Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 39 viesi un 3 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par modeļiem » Suzuki

Tēma: DL/KLV

AutorsZiņojums
reimondz
11. Jun 2014, 22:26#41

Kopš: 16. Aug 2011

No: Baloži

Ziņojumi: 1829

Braucu ar: siltu motoru

Kāds ir mēģinājis sinhronizēt špricinieku? Niez nagi nosinhronizēt bet nevaru atrast kurā vietā pieslēgties.

-----------------

Offline

Negantelis
11. Jun 2014, 23:27#42

Kopš: 02. Oct 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5053

Braucu ar: Enduro pa tuksnesi


11 Jun 2014, 22:26:52 reimondz rakstīja:
Kāds ir mēģinājis sinhronizēt špricinieku? Niez nagi nosinhronizēt bet nevaru atrast kurā vietā pieslēgties.


Nu jopcik acis paņem rokā. Tur tak štuceri milzīgi.

-----------------

Pieteikties kursiem.

Offline

reimondz
12. Jun 2014, 07:23#43

Kopš: 16. Aug 2011

No: Baloži

Ziņojumi: 1829

Braucu ar: siltu motoru

Teorētiski atradu, cerēju pieslējuma vietas ieraudzīt nenoņemot filtru kasti.

-----------------

Offline

reimondz
12. Jun 2014, 22:15#44

Kopš: 16. Aug 2011

No: Baloži

Ziņojumi: 1829

Braucu ar: siltu motoru

Nu tā,vārstu atstarpes saregulēju, nosinhronizēju. Gaita jūtami izmainijās, uz gāzes atmešanu/uzdošanu vairs nav tik asa tā ģorģāšanās.

[ Šo ziņu laboja reimondz, 12 Jun 2014, 22:16:50 ]



-----------------

Offline

Negantelis
12. Jun 2014, 22:40#45

Kopš: 02. Oct 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5053

Braucu ar: Enduro pa tuksnesi

Pievelc ar savilcējiem špričes korpusus pie galvām. Mēdz nošaut.

-----------------

Pieteikties kursiem.

Offline

Negantelis
12. Jun 2014, 22:40#46

Kopš: 02. Oct 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5053

Braucu ar: Enduro pa tuksnesi

Pievelc ar savilcējiem špričes korpusus pie galvām. Mēdz nošaut.

-----------------

Pieteikties kursiem.

Offline

bircis
12. Jun 2014, 23:20#47

Kopš: 17. Feb 2009

No: Pļaviņas

Ziņojumi: 225

Braucu ar: Honda Varadero XL1000&Rincon TRX 680FA

Dārgie DL/KLV īpašnieki ! Atdošu par saldējumu(EKSELENCE AVEŅU - SIERA KŪKA) Suzuki DL1000 rokasgrāmatu angļu valodā, izdrukātu uz A4 lapām, vienā mapē.Piegāde jāsaskaņo.
Info PM vai 28632234

Offline

reimondz
29. Jul 2014, 21:41#48

Kopš: 16. Aug 2011

No: Baloži

Ziņojumi: 1829

Braucu ar: siltu motoru

Vakar manam KLV "nošāva" vienam cilindram ieplūdes kolektora gumiju. Šodien pakonsultējos ar "Motofavorīta" zēniem šie saka ka tas ir normāli šim modelim. Tā mēdz būt ka motors mēdz nošķaudīties pie 2.5k apgriezieniem, tā rezultātā nošauj nost kolektora gumiju.
Vēl kādam tā ir gadijies?

-----------------

Offline

maniac
18. Sep 2014, 21:00#49

Kopš: 23. Jul 2009

No: Jūrmala

Ziņojumi: 4024

Braucu ar: FJR, XT600, Versys


Vairāk:
http://www.motonews.ru/news.moto?id=11272&t...2686497733347665

-----------------

Offline

kipijs
10. Oct 2014, 13:53#50

Kopš: 10. Sep 2013

No: Tukums

Ziņojumi: 97

Braucu ar: JAWA 360 Velorex, Suzuki DL650 K4, V70 AWD


17 Mar 2014, 18:45:15 reimondz rakstīja:
Nu tā,
Detaļas svars no tērauda 1,306kg
Detaļas svars no alumīnija 0,449kg
Esošo detaļu no tērauda nedaudz atvieglināju 1,009




kādas atsauksmes par gaitas īpašību izmaiņu?

Offline

reimondz
10. Oct 2014, 14:41#51

Kopš: 16. Aug 2011

No: Baloži

Ziņojumi: 1829

Braucu ar: siltu motoru


10 Oct 2014, 13:53:56 kipijs rakstīja:

17 Mar 2014, 18:45:15 reimondz rakstīja:
Nu tā,
Detaļas svars no tērauda 1,306kg
Detaļas svars no alumīnija 0,449kg
Esošo detaļu no tērauda nedaudz atvieglināju 1,009

http://content31-foto.inbox.lv/albums/k/kepa3/2...d.jpg?1395074334


kādas atsauksmes par gaitas īpašību izmaiņu?
Ja pirmais ko pamaniju, un kas bija jūtams, izbraucot ar KLV tikko kā biju viņu nopircis, bij tas tas "ļureklis". Tad uzliekot šito štruntu atšķirība ir kā diena pret nakti. Vienozīmīgi iesaku.

