Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 34 viesi un 2 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par modeļiem » Suzuki

Tēma: DL/KLV

AutorsZiņojums
royal_ostrich
27. Nov 2012, 01:00#1

Kopš: 23. Nov 2012

No: Liepāja

Ziņojumi: 3

Braucu ar:

Cik meklēju portālā informāciju un atsauksmes par šo modeli, nekas daudz nebija pieejams, respektīvi:
- plusi
- mīnusi
- degvielas patēriņš
Tā ir taisnība ka šis modelis var mierīgi braukt uz 160 bet honda Transalp pie 130 ir kā vibrators???

Offline

Rizza
27. Nov 2012, 09:22#2

Kopš: 05. Nov 2011

No: Strenči

Ziņojumi: 2022

Braucu ar: viltīgu skatienu, K1200s un Gaz69 55'

Ar polšu pie Neganteļa, viš Tev izstāstīs

-----------------
Normal is booring.
Konsultācijas maksātnespējas jomā.

Offline

suzuki
27. Nov 2012, 10:40#3

Kopš: 11. Feb 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 209

Braucu ar: suzuki V-strom

Braucot pa kalniem ar vidējo 70km/h tad kā ar roleri 3.2l
Braucot līds 125km/h tad 4,5-5.5l
ja ātrā par 130-190km/h tad 7-9l
par vibrāciju nesūdzos, varbūt esmu pieradis.

-----------------
www.darbsaugstuma.lv

Offline

Endurotraveller
27. Nov 2012, 11:21#4

Kopš: 14. Jul 2010

Ziņojumi: 70

Braucu ar:

patēriņš kā iepriekš minēts. Piegāz pilnu bāku (22L) un dod mizā. Vibrācija nekādas.

Salīdzinājumā ar Transalpu - V-Stromam ir 6 ātrumi, Transalpam - 5.

Offline

royal_ostrich
27. Nov 2012, 12:19#5

Kopš: 23. Nov 2012

No: Liepāja

Ziņojumi: 3

Braucu ar:


27 Nov 2012, 10:40:41 suzuki rakstīja:
Braucot pa kalniem ar vidējo 70km/h tad kā ar roleri 3.2l
Braucot līds 125km/h tad 4,5-5.5l
ja ātrā par 130-190km/h tad 7-9l
par vibrāciju nesūdzos, varbūt esmu pieradis.

Un kāds ir cēliens apdzenot pēc 100 km/h ar pasažieri un bez?

Offline

Rizza
27. Nov 2012, 12:27#6

Kopš: 05. Nov 2011

No: Strenči

Ziņojumi: 2022

Braucu ar: viltīgu skatienu, K1200s un Gaz69 55'


27 Nov 2012, 12:19:44 royal_ostrich rakstīja:

27 Nov 2012, 10:40:41 suzuki rakstīja:
Braucot pa kalniem ar vidējo 70km/h tad kā ar roleri 3.2l
Braucot līds 125km/h tad 4,5-5.5l
ja ātrā par 130-190km/h tad 7-9l
par vibrāciju nesūdzos, varbūt esmu pieradis.

Un kāds ir cēliens apdzenot pēc 100 km/h ar pasažieri un bez?


Kāds var būt cēliens ar ( hvz, 67 zs ? ) motoru ? iemetot no 6 4tajā robā gan jau, ka cels, bet ne jau šis iemesls ir galvenais moča kritērijs pēc kā vērtēt...jautājums manuprāt nav adekvāts. hvz.

-----------------
Normal is booring.
Konsultācijas maksātnespējas jomā.

Offline

suzuki
27. Nov 2012, 12:35#7

Kopš: 11. Feb 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 209

Braucu ar: suzuki V-strom


27 Nov 2012, 12:19:44 royal_ostrich rakstīja:

27 Nov 2012, 10:40:41 suzuki rakstīja:
Braucot pa kalniem ar vidējo 70km/h tad kā ar roleri 3.2l
Braucot līds 125km/h tad 4,5-5.5l
ja ātrā par 130-190km/h tad 7-9l
par vibrāciju nesūdzos, varbūt esmu pieradis.

Un kāds ir cēliens apdzenot pēc 100 km/h ar pasažieri un bez?



Maniem 66kg cēliens pietiek, bet kad divatā tad pēc 100 jau jūt jaudas trūkumu

-----------------
www.darbsaugstuma.lv

Offline

Negantelis
27. Nov 2012, 12:49#8

Kopš: 02. Oct 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5053

Braucu ar: Enduro pa tuksnesi


27 Nov 2012, 01:00:09 royal_ostrich rakstīja:
Cik meklēju portālā informāciju un atsauksmes par šo modeli, nekas daudz nebija pieejams, respektīvi:
- plusi
- mīnusi
- degvielas patēriņš
Tā ir taisnība ka šis modelis var mierīgi braukt uz 160 bet honda Transalp pie 130 ir kā vibrators???



Ļoti labs modelis.

Izturīgs.
Rāmis,bāka un riteņi ir tie paši kas DL1000.

