SS.Lv parādījusies pirmā Āfrika. Interesanti, kas diez nepatika, ka tirgo nost. Nav kāds no šejienes? Būtu interesanti uzklausīt arī kritisku viedokli.
Pazvani pajautā, kas nepatika, telefoni tak tur ir Bet vispār jau ar šo vēlreiz apstiprinās ka, ja, gribi pabojāt rūpnīcas dizainera lolotā mocikleta kopējo vizuālo kopskatu, nopērc Givi Airflow stiklu
Braucu ar: Honda africa twin crf 1000l, Kawasaki zypher 550
Sveiki!nu jau pāras reizes esmu pagazējis un pamazām jua tiek apgreidots pilnā ekipējumā, somas, digas un izpūtējs. Bet ir kāda nepatikam štelle varbūt tikai manam moto?jau kādas reizes 4bijis tāds moments!4 vai 5 ātrummam baucot, pēkšņi ir sajūta, ka kāds izspiež sajugu braucošam un tad ar maziem trokšņiem tas saslēdzas atpakaļ un viss ir ok!!jau kaādas 4 reizes, zvanīju hondai šiem pirmā dzirdēšana!jocīgi!!galvenais tas jau bija paša sakumā, lidz 1000 nenobraucot!! domāju, ka moška sajugs vēl nav piebraukt vai kā savādāk!!!nju katrā zinja 2 gadus garantija ir ,ja nu kas honda teica, ka pievērīsiesm tam!kā ir citiem, kam ir jaunā africa ar parasto kārbu?
Nu tas nav gadījumā tad, kad uzdod kārtīgi gāzīti? Paskatījies uz pults, vai neiedegas oranžā lampiņa tādos brīžos ? Man pirmo reizi bija līdzīgi,tikai gan ar automātu, domāju ka kautkam kirdik, pēctam sāku nelietot pretizslīdi maksimālajā režimā un viss bij ok
Braucu ar: Honda africa twin crf 1000l, Kawasaki zypher 550
nedomāju, jo bija izslēgta pretslīde, un tas taa arī izklausījas ka izspiezhas sajugs un ieliekas atpakalj atrumā ar troksnjiem.tas ir pavisam atsevišķs troksnis un situācija. Kam vēl ir parastām kārba?
Tuvojas pavasaris, tāpēc sāku apdomāt jaunu tehniku pārdotās vietā. Viens no apcerētajiem un visvairāk apdomātajiem - Africa Twin. Bet, jo dziļāk mežā (t.i. jo vairāk lasu par Africu), jo vairāk koku. Vairāki jautājumi:
- DCT vai manual: no daudzajiem review baigi bieži ļoti pozitīvas atsauksmes par DCT (un tieši uz grants/relatīva bezceļa) - brīva kreisā kāja, maz darbību ātruma pārslēgšanai. Problēma vienīgi mazos ātrumos braucot - nav sajūga, jātur bremze ar kāju. Pašam turpina likties, ka manual ir pareizā izvēle, taču lēnām sāku domāt, vai nepalaidīšu garām mega fīču.
- papildaprīkojums: noprotu, ka Āfrikai pēc noklusējuma ir 0 papildaprīkojuma, kā arī klāt pērkamais (zinu, ka gribu šādu: dugas, bagāža, elektroligzda, centrālā kāja, siltie rokturi) esot diezgan liels mēsls ar neadekvātu price/performance. Ir kādam pieredze ar aftermarket? Hondā liekas piedāvāja SW-Motech un Givi, bet varu kļūdīties.
- standarta stikls pie šosejas ātrumiem ilgstoši (600-800km dienā): iepriekš braucu ar V-strom650, jau pēc 3-4h braukšanas ar standartu un 1,8m augumu nelielas galvas sāpes no buffetinga ir garantētas. ĀFrikai jāņem touring stikls, vai tomēr ar standartu pietiek?
- Uz asfalta: parastais review teiciens - worst adventure bike on the road, best in the dirt. Probably it's a big dirt bike. Kā ir? Ar šo motociklu esmu nolēmis pievērsties vairāk grantij un mazceliņiem (iepriekš kādi 2% pret 98%), taču ticu, ka 70-80% būs asfalts. V-strom tam bija ļoti labs.
