Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 9 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par modeļiem » Honda

Tēma: Honda CRF1000L Africa Twin

AutorsZiņojums
krauklis
16. Aug 2016, 20:49#21

Kopš: 28. Jul 2012

No: Liepāja

Ziņojumi: 885

Braucu ar: KTM EXC 530 R

Cik saprotu, tad topiks saucas Africa Twin un tiem, kam pa maz jaudas turpina braukt ar r1 un nepiesārņo topiku.

-----------------
Nunc est bibendum

Offline

Archy96
16. Aug 2016, 22:34#22

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13069

Braucu ar: R1 Crossplane, Husqvarna TE300 un 1290 Super Adventure


16 Aug 2016, 20:49:04 krauklis rakstīja:
Cik saprotu, tad topiks saucas Africa Twin un tiem, kam pa maz jaudas turpina braukt ar r1 un nepiesārņo topiku.




-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

Endurotraveller
18. Aug 2016, 23:36#23

Kopš: 14. Jul 2010

Ziņojumi: 70

Braucu ar:

Šī mēneša krievu MOTO žurnālā ir lielais tests tieši par jauno Āfriku ar automātisko kārbu.

Nav pat jāpērk - pie preses stenda pa 10 min var izlasīt

Offline

spider
19. Aug 2016, 16:05#24

Kopš: 02. Jul 2008

No: Jelgava

Ziņojumi: 1150

Braucu ar: Visu ko

Pašvaks tas testińš. Daudz neobjektīvu vērtējumu par lietām, kurās vińš pat nav ierubījies. Izskatās, ka braukājis tikai pa veikala pagalmu un pārējo piedomājis klāt

-----------------
rcunlimited@inbox.lv RC Unlimited motobraukšanas skola, automobīļu dzinēji, auto rezerves daļas

Offline

Garders
20. Aug 2016, 14:56#25

Kopš: 07. Jul 2009

Ziņojumi: 668

Braucu ar: KTM450 un āfriku.

Vienā testā salīdzināja jaunos lielos offrouderus un secinājums - viens vienmēr neiederas kompanijā, un šoreiz tā ir Āfrika, jo visi jaunie offrouderi nemaz offroudam neder, vienīgi Āfrika der (arī 21`` priekšējais rats ir tikai Āfrikai), visi ir labi uz piķa, bet pa piķi labi pabraukt var ar jebko. Tā lūk. Jākrāj 10 pakas.

Offline

Archy96
20. Aug 2016, 17:57#26

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13069

Braucu ar: R1 Crossplane, Husqvarna TE300 un 1290 Super Adventure


20 Aug 2016, 14:56:30 Garders rakstīja:
Vienā testā salīdzināja jaunos lielos offrouderus un secinājums - viens vienmēr neiederas kompanijā, un šoreiz tā ir Āfrika, jo visi jaunie offrouderi nemaz offroudam neder, vienīgi Āfrika der (arī 21`` priekšējais rats ir tikai Āfrikai), visi ir labi uz piķa, bet pa piķi labi pabraukt var ar jebko. Tā lūk. Jākrāj 10 pakas.


Wrong.

Advenčeram ir 21 priekšā un pa offroadu ar viņu var maukt tikai tā, ja prot.






Man gan personīgi būtu žēl to skaistuli nīcināt sādā veidā, bet ja $$$$ atļauj, why not???


P.S. Un pa piķi LABI pabraukt NEVAR ar jebko, ja mēs par braukšanu tik tiešām uzskatām braukšanu, nevis ļurināšanu.

[ Šo ziņu laboja Archy96, 20 Aug 2016, 17:58:48 ]



-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

gerbijs
21. Aug 2016, 22:22#27

Kopš: 23. Sep 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 249

Braucu ar: Honda africa twin crf 1000l, Kawasaki zypher 550

Beidzot ir noslēdzies darījums! Africa stāv garaža rīt dabūs nr!lidz 1000 nāksies braukt saudzīiga režīma, jo kā nekā jauns!!!UN Archy zb dirsties par Africu, kad nobrauksi 5 gadus tad arī varēs kom teikt slikts vai labs!Visi jau arīi nevar braukt ar ktm vai bmw!!! tad nah to Africu vsp izlaida āra , ja tie ir labāki!Jauna manta, apčubinās un gan jau bus ok![IMG]null[/IMG]null

-----------------
ev lisij?!

