Gadījuma bilde

Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 30 viesi un 9 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehnika, remonts

Tēma: Hard enduro izvēle

AutorsZiņojums
Bagars
22. Sep 2017, 09:00#1391

Kopš: 09. Sep 2008

Ziņojumi: 3530

Braucu ar: ļoti gudru sejas izteiksmi

Kā jau kādreiz dekklamēju - injectors rulllē... vai nerulllē nemaz

Kamēr tevi nes 1 pods, ir pilnīgi vienalga, cik smidzinātāju tajā.
Ar to jārēķinās visiem jauno modeļu laimīgajiem dīdītājiem.

Offline

endurists
22. Sep 2017, 09:07#1392

Kopš: 12. May 2008

Ziņojumi: 1216

Braucu ar: Husaberg FE 501 2013


22 Sep 2017, 09:00:57 Bagars rakstīja:
Kā jau kādreiz dekklamēju - injectors rulllē... vai nerulllē nemaz

Kamēr tevi nes 1 pods, ir pilnīgi vienalga, cik smidzinātāju tajā.
Ar to jārēķinās visiem jauno modeļu laimīgajiem dīdītājiem.


Nav slikta opcija tiem kas brauc tālu, jo nomainīt viņu ir salīdzinoši vienkārši.

P.s. vai kāds zin kuram ir ierīce TPS rādījuma nolasīšanai? Man šķiet ka mans FE hesburgers ir mazliet par liesu.

[ Šo ziņu laboja endurists, 22 Sep 2017, 09:10:15 ]



-----------------
Husaberg FE 501 2013
Ford Focus
Talsii - Riiga

Offline

Bagars
22. Sep 2017, 09:21#1393

Kopš: 09. Sep 2008

Ziņojumi: 3530

Braucu ar: ļoti gudru sejas izteiksmi


22 Sep 2017, 09:07:29 endurists rakstīja:
... ir ierīce TPS rādījuma nolasīšanai? Man šķiet ka mans FE hesburgers ir mazliet par liesu.

Es šo atrisināju ar ražīgāka smidzinātāja instalēšanu

Offline

endurists
22. Sep 2017, 09:41#1394

Kopš: 12. May 2008

Ziņojumi: 1216

Braucu ar: Husaberg FE 501 2013


22 Sep 2017, 09:21:46 Bagars rakstīja:

22 Sep 2017, 09:07:29 endurists rakstīja:
... ir ierīce TPS rādījuma nolasīšanai? Man šķiet ka mans FE hesburgers ir mazliet par liesu.

Es šo atrisināju ar ražīgāka smidzinātāja instalēšanu


Par šo varētu lūdzu detalizētāk!

-----------------
Husaberg FE 501 2013
Ford Focus
Talsii - Riiga

Offline

Rage51
22. Sep 2017, 10:05#1395

Kopš: 04. May 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 349

Braucu ar: TM300EN

Šeit visa ir tukša diršana, pilnīgi nekādi pierādīti fakti. Neviens ražotājs tak netaisa speciāli sūdīgu motociklu (vienīgi Ķīna varbūt, jo visa pārējā pasaule to viņiem prasa, jo mēs perkam cenu nevis preci). Un nav jau motocikls nekāda raķešzinātne, bet gan ļoti primitīvs un vienkārš detaļu salikums. Ko liek kopā jau 150 gadus. Tiešām domājat, ka gudri inženieri pasaulē ir 2 un dzīvo kkur Austrijā? Ja arī konkrētā modelī ir kāds kasjaks tas tiek novērsts jau nākamā gadā.
Lovers and haters būs vienmēr, un tas nebeigsies nekad. Bet ja pilnīgi neitrāla persona veiktu novērtējumu šaubos vai kkas oranžs vai balts butu topa virotnē un 1km visiem priekšā. Vienīgais, kas toč viņiem ir 3km priekšā visiem pārējiem ir mārketingā izdotie €. Un patērētājs, kā jau īsta aita, caur to arī uztver sludināto, kā vienīgo un īsto patiesību un kaut vai sit viņu nost, tā ir un viss.
Tas ir tas pats, kas apgalvot ka "Rīgas Miesnieka" cīsiņi ir paši labākie. Ahujena garšīgi (tikai mazliet pēc papīra) un stāv mēnesi. Un vairums pateicoties labam marketingam pie viņiem arī ir pieraduši un pērk. Bet, bļe, mājražotājas Intas cīsiņi no reālas gaļas ir huiņa, jo redz tikai 3 dienas stāv svaigi, neregulāra izmēra un pēc skata tādi nekādi.