650 salīdzinājumā ar litru ir daudz maigāka motora darbība,nekādas vibrācijas,tikai patīkama Vmotora pulsācija. Neesmu skatījies kāds motors ir transalpam bet suzukam ir 90°.

Pateriņš 650 ievērojami mazāks.

Maksimālais ātrums 180. Litram 200.(spidometrs gan rāda 215)

Par transalpu būs ērtāks,stingrāks,labākas gaismas un domāju arī ekonomiskāks.

Par to jaudu 650 ir tā.

It kā jau pietiek,par mašīnām jau ātrāk skrien. Bet arī ar litru braucot es tā pat nometu robu uz leju lai izbaudītu paātrinājumu.
Un tieši tā pat es mēdzu darīt ar savu otru moci kuram 197 Zs.

Kas svarīgi. Vismaz man Dl1000 6 robs ir Overdrive. Tajā var likt tikai pēc 120-130. Un tad sanāk forši braukt 140-160 un viss griezes moments vēl priekšā.

Tā kā šeit nav viennozīmīga slēdziena.



-----------------

Pieteikties kursiem.

Offline

maniac
27. Nov 2012, 19:32#9

Kopš: 23. Jul 2009

No: Jūrmala

Ziņojumi: 4023

Braucu ar: FJR, XT600, Versys

Skaties 120.numuru:
http://maxitest.moto-station.com/moto/consommation/
Interesanta tabula. Tik daudz pat franciski var saprast...

-----------------

Offline

Pauliic
27. Nov 2012, 20:58#10

Kopš: 21. Apr 2008

Ziņojumi: 837

Braucu ar:

interesants modelis, bet man personīgi tāds kaulains liekas vizuāli dl1000 pilnīgāks

[ Šo ziņu laboja Pauliic, 27 Nov 2012, 20:58:13 ]



-----------------
Pārdošanas aģentūra Nerūsējošā tērauda izlietnes Tērauda izstrādājumi
Grīdlīstes

Offline

Joske
27. Nov 2012, 21:47#11

Kopš: 21. Apr 2008

No: Jelgava

Ziņojumi: 1639

Braucu ar: Triumph Yellow submarine

Vinjam takš SVškas motors!? Sveškai pateriņš 6/7L, Vmax*210.

Offline

jurics
27. Nov 2012, 22:39#12

Kopš: 12. Apr 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 305

Braucu ar: Honda CRF1000DCT


27 Nov 2012, 01:00:09 royal_ostrich rakstīja:
Cik meklēju portālā informāciju un atsauksmes par šo modeli, nekas daudz nebija pieejams, respektīvi:
- plusi
- mīnusi
- degvielas patēriņš
Tā ir taisnība ka šis modelis var mierīgi braukt uz 160 bet honda Transalp pie 130 ir kā vibrators???

Plusi manā skatījumā:
- lieliski piemērots mocīts mūsu sūdīgajam asfaltam. Var arī neiespringstot vālēt pa labu granteni.
- ērta sēdpozīcija, var mierīgi nenogurstot braukt garākus gabalus.
- pietiekami laba vēja aizsardzība, tas gan laikam atkarīgs no braucēja auguma.
- tas pats degvielas patēriņš - mierīgi braucot(+-110) ir apmēram 4 litri uz sotaku.
- vibrācijas īpaši nejūtu, varbūt minimāli.
- lieliski vadās, viegli manevrējams ''dzīvā'' satiksmē.
- priekš saviem nedaudzajiem zirgspēkiem, motoram lielisks griezes moments jau no maziem apgriezieniem.
- labas gaismas - divas H4 lampas
Un te daži mīnusi:
- ''zirdziņu'' vienmēr varētu vairāk
- priekšējā dakša varētu būt labāka.
- priekšējās bremzes arī pašvakas.
Viss iepriekšminētais attiecas gan uz veco, gan jauno DL650, tāpēc neizceļu tādas noderīgas lietas ka jaunajam -ABS, automātiskās gaismas(ES regula), ieslēgtā ātruma indikatoru,utt. Ar moci kopumā esmu apmierināts.

Offline

edmundo
23. Jan 2013, 13:53#13

Kopš: 14. Jun 2012

Ziņojumi: 106

Braucu ar: Suzuki un Jawa

Ir ideja tādu paķert. Eiropā viņš nāk bez motora dugām/atboiņikiem un bez aizsargpannas. Jautājums Štromu īpašniekiem - vai tādas papildus likāt vai nē, ja jā, tad vai pirkāt ebay vai tepat kāds uz vietas izgatavoja.


-----------------
Shut up and hit the road!

Offline

JeepFun
23. Jan 2013, 17:13#14

Kopš: 11. Feb 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 125

Braucu ar:

http://www.youtube.com/watch?v=Ou6FumzAnZ8

Offline

Negantelis
23. Jan 2013, 17:47#15

Kopš: 02. Oct 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5053

Braucu ar: Enduro pa tuksnesi


23 Jan 2013, 13:53:08 edmundo rakstīja:
Ir ideja tādu paķert. Eiropā viņš nāk bez motora dugām/atboiņikiem un bez aizsargpannas. Jautājums Štromu īpašniekiem - vai tādas papildus likāt vai nē, ja jā, tad vai pirkāt ebay vai tepat kāds uz vietas izgatavoja.




