Gadījuma bilde

Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par modeļiem » Suzuki

Tēma: DL/KLV

AutorsZiņojums
Walx
08. Aug 2018, 00:58#141

Kopš: 23. May 2016

No: Ventspils

Ziņojumi: 13

Braucu ar: Suzuki DL 650

Paldies par padomiem, mocis ir noskatīts un piektdien tiks ripināts mājās. Gan jau jautājumi radīsies un tiks uzdoti šeit.

Offline

AicisF
08. Aug 2018, 11:23#142

Kopš: 12. Feb 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 136

Braucu ar:

Hmm, ja? Braucu jau 3(?) sezonu un E-07 ir ļoti ok ar savu veiktspēju, kā sausā tā slapjā. Neko TIK nenormāli slidenu neesmu novērojis.


07 Aug 2018, 11:56:21 Dartagnan rakstīja:

07 Aug 2018, 09:24:45 Walx rakstīja:
Paldies par ieteikumu. Šodien braucu skatīties šo moto.


Ja pērc tad uzreiz maini riepas. Mitas e07 un e08 ir bīstamas uz slapja asfalta, nenormāli slīd!

Offline

Kraver
08. Aug 2018, 20:32#143

Kopš: 29. Oct 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 16

Braucu ar: dl650

Esmu ar mitas 08 pa kārtīgu lietu braucis gan pa šoseju, gan pilsētu un arī bruģi. Nav tā, ka slīdētu un izslīdētu (put, ptu, ptu).
Pa zemes ceļu un smiltīm (mežs), gan baigi staigā un galīgi nestabila sajūta.


08 Aug 2018, 11:23:21 AicisF rakstīja:
Hmm, ja? Braucu jau 3(?) sezonu un E-07 ir ļoti ok ar savu veiktspēju, kā sausā tā slapjā. Neko TIK nenormāli slidenu neesmu novērojis.


07 Aug 2018, 11:56:21 Dartagnan rakstīja:

07 Aug 2018, 09:24:45 Walx rakstīja:
Paldies par ieteikumu. Šodien braucu skatīties šo moto.


Ja pērc tad uzreiz maini riepas. Mitas e07 un e08 ir bīstamas uz slapja asfalta, nenormāli slīd!

Offline

Dartagnan
08. Aug 2018, 21:34#144

Kopš: 25. Apr 2009

No: Jūrmala

Ziņojumi: 1352

Braucu ar: DL1000 `16 + e39 540i ar LSD

esmu nobraucis vairākus e07/08/09 komplektus un vairākas reizes ir bijušas situācijas kad satiksmē strauji jābremzē, a BREMŽU TA NAV jo tas mēsls slīd. Laba alternatīva ir Heidenau k60. Priekša turās perfekti da jebkādos apstākļos, serpentīnos 0 grādos un lietū, 333 un biķerniekus ieskaitot. Aizmugurējā k60 150 platumā ir ar pilno vidu kas būtiski samazina saķeri nobraucot no asfalta, tagad pēc k60 nobraucu vienu anakee 2 aizmugurē (atstājot to pašu k60 priekšā), laba kombinācija. Anakee 2 pa meža takām un skujām tur daudz labāk par k60, pa gruntenēm ātrumā un sānslīdē sliktāk, un dubļos šādu motociklu protams ka nekas netur
Vakar uzliku jaunu anakee 2 komplektu. Izbrauks norvēģiju/somiju, redzēs kā priekšējā patiks
Ar k60 priekšējo nobraukti 50+k km pa pusotru sezonu un vēl varēja pāris k droši braukt Aizmugurējās k60 man gāja 16-19k
Anakee 2 aizmugurējai tagad bija 18k km un vismaz vēl milimetrs protektora.

Mitas uz mazāka tilpuma un svara mo gāja stipri mazāk kā k60 uz DL1000A lielākoties braucot ar pasažieri un 3 kastēm un padaudz pa bāņiem kur aizmugurējā dilst nejēgā. Heidenau maksā 190+eur komplekts, mitas 140+ eur komplekts. Neredzu nekādu ekonomiju liekot Mitas, redzu tikai apdraudējumu sev un citiem.

Un vispār kādreiz beidzot jāuztaisa apraksts par pieredzi ar "jauno DL" un motofavorītu pēc kuru apkopes nobraucot 500km līdz belastokas bānim mocis reizinātājos mēģina sadalīties un pēc viņu defektācijas un atzinuma ka viss ok tehniskajā izmet par brīvkustību gultņos

-----------------

Offline

AicisF
09. Aug 2018, 09:29#145

Kopš: 12. Feb 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 136

Braucu ar:

Gaidu aprakstu ir/bija doma par pillīg jaunu dl100.

