Gadījuma bilde

Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 2 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par modeļiem » Yamaha

Tēma: Yamaha FJR 1300

AutorsZiņojums
tuchka
02. Oct 2014, 19:39#101

Kopš: 08. May 2011

No: Liepāja

Ziņojumi: 926

Braucu ar: visu kas rūc un nerūc

Jāuzmet aci
Par to ka jaunākiem modeļiem lūzt, ir dzirdēts.

-----------------

Offline

maniac
03. Oct 2014, 10:16#102

Kopš: 23. Jul 2009

No: Salaspils

Ziņojumi: 5099

Braucu ar: GL1800, Versys650 sidecar

Re ko RU kolēģi raksta:


Цитата sobering ()
Резинки клеятся на дно гнезда? И, кстати, в опорных гнёздах рамы для крючков кофров резинки тоже должны быть? Тоже на дне?

Да, там где выдвигается язычок, там должны быть резинки. Они находятся как бы в верх ногами, потому могли потеряться.
А в опорных гнёздах, там где вставляются крючки кофра, резинок быть не должно, там даже есть отверстие для вентиляции и для оттока воды!

-----------------

Offline

mdriver
13. Feb 2015, 08:47#103

Kopš: 27. Sep 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 1295

Braucu ar: BMW 1600 GTL

Negribētos taisīt jaunu topiku FJ1200 - tētis FJR1300

Lūdzu atsaukties FJ1200 īpašniekus PM, vai šeit.
Ir par ko parunāt

-----------------
You Meeen !

http://www.youtube.com/watch?v=rdNa774pMtI

Sūdzības un ierosinājumi -
PM

Offline

maniac
13. Feb 2015, 10:23#104

Kopš: 23. Jul 2009

No: Salaspils

Ziņojumi: 5099

Braucu ar: GL1800, Versys650 sidecar

Labākais, kas par mūsveidīgajiem dzirdēts:
http://www.motopower.lv/article.php?id=165
P.S.Ceturtā bilde.

-----------------

Offline

kakjis
13. Feb 2015, 10:29#105

Kopš: 12. May 2008

Ziņojumi: 2330

Braucu ar: hayabusa


13 Feb 2015, 08:47:01 mdriver rakstīja:
Negribētos taisīt jaunu topiku FJ1200 - tētis FJR1300

Lūdzu atsaukties FJ1200 īpašniekus PM, vai šeit.
Ir par ko parunāt
parunāties varēsim pēc ned ,kad ienāks fj 1200 uz jaukšanu

Offline

mdriver
19. Feb 2015, 18:07#106

Kopš: 27. Sep 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 1295

Braucu ar: BMW 1600 GTL

Joprojām lūdzu atsaukties

13 Feb 2015, 08:47:01 mdriver rakstīja:
Negribētos taisīt jaunu topiku FJ1200 - tētis FJR1300

Lūdzu atsaukties FJ1200 īpašniekus PM, vai šeit.
Ir par ko parunāt


-----------------
You Meeen !

http://www.youtube.com/watch?v=rdNa774pMtI

Sūdzības un ierosinājumi -
PM

Offline

VATERLAND
16. Oct 2015, 11:33#107

Kopš: 01. Jan 2011

Ziņojumi: 3022

Braucu ar: Drūmo klasiku (C)

Ar mazākiem nobraukumiem cipari būs 5-7K EUR iekš mobiles.

-----------------
Mach mit, mach nach, mach besser

https://www.maksla.lv

Offline

Nemiers
16. Oct 2015, 13:08#108

Kopš: 29. Sep 2008

No: Smiltene

Ziņojumi: 196

Braucu ar: BMW R1200 GS Rallye


16 Oct 2015, 11:01:35 Rizza rakstīja:
Veči, 130 kkm priekš fjr1300 - daudz nav, bet maz arī nav. Tas ir prāta darbs uz tādu skatīties vai tomēr nav ? iet runa par ss eksemplāru viszemākajā cenā..


