Gadījuma bilde

Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par modeļiem » Yamaha

Tēma: Yamaha FJR 1300

AutorsZiņojums
marcis
23. Sep 2011, 12:44#21

Kopš: 23. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 2652

Braucu ar: S1000XR, RS50

Bet, ja par lietu un nevis Coool stilā , kad bruka mans reduktors nost, arī bija skaņa, kas sākumā likās, kā kārbas primārās ass gultnis, bet, skaņai pieaugot, tā palika arī, izspiežot sajūgu. Vēl ar mēģināt detektēt, kur ir pārlieku liela lufte, paceļot moci uz centrālās pekas un kustinot riteni visos virzienos. Lai pārbaudītu, vai tas nav reduktors pie kārbas, domāju, jānoņem ritenis un tad uzmanīgi, ar izjūtu būtu jāpagroza kardānvārpsta un 'jāuztausta' kaut kādas liekas spēles sazobēs. Bet labāk jau laicīgi kaut ko darīt, jo, ja bruks nost gultnis (-ņi), var gadīties viss kas.... Ritenis saķīlēs, zobratus samals...

-----------------
būvuzraudzība, ēku tehniskā apsekošana u.c.

Offline

maniac
23. Sep 2011, 16:01#22

Kopš: 23. Jul 2009

No: Salaspils

Ziņojumi: 5099

Braucu ar: GL1800, Versys650 sidecar

Atvaino,ka tik vēlu jautāju,bet kā Tev tos vārstus sanāca salocīt? Gribētu vnk uzzināt,jo pats cenšos savu aparātu regulēt un labot... negribētu kādreiz kļūdīties..

Atvaino, ka tik vēlu atbildu
Savas muļķības pēc Kārtīgi nenočekoju "metkas" Domāju, ka, ja ar drātiņām ķēdi pie visiem zobratiem pietinu, tad viņa nevar pārlēkt...

-----------------

Offline

maniac
02. Dec 2012, 11:38#23

Kopš: 23. Jul 2009

No: Salaspils

Ziņojumi: 5099

Braucu ar: GL1800, Versys650 sidecar

Tas ne tikai FJR-u vadītājiem. Nevajag aizmirst par koferiem!
http://www.yapfiles.ru/show/508424/0d3482cf7c15...6159a0d.flv.html

-----------------

Offline

Negantelis
02. Dec 2012, 12:11#24

Kopš: 02. Oct 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5341

Braucu ar: Enduro pa tuksnesi

Njā, baigi tizli sanāca.

-----------------

Pieteikties kursiem.

Offline

Panda
02. Dec 2012, 13:37#25

Kopš: 11. Nov 2010

No: Jūrmala

Ziņojumi: 557

Braucu ar: Honda ST 1300 Pan European


02 Dec 2012, 11:38:17 maniac rakstīja:
Tas ne tikai FJR-u vadītājiem. Nevajag aizmirst par koferiem!
http://www.yapfiles.ru/show/508424/0d3482cf7c15...6159a0d.flv.html



Šitā es arī izsitu kastei caurumu, tik stabiņš man nebija apaļš un tāpat uz muti novilku, vēl tagad plecā smeldzi jūtu!

Offline

maniac
20. May 2013, 09:24#26

Kopš: 23. Jul 2009

No: Salaspils

Ziņojumi: 5099

Braucu ar: GL1800, Versys650 sidecar

Piekabes prototips FJR-am:
https://www.youtube.com/watch?v=Ntk4LdVJo5E
Atvainojos autoram par nesaskaņotu publicēšanu!
Ļoti interesanta ideja!

-----------------

Offline

maniac
18. Sep 2013, 18:54#27

Kopš: 23. Jul 2009

No: Salaspils

Ziņojumi: 5099

Braucu ar: GL1800, Versys650 sidecar

Vēl viens atjaunināts variants:
http://www.motonews.ru/news.moto?id=10026&t...2686843856932543
Bet viena bēda turpinās... Vēl arvien nav sestā pārnesuma.

-----------------

Offline

ABU
18. Sep 2013, 19:41#28

Kopš: 25. Dec 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1498

Braucu ar: ZRX1200S


18 Sep 2013, 18:54:30 maniac rakstīja:
Vēl viens atjaunināts variants:
http://www.motonews.ru/news.moto?id=10026&t...2686843856932543
Bet viena bēda turpinās... Vēl arvien nav sestā pārnesuma.


Priekš kam tev 6, jo tas ir tikai "dzirdes apmāns" ka būs ekonomiskāk! Es arī tā agrāk domāju ka vajag. Ne pa velti taču neliek - tev grieze ir pie 7000, manējam arī pie 7000 un tālāk redzamā video ar GTR 1400 pie 6200.(max.jaudas šiem trijiem pie 8000,8500,8800) Tam ir 6....bet apskaties un sapratīsi, kad jēga maza, "galu"pat nevar noturēt. Bet mēs ar 5 varam



P.S. Mūsējiem apmēram pa robiem apgriezieni vienādi, jo braucot blakus motoru skaņa iet rezonansē(pats dzirdēju un jutu). Tādad ko vēl vajag ja pie 100 ar 5 ir 3150 apgr/min? Un pat krietni + braucot vēl tālu līdz griezes momentam, kas TEORĒTISKI ir visekonomiskākais(vismazāk atvērta drosele uzturot ātrumu).

