Gadījuma bilde

Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Kas notiek?

Tēma: Jautājums juristiem

AutorsZiņojums
mezazvers
30. Sep 2014, 15:30#141

Kopš: 17. Sep 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 107

Braucu ar: Suzuki XF 650


30 Sep 2014, 15:26:36 Freefayer rakstīja:
vertejums nav nepieciesams, vienkarsi aizej pie notara un nokarto atteiksanos , viss


Paldies par info bet tomēr paurķēšos tālāk lai man mierīgāka sirds!

Jo dziļāk mežā, jo vairāk malkas
Google man visur saka vienu un to pašu "Tiesības atteikties no mantojuma par labu kādai personai Civillikums neparedz"
Nu labi ja tēva māsa vienkārši atsakās no mantojuma tad nākamais tiešais mantinieks ir tēvs, kurš var moci reģistrēt uz sava vārda. Bet atkal jautājums par terminu "Mantojums" un "Ateikšanās no mantojuma" ja tas mocic nav nekādos mantojamo lietu sarakstos, tad tas neko nemaina?

Offline

lomsz
30. Sep 2014, 16:04#142

Kopš: 08. Nov 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 815

Braucu ar: XV 1700 RS Warrior

Neesmu jurists, bet esmu ilgi un grūti mantojis ko citu...Atteikums netiek rakstīts kāda labā... Cilvēks vnk atsakās no mantojuma, attiecīgi viņa daļa dalās uz pārējiem mantiniekiem... Un viens mocis arī nav mantojums... Parasti manto visu kustamo-nekustamo + parādus...Tā ka manuprāt to moci ir mantojis tas, kas mantoja visu pārējo mantu no tava vectēva... Ja tā, tad uztaisi pilnvaru (20Ls kādreiz)pie notāra un rīkojies mantinieka vārdā, kad piereģistŗsi moci, tad lai tev pārdod par 2 eur... Vispār aizej pie notāra ar konkrētu jautājumu un esošajiem papīriem, kas skar pārējās mantas mantošanu, domāju, ka tur tev pateiks, kādi dokumenti jāmeklē/jātaisa...

[ Šo ziņu laboja lomsz, 30 Sep 2014, 16:05:27 ]

Offline

kaarlis
01. Oct 2014, 08:13#143

Kopš: 06. Aug 2011

Ziņojumi: 171

Braucu ar: Jawa akreditētais serviss un restaurācijas darbnīca.

Lai pārreģistrētu braucamo, tas vispirms jāmanto kādam no mantiniekiem. Pēc savstarpējas vienošanās pārējiem ir tiesības atteikties no mantojuma vai tā daļām. Jāslāj pie notāra un draudzīgi jāsaraksta čupiņa papīru. Cik atceros, bija jātaisa kaut kāds pielikums pie mantojuma. Varbūt kaut kas jau pa gadiem ir mainijies. Relatīvi nesen nācās mantot autiņu. Arī vērtētājs tika pie kāposta. Pārrakstot csdd, atklājās fr sods, to gan izdevās atšūt.

-----------------
Motodarbnīca "Lapsas", JAWA akreditētais serviss un restaurācijas darbnīca Latvijā.

Offline

mezazvers
01. Oct 2014, 09:20#144

Kopš: 17. Sep 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 107

Braucu ar: Suzuki XF 650


01 Oct 2014, 08:13:29 kaarlis rakstīja:
Lai pārreģistrētu braucamo, tas vispirms jāmanto kādam no mantiniekiem. Pēc savstarpējas vienošanās pārējiem ir tiesības atteikties no mantojuma vai tā daļām. Jāslāj pie notāra un draudzīgi jāsaraksta čupiņa papīru. Cik atceros, bija jātaisa kaut kāds pielikums pie mantojuma. Varbūt kaut kas jau pa gadiem ir mainijies. Relatīvi nesen nācās mantot autiņu. Arī vērtētājs tika pie kāposta. Pārrakstot csdd, atklājās fr sods, to gan izdevās atšūt.

Pagaidām skaidrs man ir tikai tas, ka jāiet pie notāra kuram visu vajadzētu zināt. Nepatīk man tas, ka es neizprotu procesa gaitu. Manā gadījumā mantojums tika sadalīts jau tālajā 1987. gadā, mocis atsevišķi nekur nefigurē. Kā izpaužas "vispirms jāmanto" un vai vērtētājs vērtēs tikai moci, kurš ir izjaukts pa skrūvītei. Skaidrs, ka tāpat jāiet uz konsultāciju pie notāra, bet tomēr gribu maksimāli iebraukt lietas būtībā, galu galā arī notāri ir dažādi!