Nav ne vainas ja dzinējs darbojas klusi un nevainojami pilnai laimei ja iespējams nomērīt kompresiju, ceļojot 2011g pa Skandināviju satiku Somijā vienu austrieti kam bija nogājis 180kkm šis teica ņēmis esot jaunu viss gut kaut ko ap 80-90kkm nomainījis motora ķēdi sadalnēm ar vadīklām un spriegotāju un bēdu nezinot. Manam ar kuru katru dienu 80 kkm viss lieliski šoziem ar jānomaina motora ķēde ar vadīklām un spriegotāju nedaudz sācis palikt skaļāks iežvadzinās un braukšu vēl otru saules mūžu pirku ar 36 kkm eļļa no maiņas līdz maiņai.

p.s. tā problēma ar ķēdi, vadīklām un spriegotāju ir līdz 2006g. tad rūpnīca atrisināja visu pie kartēja feislifta un nelieliem uzlabojumiem.

Cena ss.lv patiešām salda pat ļoti salda. iesaku aizbraukt paklausīties dzinēju un ja viss o.k. ņem ciet.

Offline

Rizza
16. Oct 2015, 13:10#109

Kopš: 05. Nov 2011

No: Zilupe

Ziņojumi: 2101

Braucu ar: zrx1200s un Gaz69 55'

Paldies par atbildi, laikam tā būs jādara. cipars diezgan labs.

Offline

Martins74
03. Feb 2016, 14:49#110

Kopš: 08. Apr 2010

No: Liepāja

Ziņojumi: 442

Braucu ar: Japāņu motorizētu divriteni

Achtung!!! Ja kādam ir piedāvājumā labs FJR tad ar prieku izskatīšu

Offline

mdriver
10. May 2017, 14:01#111

Kopš: 27. Sep 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 1295

Braucu ar: BMW 1600 GTL

Jaut. ?
2004 gada pa 4500 €
2007 gada pa 6500 € ++ (Vācijā)

Vai ir vērts pārmaksāt 2000+ naudiņas par jaunāko modeli, un pāris gadi jaunāks?

-----------------
You Meeen !

http://www.youtube.com/watch?v=rdNa774pMtI

Sūdzības un ierosinājumi -
PM

Offline

maniac
11. May 2017, 22:45#112

Kopš: 23. Jul 2009

No: Salaspils

Ziņojumi: 5099

Braucu ar: GL1800, Versys650 sidecar

Pastudē www.fjr1300.ru !
Tur var atrast visu gadagājumu plusus un mīnusus.
Pats jau vienpadsmito gadu braucu pirmās ģenerācijas FJR-u (2002). Esmu mēģinājis arī jaunākus. Nesajutu būtiskas atšķirības. Un tāpēc neredzu jēgu mainīt uz jaunāku. Tavā gadījumā - pārmaksāt.

-----------------

Offline

tuchka
12. May 2017, 19:03#113

Kopš: 08. May 2011

No: Liepāja

Ziņojumi: 926

Braucu ar: visu kas rūc un nerūc


11 May 2017, 22:45:05 maniac rakstīja:
Pastudē www.fjr1300.ru !
Tur var atrast visu gadagājumu plusus un mīnusus.
Pats jau vienpadsmito gadu braucu pirmās ģenerācijas FJR-u (2002). Esmu mēģinājis arī jaunākus. Nesajutu būtiskas atšķirības. Un tāpēc neredzu jēgu mainīt uz jaunāku. Tavā gadījumā - pārmaksāt.

Pilnībā piekrītu teiktajam!

-----------------

Offline

ansizzz
27. Nov 2017, 12:17#114

Kopš: 30. Dec 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 405

Braucu ar: divriteni

Pavasarī lasot šo tēmu, konstatēju, ka šeit ir atrodamas visai skopas lietotāju atsauksmes, izņemot Maniac komentārus, kas nevienu reizi vien bija dalijies savā pieredzē un vēl šādus tādus komentārus, kas izlobāmi no konteksta šeit forumā.

