Gadījuma bilde

Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 3 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Kas notiek?

Tēma: Honda Africa Twin XRV750

AutorsZiņojums
mexa
12. Apr 2019, 18:51#701

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 5972

Braucu ar: VT

RR razotajs... un tirgus merkjaudirorija. Pa 20 iet no 1 dienas lidz 2 gadi

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā - 26402389

Offline

ksneps
13. Apr 2019, 06:24#702

Kopš: 24. May 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 419

Braucu ar: ručku līdz galam

Tie lētie RR => nav jēga. Izsviests laiks un nauda. Ļoti ātri nosvilsts un atkal vajag nākamo RR.

Offline

mexa
13. Apr 2019, 08:26#703

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 5972

Braucu ar: VT

Es vecos jaucu ara diagnozei-oem izdeg jau no vecuma un stipras slodzes(napieskatiits mo) vai iebaazts kkur paarkarst. Aftermarket zarnas jau ir lodetas letajiem, kas automatiksi nosaka zemu kvalitaati. Var pirkt lai tikt uz majam un tur saremonteet...

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā - 26402389

Offline

martinss
13. Apr 2019, 11:03#704

Kopš: 24. Sep 2008

Ziņojumi: 3098

Braucu ar: QWERTY...


Ja pareizi atceros, mosfetnieki strādā tāpat kā parastie, vismaz Shindegen, tāpat slogojot tinumus visu laiku. Tikai mosfetnieks mazāk karst, tas arī viss. Es sev vecajam Transalpam uzliku lietotu Shindegen mosfetnieku no kaut kādas CBR hondas. Tas bija orģinālais CBR Hondas regulators, ebay pa kaut kādiem ~40-50 eur nopirku.
Neticu, ka Honda orģināli liktu regulatoru, kurš nestrādā pareizi.

Tik cik vadus pārkrimpēt vajadzēja pašam, tas gan. Braukts ir gadiem, viss kārtībā.

Vecajām XRV tur vēl problēma bija, ka ventilācija slikta. Iesaka uzlikt kaut kādu ventilatoriņu uz regulatora korpusa.



11 Apr 2019, 22:49:19 mexa rakstīja:
Mosfet vai simistori, gruuti spriest kursh labaak, zinu 100% par oem sleegumu regulatoros patstaviga magneta generatoriem, simistors tanii vietaa kur shemaa paredzets dara darbu elementaari-studentu labaratorkas liimenii, vadaas elementaari-vienkarsa sheema un kompakta. Mosfet ir cita tehnologija, un konstruktiivi vinsh jaliek citaa vietaa principalsheemaa, kas noziimee sarezgiitu sleegumu, lielu cenu un gabariitus, ja ieveero pareizo darbibas principu, ja taisa kaa tupa tranzistoru sprieguma regulatoru-kas gabariitus jau iipashi nepalielina, tad tas rada kaiti gengerim, jeb shie generatori paredzeeti stradat zem slodzes, bez vinjas-ar 90% mosfet tipa regulatoriem pie dazadiem brauksanas rezimiem stators degs kameer izdedzinaas laku un buus izsavienojums no vibracijas

Iedomajies- patstavigs magneets un minimaala slodze? Kur likties? Sadegt. Tie mepareizie regulatori saiisina statora dziivi-BET viss kopeejais dzives ilgums ir atkariigs no visie siikumiem-genas izejas jauda, magneeta stiprums, temperatuura, vada biezums statoraa, lakas kvalitaate, elljas sastaavs, pateretaju skaits/jauda. Un viss kopsummaa rada dziives "terminju" statoram. Es sev mosfet neliktu, tikai ja eksperimenta peec. Bet pa lielam tas ir reklaamas triks. Jaalieto to ko dakters ruupniicaa parakstiija. RR jabut labam siltumatvadam, pieejas + un - ideaalam kontaktam, arii uz genu. uzlaades elementi viens otru nobeidz. Inparts regulatori taa sev, bet lietot var, letakus neperc, neieekonomeesi. Vispaar silti iesaku katram uz moto likt voltmetru, ideaali zini kad kkas ne taa, un laiciigi izlabo. nevis brauc gadus ar 13V un tad tik saac lamuvaardiem svaidiities cik slikts mocis


-----------------
Actually, dumbass, helmets and body armor save lives. Loud pipes just annoy the neighbors.