Offline

agrais
01. Oct 2014, 09:32#145

Kopš: 03. Oct 2012

No: Liepāja

Ziņojumi: 960

Braucu ar: PAN-EUROPIAN ST 1100,


01 Oct 2014, 09:20:36 mezazvers rakstīja:

01 Oct 2014, 08:13:29 kaarlis rakstīja:
Lai pārreģistrētu braucamo, tas vispirms jāmanto kādam no mantiniekiem. Pēc savstarpējas vienošanās pārējiem ir tiesības atteikties no mantojuma vai tā daļām. Jāslāj pie notāra un draudzīgi jāsaraksta čupiņa papīru. Cik atceros, bija jātaisa kaut kāds pielikums pie mantojuma. Varbūt kaut kas jau pa gadiem ir mainijies. Relatīvi nesen nācās mantot autiņu. Arī vērtētājs tika pie kāposta. Pārrakstot csdd, atklājās fr sods, to gan izdevās atšūt.

Pagaidām skaidrs man ir tikai tas, ka jāiet pie notāra kuram visu vajadzētu zināt. Nepatīk man tas, ka es neizprotu procesa gaitu. Manā gadījumā mantojums tika sadalīts jau tālajā 1987. gadā, mocis atsevišķi nekur nefigurē. Kā izpaužas "vispirms jāmanto" un vai vērtētājs vērtēs tikai moci, kurš ir izjaukts pa skrūvītei. Skaidrs, ka tāpat jāiet uz konsultāciju pie notāra, bet tomēr gribu maksimāli iebraukt lietas būtībā, galu galā arī notāri ir dažādi!


Kas tas vispār ir par moci? Varbūt vienkāršāk un lētāk ir nopirkt kādu lūžņu kaudzi ar dokumentiem...Un vari darboties vesels Un būs Tev gan papīri, gan rezerves daļas...

[ Šo ziņu laboja agrais, 01 Oct 2014, 09:35:15 ]

Offline

mezazvers
01. Oct 2014, 09:40#146

Kopš: 17. Sep 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 107

Braucu ar: Suzuki XF 650


Kas tas vispār ir par moci? Varbūt vienkāršāk un lētāk ir nopirkt kādu lūžņu kaudzi ar dokumentiem...Un vari darboties vesels Un būs Tev gan papīri, gan rezerves daļas...


Simson AWO 425T tā ka nesanāks!

[ Šo ziņu laboja mezazvers, 01 Oct 2014, 09:42:25 ]

Offline

agrais
01. Oct 2014, 10:08#147

Kopš: 03. Oct 2012

No: Liepāja

Ziņojumi: 960

Braucu ar: PAN-EUROPIAN ST 1100,


01 Oct 2014, 09:40:40 mezazvers rakstīja:

Kas tas vispār ir par moci? Varbūt vienkāršāk un lētāk ir nopirkt kādu lūžņu kaudzi ar dokumentiem...Un vari darboties vesels Un būs Tev gan papīri, gan rezerves daļas...


Simson AWO 425T tā ka nesanāks!



Jāa...Nu tad gan jācīnās...

Offline

rix
01. Oct 2014, 10:33#148

Kopš: 18. May 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 673

Braucu ar: Z 1000

Kāpēc sarežģīt. Lai tiešie mantinieki ar visiem mantojuma dokumentiem dodas uz csdd un darbinieka klātbūtnē kāds no viņiem kļūst par īpašnieku un izņem jauno reģistrācijas apliecību. Nākamais solis tu ar jauno īpašnieku ejat uz csdd un veicas pārreģistrāciju. Pats pirms puss gada nomantoju mašīnu un piekabi vienādās daļās ar māsu. Abas transporta vienības piereģistrēja uz mani. Piekabi atstāju sev, auto pārdevu un pārreģistrēju uz jauno īpašnieku.

-----------------
Vairāk braukt!!!

Offline

rix
01. Oct 2014, 10:35#149

Kopš: 18. May 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 673

Braucu ar: Z 1000

Un vēl nevienu no transporta vienībām uz csdd nevedu. Kad papīri uz piekabi bija man rokā izgāju apskati. Tāpat arī jaunai auto īpašnieks pēc dokumentu formēšanas izgāja TA un braukā bez bēdas.