Šogad pavisam neplānoti radās iespēja tik pie 2 ģenerācijas FJR ar ABS.
Ar šo modeli tika lauzts mans stereotips, ka uz motocikla ērti tūristot var tikai viens braucējs (pat tūrisma milzis KTM950 Adventure līdz šim nebija spējis lauzt šo stereotipu). Ar šo ne tikai var paņemt zaķi līdz ceļojumā, bet ceļot visnotaļ ar komfortu, nobraukt 300km bez pauzēm un diskomforta ne pašam, ne pasažierim.

Jaudas daudz, tā teikt "atliektiem galiem", gan apdzenot uz šosejas, gan aspteidzot uz ātrgaitas ceļiem ar 140 braucošus 4riteņu transporta līdzekļus, nesagādā pilnīgi nekādas problēmas , mirklī jau ir 190 un vēl ir jūtama krietna rezerve. Man komforta ātrums likās 130-150, mocis gan pēc pieredzes ar "parketa" enduro provocē braukt agresīvāk.

Kā jau man bija minējis lietotājs MGT diskutējot par šo modeli un vēl citiem lielajiem tūristiem, šis mocis arī uz normālas kvalitātes grants ceļa turās pārsteidzoši stabili, un sajūta braucot ir droša, līdz ar to saprātīga garuma grants posmus var iekļaut ceļojumu maršrutos.

Kas liekas ļoti liels pluss, nelielu un īslaicīgu (un arī ne tik īslaicīgu, galvenais uzsvars uz nelielu) nokrišņu gadijumā nav nepieciešams pat vilkt lietus apģērbu.

Degvielas patēriņs un tvertnes tilpums arī pārsteidza, ar vienu uzpildi izdevās nobraukt 420k, pie tankošanās rēķinot sanāca , ka bākā atlicis apmēram viens litrs degvielas.

ABS, kas viennozīmīgi ir jau mūsdienīga opcija motociklam, taču kad šī opcija nestrādā, var sagādāt visai lielas galvasāpes. Šī arī bija vienīgā nopietnā problēma ar ko sezonas laikā nācās saskarties šim motociklam. Iegādājoties moci, pat speciāli nemēģinot izdevās sajust abs darbību, jo mocis pēc iegādes tika mājās braukts pa pēdējo pavasara sniegu. Vasarā uz grantenes gribējās atkārtoti izmēģināt šis sistēmas darbību, ne priekšas bremžu, ne aizmugures ABS sistēma neizradija nekādas dzīvības pazīmes - kā vienā, tā otrā gadijumā riteņi šļūc. Pēc visai laikietipīgas čakarēšanās izdevās diagnosticēt problēmu - ABS blokā iesprūduši solenoīdi. Kas kā izrādās šim modelim ir visai izplatīta problēma un ne tikai 2 ģenerācijai ar ABS, bet arī forumos īpašnieki sūdzējās par 3,4 un arī 5 ģenerāciju. Internetā rekomendācija - regulāri mainīt bremžu šķidrumu un regulāri veikt ABS sistēmas aktivizēšanu, vai uz ceļa vai ar moča kompja palīdzību.
Šo problēmu izdevās atrisināt nomainot šķidrumus un nedaudz fiziski iespaidojot ABS bloku.



Pie mīnusiem varētu vien minēt tikai dažus sīkumus, kas vairāk būtu pieradums pie citas klases motocikliem.