- Amortizācija: lielie puikas Youtubē diezgan pamatīgi nolika amortizāciju - esot pārāk mīksta. Uz asfalta mocis jūtoties nekontrolējams. Komentāri? Varbūt kāds jau aftermarket uzlicis?
jautājumā par automāts vs manuāls tev jātiek uz testa izmēģinājumu, citādi nebūs pašam sava viedokļa.
Es vasaras beigās izbraucu ar Africu ar DTC transmisiju un rezumējums ir ka man to pagaidām nevajag. Pārslēgšanos jūt, un automatiski tā notiek citā momentā (pie zemākiem apgriezieniem) nekā es to darītu manuāli.
Visādi citādi tas mehanisms strādāja precīzi, slēdzās uz augšu uz leju bez rāvieniem utml.
Tāds bija iespaids pēc 1 stundas brauciena. varbūt pēc veselas dienas būtu diametrāli pretējs viedoklis
31 Jan 2017, 15:19:06 Seelis rakstīja:
Tuvojas pavasaris, tāpēc sāku apdomāt jaunu tehniku pārdotās vietā. Viens no apcerētajiem un visvairāk apdomātajiem - Africa Twin. Bet, jo dziļāk mežā (t.i. jo vairāk lasu par Africu), jo vairāk koku. Vairāki jautājumi:
- DCT vai manual: no daudzajiem review baigi bieži ļoti pozitīvas atsauksmes par DCT (un tieši uz grants/relatīva bezceļa) - brīva kreisā kāja, maz darbību ātruma pārslēgšanai. Problēma vienīgi mazos ātrumos braucot - nav sajūga, jātur bremze ar kāju. Pašam turpina likties, ka manual ir pareizā izvēle, taču lēnām sāku domāt, vai nepalaidīšu garām mega fīču.
- papildaprīkojums: noprotu, ka Āfrikai pēc noklusējuma ir 0 papildaprīkojuma, kā arī klāt pērkamais (zinu, ka gribu šādu: dugas, bagāža, elektroligzda, centrālā kāja, siltie rokturi) esot diezgan liels mēsls ar neadekvātu price/performance. Ir kādam pieredze ar aftermarket? Hondā liekas piedāvāja SW-Motech un Givi, bet varu kļūdīties.
- standarta stikls pie šosejas ātrumiem ilgstoši (600-800km dienā): iepriekš braucu ar V-strom650, jau pēc 3-4h braukšanas ar standartu un 1,8m augumu nelielas galvas sāpes no buffetinga ir garantētas. ĀFrikai jāņem touring stikls, vai tomēr ar standartu pietiek?
- Uz asfalta: parastais review teiciens - worst adventure bike on the road, best in the dirt. Probably it's a big dirt bike. Kā ir? Ar šo motociklu esmu nolēmis pievērsties vairāk grantij un mazceliņiem (iepriekš kādi 2% pret 98%), taču ticu, ka 70-80% būs asfalts. V-strom tam bija ļoti labs.
- Amortizācija: lielie puikas Youtubē diezgan pamatīgi nolika amortizāciju - esot pārāk mīksta. Uz asfalta mocis jūtoties nekontrolējams. Komentāri? Varbūt kāds jau aftermarket uzlicis?
-Par DCT versiju ļoti labs testiņš no kaimiņiem: http://www.testrider.ru/motorcycles/test-drajv-...da-vybora/29765/
Protams, vislabāk jau vajadzētu izmēgināt pašam.
-oriģinālajam papildaprīkojumam nav nekāda vaina, ja nu vienīgi dugas ne visiem patīk. Lasīt un likt orģinālos pa gabaliem- slikta doma, būs neadekvāti dārgi -daudz izdevīgāk pirkt moci ar jau gatavu paku. Mans favorīts jau izsenis ir SW-Motech, smuki, radoši un arī kvalitāte perfekta- vācietis tomēr. Tas tad arī pa lielam salikts, izņemot koferus, tie ir Hondas - gana smuki, viegli un ātri noņemami, arī nav vajadzīgs karināt mocim kaut ko apkārt.