-----------------
Vairāk braukt!!!

Offline

mezazvers
01. Oct 2014, 11:15#150

Kopš: 17. Sep 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 107

Braucu ar: Suzuki XF 650


01 Oct 2014, 10:33:07 rix rakstīja:
Kāpēc sarežģīt. Lai tiešie mantinieki ar visiem mantojuma dokumentiem dodas uz csdd un darbinieka klātbūtnē kāds no viņiem kļūst par īpašnieku un izņem jauno reģistrācijas apliecību. Nākamais solis tu ar jauno īpašnieku ejat uz csdd un veicas pārreģistrāciju. Pats pirms puss gada nomantoju mašīnu un piekabi vienādās daļās ar māsu. Abas transporta vienības piereģistrēja uz mani. Piekabi atstāju sev, auto pārdevu un pārreģistrēju uz jauno īpašnieku.

Nav nekādu mantojuma dokumentu, vectēvs miris 1986. gadā, mocis uz viņa vārda!!!

Offline

rix
01. Oct 2014, 14:37#151

Kopš: 18. May 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 673

Braucu ar: Z 1000


01 Oct 2014, 11:15:02 mezazvers rakstīja:

01 Oct 2014, 10:33:07 rix rakstīja:
Kāpēc sarežģīt. Lai tiešie mantinieki ar visiem mantojuma dokumentiem dodas uz csdd un darbinieka klātbūtnē kāds no viņiem kļūst par īpašnieku un izņem jauno reģistrācijas apliecību. Nākamais solis tu ar jauno īpašnieku ejat uz csdd un veicas pārreģistrāciju. Pats pirms puss gada nomantoju mašīnu un piekabi vienādās daļās ar māsu. Abas transporta vienības piereģistrēja uz mani. Piekabi atstāju sev, auto pārdevu un pārreģistrēju uz jauno īpašnieku.

Nav nekādu mantojuma dokumentu, vectēvs miris 1986. gadā, mocis uz viņa vārda!!!

Nu jā tad jau tiešām konsultācija pie notāra un zinot notārus labāk pie diviem, vai kā iepriekšējie komentētāji teica painteresēties pie retro moto dīdītājiem.

-----------------
Vairāk braukt!!!

Offline

egis
02. Oct 2014, 10:35#152

Kopš: 19. Jun 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 192

Braucu ar: A Saki Kaw Z750S


30 Sep 2014, 12:46:33 mezazvers rakstīja:
Labdien kungi un dāmas! Vai kāds juridiski izglītots cilvēks varētu pakonsultēt mantojuma jautājumos. Precīzāk gribu atgriezt dzīvē vectēva motociklu, attiecīgi gribu sapras kādi dokumenti man būs nepieciešami lai novestu lietu līdz reģistrācijai CSDD. Sīkāk droši vien PM.


Sveiks,
mantojuma lietas vešana piekritīga tās apgabaltiesas zvērinātam notāram, kurš praktizē apgabaltiesā, kurā bija mantojuma atstājēja pēdējā dzīvesvieta. Nav saprotams, kāpēc moto nav iekļauts mantojuma masā tālajā 1986. gadā. Bet tas bija sen, citi normatīvie akti un citāda nostāja par lietu tiesībām, kā arī iespējams neviens vairs neatceras neko par to.
Tā kā griezies pie notāra, varbūt tam ir vai no arhīva tam ir pieejami mantojuma dokumenti. Manto pirmās šķiras mantinieki, t.i. bērni - tavs tēvs un tēva māsa. Māsa var atraidīt mantojumu. Paliek viens mantinieks - tēvs.Ar kuru ar mantojuma dokumentiem uz CSDD un tur reģistrē atbilstoši CSDD mājas lapā pieejamo info par transportlīdzekļu reģistrēšanu.

Offline

mezazvers
02. Oct 2014, 10:47#153

Kopš: 17. Sep 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 107

Braucu ar: Suzuki XF 650


02 Oct 2014, 10:35:36 egis rakstīja:

30 Sep 2014, 12:46:33 mezazvers rakstīja:
Labdien kungi un dāmas! Vai kāds juridiski izglītots cilvēks varētu pakonsultēt mantojuma jautājumos. Precīzāk gribu atgriezt dzīvē vectēva motociklu, attiecīgi gribu sapras kādi dokumenti man būs nepieciešami lai novestu lietu līdz reģistrācijai CSDD. Sīkāk droši vien PM.


