Gadījuma bilde

Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par modeļiem » KTM

Tēma: KTM Adventure 950/990/1290

AutorsZiņojums
rudzis2
19. Apr 2017, 18:17#261

Kopš: 10. Jun 2011

Ziņojumi: 38

Braucu ar: KTM 990 ADV

Iesakat kādas riepas uzlikt 50/50 braukšanai.
Pagaidām nostājos uz metzeler karoo 3 180e komplekts.
Varbūt ir kas cits iesakāms? Lētāks, labāks, savādāks?

Offline

ssandijss
19. Apr 2017, 21:09#262

Kopš: 02. Jan 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 548

Braucu ar: T7, Husi


19 Apr 2017, 18:17:24 rudzis2 rakstīja:
Iesakat kādas riepas uzlikt 50/50 braukšanai.
Pagaidām nostājos uz metzeler karoo 3 180e komplekts.
Varbūt ir kas cits iesakāms? Lētāks, labāks, savādāks?



Karoo 3 noteikti neiesaku!! Bīstama riepa

Es braucu - priekšā Continental tkc80, aizmugurē mitas e07 un ir baigi OK!

Offline

rudzis2
19. Apr 2017, 21:18#263

Kopš: 10. Jun 2011

Ziņojumi: 38

Braucu ar: KTM 990 ADV

Vēl atradu tādas mitas rockraider
Tur izmers gan tikai 140/80 aizmugurei. Bet internets saka ok.

Offline

endurists
19. Apr 2017, 21:57#264

Kopš: 12. May 2008

Ziņojumi: 1245

Braucu ar: Husaberg FE 501 2013, KTM LC4 Adventure R'98




Man bija Karoo 3 uz mazā -> LC4 Advenčera, nobraucu viņu un neko bīstamu nemanīju. lielākoties grants/mežs

[ Šo ziņu laboja endurists, 19 Apr 2017, 21:57:30 ]



-----------------
Husaberg FE 501 2013
KTM LC4 Adventure R'98

Offline

drumagogs
20. Apr 2017, 09:10#265

Kopš: 04. Feb 2017

Ziņojumi: 22

Braucu ar:


19 Apr 2017, 21:09:10 ssandijss rakstīja:

19 Apr 2017, 18:17:24 rudzis2 rakstīja:
Iesakat kādas riepas uzlikt 50/50 braukšanai.
Pagaidām nostājos uz metzeler karoo 3 180e komplekts.
Varbūt ir kas cits iesakāms? Lētāks, labāks, savādāks?



Karoo 3 noteikti neiesaku!! Bīstama riepa

Es braucu - priekšā Continental tkc80, aizmugurē mitas e07 un ir baigi OK!

Arī Karoo 3 nepatīk, stāv priekšā, pa gruntenēm
normāli, bet dubļos nulle, aizmugurē karoo nodila pa pus sezonu,tagad aizmugurē pusmūžā heidenau scout arī slapjā pļavā vai dubļos jau pazūd saķere
Ar Africa Twin divus komplektus nobraucu ar Continental TKC 80 Twinduro, ļoti patika, arī nodilumizturība laba.
Nākošās ir doma paprovēt Bridgestone TW301
varbūt kāds ir notestējis šāitās?

[ Šo ziņu laboja drumagogs, 20 Apr 2017, 09:23:15 ]

Offline

ansizzz
20. Apr 2017, 09:35#266

Kopš: 30. Dec 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 405

Braucu ar: divriteni


20 Apr 2017, 09:10:09 drumagogs rakstīja:

19 Apr 2017, 21:09:10 ssandijss rakstīja:

19 Apr 2017, 18:17:24 rudzis2 rakstīja:
Iesakat kādas riepas uzlikt 50/50 braukšanai.
Pagaidām nostājos uz metzeler karoo 3 180e komplekts.
Varbūt ir kas cits iesakāms? Lētāks, labāks, savādāks?



Karoo 3 noteikti neiesaku!! Bīstama riepa

Es braucu - priekšā Continental tkc80, aizmugurē mitas e07 un ir baigi OK!