Offline

dzidars
14. Apr 2019, 13:44#705

Kopš: 19. Sep 2016

No: Liepāja

Ziņojumi: 204

Braucu ar: Honda XRV 750 Africa twin

Man arī nosvila pagājušo gadu tas RR.
Ebay sūtīts pa kādiem 15 eiro nostrādāja tikai ap 20 km.....
Uzrakstīji ķīnietim-vata fak?Viņš atsūtīja man jauna pa free.
Bet tikmēr nopirku Rīgā no kaut kāda CBR 1000 cc(2004 gada ja nemaldos),kurš gāja uz izjaukšanu.
Uzlodēju original štekeri un viss.Strādā labi.Un ķīnieti atstāju rezervē,ko paņemt līdzi garākos ceļojumos.

Offline

mexa
14. Apr 2019, 21:50#706

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 5972

Braucu ar: VT

Es vismaz pagaidam neskiroju RR tipos, jo nav 100% info par iedalijumu. Tapec iedalu tikai stradajoshie brendi un nestradajosie. Mosfet skiet nebuus tika viegla sheema kaa simistora/tiristora RRkaas, jo standarta RR shunts staav mainjsprieguma pusee, un konstruktiivi ir elementaara. Nesaku ka Mosfet peec tehnologijas/ar apreekinu, un shunta reziimaa ir slikti, tikai ka taa reklaama pa lielam noraada uz "nepareizo" variantu. Tapeec izskirt normaalu peec funkcijas RR lasot aprakstaa "mosfet" nevar. Dzeseeshana visiem RR ir vaajaa vieta, citiem veejsh dzesee ok, citiem zem plastika kaut olas cep, shii probleema ir ir jarisina pirmaa. Biezi vien izveelos RR uz vada, no cita mo, analogiska peec kubatuuras/klases, akuma tilpuma, bet uz vada, lai iznest ventileejama vietaa, vai labaak/ertak pieskruvet pie veesaaka raamja gabala

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā - 26402389

Offline

mezamaris
14. Apr 2019, 23:20#707

Kopš: 20. Jun 2011

Ziņojumi: 3874

Braucu ar: 4881

Man ir uz tiristoriem,korpuss kā dzesētājs.Jā izmēros paliels,bet ja ko nokauj,tad atsevišķu detaļu,viss maināms,kopējās izmaksas ap 12eirām Latgalītē.Jā,vajag kādu,kas piedzen pretestības pēc fakta..

-----------------

C20 H25 N3 O

Offline

mexa
15. Apr 2019, 08:44#708

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 5972

Braucu ar: VT

Lai kautcik erti butu labojams sanaaks liels, es atmetu roku pec paris prototipiem, jo nevar piedziit cilvecigus izmeerus. Nav laika pindzeleeties. Braukt vajag

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā - 26402389

Offline

dzidars
15. Apr 2019, 19:53#709

Kopš: 19. Sep 2016

No: Liepāja

Ziņojumi: 204

Braucu ar: Honda XRV 750 Africa twin

Vienīgi es nesaprotu-kāpēc nav ielikts pa starpu kāds drošinātājs.Kurš pie releja nomiršanas,kad viņš sāk dot iekšā vairāk kā 15-16V,izšauj.Vai tad tas ir grūti realizējams?Neesmu elektriķis,tāpēc stipri nesitiet...
Jo ir dzirdēts,ka biežākais variants,ja nomirst RR,sadedzina visu ko var ar visu aķīti....
Man noveicās-ka viņš sāka pa maz lādēt.Nevis deva iekšā maximālo.

Offline

mexa
15. Apr 2019, 23:23#710

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 5972

Braucu ar: VT

vairaak launa nevis laba buus... voltmetrs buus panacejas lomaa

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā - 26402389

Offline

martinss
16. Apr 2019, 00:25#711

Kopš: 24. Sep 2008

Ziņojumi: 3098

Braucu ar: QWERTY...


Paskatījos mailu arhīvā, es pirku no HONDA CBR 600 RR PC40.
Vadus gan štekeros krimpēt vajag nevis lodēt. Transporta līdzekļos, kur daudz vibrāciju, parasti ir tā pieņemts darīt.