Offline

gerbijs
21. Aug 2016, 22:23#28

Kopš: 23. Sep 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 249

Braucu ar: Honda africa twin crf 1000l, Kawasaki zypher 550


21 Aug 2016, 22:22:08 gerbijs rakstīja:
Beidzot ir noslēdzies darījums! Africa stāv garaža rīt dabūs nr!lidz 1000 nāksies braukt saudzīiga režīma, jo kā nekā jauns!!!UN Archy zb dirsties par Africu, kad nobrauksi 5 gadus tad arī varēs kom teikt slikts vai labs!Visi jau arīi nevar braukt ar ktm vai bmw!!! tad nah to Africu vsp izlaida āra , ja tie ir labāki!Jauna manta, apčubinās un gan jau bus ok! Kā vsp var bildi ielikt no pc?


-----------------
ev lisij?!

Offline

jurics
21. Aug 2016, 22:39#29

Kopš: 12. Apr 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 357

Braucu ar: Honda CRF1000DCT


21 Aug 2016, 22:23:32 gerbijs rakstīja:

21 Aug 2016, 22:22:08 gerbijs rakstīja:
Beidzot ir noslēdzies darījums! Africa stāv garaža rīt dabūs nr!lidz 1000 nāksies braukt saudzīiga režīma, jo kā nekā jauns!!!UN Archy zb dirsties par Africu, kad nobrauksi 5 gadus tad arī varēs kom teikt slikts vai labs!Visi jau arīi nevar braukt ar ktm vai bmw!!! tad nah to Africu vsp izlaida āra , ja tie ir labāki!Jauna manta, apčubinās un gan jau bus ok! Kā vsp var bildi ielikt no pc?


Nu re kā, šis ir viens no foršākajiem brīžiem, kad jauns vēl nesasmērēts kumeļš stāv garāžā un uz tevi gaida, kad dos vaļā Un jā, Archy beidz te slavināt tos oranžos, te ir topiks TRUE ADVENTURE brālībai

[ Šo ziņu laboja jurics, 21 Aug 2016, 22:51:13 ]

Offline

jurics
21. Aug 2016, 22:49#30

Kopš: 12. Apr 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 357

Braucu ar: Honda CRF1000DCT

Offline

krauklis
21. Aug 2016, 23:27#31

Kopš: 28. Jul 2012

No: Liepāja

Ziņojumi: 885

Braucu ar: KTM EXC 530 R

Super! Lai labi ripo! Jāsaka godīgi- mazliet jau skauž gan Tā droši vien ir ļoti laba sajūta,apzinoties,ka tu esi Tas Pirmais Domāju, ka agrāk vai vēlāk arì tikšu pie tāda, ļoti patīk! Ar interesi sekoju līdzi šim topikam.

-----------------
Nunc est bibendum

Offline

mxz
23. Sep 2016, 21:33#32

Kopš: 05. Mar 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 39

Braucu ar:

Izbraucu nesen mazliet ar Hondas salona demo modeli, nu ļoti jau patika. Salīdzinot ar F800GSA ar ko ikdienā braukāju, likās daudz vieglāks. Droši vien dēļ tā, ka zem dibena nav 27L tanks un viss svara centrs ir zemāk un vairāk uz priekšu. Skanēja ļoti patīkami, tā DCT kārba arī pēc pierašanas likās baigi ērta un vispār izlikās tāds super labs universāls mocis ar ko braukt visur. Tagad visu laiku nemierīgi guļu ar domu, ka varbūt pārdot F800 un pirkt āfriku...

Offline

kinigadners
23. Sep 2016, 22:36#33

Kopš: 25. Sep 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1353

Braucu ar: Bmw F800Gs

Par to smaguma centru gan vēlreiz piedomā vai tad tā var būt,ka ar bāku priekšā ir labāk nekā zem sēdekļa??