[ Šo ziņu laboja ABU, 18 Sep 2013, 19:46:57 ]



-----------------
Benzīns asinīs neizgaro:)

Offline

Goblins
18. Sep 2013, 21:35#29

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 2881

Braucu ar: 800 cc, Bandītu un RE

Izlasiij visu topiku, un laikam jaasaak skatīties uz fjr
Jau kaadu brīdi ir tāda doma bet lelais bandīts lekas gana praktisks un ērts.

Maniac un pārējie tagad mani pārliecina ka fjr ir labaaks

-----------------
man garšo alus

eet jeuw kak

Offline

tuchka
18. Sep 2013, 22:23#30

Kopš: 08. May 2011

No: Liepāja

Ziņojumi: 926

Braucu ar: visu kas rūc un nerūc

FJR1300, pagaidām neviena slikta vārda. Komforts, jauda, dinamika, liela bāka, kardāns, laba vēja aizsardzība, ekonomisks, viegli manevrējas, uzticams tālbraucējs, utt

[ Šo ziņu laboja tuchka, 18 Sep 2013, 22:25:34 ]



-----------------

Offline

VATERLAND
18. Sep 2013, 22:29#31

Kopš: 01. Jan 2011

Ziņojumi: 3022

Braucu ar: Drūmo klasiku (C)


18 Sep 2013, 21:35:03 Goblins rakstīja:
Izlasiij visu topiku, un laikam jaasaak skatīties uz fjr
Jau kaadu brīdi ir tāda doma bet lelais bandīts lekas gana praktisks un ērts.

Maniac un pārējie tagad mani pārliecina ka fjr ir labaaks


Goblin, paprasi DB23 iedot izbraukt ar K13S Motorradu un tu sapratiisi ap ko shtelles grozaas

-----------------
Mach mit, mach nach, mach besser

https://www.maksla.lv

Offline

CB1300
18. Sep 2013, 22:40#32

Kopš: 12. Aug 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 150

Braucu ar:


18 Sep 2013, 21:35:03 Goblins rakstīja:
Izlasiij visu topiku, un laikam jaasaak skatīties uz fjr
Jau kaadu brīdi ir tāda doma bet lelais bandīts lekas gana praktisks un ērts.

Maniac un pārējie tagad mani pārliecina ka fjr ir labaaks


nē, misteiks, uz GTR1400
Mocis tiešām labs. Kas nepatika, ka neverās no tukšgaitas, salīdzinot ar CB1300. Sākot no 4k rpm - uuuu aiziet! Bet tam ir zāles - izravēt sekundārās droseles, ko regulē kompis, lai būtu muļķu drošs aparāts. Motors kā nekā no ZZR1400. Sīkāk: http://www.bikeland.org/misc/articles/tretest.pdf

Offline

Goblins
18. Sep 2013, 23:03#33

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 2881

Braucu ar: 800 cc, Bandītu un RE

Gtr 1400 nepatiik startā

-----------------
man garšo alus

eet jeuw kak

Offline

CB1300
18. Sep 2013, 23:06#34

Kopš: 12. Aug 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 150

Braucu ar:


18 Sep 2013, 23:03:31 Goblins rakstīja:
Gtr 1400 nepatiik startā


piekrītu! un alus ir gut

Offline

tuchka
19. Sep 2013, 16:50#35

Kopš: 08. May 2011

No: Liepāja

Ziņojumi: 926

Braucu ar: visu kas rūc un nerūc


18 Sep 2013, 19:41:39 ABU rakstīja:

18 Sep 2013, 18:54:30 maniac rakstīja:
Vēl viens atjaunināts variants:
http://www.motonews.ru/news.moto?id=10026&t...2686843856932543
Bet viena bēda turpinās... Vēl arvien nav sestā pārnesuma.


Priekš kam tev 6, jo tas ir tikai "dzirdes apmāns" ka būs ekonomiskāk! Es arī tā agrāk domāju ka vajag. Ne pa velti taču neliek - tev grieze ir pie 7000, manējam arī pie 7000 un tālāk redzamā video ar GTR 1400 pie 6200.(max.jaudas šiem trijiem pie 8000,8500,8800) Tam ir 6....bet apskaties un sapratīsi, kad jēga maza, "galu"pat nevar noturēt. Bet mēs ar 5 varam



P.S. Mūsējiem apmēram pa robiem apgriezieni vienādi, jo braucot blakus motoru skaņa iet rezonansē(pats dzirdēju un jutu). Tādad ko vēl vajag ja pie 100 ar 5 ir 3150 apgr/min? Un pat krietni + braucot vēl tālu līdz griezes momentam, kas TEORĒTISKI ir visekonomiskākais(vismazāk atvērta drosele uzturot ātrumu).