Arī Karoo 3 nepatīk, stāv priekšā, pa gruntenēm
normāli, bet dubļos nulle, aizmugurē karoo nodila pa pus sezonu,tagad aizmugurē pusmūžā heidenau scout arī slapjā pļavā vai dubļos jau pazūd saķere
Ar Africa Twin divus komplektus nobraucu ar Continental TKC 80 Twinduro, ļoti patika, arī nodilumizturība laba.
Nākošās ir doma paprovēt Bridgestone TW301
varbūt kāds ir notestējis šāitās?


aizmugureejaa TKC 80 uz 950 adventures nodila pa 6000km, manupraat paaraak aatri.
Tachu sakjeres iipasiibas taas labaakas!
Tagad gan iepirktas Haidenau scout, lai vai kaa sveshaa pieredze nakad neparliecina.
Piemeram personigi MITAS e07 manuprat ir viena no sliktakajam riepu izveleem, iipashi jau priekshaa

[ Šo ziņu laboja ansizzz, 20 Apr 2017, 09:39:26 ]



-----------------
Objects in mirrors can be faster than you appear

Offline

K-K
20. Apr 2017, 12:32#267

Kopš: 09. May 2008

No: Jūrmala

Ziņojumi: 1166

Braucu ar: KTM 300 Factory

Heidenau K60 Scout,komplekts. Nobraucu 10k, priekša turās labi, aizmugure reizēm slidinās. Riepas foršas, turās paredzami dažādās temperatūrās.



-----------------
#808 | Hard Enduro Fanatic

Offline

mrred
20. Apr 2017, 12:35#268

Kopš: 12. Oct 2008

Ziņojumi: 65

Braucu ar: KTM 1190 ADV R

Kāds ir testējis Mitas E09 Dakar? Doma likt uz aizmugurējās riepas. Iepriekš braucu ar Cont. TKC 80

Offline

Zais
20. Apr 2017, 13:00#269

Kopš: 22. May 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1217

Braucu ar: traktoru cauri Āfrikai

Ar šādu priekšā nobraucu dikti maz, jo iepriekšējais mo īpašnieks to bija sačakarējis. Taču kopš pagājušās sezonas E07 Dakar ir aizmugurē un pagaidām nežēlojos.


20 Apr 2017, 09:35:20 ansizzz rakstīja:

Piemeram personigi MITAS e07 manuprat ir viena no sliktakajam riepu izveleem, iipashi jau priekshaa


-----------------
Nē nu jā

Offline

kinigadners
20. Apr 2017, 14:00#270

Kopš: 25. Sep 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1366

Braucu ar: Ktm890 R


20 Apr 2017, 12:35:22 mrred rakstīja:
Kāds ir testējis Mitas E09 Dakar? Doma likt uz aizmugurējās riepas. Iepriekš braucu ar Cont. TKC 80
Ar E09 nobraukts pietiekoši daudz,smagam un jaudīgam mocim tieši tas kas vajadzīgs

Offline

JaanisB
29. Apr 2017, 18:37#271

Kopš: 31. Mar 2013

Ziņojumi: 27

Braucu ar: Honda CRF 250l

Sveiciens visiem ar formālo sezonas atklāšanu.

950 adv problēma ar ielikšanu no pirmā ātruma neitrālajā zem slodzes, kad ir karsts motors. Izslēdzot dzinēju uzreiz ieliec neitrālajā ļoti viegli. Tāpat, ieliekot pirmajā ar pilnībā izspiestu sajūgu, tomēr, mazliet velk uz priekšu (so sajūgs nav pilnībā izspiests)..it kā esmu pieregulējis uz maksimumu, bet tas līdz galam nelīdz. Sajūga šķidrumu nomainīju pagāšsezon, nezvai būs pie vainas. Kādas idejas, ko šeit darīt? Paldies!