Offline

hla
23. Sep 2016, 22:44#34

Kopš: 22. May 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 268

Braucu ar: KTM 950 SE R


23 Sep 2016, 22:36:42 kinigadners rakstīja:
Par to smaguma centru gan vēlreiz piedomā vai tad tā var būt,ka ar bāku priekšā ir labāk nekā zem sēdekļa??



Un kāpēc pats? ..... DRZ...nai, nai nā... Kinīt?

Offline

kinigadners
23. Sep 2016, 22:48#35

Kopš: 25. Sep 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1353

Braucu ar: Bmw F800Gs

Es jūtu tu šodien esi jautrā omā es jau kādu laiku atpakaļ lielo dzelteno elles krēslu nomainīju uz mazliet mazāku

Offline

Garders
24. Sep 2016, 02:49#36

Kopš: 07. Jul 2009

Ziņojumi: 668

Braucu ar: KTM450 un āfriku.

https://www.youtube.com/watch?v=FrxscwTIlyw

no 1:00 līdz 2:30 ir pateikts viss!!!

Offline

Negantelis
24. Sep 2016, 08:22#37

Kopš: 02. Oct 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5155

Braucu ar: Enduro pa tuksnesi

Vakar redzēju divas āfrikas pie Depo,brauca pa ceļam uz Juglu.

-----------------

Pieteikties kursiem.

Offline

mxz
24. Sep 2016, 19:29#38

Kopš: 05. Mar 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 39

Braucu ar:


23 Sep 2016, 22:36:42 kinigadners rakstīja:
Par to smaguma centru gan vēlreiz piedomā vai tad tā var būt,ka ar bāku priekšā ir labāk nekā zem sēdekļa??


Sorry, es šeit domāju smaguma augstumu. Milzīgs tanks visai augstu virs dzinēja rada tādu sajūtu, ka mocis ir smagāks. Tā arī visjūtamākā atšķirība starp Āfriku, kas likās vieglāka, lasi - ar zemāku svara centru un līdz ar to vieglāk manevrējama lēnos griezienos. Tāpat kā 1200GS ar savu it kā mega svaru, bet zemo centru dēļ tā opozitora.

Offline

Zais
24. Sep 2016, 20:24#39

Kopš: 22. May 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1170

Braucu ar: traktoru cauri Āfrikai

Ē, man šķiet, ka esi sapinies meistarībā. Ar ko svara centrs atšķiras no smaguma centra? Tu pats nonāc pretrunā, sakot, ka ar augstāk novietotu svaru, mocis šķiet smagāks, bet Africa likās vieglāka. Bet tieši Africa jau ir ar augstāk novietotu svaru/smaguma centru.

24 Sep 2016, 19:29:10 mxz rakstīja:

Sorry, es šeit domāju smaguma augstumu. Milzīgs tanks visai augstu virs dzinēja rada tādu sajūtu, ka mocis ir smagāks. Tā arī visjūtamākā atšķirība starp Āfriku, kas likās vieglāka, lasi - ar zemāku svara centru un līdz ar to vieglāk manevrējama lēnos griezienos. Tāpat kā 1200GS ar savu it kā mega svaru, bet zemo centru dēļ tā opozitora.


-----------------
Nē nu jā

Offline

mxz
25. Sep 2016, 10:58#40

Kopš: 05. Mar 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 39

Braucu ar:


24 Sep 2016, 20:24:49 Zais rakstīja:
Ē, man šķiet, ka esi sapinies meistarībā. Ar ko svara centrs atšķiras no smaguma centra? Tu pats nonāc pretrunā, sakot, ka ar augstāk novietotu svaru, mocis šķiet smagāks, bet Africa likās vieglāka. Bet tieši Africa jau ir ar augstāk novietotu svaru/smaguma centru.


Ok, mēs varam palikt pie vienkārša "Āfrika likās 2x vieglāka kaut patiesībā nav" lai nejauktu terminus un fiziku. Pēc sajūtas vieglāka. Vieglāk gāzelējama. Ar sajūtu ka svars ir tuvāk zemei. Tā kaut kā.

Offline

Top.LV