Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 5 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par modeļiem » Honda

Tēma: Honda CRF1000L Africa Twin

AutorsZiņojums
Seelis
24. May 2018, 13:48#61

Kopš: 12. May 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 165

Braucu ar: Honda Africa Twin, Volvo

Kādus roku sargus lietojat?

Oriģinālos salauzu, uzliku, ko Honda piedāvāja kā alternatīvu - Acerbis. Bet, lai tos uzliktu, jānoņem stūres "bar-weight". Tagad, protams, vibrē un pēc ilgākiem braucieniem rokas kā bišu strops.

Ir kaut kāds ieteikums kādus aizsargus ņemt, lai šo problēmu risinātu?

Offline

maniac
24. May 2018, 14:40#62

Kopš: 23. Jul 2009

No: Limbaži

Ziņojumi: 4574

Braucu ar: FJR, XT600

Kaut kā neticās, ka ir tik izteiktas vibrācijas... Esmu testējis šo moci.
Es uz vasaru savam vienpodniekam (kurš noteikti vibrē stiprāk nekā āfrika!) arī ņemu nost svariņus (pa ziemu uz tiem stiprinu stūres maisus) un lieku Acerbis aizsargus. Ar lielo bāku varu nobraukt pat 450 km bez pitstopiem un nekādas šausmas neizjūtu...

-----------------

Offline

monsieur
24. May 2018, 15:11#63

Kopš: 19. Aug 2015

Ziņojumi: 320

Braucu ar: KTM 1290 Super Adventure S


24 May 2018, 14:40:57 maniac rakstīja:
Kaut kā neticās, ka ir tik izteiktas vibrācijas... Esmu testējis šo moci.
Es uz vasaru savam vienpodniekam (kurš noteikti vibrē stiprāk nekā āfrika!) arī ņemu nost svariņus (pa ziemu uz tiem stiprinu stūres maisus) un lieku Acerbis aizsargus. Ar lielo bāku varu nobraukt pat 450 km bez pitstopiem un nekādas šausmas neizjūtu...


dažādiem cilvēkiem jūtība pret to var atšķirties, man arī no 4podnieka ar visiem stūres atsvariem pēc garāka posma bija skudrupūznis rokās

savukārt tagadējais divpodnieks (arī ar atsvariem) mazāk izteikti rada šo sajūtu

vienpodnieks DR650 kad bija, vienkārši gāza nost jau pēc 150 km

Offline

Seelis
24. May 2018, 22:56#64

Kopš: 12. May 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 165

Braucu ar: Honda Africa Twin, Volvo

Iespējams, biju neprecīzs. Garāki braucieni - vismaz 600+km dienā. Turklāt ir, ar ko salīdzināt. Pagājušajā gadā izgāzu ~5000km apli pa Centrāleiropu - dibens sāpēja, rokas, nē. Šogad aplis divreiz mazāks, bet rokas pēc brauciena diezgan bēdīgā stāvoklī, tāpēc arī mēģinu saprast, ko var darīt lietas labā.

Offline

ssandijss
25. May 2018, 23:15#65

Kopš: 02. Jan 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 546

Braucu ar: T7, Husi

Varu pārdot mazlietotus Barkbusters roku sargus ar alumīnija stieni, kuriem komplektā ir arī atsvari.

http://ruggedroads.co.uk/epages/00cbb604-5d1c-4...62/VPS-003-WH%22

Cena 70EUR.

Offline

ssandijss
25. May 2018, 23:18#66

Kopš: 02. Jan 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 546

Braucu ar: T7, Husi

Drīz tirgošu savu CRF1000L..

Ja kādam interesē, tad ir varu pārdot vēl kaut ko papildaprīkojuma.
Ir SW Motech koferu turētājs, top plate, centrālā kāja, SW Motech bākas soma (kompakta, 5 litri) ar bākas gredzenu.

Offline

dzidars
27. May 2018, 17:29#67

Kopš: 19. Sep 2016

No: Liepāja

Ziņojumi: 204

Braucu ar: Honda XRV 750 Africa twin


25 May 2018, 23:18:35 ssandijss rakstīja:
Drīz tirgošu savu CRF1000L..

Ja kādam interesē, tad ir varu pārdot vēl kaut ko papildaprīkojuma.
Ir SW Motech koferu turētājs, top plate, centrālā kāja, SW Motech bākas soma (kompakta, 5 litri) ar bākas gredzenu.

Kāpēc tirgosi?

Offline

Seelis
28. May 2018, 14:28#68

Kopš: 12. May 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 165

Braucu ar: Honda Africa Twin, Volvo

Tāpēc, ka ar KTM izbrauca...


27 May 2018, 17:29:51 dzidars rakstīja:

25 May 2018, 23:18:35 ssandijss rakstīja:
Drīz tirgošu savu CRF1000L..

Ja kādam interesē, tad ir varu pārdot vēl kaut ko papildaprīkojuma.
Ir SW Motech koferu turētājs, top plate, centrālā kāja, SW Motech bākas soma (kompakta, 5 litri) ar bākas gredzenu.

Kāpēc tirgosi?