Sveiks,
mantojuma lietas vešana piekritīga tās apgabaltiesas zvērinātam notāram, kurš praktizē apgabaltiesā, kurā bija mantojuma atstājēja pēdējā dzīvesvieta. Nav saprotams, kāpēc moto nav iekļauts mantojuma masā tālajā 1986. gadā. Bet tas bija sen, citi normatīvie akti un citāda nostāja par lietu tiesībām, kā arī iespējams neviens vairs neatceras neko par to.
Tā kā griezies pie notāra, varbūt tam ir vai no arhīva tam ir pieejami mantojuma dokumenti. Manto pirmās šķiras mantinieki, t.i. bērni - tavs tēvs un tēva māsa. Māsa var atraidīt mantojumu. Paliek viens mantinieks - tēvs.Ar kuru ar mantojuma dokumentiem uz CSDD un tur reģistrē atbilstoši CSDD mājas lapā pieejamo info par transportlīdzekļu reģistrēšanu.

Sveiks, tad cik saprotu vērtīgāk būtu konsultēties pie tieši tā apgabala notāra. Par tiem mantojuma dokumentiem tēvs saka, ka nav nekad redzējis nekādus dokumentus vai testamentus.

[ Šo ziņu laboja mezazvers, 02 Oct 2014, 10:48:21 ]

Offline

egis
02. Oct 2014, 11:22#154

Kopš: 19. Jun 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 192

Braucu ar: A Saki Kaw Z750S


02 Oct 2014, 10:47:35 mezazvers rakstīja:

02 Oct 2014, 10:35:36 egis rakstīja:

30 Sep 2014, 12:46:33 mezazvers rakstīja:
Labdien kungi un dāmas! Vai kāds juridiski izglītots cilvēks varētu pakonsultēt mantojuma jautājumos. Precīzāk gribu atgriezt dzīvē vectēva motociklu, attiecīgi gribu sapras kādi dokumenti man būs nepieciešami lai novestu lietu līdz reģistrācijai CSDD. Sīkāk droši vien PM.


Sveiks,
mantojuma lietas vešana piekritīga tās apgabaltiesas zvērinātam notāram, kurš praktizē apgabaltiesā, kurā bija mantojuma atstājēja pēdējā dzīvesvieta. Nav saprotams, kāpēc moto nav iekļauts mantojuma masā tālajā 1986. gadā. Bet tas bija sen, citi normatīvie akti un citāda nostāja par lietu tiesībām, kā arī iespējams neviens vairs neatceras neko par to.
Tā kā griezies pie notāra, varbūt tam ir vai no arhīva tam ir pieejami mantojuma dokumenti. Manto pirmās šķiras mantinieki, t.i. bērni - tavs tēvs un tēva māsa. Māsa var atraidīt mantojumu. Paliek viens mantinieks - tēvs.Ar kuru ar mantojuma dokumentiem uz CSDD un tur reģistrē atbilstoši CSDD mājas lapā pieejamo info par transportlīdzekļu reģistrēšanu.

Sveiks, tad cik saprotu vērtīgāk būtu konsultēties pie tieši tā apgabala notāra. Par tiem mantojuma dokumentiem tēvs saka, ka nav nekad redzējis nekādus dokumentus vai testamentus.



Manuprāt, jā. Gribētos ticēt, ka CSDD noskaidro īpašuma tiesības, pirms reģistrē uz kāda vārda. Pagaidām nav dokumentu, kas apliecinātu, ka tas ir tavs īpašums vai tava tēva. Tā kā vajadzētu kkādu dokumentu, kas apliecina īpašuma tiesību pāreju.

Offline

mezazvers
02. Oct 2014, 11:28#155

Kopš: 17. Sep 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 107

Braucu ar: Suzuki XF 650

Ehh de***ais birokrātijas purvs, bet ko darīt jāsakož zobi un jāsāk kaut kas darīt

Offline

mezazvers
02. Oct 2014, 11:31#156

Kopš: 17. Sep 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 107

Braucu ar: Suzuki XF 650

Pats neesmu interesējies, bet viens retrotehnikas fanāts stāstīja, ka tepat leišu zemē tas viss ir n reizes vienkāršāk atrāk un lētāk, piekam varot oficiāli legalizēt un reģistrēt gandrīz jebko!