Standarta stiklu garākiem pārbraucieniem prasītos nomainīt pret mazliet augstāku (+2 , +3cm varētu pat pietikt) , varbūt tie, kas izmanto augstākus stiklus par orģinālajiem var pastāstīt savu pieredzi ar tiem (un nokomentēt piemēram vibrācija pie lieākiem ātrumiem, un kāds ir efekts braucot pilsētā)

Gandrīz visi moči man ir bijuši dažāda tipa enduro braucamie, līdz ar to nebiju ņēmis vērā zemo klīrensu, braucot divatā ar aizmugurē uzregulētu amortizāciju soft režīmā iebraucot DUS sanāca ar "vēderu" nošļūkt gar guļošo policistu. Kā arī braucot pa meža ceļu lielākas saknes arī ar hard regulējumu amortizācijai skar moča "vēderu".

Atgriežoties pilsētā, jūtami divi mīnusi, vēja aizsardzība pie maziem ātrumiem ir tik veiksmīga, ka sāc lēnām, cepties (kā jau homo sapiena pārstāvim nekad nav labi).

Viens no leilākajiem uz nerva spēlējošajiem punktiem - kārbas skaļā pārslēgšanās no N-1, 1-2 un arī reizēm 3 ātrumā. Bet tā cik saprotu šim modelim esot pierasta lieta, kā arī 6 ātruma trūkums, šis mīnuss drīzāk varētu būt ieradums, kas pāries, jo laiku pa laikam mēģinu ielikt neesošajā 6 pārnesumā.




Paldies Maniac par vispārīgu apstāstīšanu par šo modeli pirms iegādes, un arī ikdienas lietošanas jautājumos, un paldies arī Nierem par konsutlēciju kā motoreļļu tā reduktora eļļu izmantošanā.

-----------------
Objects in mirrors can be faster than you appear

Offline

tuchka
28. Nov 2017, 09:57#115

Kopš: 08. May 2011

No: Liepāja

Ziņojumi: 926

Braucu ar: visu kas rūc un nerūc

ansiszzz..
Perfekts un patiess izklāsts
Manjaks ir ilgbraucējs ar FJR
Mans nomainīja šo uz GS tikai viena iemesla pēc.. augums virs 192cm un garas kājas
Motocikls ļoti labs!
Lai izmainītu ceļu stāvokli - leņķi, kuri sāka sāpēt jau pēc 100km, darīju visu maximālo, tā arī nesasniedzot vajadzīgo
Tamdēļ nomainīju un esmu laimīgs
Par stiklu runājot, uzliku no Puig. Ir augstāks, ir labāks aizvējš, viss super. Tikai ir arī mīnusi, ķiverei pienāk mazāk gaisa - vairāk svīst. Pie ātruma 170+km/h parādās netipiska vibrācija no lielāka gaisa spiediena. Bet kopsummā FJR ir perfekts motocikls ar plašām iespējām. Es viņu nominētu no man visiem bijušajiem aparātiem ar otro vietu uz pjedestāla

[ Šo ziņu laboja tuchka, 28 Nov 2017, 10:03:48 ]



-----------------

Offline

maniac
28. Nov 2017, 12:09#116

Kopš: 23. Jul 2009

No: Salaspils

Ziņojumi: 5099

Braucu ar: GL1800, Versys650 sidecar

Manam arī ir šķūninga stikls "Puig". Ar izliektu augšējo daļu un apm.12 cm augstāks par standarta. Jo ātrāk braucu, jo zemāk laižu. Jo pie ātrumiem >140, parādās gaisa virpulis, kas sāk spiest mugurā, un ir jāatspiežas pret stūri. Ja nolaiž zemāk (forša fīča - ar podziņu bīdāms vējstikls ) šis negatīvais efekts pazūd. Arī ar pasažieri braucot, to nejūt.

-----------------

Offline

S19
28. Nov 2017, 19:31#117

Kopš: 05. Sep 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 745

Braucu ar: Yamaha TDM 900, Honda VT500E


28 Nov 2017, 12:09:45 maniac rakstīja:
...pie ātrumiem >140, parādās gaisa virpulis, kas sāk spiest mugurā, un ir jāatspiežas pret stūri. Ja nolaiž zemāk (forša fīča - ar podziņu bīdāms vējstikls ) šis negatīvais efekts pazūd. Arī ar pasažieri braucot, to nejūt.


