Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par modeļiem » Yamaha

Tēma: Yamaha FJR 1300

AutorsZiņojums
VATERLAND
23. May 2014, 18:40#41

Kopš: 01. Jan 2011

Ziņojumi: 3001

Braucu ar: Drūmo klasiku (C)


23 May 2014, 18:35:04 ABU rakstīja:

23 May 2014, 17:08:58 maniac rakstīja:
Reanimēšu topiku.
Sekojoša bēda: pēc "nulles" filtra un "sporta" trubu uzlikšanas (domāju, ka tāpēc ) izmeta 31.kļūdu - "Ilgstoši liess maisījums". Kamēr studierēju, kā "patreknināt", uzdūros viedoklim, ka tādā gadījumā labāk liet bendžu ar lielāku oktānskaitli (98 ). Kādi komentāri?


Saprotu ka "šprice" nevis karbiķi, jo kļūdas met arī "gudrie"karbiķi ar bloku un zondi(močiem laikam retums).
Ja grib pats pap...... un ir laiks+ interese, es ieteiktu darīt tā - sākt aukstam motoram mērīt T*(auto bija kādi 4.5 kiloomi) devēja pretestību un tā ik pa brīdim līdz slēdzas ventjiks. Tas, lai saprastu kādā "algoritmā" mainās pretestība pieaugot motora T*. Tad "piemest" prātā par cik omiem mainās pretestība uz kādiem grādiem.....ceru ka saprati. Un to lielumu (kādus +-10 grādus vai +-200 ) omus ielodē virknē(vienā vadā) ar devēju.
Visi laimīgi - bloks saprot(neprotestē un nemet kļūdu) ka aukstāks un iedod vairāk degvielu un L-zonde "velk" lejā līdz normai. Tagad tev droši ir otrādi - liesais un L-zonde "velk" augšā- biezāku visulaik un mokās. Ideāli būtu pakontrolēt vai L-zonde varēs novilkt(+- daži volti vislaik mainās....redz ar parastu testeri uz L-zondes 2vadiem)
Patēriņš no tā sevišķi nemainīsies, bet būs ņiprāks uzreiz un motoram labāk + pašam prieks
Viens mīnus - ĻOTI AUKSTĀ laikā var nepielekt jo pārlies. Ja ziemā nebrauc tad poh..

P.S. Es jau "po djedovski".....jaunie lai slēdz pie kompa


Iesaku vienkārši nopirkt Booster plug, kas tieši šādam bēdaas aprakstam arī der, jo ndrošina to, ka tiek dots treknāks maisījums un muļķo gan Lambda zondi, gan kompi.

-----------------
Mach mit, mach nach, mach besser

https://www.maksla.lv

Offline

Nemiers
24. May 2014, 00:01#42

Kopš: 29. Sep 2008

No: Smiltene

Ziņojumi: 196

Braucu ar: BMW R1200 GS Rallye


23 May 2014, 17:51:52 CB1300 rakstīja:

23 May 2014, 17:08:58 maniac rakstīja:
Reanimēšu topiku.
Sekojoša bēda: pēc "nulles" filtra un "sporta" trubu uzlikšanas (domāju, ka tāpēc ) izmeta 31.kļūdu - "Ilgstoši liess maisījums". Kamēr studierēju, kā "patreknināt", uzdūros viedoklim, ka tādā gadījumā labāk liet bendžu ar lielāku oktānskaitli (98 ). Kādi komentāri?


Nezinu par 98. bendžu - vairāk jaut tur viņu tāpēc neiešpricē, tikai oktāns augstāks. Tad jau labāk powercommander. Ideāli būtu uzlikt uz stenda, būs vismaz atbilstošs degmaisījums visā diapazonā. Ir kāds LV, kas ar to nodarbojās? Man arī interesētu.


Muižnieks darbojās ar comander uzlikšanu un regulēšanu

Offline

maniac
24. May 2014, 00:23#43

Kopš: 23. Jul 2009

No: Limbaži

Ziņojumi: 4777

Braucu ar: GL1800, XT600


23 May 2014, 18:40:25 VATERLAND rakstīja:

23 May 2014, 18:35:04 ABU rakstīja:

23 May 2014, 17:08:58 maniac rakstīja:
Reanimēšu topiku.
Sekojoša bēda: pēc "nulles" filtra un "sporta" trubu uzlikšanas (domāju, ka tāpēc ) izmeta 31.kļūdu - "Ilgstoši liess maisījums". Kamēr studierēju, kā "patreknināt", uzdūros viedoklim, ka tādā gadījumā labāk liet bendžu ar lielāku oktānskaitli (98 ). Kādi komentāri?