-----------------
http://www.supermotoeast.com
Nav viens universāls motocikls, bet vistuvāk tam pavisam noteikti ir Supermoto!

Offline

karlsons
22. Sep 2017, 10:19#1396

Kopš: 07. Oct 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 3086

Braucu ar: motorzāģi

nu mieru mieru

-----------------
www.NovaRent.lv

Uz vēstulēm bez foto un seksa piedāvājumiem neatbildu (c) nezināmi pupi no zināma portāla

Offline

K-K
22. Sep 2017, 10:27#1397

Kopš: 09. May 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1158

Braucu ar: HUSQVARNA TE300i, ADV990SEX

Mans viedoklis balstīts uz pieredzi.

Braucu ar oranžo, cītīgi kopju un 2x gadu laikā neviens treniņš, neviena gonka nav bijusi nenobraukta dēļ tehnikas, Keitija iet kā pulkstenis.

Netaisos tagad mainīt marku uz kko nezināmu un mēģināt atrast problēmas, kur nevajag.

Jo arī, ja gonaks vidū sherco / beta / etc brīnumi apstāsies, tad ko es varēšu vainot? Ražotāju? Nu fig, tikai un vienīgi savu kļūdaino izvēli.

Romaniacs 2017, nobraucu visas dienas, mainot tikai riepas / klučus / eļļu / filtrus. Bez nevienas tehniskas problēmas.

Lai šo mainītu, pret ponteciālām problēmām? Nē.

Envy, jenot! Pats ko neķer Betu / Sherco ?



-----------------
#808 | Hard Enduro Fanatic

Offline

envy
22. Sep 2017, 11:02#1398

Kopš: 21. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1598

Braucu ar: labiem drapakiem

1. Kārt tāpēc ka tur vēl nav 2 taktu šprices
2. Kārt tāpēc ka man patīk oranža krāsa un cenas starpība nespiež kabatu

Un man ir iphons un bmw

[ Šo ziņu laboja envy, 22 Sep 2017, 11:05:39 ]



-----------------
Hobby #92 KTM Six Days 300 EXCiting TPI
Jawa 350/360 Velorex

Offline

Archy96
22. Sep 2017, 11:17#1399

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 12983

Braucu ar: R1 Crossplane, Husqvarna TE300 un 1290 Super Adventure


22 Sep 2017, 10:05:19 Rage51 rakstīja:
Šeit visa ir tukša diršana, pilnīgi nekādi pierādīti fakti. Neviens ražotājs tak netaisa speciāli sūdīgu motociklu (vienīgi Ķīna varbūt, jo visa pārējā pasaule to viņiem prasa, jo mēs perkam cenu nevis preci). Un nav jau motocikls nekāda raķešzinātne, bet gan ļoti primitīvs un vienkārš detaļu salikums. Ko liek kopā jau 150 gadus. Tiešām domājat, ka gudri inženieri pasaulē ir 2 un dzīvo kkur Austrijā? Ja arī konkrētā modelī ir kāds kasjaks tas tiek novērsts jau nākamā gadā.
Lovers and haters būs vienmēr, un tas nebeigsies nekad. Bet ja pilnīgi neitrāla persona veiktu novērtējumu šaubos vai kkas oranžs vai balts butu topa virotnē un 1km visiem priekšā. Vienīgais, kas toč viņiem ir 3km priekšā visiem pārējiem ir mārketingā izdotie €. Un patērētājs, kā jau īsta aita, caur to arī uztver sludināto, kā vienīgo un īsto patiesību un kaut vai sit viņu nost, tā ir un viss.
Tas ir tas pats, kas apgalvot ka "Rīgas Miesnieka" cīsiņi ir paši labākie. Ahujena garšīgi (tikai mazliet pēc papīra) un stāv mēnesi. Un vairums pateicoties labam marketingam pie viņiem arī ir pieraduši un pērk. Bet, bļe, mājražotājas Intas cīsiņi no reālas gaļas ir huiņa, jo redz tikai 3 dienas stāv svaigi, neregulāra izmēra un pēc skata tādi nekādi.