Offline

endurists
29. Apr 2017, 19:24#272

Kopš: 12. May 2008

Ziņojumi: 1245

Braucu ar: Husaberg FE 501 2013, KTM LC4 Adventure R'98


29 Apr 2017, 18:37:16 JaanisB rakstīja:
Sveiciens visiem ar formālo sezonas atklāšanu.

950 adv problēma ar ielikšanu no pirmā ātruma neitrālajā zem slodzes, kad ir karsts motors. Izslēdzot dzinēju uzreiz ieliec neitrālajā ļoti viegli. Tāpat, ieliekot pirmajā ar pilnībā izspiestu sajūgu, tomēr, mazliet velk uz priekšu (so sajūgs nav pilnībā izspiests)..it kā esmu pieregulējis uz maksimumu, bet tas līdz galam nelīdz. Sajūga šķidrumu nomainīju pagāšsezon, nezvai būs pie vainas. Kādas idejas, ko šeit darīt? Paldies!


Vispirms derētu atgaisot un nomainīt apakšējā sajūga izspiedējcilindra o-ringu. Ja nelīdz tad augšējo manžeti mainīt.

-----------------
Husaberg FE 501 2013
KTM LC4 Adventure R'98

Offline

dzerrais
29. Apr 2017, 20:39#273

Kopš: 08. Dec 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1488

Braucu ar:


20 Apr 2017, 14:00:53 kinigadners rakstīja:

20 Apr 2017, 12:35:22 mrred rakstīja:
Kāds ir testējis Mitas E09 Dakar? Doma likt uz aizmugurējās riepas. Iepriekš braucu ar Cont. TKC 80
Ar E09 nobraukts pietiekoši daudz,smagam un jaudīgam mocim tieši tas kas vajadzīgs
+ 100

Offline

motolietas
29. Apr 2017, 21:15#274

Kopš: 28. Mar 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 59

Braucu ar:


29 Apr 2017, 18:37:16 JaanisB rakstīja:
Sveiciens visiem ar formālo sezonas atklāšanu.

950 adv problēma ar ielikšanu no pirmā ātruma neitrālajā zem slodzes, kad ir karsts motors. Izslēdzot dzinēju uzreiz ieliec neitrālajā ļoti viegli. Tāpat, ieliekot pirmajā ar pilnībā izspiestu sajūgu, tomēr, mazliet velk uz priekšu (so sajūgs nav pilnībā izspiests)..it kā esmu pieregulējis uz maksimumu, bet tas līdz galam nelīdz. Sajūga šķidrumu nomainīju pagāšsezon, nezvai būs pie vainas. Kādas idejas, ko šeit darīt? Paldies!


https://www.motolietas.lv/produkti/ktm-adventur...-cilindrs-1.html

Offline

puisitis
30. Apr 2017, 12:05#275

Kopš: 18. Apr 2010

Ziņojumi: 22

Braucu ar: Adventure


29 Apr 2017, 18:37:16 JaanisB rakstīja:
Sveiciens visiem ar formālo sezonas atklāšanu.

950 adv problēma ar ielikšanu no pirmā ātruma neitrālajā zem slodzes, kad ir karsts motors. Izslēdzot dzinēju uzreiz ieliec neitrālajā ļoti viegli. Tāpat, ieliekot pirmajā ar pilnībā izspiestu sajūgu, tomēr, mazliet velk uz priekšu (so sajūgs nav pilnībā izspiests)..it kā esmu pieregulējis uz maksimumu, bet tas līdz galam nelīdz. Sajūga šķidrumu nomainīju pagāšsezon, nezvai būs pie vainas. Kādas idejas, ko šeit darīt? Paldies!