-----------------

Offline

EEdijs
16. Jun 2015, 16:15#52

Kopš: 15. May 2011

Ziņojumi: 152

Braucu ar: KLV DL,

Tika iegādāts DL1000 05.g. nomainīti izpūtēji uz MIVV, tagad visos ātrumos ap 3800 apgriezieniem ir būtisks jaudas zudums, sajūta, ka rijās ciet! Citreiz nedaudz izšauj. Pie zemākiem un lielākiem apgriezieniem viss kārtībā! Palasot forumos vienīgais pagaidām, ko atradu, kas līdz ir Power commander! Ir viens variants, ko ieteica mēģināt, bet gribēju dzirdēt citu ieteikumus un viedokli!

-----------------
BB

Offline

Lisiy
16. Jun 2015, 16:22#53

Kopš: 30. Jul 2014

Ziņojumi: 205

Braucu ar: Honda: VFR800, Suzuki DRZ400E, GasGas EC300


16 Jun 2015, 16:15:22 EEdijs rakstīja:
Tika iegādāts DL1000 05.g. nomainīti izpūtēji uz MIVV, tagad visos ātrumos ap 3800 apgriezieniem ir būtisks jaudas zudums, sajūta, ka rijās ciet! Citreiz nedaudz izšauj. Pie zemākiem un lielākiem apgriezieniem viss kārtībā! Palasot forumos vienīgais pagaidām, ko atradu, kas līdz ir Power commander! Ir viens variants, ko ieteica mēģināt, bet gribēju dzirdēt citu ieteikumus un viedokli!


Tu tak pats jau atbildēji, ka jaunie izpūtēji sačakarēja visu. Maini nost uz vecajiem un būs laime

-----------------
Janka Lisiy
Tas nav tā, kā tas izskatās!!!

Offline

reimondz
16. Jun 2015, 18:03#54

Kopš: 16. Aug 2011

No: Baloži

Ziņojumi: 1829

Braucu ar: siltu motoru

Tieši tā, liec komandieri un saregulē un viss būs o.k.
Vari pavaicāt lietotājam Juons kā viņa DL ir ar jaudu, (AKRA un komandieris)

-----------------

Offline

juons
17. Jun 2015, 09:20#55

Kopš: 28. Mar 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 96

Braucu ar: KLV1000

Par jaudu nesūdzos. Bet pieslēdzos PC - paskatījos tur stāv default iestatījumi DL ar citu izpūtēju. Mēģināju pats citu karti ielikt (KLV+akra) - sāka šķaudīt pie noteiktiem apgriezieniem. Tāpēc plāns nākotnē aizdzīt uz stendu, lai paregulē. Tagad braukāju ar stock izpūtējiem, jo TA vajag slimības lapu izārstēt
Ja kāds grib - vienmēr var sarunāt satikties, patestēt.


16 Jun 2015, 18:03:35 reimondz rakstīja:
Tieši tā, liec komandieri un saregulē un viss būs o.k.
Vari pavaicāt lietotājam Juons kā viņa DL ir ar jaudu, (AKRA un komandieris)

Offline

reimondz
01. Sep 2015, 07:52#56

Kopš: 16. Aug 2011

No: Baloži

Ziņojumi: 1829

Braucu ar: siltu motoru

Un kad Tu savam DL/KLV pēdējo reizi mainīji riteņu gultņus?


-----------------

Offline

AicisF
20. Apr 2016, 14:09#57

Kopš: 12. Feb 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 93

Braucu ar: Suzuki DL650AK7 V-Strom

helo, kadam nav aizķēries DL650 lieks bremžu pedālis labā stāvoklī (nedabiski nelocīts)?

Offline

reimondz
21. Apr 2016, 09:46#58

Kopš: 16. Aug 2011

No: Baloži

Ziņojumi: 1829

Braucu ar: siltu motoru

http://www.motopower.lv/member_gallery.php?gal_id=12968

Uzzvani, es domāju ka viņiem vajadzētu būt.

-----------------

Offline

EEdijs
21. Apr 2016, 18:13#59

Kopš: 15. May 2011

Ziņojumi: 152

Braucu ar: KLV DL,


21 Apr 2016, 09:46:59 reimondz rakstīja:
http://www.motopower.lv/member_gallery.php?gal_id=12968

Uzzvani, es domāju ka viņiem vajadzētu būt.

Uzzinot lietotā ciparu iesaku salīdzināt ar jaunu.

-----------------
BB

Offline

AicisF
21. Apr 2016, 23:10#60

Kopš: 12. Feb 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 93

Braucu ar: Suzuki DL650AK7 V-Strom

šito kantori zinu, jau no laikiem kad vajadzēja sajūga hebeli. pie viņiem cena lietota bij lielākā nekā OEM jaunam . ebaja nav slikts variants ja ir kāds kas dzīvo UK un plāno braukt uz lv, jo shippings ir tik pat cik pedalis.


21 Apr 2016, 18:13:33 EEdijs rakstīja:

21 Apr 2016, 09:46:59 reimondz rakstīja:
http://www.motopower.lv/member_gallery.php?gal_id=12968

Uzzvani, es domāju ka viņiem vajadzētu būt.

Uzzinot lietotā ciparu iesaku salīdzināt ar jaunu.

Offline

Top.LV