Pirku moci vācijā.

Dugas liku Hepco Becker,sūtīju Favorītā.
Sānu koferu stiprinājumus taisīja JR pē mana pasūtījuma.

Ar dugām esmu nolicis uz sāna stāvošu moci, nekādas vainas izņemot pagrieziena stikliņu.

Litram gan plastmasas ir pilnīgākas un nolauzt tās ir lielāka iespēja nekā 650.

Hepco becker dugas izvēlējos jo tās ir visaugstākās un pasargā sānus.

Aizmugurē koferu stiprinājumi ir taisīti tā ka izpilda arī aizsargu funkciju.

Motora pannas nav jo uzskatu ka pa asfaltu braucot tā nav vajadzīga,ja ļoti slīpē grantenes tad var būt var arī domāt. Litram ir plastmasas aizsargs ar ko man pilnīgi pietiek.

Varu ielikt bildes,pēc pieprasījuma.

-----------------

Pieteikties kursiem.

Offline

reimondz
02. Oct 2013, 08:04#16

Kopš: 16. Aug 2011

No: Baloži

Ziņojumi: 1829

Braucu ar: siltu motoru

Labrīt no rīta!
Ierosinu šo topiku pārsaukt par DL/KLV topiku.

Tātad, līdz ar KLV iegādi no UK ir radies sekojošs jautājums par priekšējo lukturi. Vai ir kāda atšķirība starp priekšējiem lukturiem DL 650 un DL 1000 un KLV 1000 (gads 2005)? Jeb visiem viņi ir pilnīgi vienādi?


-----------------

Offline

Negantelis
02. Oct 2013, 08:52#17

Kopš: 02. Oct 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5053

Braucu ar: Enduro pa tuksnesi


02 Oct 2013, 08:04:29 reimondz rakstīja:
Labrīt no rīta!
Ierosinu šo topiku pārsaukt par DL/KLV topiku.

Tātad, līdz ar KLV iegādi no UK ir radies sekojošs jautājums par priekšējo lukturi. Vai ir kāda atšķirība starp priekšējiem lukturiem DL 650 un DL 1000 un KLV 1000 (gads 2005)? Jeb visiem viņi ir pilnīgi vienādi?




KlV ir tāds pats kā Dl, un dodu 90% ka arī 650 ir tas pats. Elementāri paskaties detaļu kodus un redzēsi ir tas pats vai nav.

-----------------

Pieteikties kursiem.

Offline

kipijs
30. Nov 2013, 17:40#18

Kopš: 10. Sep 2013

No: Tukums

Ziņojumi: 97

Braucu ar: JAWA 360 Velorex, Suzuki DL650 K4, V70 AWD

Manam dl650 2004.g pašvakas aizmugures bremzes. Ir ieteikumi? Ir jauns bremžu šķidrums, ir atgaisots. Kluči vēl lietojami (pēc mm spriežot).

Offline

reimondz
01. Dec 2013, 11:39#19

Kopš: 16. Aug 2011

No: Baloži

Ziņojumi: 1829

Braucu ar: siltu motoru


30 Nov 2013, 17:40:33 kipijs rakstīja:
Manam dl650 2004.g pašvakas aizmugures bremzes. Ir ieteikumi? Ir jauns bremžu šķidrums, ir atgaisots. Kluči vēl lietojami (pēc mm spriežot).
Pārliecinies vēlreiz vai tiešām ir kārtīgi atgaisota bremžu sistēma. Un vai ir/nav bremžu šķidruma zudumi. Pēc kādām darbībām Tev viņas palika tik švakas?

-----------------

Offline

kipijs
02. Dec 2013, 10:39#20

Kopš: 10. Sep 2013

No: Tukums

Ziņojumi: 97

Braucu ar: JAWA 360 Velorex, Suzuki DL650 K4, V70 AWD


01 Dec 2013, 11:39:22 reimondz rakstīja:

30 Nov 2013, 17:40:33 kipijs rakstīja:
Manam dl650 2004.g pašvakas aizmugures bremzes. Ir ieteikumi? Ir jauns bremžu šķidrums, ir atgaisots. Kluči vēl lietojami (pēc mm spriežot).
Pārliecinies vēlreiz vai tiešām ir kārtīgi atgaisota bremžu sistēma. Un vai ir/nav bremžu šķidruma zudumi. Pēc kādām darbībām Tev viņas palika tik švakas?


aparāts tikko iegādāts. tagad veicu apkopi. atgaisoju. pedālis ciets. ja būtu gaiss, tad pedālim mīkstam jābūt. šķidrums nezūd.
kādu bremžu klučus lieto? manam - Nissin TT2701HH. varbūt ir kādi, kas labāk "kož"?

Offline

Top.LV