-standarta stikls ir pietiekami labs -turbulences tur toč nav. Ja gribas vēl labāku- pilns ar citu ražotāju izstrādājumiem. Laba izvēle ir uz stock stikla uzliekamais deflektors no MRA, tāds man ir tagad un bija arī uz vstroma iepriekš.
-par asfalts vai grants- varu tikai pateikt, ka braukšana pa grantenīti uz citādiem cietzemes ceļiem pēc vstroma būs kā vēl nebijusi izklaide. Tāda vēlme huļigānīt, kā ar šo, man ar vstromu pat sapņos nerādījās Arī uz asfalta viss ir ok, nekad nav bijis nestabilitātes vai nekontrolējama moča pazīmju
-no manis novērotajiem mīnusiņiem. Vstromam beņķis bija krietni komfortablāks. Pie infopaneļa vēl arvien nevar pierast, kāpēc Hondai ir tādi grūti nolasāmi, kā citiem, hvz. Led gaismas-varbūt arī moderni, ekonomiski utt, bet tam pat Vstromam tumsā abi halogēni bija tomēr labāki. Piepīpētaja ligzdas neesamība jau stokā, ir pilnīgi nesaprotams izgājiens no Hondas- zinot, ka to sūdu pielikt vispār neko nemaksā ražotājam..
Nu, kaut kā tā
Paldies par linku, palasīšu.
Par nestabilitāti - nu, ne jau tā, ka gāžas riņķī, bet noprotu, ka lielā priekšējā riteņa un mīksto amortizatoru dēļ starp lielajiem aventuriem (Multistrada, KTM , liekas BMW 1200, Supertenere, tajos, ko esmu redzējis) performē vissliktāk.
No Hondas bagāžas man tie plastmasas stiprinājumi nelikās uzticami. Vienreiz noliksi uz sāna un gatavi rudzi. Ērti gan izskatījās.
DCT ir ļoti labs ikdienas satiksmei un saprātīgam bezceļam, ir arī manuālais režīms. Kā automāts jaunākiem autosiem, kur ņemt manuāli ir vai nu kapeikas pi* vai stereotipi, reti kurš brauc tā lai manuāli vajadzētu.
Par amortizāciju - tas ir vairāk uz bezceļu orientēts mocis, protams ka uz asfalta nav kā ar strītu. Vadāmību stipri ietekmē "21 priekšējais rats.
OE aksesuāri ir pilnīga h**** Viennozīmīgi givi u.t.t.
Afrika ir kā landcruiser - populārs, kruts, izturīgs, labs bezceļā, un 90% īpašnieku arī tādi paši - pērk džipu, bet gaida ka brauks kā M5 un no pilsētas tā arī nekad neizbrauc.
Visos testos vienmēr visu liela, ļoti reti tajos testos kāds kaut nedaudz ko sliktu saka. Piemēram nekad nevienā testā un forumā neatradu tādu info ka schubertam nereāli svīst saulesbrille, vai ka 2014 DL1000 ar stock pirmās versijas vadības bloku šauj gaisa filtrā un slāpst
Atsaucās kāds, kas brauc ar DCT Āfriku - ļoti gribās izmēģināt, kā automāts darbojas "G" režīmā uz takām un grants. Labprāt pievienotos mazam izbraucienam tepat pie Rīgas un pretī iedotu 2017 R1200GS izmēģināt.
ar interesi par tādu 'izmēģinājuma' braucienu var droši vērsties pie Honda dīlera. es pats pagājšgad izbraucu ar jauno Africa un šogad paziņas arī ir braukuši.
07 Aug 2017, 16:22:45 Prezidents rakstīja:
Man šķiet ka Honda dīleris nebūs priecīgs ka ar šosejas riepām tiks braukts pa takām un granti.
Tur vajag bik nopietnākus ripuļus.
Teorētiski, protams, varētu uz stundu paņemt un izbraukt, bet dīlera demo moci negribās huligānīt, tas arī nav korekti pret dīleri, tapēc meklēju kādu, kas ir saimnieks un, kam varbūt ir vairāk 50/50 riepas virsū, jo tie stoka Trailmaxi ir tādi kādi ir.