Saprotu ka "šprice" nevis karbiķi, jo kļūdas met arī "gudrie"karbiķi ar bloku un zondi(močiem laikam retums).
Ja grib pats pap...... un ir laiks+ interese, es ieteiktu darīt tā - sākt aukstam motoram mērīt T*(auto bija kādi 4.5 kiloomi) devēja pretestību un tā ik pa brīdim līdz slēdzas ventjiks. Tas, lai saprastu kādā "algoritmā" mainās pretestība pieaugot motora T*. Tad "piemest" prātā par cik omiem mainās pretestība uz kādiem grādiem.....ceru ka saprati. Un to lielumu (kādus +-10 grādus vai +-200 ) omus ielodē virknē(vienā vadā) ar devēju.
Visi laimīgi - bloks saprot(neprotestē un nemet kļūdu) ka aukstāks un iedod vairāk degvielu un L-zonde "velk" lejā līdz normai. Tagad tev droši ir otrādi - liesais un L-zonde "velk" augšā- biezāku visulaik un mokās. Ideāli būtu pakontrolēt vai L-zonde varēs novilkt(+- daži volti vislaik mainās....redz ar parastu testeri uz L-zondes 2vadiem)
Patēriņš no tā sevišķi nemainīsies, bet būs ņiprāks uzreiz un motoram labāk + pašam prieks
Viens mīnus - ĻOTI AUKSTĀ laikā var nepielekt jo pārlies. Ja ziemā nebrauc tad poh..

P.S. Es jau "po djedovski".....jaunie lai slēdz pie kompa


Iesaku vienkārši nopirkt Booster plug, kas tieši šādam bēdaas aprakstam arī der, jo ndrošina to, ka tiek dots treknāks maisījums un muļķo gan Lambda zondi, gan kompi.

Ieguglēju. Redzēju tikai bembjiem, zāģim un triumfam paredzētus...
Kaut kur ieks FAQ bija gan arī: "Kāds tev mocis? Esam atvērti sarunām." Nu nezinu...
No kurienes Tu zini par šo? Pats? Draugi/radi? Vai Gūgles tante?

-----------------

Offline

maniac
08. Jul 2014, 20:16#44

Kopš: 23. Jul 2009

No: Limbaži

Ziņojumi: 4777

Braucu ar: GL1800, XT600

Tā viš i:


-----------------

Offline

lomsz
08. Jul 2014, 20:58#45

Kopš: 08. Nov 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 807

Braucu ar: XV 1700 RS Warrior


23 May 2014, 17:08:58 maniac rakstīja:
Reanimēšu topiku.
Sekojoša bēda: pēc "nulles" filtra un "sporta" trubu uzlikšanas (domāju, ka tāpēc ) izmeta 31.kļūdu - "Ilgstoši liess maisījums". Kamēr studierēju, kā "patreknināt", uzdūros viedoklim, ka tādā gadījumā labāk liet bendžu ar lielāku oktānskaitli (98 ). Kādi komentāri?
Biju palaidis garām... Pie filtra un trubas pārbūves ir jāliek Powercommander vai līdzīgs cita ražotāja čips... Powercommander ir labs ar to, ka vari ņemt no neta citu lietotāju degmaisījuma mapes vai paša Dynojet piedāvātas, kā arī likt uz jaudas stenda, no kuriem lielākā daļa ir Dynojet ražotie ar kompi,kas saslēdzas ar tavu čipu... Citu razotaju čipi pārsvarā jāregulē ar roku, kas ir diezgan neprecīzi utt... Vēl mēdz atrasties arī krūmu metodes- piem. manam XV 1700 veči ieks USA atraduši, kā uzliekot peremičku uz smadzenes kontaktiem, bez servisa kompja tikt iekšā inžektora regulācijā (uz pulksteņa displeja spidometrā)... Pameklē owner forumos... Pats sev gan neriskēju tā darīt, ir Powercommander...