P.M

Offline

mexa
30. Apr 2017, 22:35#276

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 6888

Braucu ar: VT

Gaiss, ja ieliksi skruvspiles taa maigi izspiedeju, tad paspiezot hebeli tas atri paliks ciets, ja tomeer iet talak un lidz galam, tad skaidrs ka gaiss, vai pleesta MC manzete. skruvspiles tas domas nodoshanai, ka cilindram apstajoties, hebelim japaliek cietam. Gaiss saspiezas, kaa tas zinaams

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā

Offline

ansizzz
01. May 2017, 02:17#277

Kopš: 30. Dec 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 405

Braucu ar: divriteni


29 Apr 2017, 19:24:48 endurists rakstīja:

29 Apr 2017, 18:37:16 JaanisB rakstīja:
Sveiciens visiem ar formālo sezonas atklāšanu.

950 adv problēma ar ielikšanu no pirmā ātruma neitrālajā zem slodzes, kad ir karsts motors. Izslēdzot dzinēju uzreiz ieliec neitrālajā ļoti viegli. Tāpat, ieliekot pirmajā ar pilnībā izspiestu sajūgu, tomēr, mazliet velk uz priekšu (so sajūgs nav pilnībā izspiests)..it kā esmu pieregulējis uz maksimumu, bet tas līdz galam nelīdz. Sajūga šķidrumu nomainīju pagāšsezon, nezvai būs pie vainas. Kādas idejas, ko šeit darīt? Paldies!


Vispirms derētu atgaisot un nomainīt apakšējā sajūga izspiedējcilindra o-ringu. Ja nelīdz tad augšējo manžeti mainīt.



Ar cilindra problēmu saskāros pats:
1. apskati vai ap apaksējo sajūga cilindru nav dikti nopuņķojies, ja ir vari mainīt oringu, un domāt par jaunu sajūga apaksējo cilndru. Aplūko arī augšu, ja tur ir kāda sūce kur pieraut gaisu, arī tad bus vizuāli redzams. (ja sūti apakšējo cilndru, pēc papildus KTM Lc8 - Oberon sajūga cilindra montāžas plates man liekas nav nepieciešamība, jo orģinālā plastmasas funkciju pilda labi, ja ne labāk par Oberon aluminija plati, kā arī apakšā vairs nav vajadzīgs o rings)
2. Saskāros ar tādu problēmu pie motora remonta, ka bija 3 no 6 orģinālajām sajūga atsperēm salūzušas, kas arī var radīt Tevis aprakstīto situāciju.

[ Šo ziņu laboja ansizzz, 01 May 2017, 02:19:06 ]



-----------------
Objects in mirrors can be faster than you appear

Offline

mexa
01. May 2017, 09:55#278

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 6888

Braucu ar: VT

Bmw

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā

Offline

drumagogs
03. May 2017, 08:36#279

Kopš: 04. Feb 2017

Ziņojumi: 22

Braucu ar:


30 Apr 2017, 22:35:41 mexa rakstīja:
Gaiss, ja ieliksi skruvspiles taa maigi izspiedeju, tad paspiezot hebeli tas atri paliks ciets, ja tomeer iet talak un lidz galam, tad skaidrs ka gaiss, vai pleesta MC manzete. skruvspiles tas domas nodoshanai, ka cilindram apstajoties, hebelim japaliek cietam. Gaiss saspiezas, kaa tas zinaams

Tikai nespaidi noņemtu cilindrīti pa trukšo, izpumpēsi virzulīti ārā un salauzīsi. Tikai pieskrūvētu pie moto vai kā iesaka skruvspīlē!

Offline

Dventures
03. May 2017, 12:26#280

Kopš: 30. Sep 2016

Ziņojumi: 115

Braucu ar: pirkstu pa karti.

O jā - sito gan ievero ir gadijies.
Bet vispar pārej uz Obeiron izspiedeju.


03 May 2017, 08:36:46 drumagogs rakstīja:

30 Apr 2017, 22:35:41 mexa rakstīja:
Gaiss, ja ieliksi skruvspiles taa maigi izspiedeju, tad paspiezot hebeli tas atri paliks ciets, ja tomeer iet talak un lidz galam, tad skaidrs ka gaiss, vai pleesta MC manzete. skruvspiles tas domas nodoshanai, ka cilindram apstajoties, hebelim japaliek cietam. Gaiss saspiezas, kaa tas zinaams

Tikai nespaidi noņemtu cilindrīti pa trukšo, izpumpēsi virzulīti ārā un salauzīsi. Tikai pieskrūvētu pie moto vai kā iesaka skruvspīlē!

Offline