Par riepām, nu gan jau, ka arī atkarīgs kā brauc, protams ir bijis jābremzē un tā, bet neteiktu, ka esmu juties ar tām riepām tik ļoti apdraudēts, vairāk jau tapēc, ka pats lošara

Ir bijusi pieredze ar Metzeller Karoo 3?


Personīgi man E-07 ir labi uz asfalta un arī nost no tā (grants, takas, utt), domāju ka saprātīga(hvz kas tas tāds) braucēja līmenim, tās pat varētu būt 50/50.

Iepriekš bija Metzeller tourance, asfalts ļoti labi, bet nost no tā labāk nebraukt.

Piekrītu, ka tie 50 eur par komplektu, nav diža ekonomija.


08 Aug 2018, 21:34:28 Dartagnan rakstīja:
esmu nobraucis vairākus e07/08/09 komplektus un vairākas reizes ir bijušas situācijas kad satiksmē strauji jābremzē, a BREMŽU TA NAV jo tas mēsls slīd. Laba alternatīva ir Heidenau k60. Priekša turās perfekti da jebkādos apstākļos, serpentīnos 0 grādos un lietū, 333 un biķerniekus ieskaitot. Aizmugurējā k60 150 platumā ir ar pilno vidu kas būtiski samazina saķeri nobraucot no asfalta, tagad pēc k60 nobraucu vienu anakee 2 aizmugurē (atstājot to pašu k60 priekšā), laba kombinācija. Anakee 2 pa meža takām un skujām tur daudz labāk par k60, pa gruntenēm ātrumā un sānslīdē sliktāk, un dubļos šādu motociklu protams ka nekas netur
Vakar uzliku jaunu anakee 2 komplektu. Izbrauks norvēģiju/somiju, redzēs kā priekšējā patiks
Ar k60 priekšējo nobraukti 50+k km pa pusotru sezonu un vēl varēja pāris k droši braukt Aizmugurējās k60 man gāja 16-19k
Anakee 2 aizmugurējai tagad bija 18k km un vismaz vēl milimetrs protektora.

Mitas uz mazāka tilpuma un svara mo gāja stipri mazāk kā k60 uz DL1000A lielākoties braucot ar pasažieri un 3 kastēm un padaudz pa bāņiem kur aizmugurējā dilst nejēgā. Heidenau maksā 190+eur komplekts, mitas 140+ eur komplekts. Neredzu nekādu ekonomiju liekot Mitas, redzu tikai apdraudējumu sev un citiem.

Un vispār kādreiz beidzot jāuztaisa apraksts par pieredzi ar "jauno DL" un motofavorītu pēc kuru apkopes nobraucot 500km līdz belastokas bānim mocis reizinātājos mēģina sadalīties un pēc viņu defektācijas un atzinuma ka viss ok tehniskajā izmet par brīvkustību gultņos

[ Šo ziņu laboja AicisF, 09 Aug 2018, 09:39:34 ]

Offline

Sergejs80
10. Aug 2018, 10:13#146

Kopš: 26. Jul 2013

Ziņojumi: 1202

Braucu ar: V-Strom

Uz mazā vstroma ir virsū anakee3, nākamās biju domājis k60. Dartagnana tekstu vērts ņemt galvā, jo gumiju daudz nobraucis. Kāds būtu ieteikums starp k60, anakee3 un anakee2? Neesmu megagāzējs, braucu 70% asfalts, 25% zeminieki un 5% meža ceļi, taciņas utt.

Offline

Dartagnan
10. Aug 2018, 12:46#147

Kopš: 25. Apr 2009

No: Jūrmala

Ziņojumi: 1352

Braucu ar: DL1000 `16 + e39 540i ar LSD

Viedoklis par anakee 2 priekšējo būs pēc pāris nedēļām (pēc Norvēģijas/Somijas brauciena).
Anakee 2 aizmugurējā mani apmierina. Labi tur pa slapju, pa meža takām, skujām tur labāk par k60. Pa granti taisnvirziena kustībā labāk par k60, sānslīdē sliktāk.
Anakee 3 ir 99,9% ielas riepa un nokrautu moci pa bāni ar pasažieri braucot 110-130 stipri gaudo
K60 priekšējā ir perfekta riepa manā skatījumā. Priekš ne pumpenes izcili tur mežā, izcili pa slapju asfaltu. K60 komplekts ir braukts gan pa kalniem zemās temperatūrās gan trasē visu laiku kāpšļus trinot
Kā jau iepriekš minēju k60 aizmugurējā dēļ pilnā vidus meža un uz grants varēja būt labāka, sānslīdē pa granti ir ok.