Virpulis sāk spiest pasažieres mugurā un viņa ar krūtīm ciešāk piespiežas vadītāja mugurai?

Offline

maniac
28. Nov 2017, 21:44#118

Kopš: 23. Jul 2009

No: Salaspils

Ziņojumi: 5099

Braucu ar: GL1800, Versys650 sidecar


28 Nov 2017, 19:31:51 S19 rakstīja:

28 Nov 2017, 12:09:45 maniac rakstīja:
...pie ātrumiem >140, parādās gaisa virpulis, kas sāk spiest mugurā, un ir jāatspiežas pret stūri. Ja nolaiž zemāk (forša fīča - ar podziņu bīdāms vējstikls ) šis negatīvais efekts pazūd. Arī ar pasažieri braucot, to nejūt.


Virpulis sāk spiest pasažieres mugurā un viņa ar krūtīm ciešāk piespiežas vadītāja mugurai?

Tieši tā!

-----------------

Offline

maniac
26. Oct 2018, 19:52#119

Kopš: 23. Jul 2009

No: Salaspils

Ziņojumi: 5099

Braucu ar: GL1800, Versys650 sidecar

Iepirdu bemebelātu sadaļā un atcerējos par šo.
Manam FJR-am šodien uzgriezās 80 000 km. Izņemot eļlu/filtru/sveces, mainīts tikai priekšas rata gultnis (pie 60 000) un pārlasīta priekšējā dakša, kad viens štoks sāka suloties (55 000). Mocis 1.ģenerācijas (2002). Pāris nedēļas atpakaļ atgriezos no Eiropas izskrējiena. Ar pasažieri un riktīgi nogruzīts - 3 čumodāni, bākas soma. 14 dienas 13 valstis, 8234 km. Biju patīkami pārsteigts par vidējo patēriņu - 4,7/100.
Ar visiem Pirenejiem un bāņiem! Tiesa, pie tāda rezultāta nonācu pēc dažu dienu eksperimentiem. Kad braucu 160-180, patēriņš pieauga līdz 6,9/100. Optimums - 130-140. Tad ir 5,2 (+/- 0,5).
Kārtējo reizi pārliecinājos, ka šito mainīšu tikai uz Goldu. Un arī tikai pasažieres dēļ.


-----------------

Offline

Nemiers
27. Oct 2018, 22:22#120

Kopš: 29. Sep 2008

No: Smiltene

Ziņojumi: 196

Braucu ar: BMW R1200 GS Rallye


26 Oct 2018, 19:52:35 maniac rakstīja:
Iepirdu bemebelātu sadaļā un atcerējos par šo.
Manam FJR-am šodien uzgriezās 80 000 km. Izņemot eļlu/filtru/sveces, mainīts tikai priekšas rata gultnis (pie 60 000) un pārlasīta priekšējā dakša, kad viens štoks sāka suloties (55 000). Mocis 1.ģenerācijas (2002). Pāris nedēļas atpakaļ atgriezos no Eiropas izskrējiena. Ar pasažieri un riktīgi nogruzīts - 3 čumodāni, bākas soma. 14 dienas 13 valstis, 8234 km. Biju patīkami pārsteigts par vidējo patēriņu - 4,7/100.
Ar visiem Pirenejiem un bāņiem! Tiesa, pie tāda rezultāta nonācu pēc dažu dienu eksperimentiem. Kad braucu 160-180, patēriņš pieauga līdz 6,9/100. Optimums - 130-140. Tad ir 5,2 (+/- 0,5).
Kārtējo reizi pārliecinājos, ka šito mainīšu tikai uz Goldu. Un arī tikai pasažieres dēļ.


