75, protams, nav OEM. Tai pat laikā, Kawa kvadrai, kurai arī ir 750cc V Twin, jauns maksā sākot no 25 EUR.
Tb, vai var no jebkura mo ar līdzīgu tilpumu/jaudu?
Lai gan rakstot jautājumu sāku domāt, ka atšķirība drīzāk būs jāmeklē ģeneratora output jaudā nekā dzinējā.

[ Šo ziņu laboja RVarkals, 12 Apr 2019, 15:03:27 ]

Offline

Top.LV