-----------------

Offline

budzis
27. Aug 2018, 11:01#148

Kopš: 25. Aug 2017

No: Rīga

Ziņojumi: 229

Braucu ar: TT

Jautājums DL braucējiem.
Izbraucu ar DL1000. Mocis labs, bet saskāros ar problēmu, ka pretvēja plūsma tieši uz ķiveri. Līdz ar to ķivere un galva mēreni vibrē, kas attiecīgi dotajā vējstikla izpildījumā moci man padara nelietojamu. Vējstikla leņķus pamainīju, neko nedeva. Pārskrūvēšanu par 1.5cm uz augšu/leju neprovēju.
Ir kāds ar to saskāries? Un kā risina?

Offline

AicisF
27. Aug 2018, 11:26#149

Kopš: 12. Feb 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 136

Braucu ar:

Ja ķivere ir DUAL, tad noņem nadziņu nost. Bet tā jā, maini stiklu uz garāku, vai uzliec papildus atdalītāju.

27 Aug 2018, 11:01:13 budzis rakstīja:
Jautājums DL braucējiem.
Izbraucu ar DL1000. Mocis labs, bet saskāros ar problēmu, ka pretvēja plūsma tieši uz ķiveri. Līdz ar to ķivere un galva mēreni vibrē, kas attiecīgi dotajā vējstikla izpildījumā moci man padara nelietojamu. Vējstikla leņķus pamainīju, neko nedeva. Pārskrūvēšanu par 1.5cm uz augšu/leju neprovēju.
Ir kāds ar to saskāries? Un kā risina?

Offline

budzis
27. Aug 2018, 11:32#150

Kopš: 25. Aug 2017

No: Rīga

Ziņojumi: 229

Braucu ar: TT

Ķivere ir Schuberth C3.
Vai ir arī variants vēja plūsmu laist zemāk?

Offline

Indo
27. Aug 2018, 16:43#151

Kopš: 21. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 2308

Braucu ar: Husky FC450 '15, CBF1000 '08, KTM Ark Minarelli 2T un lodāmuru pa plati


27 Aug 2018, 11:01:13 budzis rakstīja:
Jautājums DL braucējiem.
Izbraucu ar DL1000. Mocis labs, bet saskāros ar problēmu, ka pretvēja plūsma tieši uz ķiveri. Līdz ar to ķivere un galva mēreni vibrē, kas attiecīgi dotajā vējstikla izpildījumā moci man padara nelietojamu. Vējstikla leņķus pamainīju, neko nedeva. Pārskrūvēšanu par 1.5cm uz augšu/leju neprovēju.
Ir kāds ar to saskāries? Un kā risina?


"X-creen" papildstikliņš vēja plūsmas novadīšanai

-----------------

Offline

Dartagnan
27. Aug 2018, 18:20#152

Kopš: 25. Apr 2009

No: Jūrmala

Ziņojumi: 1352

Braucu ar: DL1000 `16 + e39 540i ar LSD

Man uz jaunā DL1000 stāv augstākais puig stikls + augstāk minētais reflektors, tikai no AliExpress pa 20eur

-----------------

Offline

sakko
27. Aug 2018, 20:55#153

Kopš: 03. Jul 2018

Ziņojumi: 5

Braucu ar: KLV 1000

Sveiki.
KLV1000
Ir tāda problēma:
Braucot vienmērīgā ātrumā, piemēram 100-110km/h
Grib brīžiem raustīties, sajūta, ka pietrūkst zupa.
Izteiktāk ir pilsētā ap 60km/h raustās, bet arī ne vienmēr.
Iedod iekšās, pusrokturi, vai pilnu, vienalga kādā ātrumā
vai vienalga kādos apgriezienos, viss iet ideāli.
Gaisa filtrs, sveces, svečvadi ar indukcenēm jauni.
Kur meklēt problēmu? Varbūt ir kāds labs meistars, pie
kā meklēt help???
Jau iepriekš paldies, par noderīgiem padomiem.

Offline

reimondz
27. Aug 2018, 21:11#154

Kopš: 16. Aug 2011

No: Baloži

Ziņojumi: 1889

Braucu ar: siltu motoru


27 Aug 2018, 20:55:27 sakko rakstīja:
Sveiki.
KLV1000
Ir tāda problēma:
Braucot vienmērīgā ātrumā, piemēram 100-110km/h
Grib brīžiem raustīties, sajūta, ka pietrūkst zupa.
Izteiktāk ir pilsētā ap 60km/h raustās, bet arī ne vienmēr.
Iedod iekšās, pusrokturi, vai pilnu, vienalga kādā ātrumā
vai vienalga kādos apgriezienos, viss iet ideāli.
Gaisa filtrs, sveces, svečvadi ar indukcenēm jauni.
Kur meklēt problēmu? Varbūt ir kāds labs meistars, pie
kā meklēt help???
Jau iepriekš paldies, par noderīgiem padomiem.

Vārstu atstarpes, sveces, labu degvielu.