Offline

tuchka
08. Jul 2014, 22:48#46

Kopš: 08. May 2011

No: Liepāja

Ziņojumi: 926

Braucu ar: visu kas rūc un nerūc

Ja nekļūdos, tad ar displeja pogām var ieregulēt treknumu.

-----------------

Offline

maniac
08. Jul 2014, 23:06#47

Kopš: 23. Jul 2009

No: Limbaži

Ziņojumi: 4777

Braucu ar: GL1800, XT600

Paldies par padomiem! Izskatās, ka oriģinālais kompis ticis galā. Nodzēsu kļūdu un vairs neizlec.

-----------------

Offline

mdriver
09. Jul 2014, 10:50#48

Kopš: 27. Sep 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 1278

Braucu ar: BMW 1600 GTL

No kura gada FJR beidzas karbiķi ?
Un kāda apetīte ar špricungu , braucot 140-150 km/h ?

-----------------
You Meeen !

http://www.youtube.com/watch?v=rdNa774pMtI

Sūdzības un ierosinājumi -
PM

Offline

tuchka
09. Jul 2014, 10:54#49

Kopš: 08. May 2011

No: Liepāja

Ziņojumi: 926

Braucu ar: visu kas rūc un nerūc


09 Jul 2014, 10:50:44 mdriver rakstīja:
No kura gada FJR beidzas karbiķi ?
Un kāda apetīte ar špricungu , braucot 140-150 km/h ?


FJR 1300 nekad nav bijuši karburatori
140-150 ap 7 litri.

Ja brauc akurāti, ar bāku tiek 500km.

-----------------

Offline

maniac
09. Jul 2014, 22:52#50

Kopš: 23. Jul 2009

No: Limbaži

Ziņojumi: 4777

Braucu ar: GL1800, XT600


09 Jul 2014, 10:54:30 tuchka rakstīja:

09 Jul 2014, 10:50:44 mdriver rakstīja:
No kura gada FJR beidzas karbiķi ?
Un kāda apetīte ar špricungu , braucot 140-150 km/h ?


FJR 1300 nekad nav bijuši karburatori
140-150 ap 7 litri.

Ja brauc akurāti, ar bāku tiek 500km.

500km ar bāku - tas ir nedaudz pārspīlēts
400 ar mazu astīti jau ir labs rādītājs!
P.S. Bāka 23 litri.

-----------------

Offline

Nemiers
09. Jul 2014, 23:22#51

Kopš: 29. Sep 2008

No: Smiltene

Ziņojumi: 196

Braucu ar: BMW R1200 GS Rallye


09 Jul 2014, 22:52:04 maniac rakstīja:

09 Jul 2014, 10:54:30 tuchka rakstīja:

09 Jul 2014, 10:50:44 mdriver rakstīja:
No kura gada FJR beidzas karbiķi ?
Un kāda apetīte ar špricungu , braucot 140-150 km/h ?


FJR 1300 nekad nav bijuši karburatori
140-150 ap 7 litri.

Ja brauc akurāti, ar bāku tiek 500km.

500km ar bāku - tas ir nedaudz pārspīlēts
400 ar mazu astīti jau ir labs rādītājs!
P.S. Bāka 23 litri.



piekrītu 100%

p.s. ir sanācis braukt kompānijā ne ātrāk pa 105 nu varbūt 110 vidējas 85-95 tad gan sanāk 500 ar nosacījumu kad ieliets 98 bet parasti 420-440

Offline

tuchka
10. Jul 2014, 23:24#52

Kopš: 08. May 2011

No: Liepāja

Ziņojumi: 926

Braucu ar: visu kas rūc un nerūc


09 Jul 2014, 22:52:04 maniac rakstīja:

09 Jul 2014, 10:54:30 tuchka rakstīja:

09 Jul 2014, 10:50:44 mdriver rakstīja:
No kura gada FJR beidzas karbiķi ?
Un kāda apetīte ar špricungu , braucot 140-150 km/h ?


FJR 1300 nekad nav bijuši karburatori
140-150 ap 7 litri.

Ja brauc akurāti, ar bāku tiek 500km.

500km ar bāku - tas ir nedaudz pārspīlēts
400 ar mazu astīti jau ir labs rādītājs!
P.S. Bāka 23 litri.


Nespiežu ticēt

95 stata benža (sūdīga degviela), pielēju līdz lūpai (pilna bāka 25L), nobraucu 465km un rezervē rādīja 45km nobraukti. Tas nozīmē reāli 500 Negribēju sausu novilkt Ātrums bij ap 100-120.