14 Apr 2019, 13:44:43 dzidars rakstīja:
Man arī nosvila pagājušo gadu tas RR.
Ebay sūtīts pa kādiem 15 eiro nostrādāja tikai ap 20 km.....
Uzrakstīji ķīnietim-vata fak?Viņš atsūtīja man jauna pa free.
Bet tikmēr nopirku Rīgā no kaut kāda CBR 1000 cc(2004 gada ja nemaldos),kurš gāja uz izjaukšanu.
Uzlodēju original štekeri un viss.Strādā labi.Un ķīnieti atstāju rezervē,ko paņemt līdzi garākos ceļojumos.


-----------------
Actually, dumbass, helmets and body armor save lives. Loud pipes just annoy the neighbors.

Offline

martinss
16. Apr 2019, 00:28#712

Kopš: 24. Sep 2008

Ziņojumi: 3098

Braucu ar: QWERTY...

Nav sarežģīti, gan jau kāds pusvadītājs, kurš ieslēgts pret zemi un atveras pie noteikta sprieguma un noīsina ķēdi, kam seko drošinātaja pārdegšana...


15 Apr 2019, 19:53:21 dzidars rakstīja:
Vienīgi es nesaprotu-kāpēc nav ielikts pa starpu kāds drošinātājs.Kurš pie releja nomiršanas,kad viņš sāk dot iekšā vairāk kā 15-16V,izšauj.Vai tad tas ir grūti realizējams?Neesmu elektriķis,tāpēc stipri nesitiet...
Jo ir dzirdēts,ka biežākais variants,ja nomirst RR,sadedzina visu ko var ar visu aķīti....
Man noveicās-ka viņš sāka pa maz lādēt.Nevis deva iekšā maximālo.


-----------------
Actually, dumbass, helmets and body armor save lives. Loud pipes just annoy the neighbors.

Offline

martinss
16. Apr 2019, 00:29#713

Kopš: 24. Sep 2008

Ziņojumi: 3098

Braucu ar: QWERTY...

Tak ņem un lodē... Tomēr mūsdienās daudzko vnk neatmaksājas lodēt pat tiem, kas to māk. NEATMAKSĀJAS!


14 Apr 2019, 22:40:04 Coooool rakstīja:
Nesaprotu, kur problēma uzlodēt kaut kādu hreņ no pusvadītājiem un iestumt gaisa kastē?! Nav akna, jeb slinki?!


-----------------
Actually, dumbass, helmets and body armor save lives. Loud pipes just annoy the neighbors.

Offline

mexa
16. Apr 2019, 10:25#714

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 5972

Braucu ar: VT

Manas domas-sataisiiju baigo regulaacijas cilpu, no jaudigam detalam jaudas pusi, korpuss? Probleema, reaali vajag rupnicas pieeju, nekaada puskolhoza, bet tas ir izdeviigi tikai razojot. Nahren, es kaut arii iemacits ekonomeet, bet labaak dienu pastradaju lai nopirkt normaalu RR. Mocha elektrisko sheemu izglaabs tikai voltmetrs un acis ar praatu. Kjeedes parravejs itkaa izglaabs AKB, bet statoru kas glaabs? Ja laiciigi pamani uz voltmetra-viss, stop remonteejam, nomirs tikai jau taa beigtais mezgls. Nevis inchiigu panaceju mekleet, veel massas sleedzi jaauzliek kaa padomijaa

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā - 26402389

Offline

martinss
16. Apr 2019, 11:24#715

Kopš: 24. Sep 2008

Ziņojumi: 3098

Braucu ar: QWERTY...


Nu, es varu arī korpusu izfrēzēt no al kluča, noanodēt, vēl visādi iznesties, tāpat neredzu jēgu ņemties ar RR paštaisīšanu.

Gan jau arī to "kolchozu" var tā uztaisīt, ka aķīti arī atslēdz, tad tāpat viss apstāsies...
Nu un masas sledzis mūsdienu braucošajiem kompjiem nemaz nav slikta ideja sezonāliem TL, kuri mēdz ilgi stāvēt.