Neviens ražotājs netaisa speciāli sūdīgu motociklu, bet vienkārši labu uztaisīt nepietiek resursu, un it sevišķi mazajām kompānijām, un jo mazāka kompānija taisa kaut ko, jo lielāka iespēja sataisīt auzas, to , protams, nevar attiecināt uz visiem, bet tendence ir izteikta. Lielās kompānijas iegulda lielus līdzekļus jaunās tehnoloģijās, kvalitātes kontrolē, izstrādā jaunas konstrukcijas un tās atstrādā, bet mazajiem tādu resursu nav, attiecīgi arī kasjaki sanāk vairāk. Nevajag stāstīt, ka 4T motors ir kaut kas primitīvs, tur ir ļoti daudz detaļu, kur katrai ir augstas kvalitātes prasības tā ir ļoti precīza konstrukcija, kuras izgatavošana nav iespējam "šķūnītī". Protams, KTMs arī taisa sūdus. Piemēram iepriekšējās sērijas husim un exc mūzīgā problēma ar starteri , bet fakts tāds, ka uztinot 170 motorstundas ar veco mopēdu es ne reizi nepaliku mežā, vai trases malā dēļ kāda dzinēja defekta

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

Bagars
22. Sep 2017, 11:21#1400

Kopš: 09. Sep 2008

Ziņojumi: 3530

Braucu ar: ļoti gudru sejas izteiksmi




22 Sep 2017, 09:07:29 endurists rakstīja:
... ir ierīce TPS rādījuma nolasīšanai? Man šķiet ka mans FE hesburgers ir mazliet par liesu.

Es šo atrisināju ar ražīgāka smidzinātāja instalēšanu

Par šo varētu lūdzu detalizētāk!

Kādu dienu, pēc tam kad mo aizgāja ciet meža vidū, ar līkajiem pirksteļiem izpogāju smidzinātāju (bija atņirdzies), nolasīju uzrakstus un sameklēju smalkāku info par konkrēto izstrādājumu. Par laimi, ar gūgles laipnu palīdzību, tas bija visai vienkārši. Salīdzinot dažādus parametrus, piem. static flow rate, spray shape utt, jokus mīlot, no Magneti-Marelli pasūtīju vajadzīgo un vēl mazliet ražīgāku smidzinātāju. Vnk internātā pavilkos līdzi autošķūnētāju masu psihozei jaudas u.c. labumu palielināšanā.
Tas viss bija ļoti vienkārši, jo manam mopēdam instalēta Ducati, jeb, precīzāk, Magneti-Marelli (Weber) injekcija, kas mētājās visos stūros gandrīz kā Bosch.
Tavā u.c. KTM/Hva/Hsb/Beta/Sherco utt gadījumā viss ir slikti. Vēl neesmu neko sakarīgu atradis Keihin izstrādājumu atpazīšanā. Viss tiek piedāvāts tikai ar attiecīgā ražotāja numuriem
Manā gadījumā bija smidzinātājs Magneti-Marelli IWP043 Pico, aizvietoju ar, ja atmiņa neviļ, IWP162

Links

[ Šo ziņu laboja Bagars, 22 Sep 2017, 13:05:53 ]

Offline

endurists
22. Sep 2017, 14:51#1401

Kopš: 12. May 2008

Ziņojumi: 1216

Braucu ar: Husaberg FE 501 2013

Paldies par info! Tāpēc arī svešvalodu saitos nemana info parinžektora nomaiņu, bet lielākoties ar TPS vērtības pacelšanu apmāna ECU liekot tam domāt ka drosele ir vairāk atvērta tādējādi bagātinot degmaisījumu. Bet nu lai ar TPS operētu ir nepieciešama 5V ieejas barošana un iespēja nomērīt izejas spriegumu. Vēl ir opcija to diagnosticēt ar pieslēgšanos vadības blokam, bet nu laikam tas KTM tool'is virs 1000 eur maksā un ir tikai dīlerim.

[ Šo ziņu laboja endurists, 22 Sep 2017, 15:01:46 ]



-----------------
Husaberg FE 501 2013
Ford Focus
Talsii - Riiga

Offline

kba-pro
22. Sep 2017, 15:35#1402

Kopš: 24. May 2012

Ziņojumi: 799

Braucu ar:


22 Sep 2017, 14:51:22 endurists rakstīja:
Paldies par info! Tāpēc arī svešvalodu saitos nemana info parinžektora nomaiņu, bet lielākoties ar TPS vērtības pacelšanu apmāna ECU liekot tam domāt ka drosele ir vairāk atvērta tādējādi bagātinot degmaisījumu. Bet nu lai ar TPS operētu ir nepieciešama 5V ieejas barošana un iespēja nomērīt izejas spriegumu. Vēl ir opcija to diagnosticēt ar pieslēgšanos vadības blokam, bet nu laikam tas KTM tool'is virs 1000 eur maksā un ir tikai dīlerim.


Mēs te jau gadus trīs meklējam kā tikt originālajā CDI iekšā... pagaidām vienīgais variants ir urbis.