Manam FJR 99t. km turpinu vēl sezonu, manos nagos no 2011g nopirku ar +-40t. km no visa kas ir darīts priekšas dakšas saļņiki mainīti ar eļļu 3 reizes pirmajā riezē nopirku ar sulojošu štoku, otrajā reizē apkope eļļas maiņa +samainiju bukses uz +-70 t.km , būkses neprasijās bet jo detaļas bija nopirktas izdariju,pērku ASV un tas ir 4reiz lētāk kā LV trešjā reizē pirms šā gada sezonas uz 90t.km pie eļļas maiņas dakšā saļņiki piļniki sūdzību nebija detaļas bija visu pie viena (Škapars labs meistars Varu rekomendēt)
Aimugures piekarei saucamajai progresēvajai jebītavai, adatu gūltņi ar saļņikiem un buksēm samainīti pie +- 70.t km nu tur viss bija slikti iepriekš nebiju līdis, pa ziemu gribējās ko padarīt, labi kad ielīdu visu jaunu saliku. Iespējams iepriešējais īpašnieks kur mitrum iekšā bija dabijis vai mana nolaidība kad nejaucu un netiriju nesmērēju, tas ir mezgls kur vajag apkopi iesaku vismaz reizi 2 gados.
Pirms šī gada sezonas uz 90t.km samainiju dzinējam ķēdi(bija plānots jau senāk ap 80t.km), ķēdes vadīklas, ķēdes spriegotāju, jo kļuva skaļāks un šim modelim ir īpatnība ar spriegotāju, rūpnīcas bags, (mocis 2004. gada) + priekšas rata gūltni un tiltiņa gūltni mainiju jo bija nopirkts samainiju baigo sūdzību nebija, bet izdariju lai par sezonas vidu nav jālien jo plānojās gārāks eiropas trips ar krautu moci un pasažieri, un gāzes trosi nomainiju jo bija nokalpojusi(spurgalas parādijās), Pie viena pārbaudiju vārstu atstarpes viss kā grāmatā no rūpnīcas.
Pirms nākošās sezonas apmainīšu aizmugures rata gūltņus, jo ir iepirkti nobraukums turpat 100t. Km nakamajā gadā plānota Norvēģija atkal un ar pasažieru un krautu moci lai nav problēmu ceļā.
No remontiem nekas nav darīts vairāk Filtri, Eļļas, Sveces, Riepas, kluči. Mocis ļoti droš un ar ļoti lielu resursu.
Vienīgas kas ir sagādājis rūpes ir 2016. gada Norvēģijas braucienā pazuda tuvie un bija gļūks ar apgaismijumu, protams atradu un novērsu, secinājums konstrukcijas īpatnības, viens no lielajiem štepseļiem kas atbild par apgaismojumu u.c. svarīgām lietām, kas atrodas zem bākas izvietots tā kad viss lietus un slapjums tiek tur iekšā un iemetās zaļais, nieliels siptoms bija nedēļu pirms brauciena, vienā brīdī kādu nepilnu km veistikla pozīciju nevarēja mainīt (FJR1300 veistikls uz pogas ar mināmu augstumu) braucot pa sūdīgu ceļu tākā negāja stikla augstums un pakratotoes aizgāja norakstiju uz gļuku vai slikto ceļu nekontaktu un nepievērsu tam uzmanību, Protams Norvēģija braucām 2 dienas pa lietu un siptoms izlīda kas prasija +- 7 stundas no tā laika šai vietai pastiprinātu uzmanību pirms sezonas.
Nu jau labu laiku domāju ko vietā?. Domas rodās kā Mainac dēl pasažieres ērtuma ko, BMW K1600? Goldu? Hārli? Atbildes īsti nav! Vai maks pa palānu!?, un turpinu braukt ar savu uzticamo Yamaha FJR 1300 negribās zaudēt atrumu, manevrētīgum, ietilpoibu, u.c. plusus. Protrams arī vienu no galvenajiem uzticamību un uzturēšanas lētumu.


[ Šo ziņu laboja Nemiers, 27 Oct 2018, 22:36:06 ]

Offline