16 Apr 2019, 10:25:51 mexa rakstīja:
Manas domas-sataisiiju baigo regulaacijas cilpu, no jaudigam detalam jaudas pusi, korpuss? Probleema, reaali vajag rupnicas pieeju, nekaada puskolhoza, bet tas ir izdeviigi tikai razojot. Nahren, es kaut arii iemacits ekonomeet, bet labaak dienu pastradaju lai nopirkt normaalu RR. Mocha elektrisko sheemu izglaabs tikai voltmetrs un acis ar praatu. Kjeedes parravejs itkaa izglaabs AKB, bet statoru kas glaabs? Ja laiciigi pamani uz voltmetra-viss, stop remonteejam, nomirs tikai jau taa beigtais mezgls. Nevis inchiigu panaceju mekleet, veel massas sleedzi jaauzliek kaa padomijaa


-----------------
Actually, dumbass, helmets and body armor save lives. Loud pipes just annoy the neighbors.

Offline

abbestias
12. May 2019, 19:49#716

Kopš: 15. Sep 2009

Ziņojumi: 88

Braucu ar: Honda Africa Twin

Sveiki!
Jauna klapata, zinu ka no attāluma nevarēs palīdzēt, bet varbūt kāds pieredzējis ko līdzīgu vai ir aizdomas kur meklēt vainu. No rīta jauks brauciens. Pēc kādām pāris stundām, kad grasos braukt mājās, pagriežu auzdedzi, panelis atdzīvojas un tad nomirst. Nekādas reakcijas, ne tripmasterā, ne lampiņās, ne gaismās, ne signālā un protams arī nestartējas. Principā, griez atslēgu vainē, pilnīgs klusums. Aķis jauns, elektrība ir, drošinātāji veseli. Āfrika 1994 gada.

Offline

wl
12. May 2019, 20:14#717

Kopš: 31. Mar 2019

Ziņojumi: 15

Braucu ar:


12 May 2019, 19:49:57 abbestias rakstīja:
Sveiki!
Jauna klapata, zinu ka no attāluma nevarēs palīdzēt, bet varbūt kāds pieredzējis ko līdzīgu vai ir aizdomas kur meklēt vainu. No rīta jauks brauciens. Pēc kādām pāris stundām, kad grasos braukt mājās, pagriežu auzdedzi, panelis atdzīvojas un tad nomirst. Nekādas reakcijas, ne tripmasterā, ne lampiņās, ne gaismās, ne signālā un protams arī nestartējas. Principā, griez atslēgu vainē, pilnīgs klusums. Aķis jauns, elektrība ir, drošinātāji veseli. Āfrika 1994 gada.


Izklausas pēc pārrāvuma elektriskajā ķēdē. Iztausti vadus sākot no aizdedzes līdz beigām.

Offline

abbestias
12. May 2019, 20:19#718

Kopš: 15. Sep 2009

Ziņojumi: 88

Braucu ar: Honda Africa Twin


12 May 2019, 20:14:53 wl rakstīja:

12 May 2019, 19:49:57 abbestias rakstīja:
Sveiki!
Jauna klapata, zinu ka no attāluma nevarēs palīdzēt, bet varbūt kāds pieredzējis ko līdzīgu vai ir aizdomas kur meklēt vainu. No rīta jauks brauciens. Pēc kādām pāris stundām, kad grasos braukt mājās, pagriežu auzdedzi, panelis atdzīvojas un tad nomirst. Nekādas reakcijas, ne tripmasterā, ne lampiņās, ne gaismās, ne signālā un protams arī nestartējas. Principā, griez atslēgu vainē, pilnīgs klusums. Aķis jauns, elektrība ir, drošinātāji veseli. Āfrika 1994 gada.


Izklausas pēc pārrāvuma elektriskajā ķēdē. Iztausti vadus sākot no aizdedzes līdz beigām.

Jā, tā izskatās, pet man šķiet ka bija kaut kāda skaņa no aizmugures. Varbūt vadības bloks? Nu jā, būs jāmeklē elektriķis.

Offline

wl
12. May 2019, 22:30#719

Kopš: 31. Mar 2019

Ziņojumi: 15

Braucu ar:


Jā, tā izskatās, pet man šķiet ka bija kaut kāda skaņa no aizmugures. Varbūt vadības bloks? Nu jā, būs jāmeklē elektriķis.


Ja ir laiks, tad iztaustīt var pats, bez elektriķa. Nedaudz jāpasipas, tas gan, jo ne visur var viegli tikt klāt.

Offline

mexa
13. May 2019, 01:08#720

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 5972

Braucu ar: VT

Main fuse, iesledz aizdedzi, pamoki pie izjaukta, ja sajutisi kur silst tad buus kontakts

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā - 26402389

Offline

Top.LV