-----------------

Offline

maniac
11. Jul 2014, 07:57#53

Kopš: 23. Jul 2009

No: Limbaži

Ziņojumi: 4777

Braucu ar: GL1800, XT600

Par bākas tilpumu varbūt kļūdījos...
Droši vien, ka pukšķinot uz simts un ļoooti prātīgi uzsākot braukt, var nobraukt 500.
Ar manu raksturu nesanāk.


-----------------

Offline

maniac
11. Jul 2014, 08:03#54

Kopš: 23. Jul 2009

No: Limbaži

Ziņojumi: 4777

Braucu ar: GL1800, XT600

Starp citu - esmu pamērījis, cik var nobraukt ar "rezervi" (kad sāk mirgot pēdējā strīpiņa un lielais odometrs pārlec uz nulli). Sanāca 72km. Puse pa pilsētu, puse pa apvedceļu. Un parastajā stilā. T.i.neekonomējot.

-----------------

Offline

mdriver
11. Jul 2014, 09:21#55

Kopš: 27. Sep 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 1278

Braucu ar: BMW 1600 GTL

Par patēriņu izklausās jēdzīgi
Vēl jaut. ?
2003(5) g. modelis no 2008 g. modeļa tehniski atšķiras.
Plastmasas, lampas ir acīmredzamas, bet iekšas ?

-----------------
You Meeen !

http://www.youtube.com/watch?v=rdNa774pMtI

Sūdzības un ierosinājumi -
PM

Offline

tuchka
11. Jul 2014, 09:48#56

Kopš: 08. May 2011

No: Liepāja

Ziņojumi: 926

Braucu ar: visu kas rūc un nerūc


11 Jul 2014, 09:21:42 mdriver rakstīja:
Par patēriņu izklausās jēdzīgi
Vēl jaut. ?
2003(5) g. modelis no 2008 g. modeļa tehniski atšķiras.
Plastmasas, lampas ir acīmredzamas, bet iekšas ?

Motoram nekas nav mainīts, vienīgie uzlabojumi ir apvalkam

-----------------

Offline

mdriver
11. Jul 2014, 10:20#57

Kopš: 27. Sep 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 1278

Braucu ar: BMW 1600 GTL


Motoram nekas nav mainīts, vienīgie uzlabojumi ir apvalkam

Ritošajai ?
Dakša, aizmugurējā piekare, amītis ?

-----------------
You Meeen !

http://www.youtube.com/watch?v=rdNa774pMtI

Sūdzības un ierosinājumi -
PM

Offline

tuchka
11. Jul 2014, 10:40#58

Kopš: 08. May 2011

No: Liepāja

Ziņojumi: 926

Braucu ar: visu kas rūc un nerūc


11 Jul 2014, 10:20:21 mdriver rakstīja:

Motoram nekas nav mainīts, vienīgie uzlabojumi ir apvalkam

Ritošajai ?
Dakša, aizmugurējā piekare, amītis ?

Vienīgais ir uzlabots amītis, cik man zināms.
Tehnika sevi pierādījusi, nekas īpaši nav jāuzlabo

[ Šo ziņu laboja tuchka, 11 Jul 2014, 10:40:58 ]



-----------------

Offline

mdriver
11. Jul 2014, 10:43#59

Kopš: 27. Sep 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 1278

Braucu ar: BMW 1600 GTL

Tad rezumē
Ja nepērk gadu un jaunāku dizainu
Var ņem labu 2003(5) gada modeli....


-----------------
You Meeen !

http://www.youtube.com/watch?v=rdNa774pMtI

Sūdzības un ierosinājumi -
PM

Offline

tuchka
11. Jul 2014, 11:01#60

Kopš: 08. May 2011

No: Liepāja

Ziņojumi: 926

Braucu ar: visu kas rūc un nerūc


11 Jul 2014, 10:43:36 mdriver rakstīja:
Tad rezumē
Ja nepērk gadu un jaunāku dizainu
Var ņem labu 2003(5) gada modeli....



Tieši tā
Svarīgs ir tehniskais stāvoklis un nobraukums.
Nu protams, ja interesē ABS vēl
Man piemēram ar atradumu paveicās 2002.gads un 28tkm

-----------------

Offline

Top.LV