Man šķiet ka video rullītis ir hu..., paskatamies uz kilometriem, cik tie lēni skrien pie tāda ātruma

-----------------

Offline

CB1300
19. Sep 2013, 20:05#36

Kopš: 12. Aug 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 150

Braucu ar:


19 Sep 2013, 16:50:13 tuchka rakstīja:

Man šķiet ka video rullītis ir hu..., paskatamies uz kilometriem, cik tie lēni skrien pie tāda ātruma


Hmm, lēni vai ātri, bet +/- atbilstoši ātrumam: 1km ir ~13 sec, kas ir ~77 m/s = 277 km/h

Offline

maniac
23. May 2014, 17:08#37

Kopš: 23. Jul 2009

No: Salaspils

Ziņojumi: 5099

Braucu ar: GL1800, Versys650 sidecar

Reanimēšu topiku.
Sekojoša bēda: pēc "nulles" filtra un "sporta" trubu uzlikšanas (domāju, ka tāpēc ) izmeta 31.kļūdu - "Ilgstoši liess maisījums". Kamēr studierēju, kā "patreknināt", uzdūros viedoklim, ka tādā gadījumā labāk liet bendžu ar lielāku oktānskaitli (98 ). Kādi komentāri?

[ Šo ziņu laboja maniac, 23 May 2014, 17:09:28 ]



-----------------

Offline

CB1300
23. May 2014, 17:51#38

Kopš: 12. Aug 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 150

Braucu ar:


23 May 2014, 17:08:58 maniac rakstīja:
Reanimēšu topiku.
Sekojoša bēda: pēc "nulles" filtra un "sporta" trubu uzlikšanas (domāju, ka tāpēc ) izmeta 31.kļūdu - "Ilgstoši liess maisījums". Kamēr studierēju, kā "patreknināt", uzdūros viedoklim, ka tādā gadījumā labāk liet bendžu ar lielāku oktānskaitli (98 ). Kādi komentāri?


Nezinu par 98. bendžu - vairāk jaut tur viņu tāpēc neiešpricē, tikai oktāns augstāks. Tad jau labāk powercommander. Ideāli būtu uzlikt uz stenda, būs vismaz atbilstošs degmaisījums visā diapazonā. Ir kāds LV, kas ar to nodarbojās? Man arī interesētu.

Offline

maniac
23. May 2014, 18:30#39

Kopš: 23. Jul 2009

No: Salaspils

Ziņojumi: 5099

Braucu ar: GL1800, Versys650 sidecar

Tas komandieris maksā 300eur
Atradu vēl šādu fīču:
http://www.ebay.de/itm/PowerJet-Controller-Yama...h=item3f36aac178
Nākošnedēļ jāmēģina sakontaktēt ar Māri (kādreiz vadīja Yamahas servisu). Viņš pieprot visādas regulēšanas.

-----------------

Offline

ABU
23. May 2014, 18:35#40

Kopš: 25. Dec 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1498

Braucu ar: ZRX1200S


23 May 2014, 17:08:58 maniac rakstīja:
Reanimēšu topiku.
Sekojoša bēda: pēc "nulles" filtra un "sporta" trubu uzlikšanas (domāju, ka tāpēc ) izmeta 31.kļūdu - "Ilgstoši liess maisījums". Kamēr studierēju, kā "patreknināt", uzdūros viedoklim, ka tādā gadījumā labāk liet bendžu ar lielāku oktānskaitli (98 ). Kādi komentāri?


Saprotu ka "šprice" nevis karbiķi, jo kļūdas met arī "gudrie"karbiķi ar bloku un zondi(močiem laikam retums).
Ja grib pats pap...... un ir laiks+ interese, es ieteiktu darīt tā - sākt aukstam motoram mērīt T*(auto bija kādi 4.5 kiloomi) devēja pretestību un tā ik pa brīdim līdz slēdzas ventjiks. Tas, lai saprastu kādā "algoritmā" mainās pretestība pieaugot motora T*. Tad "piemest" prātā par cik omiem mainās pretestība uz kādiem grādiem.....ceru ka saprati. Un to lielumu (kādus +-10 grādus vai +-200 ) omus ielodē virknē(vienā vadā) ar devēju.
Visi laimīgi - bloks saprot(neprotestē un nemet kļūdu) ka aukstāks un iedod vairāk degvielu un L-zonde "velk" lejā līdz normai. Tagad tev droši ir otrādi - liesais un L-zonde "velk" augšā- biezāku visulaik un mokās. Ideāli būtu pakontrolēt vai L-zonde varēs novilkt(+- daži volti vislaik mainās....redz ar parastu testeri uz L-zondes 2vadiem)
Patēriņš no tā sevišķi nemainīsies, bet būs ņiprāks uzreiz un motoram labāk + pašam prieks
Viens mīnus - ĻOTI AUKSTĀ laikā var nepielekt jo pārlies. Ja ziemā nebrauc tad poh..

P.S. Es jau "po djedovski".....jaunie lai slēdz pie kompa

-----------------
Benzīns asinīs neizgaro:)

Offline