Offline

JohnyW
01. Jun 2018, 08:50#69

Kopš: 30. Aug 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 532

Braucu ar: 250Cc puiku moci, KLX450R, DR650SE, 990Adv

Kas ta nu?
https://www.ss.com/msg/lv/transport/moto-transp...honda/ilbic.html

Offline

jurics
01. Jun 2018, 10:30#70

Kopš: 12. Apr 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 359

Braucu ar: Honda CRF1000DCT

Ja tiešām sterils, cena laba, šis pie tam ar oem kosmiski dārgajiem koferiem- ārtri aizies, tāpat kā tās dažas Āfrikas kas ss bija.

Offline

JohnyW
02. Jun 2018, 00:15#71

Kopš: 30. Aug 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 532

Braucu ar: 250Cc puiku moci, KLX450R, DR650SE, 990Adv


01 Jun 2018, 10:30:50 jurics rakstīja:
Ja tiešām sterils, cena laba, šis pie tam ar oem kosmiski dārgajiem koferiem- ārtri aizies, tāpat kā tās dažas Āfrikas kas ss bija.

Cena normāla.. Ir analogi, ko var dabūt lētāk, tas protams cits stāsts - gaumes lieta.
Protams, ja, lai arī kā gribētos lētāk, parasti lētāk nav...
Lai arī iekš DE kkad atpakaļ bez ABS modeļi nāca pa kkādām 10k+ pakām, šeit cena palaba, ja LV tas prieks tāpat nostājas ap 14+ k jaunam nez īpašiem papildus navarotiem...

Offline

jurics
05. Sep 2018, 08:59#72

Kopš: 12. Apr 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 359

Braucu ar: Honda CRF1000DCT

Parādījusies tāda kaitinoša figņa, ka auksts motors negrib piešķilties ar pirmo vai pat otro reizi-slāpst nost.. Pēc tam jau uzsildīts, pielec momentā.
Ir kāds no jauno āfriku lietotājiem saskāries ar šo?

Offline

Seelis
06. Sep 2018, 21:32#73

Kopš: 12. May 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 165

Braucu ar: Honda Africa Twin, Volvo

Jā, ir bijis. Vainu atradis neesmu, jo neperiodiski parādās un pazūd. Man gribētos domāt, ka aķis pie vainas, bet sezonas laikā, ja varu vispār pielaist, tad īpaši neiespringstu.

Offline

mexa
06. Sep 2018, 21:56#74

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 5981

Braucu ar: VT

Piesledz pie diagnostikas aukstu, cik graadu raadiis

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā - 26402389

Offline

JohnyW
07. Sep 2018, 08:56#75

Kopš: 30. Aug 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 532

Braucu ar: 250Cc puiku moci, KLX450R, DR650SE, 990Adv

Vai šādi?







Negaidītu kko dādu no salīdzinoši jauna moča un no Hondas..

[ Šo ziņu laboja JohnyW, 07 Sep 2018, 09:05:15 ]

Offline

mexa
07. Sep 2018, 09:14#76

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 5981

Braucu ar: VT

Neesmu partikulari ar sho saskaries bet aukstam ir jabut bagatinajumam, kuru var nedot delj nekorekta temp deveja radijumiem, izplude tach nesmird pec benzina kad shadi tirina aukstu? Atstaj kada servisa uz nakti, lai aukstu piesledz, ja temperatura atbilst un nelec, tad iespejama vaina softaa, jeb pie noteiktas temp bagatina nepareizi, ar apdeitu tads labojas, uzprasi hondaa vai nav apdeita

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā - 26402389

Offline

JohnyW
07. Sep 2018, 11:13#77

Kopš: 30. Aug 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 532

Braucu ar: 250Cc puiku moci, KLX450R, DR650SE, 990Adv

Nu risinot vienādojumu pēc loģikas principa, ķēdīte jau būtu tāda - temp devējs, gaisa masas mērītājs (degmaisījuma sagatavošanai), svece, zonde izpūtējā (aļi Lamda).
Vēl kkur bij minēts šis tas par eļļas izliešanu no Breather hoose - truba zem bākas, bet ne visiem tas laikam ir cēlonis vai palīdz..

[ Šo ziņu laboja JohnyW, 07 Sep 2018, 11:14:21 ]

Offline

mexa
07. Sep 2018, 11:33#78

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 5981

Braucu ar: VT

Mafu vai kas tam buus pareizak butu merit ar oscili, jo diagnostika var nokaveet... delay

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā - 26402389

Offline

jurics
07. Sep 2018, 11:43#79

Kopš: 12. Apr 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 359

Braucu ar: Honda CRF1000DCT

Njā, tā tautas metode ar trubiņas tīrīšanu(kas jau tāpat tiek darīts regulāri)starta slēdža nospiešanu un gāzes ručkas uzgriešanu-atlaišanu bez darbināšanas nepalīdz Būs laikam jānomazgā beidzot un jābrauc atrādīties uz Dārzciema Gondu

[ Šo ziņu laboja jurics, 07 Sep 2018, 11:51:47 ]

Offline

JohnyW
25. Sep 2018, 10:05#80

Kopš: 30. Aug 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 532

Braucu ar: 250Cc puiku moci, KLX450R, DR650SE, 990Adv

Vēl viens izmēģināja un nepatika?
https://www.ss.com/msg/lv/transport/moto-transp...honda/ibkcm.html

Offline

Top.LV