Offline

bone_itch
10. Jun 2016, 19:03#157

Kopš: 09. Jun 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 116

Braucu ar: 2002.g. Suzuki GSX1400

Čau, visiem!
Gribētu satikt kādu zinošu cilvēku, vislabāk juristu, kas var man pastāstīt, kā šī situācija izskatās, kādas ir iespējas, ko darīt utt., jo nav pieredzes šādā situācijā.
Tās, kā ir uzrakstīts zemāk, atbilst patiesībai.
Būtu labi, ja varētu man PM atsūtīt numuru, tad jau visu sarunātu.
Šodien izmeklētāja bija apskatīt moci un, pie viena, mani pietiekoši labi sabiedēja.
Esmu gatavs samaksāt par konsultāciju.

08 Jun 2016, 09:35:47 MartinsR rakstīja:
šorīt Lokomotīves ielā viens Bandīts bij avarējis.



par laimi motobraucējam viss kārtībā, cik aprunājos ar viņu, tikai plecs apdauzīts. škrobe par to ka moto vien pirms 2 nedēļām dabūjis.

vārdusakot velosipēdists labā hodā neatmetoties maucis pāri gājēju pārejai, viņš licis moci pa bremzēm, pakaļa izslīdējusi, un rezultāts bildē

bet labi ka ir 3 liecinieki, tad jau lieta atrisināsies. ieteicu nākamo moci ņemt ar ABS, jo ekstremālā situācijā bremzēšanas spēku ir grūti kontrolēt, parasti sažmiedz pilnu hēbeli, tāpēc arī rati sabloķējās. abs šo kļūdu būtu izvilcis gan jau.

Offline

hopper_offlinus
10. Jun 2016, 19:19#158

Kopš: 06. May 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 1549

Braucu ar: Transalp XL600V; Divvy XJ600s

Sorry, neesmu jurists, varu pateikt no pieredzes.
A) labi ka ir liecinieki un vel labak, ja vini teiks ka velopedists bija parkapis noteikumos.
B) labi pazistama meitene paris gadus atpakalj nonesa pa nakti narku Kengaraga, kas mauca pari shosejai. Bija krimene, dabuja braukt ar zimiti. Lietu izbeidza, jo narkam bija vienalga. Remonteja pa savu naudu - jo nebija jurista, kas blieztu preti.
C) ja varesi pieradit, ka viss notika ta ka ir rakstits, varesi dabut no savejiem apdroshinatajiem remontu. Tie savukart dabus regresu no velopedista.
D) ta ka bija izmekletaja, tad velopedists neizspruka, tatad saksies krimene. Esi mierigs un dzer tejas, nekas traks nav, ja Tev palidzes visu sakartot.
E) tiesibas uz laiku visticamak atnjems un izdos zimiti...

-----------------
Life is hard and then your warranty expires

Offline

HX40
10. Jun 2016, 20:01#159

Kopš: 05. Aug 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 130

Braucu ar: ZAZ 968M

Kāds Tavējais apdrošinātājs? Vai ta šitādam mocim KASKO bija? Ja nē, tad tikai caur LTAB, jo, diez vai vellopēdistam OCTA bija...

Kā arī par ko ir strīds, vai tad, tagad, velosipēdistam uz nereg. pārejas vairs nedrīkst braukt virsū? Respektīvi, jādod viņam ceļš?
Pēdējās izmaiņas, cik manīju, bija tādas, ka atrunāts, ka viņi drīkst braukt pāri nereg. pārejām, bet kādēļ viņiem jādod ceļš? Vai es kaut ko esmu palaidis garām?

Offline

RolandsK
10. Jun 2016, 20:24#160

Kopš: 21. Jul 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 155

Braucu ar: Honda XL600V Zaļo Briesmoni :)

145. Transportlīdzekļa vadītājam, tuvojoties neregulējamai gājēju pārejai, jāsamazina braukšanas ātrums vai jāaptur transportlīdzeklis pirms gājēju pārejas, lai dotu ceļu gājējiem, kas šķērso brauktuvi pa gājēju pāreju vai iziet uz tās, kā arī velosipēdu vadītājiem, kas šķērso brauktuvi pa gājēju pāreju vai izbrauc uz tās, ja tie varētu tikt traucēti vai apdraudēti.

Offline