-----------------

Offline

QQlis
28. Aug 2018, 11:03#155

Kopš: 24. Oct 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 817

Braucu ar: BMW F800Gs Agrotehniku


27 Aug 2018, 21:11:15 reimondz rakstīja:

27 Aug 2018, 20:55:27 sakko rakstīja:
Sveiki.
KLV1000
Ir tāda problēma:
Braucot vienmērīgā ātrumā, piemēram 100-110km/h
Grib brīžiem raustīties, sajūta, ka pietrūkst zupa.
Izteiktāk ir pilsētā ap 60km/h raustās, bet arī ne vienmēr.
Iedod iekšās, pusrokturi, vai pilnu, vienalga kādā ātrumā
vai vienalga kādos apgriezienos, viss iet ideāli.
Gaisa filtrs, sveces, svečvadi ar indukcenēm jauni.
Kur meklēt problēmu? Varbūt ir kāds labs meistars, pie
kā meklēt help???
Jau iepriekš paldies, par noderīgiem padomiem.

Vārstu atstarpes, sveces, labu degvielu.


Manējam bija stipri līdzīgi simptomi, pārgāju uz 98 beņu (pasākums obligāts), ar 95 neiet kā vajadzētu un visādas problēmas.
ar 98 viss kļuva par pakāpi labāk. Bet tik un tā šādas tādas problēmas parādījās, līdz ar to vēl klāt tika nosinhronizētas droseles, kas vismaz manā gadījumā atrisināja visas problēmas! ā un sveces arī pie reizes mainīju...

-----------------

Offline

Dartagnan
28. Aug 2018, 15:57#156

Kopš: 25. Apr 2009

No: Jūrmala

Ziņojumi: 1352

Braucu ar: DL1000 `16 + e39 540i ar LSD

Ja ir neorģinālie izpūtēji un zemākas pretestības gaisa filtrs tad šiem modeļiem arī visādi brīnumi sākas... Ja ir PC, tad turpinas

-----------------

Offline

sakko
28. Aug 2018, 20:12#157

Kopš: 03. Jul 2018

Ziņojumi: 5

Braucu ar: KLV 1000

Trubas ir Sebring ar vācu sertifikāciju. Killeri vietā. Gaisa filtrs jauns, standarta.

Offline

QQlis
28. Aug 2018, 21:10#158

Kopš: 24. Oct 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 817

Braucu ar: BMW F800Gs Agrotehniku


28 Aug 2018, 15:57:06 Dartagnan rakstīja:
Ja ir neorģinālie izpūtēji un zemākas pretestības gaisa filtrs tad šiem modeļiem arī visādi brīnumi sākas... Ja ir PC, tad turpinas


Cik man zināms, tad jau defaultā kompis dod relatīvi liesāku maisījumu... Ja "labu gribot" ieliek aļa KN filtru, vai citas piepes, tad liesais maisījums paliek vēl liesāks... un tad tik tiešām sākoties brīnumi... Power Commander jau var risināt šo problēmu, beeeet nu tad tur man liekas ir jānoloka pamatīgs piķis uz stenda, lai viss čotka darbotos... Nu vismaz tā tantes pieturā runā!

Nez, es gan īsti baigās problēmas neredzu savējam, pēc droseļu sinhronizācijas... man gan viss ir stock, gan trubas, gan filtrs...


-----------------

Offline

Dartagnan
28. Aug 2018, 22:20#159

Kopš: 25. Apr 2009

No: Jūrmala

Ziņojumi: 1352

Braucu ar: DL1000 `16 + e39 540i ar LSD

DL1000 -16 gadam ir slavens ar seksu ja uzliek aftermarket trubas, bez PC tā arī ir ka stipri raustās braucot vienmērīgi, un lielākā daļa kas uzliek PC agri vai vēlu sāk pisties ar PC

Edijs varētu iekomentēt savu pieredzi

-----------------

Offline

EEdijs
30. Aug 2018, 16:41#160

Kopš: 15. May 2011

Ziņojumi: 160

Braucu ar: R1200 GS K25


28 Aug 2018, 22:20:49 Dartagnan rakstīja:
DL1000 -16 gadam ir slavens ar seksu ja uzliek aftermarket trubas, bez PC tā arī ir ka stipri raustās braucot vienmērīgi, un lielākā daļa kas uzliek PC agri vai vēlu sāk pisties ar PC

Edijs varētu iekomentēt savu pieredzi


Jā, ja trubas aftermarket, tad ar klusinātājiem katkā vēl var uz priekšu pabraukt, tad bez klusinātājiem man bija galīgi nekā. Zinu vēlvienu, kam tāpat. Jebkurā gadījumā ar PC tas mocis kļūst daudz patīkamāks braukšanas ziņā.

-----------------
BB

Offline