Offline

kba-pro
22. Sep 2017, 15:36#1403

Kopš: 24. May 2012

Ziņojumi: 799

Braucu ar:


22 Sep 2017, 10:05:19 Rage51 rakstīja:
Šeit visa ir tukša diršana, pilnīgi nekādi pierādīti fakti. Neviens ražotājs tak netaisa speciāli sūdīgu motociklu (vienīgi Ķīna varbūt, jo visa pārējā pasaule to viņiem prasa, jo mēs perkam cenu nevis preci). Un nav jau motocikls nekāda raķešzinātne, bet gan ļoti primitīvs un vienkārš detaļu salikums. Ko liek kopā jau 150 gadus. Tiešām domājat, ka gudri inženieri pasaulē ir 2 un dzīvo kkur Austrijā? Ja arī konkrētā modelī ir kāds kasjaks tas tiek novērsts jau nākamā gadā.
Lovers and haters būs vienmēr, un tas nebeigsies nekad. Bet ja pilnīgi neitrāla persona veiktu novērtējumu šaubos vai kkas oranžs vai balts butu topa virotnē un 1km visiem priekšā. Vienīgais, kas toč viņiem ir 3km priekšā visiem pārējiem ir mārketingā izdotie €. Un patērētājs, kā jau īsta aita, caur to arī uztver sludināto, kā vienīgo un īsto patiesību un kaut vai sit viņu nost, tā ir un viss.
Tas ir tas pats, kas apgalvot ka "Rīgas Miesnieka" cīsiņi ir paši labākie. Ahujena garšīgi (tikai mazliet pēc papīra) un stāv mēnesi. Un vairums pateicoties labam marketingam pie viņiem arī ir pieraduši un pērk. Bet, bļe, mājražotājas Intas cīsiņi no reālas gaļas ir huiņa, jo redz tikai 3 dienas stāv svaigi, neregulāra izmēra un pēc skata tādi nekādi.


Offline

zazzaa
22. Sep 2017, 15:44#1404

Kopš: 31. Oct 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 3269

Braucu ar: Kraftfahrzeuge Trunkenpolz Mattighofen


22 Sep 2017, 15:35:23 kba-pro rakstīja:

22 Sep 2017, 14:51:22 endurists rakstīja:



Mēs te jau gadus trīs meklējam kā tikt originālajā CDI iekšā... pagaidām vienīgais variants ir urbis.
kāda diametra urbi? vakara varetu nedaudz paurbt

-----------------
Vai tas ir droši? -Protams, ka nav. Dažreiz, lai apmierinātu sirdi, jāparkāpj noteikumi. H. Simpsons

Offline

Negantelis
22. Sep 2017, 21:58#1405

Kopš: 02. Oct 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5101

Braucu ar: Enduro pa tuksnesi


22 Sep 2017, 14:51:22 endurists rakstīja:
Paldies par info! Tāpēc arī svešvalodu saitos nemana info parinžektora nomaiņu, bet lielākoties ar TPS vērtības pacelšanu apmāna ECU liekot tam domāt ka drosele ir vairāk atvērta tādējādi bagātinot degmaisījumu. Bet nu lai ar TPS operētu ir nepieciešama 5V ieejas barošana un iespēja nomērīt izejas spriegumu. Vēl ir opcija to diagnosticēt ar pieslēgšanos vadības blokam, bet nu laikam tas KTM tool'is virs 1000 eur maksā un ir tikai dīlerim.


Hondai TPS nomēru ar Multimetru, vai citiem tā nevar? Nekas mega sarežģīts nav.

-----------------

Pieteikties kursiem.

Offline

endurists
22. Sep 2017, 22:20#1406

Kopš: 12. May 2008

Ziņojumi: 1216

Braucu ar: Husaberg FE 501 2013

Šis konkrētais ir aktīvais tps, kurš darbojas pie noteikta barošanas sprieguma un tiek mērīts izejas spriegums uz citām spailēm. Bez IN nevar OUTput nomērīt.

-----------------
Husaberg FE 501 2013
Ford Focus
Talsii - Riiga

Offline

hla
22. Sep 2017, 22:28#1407

Kopš: 22. May 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 266

Braucu ar: KTM 950 SE R


22 Sep 2017, 22:20:16 endurists rakstīja:
Šis konkrētais ir aktīvais tps, kurš darbojas pie noteikta barošanas sprieguma un tiek mērīts izejas spriegums uz citām spailēm. Bez IN nevar OUTput nomērīt.


ar ārēju barokli arī nē?

Offline

endurists
22. Sep 2017, 22:48#1408

Kopš: 12. May 2008

Ziņojumi: 1216

Braucu ar: Husaberg FE 501 2013


22 Sep 2017, 22:28:04 hla rakstīja:

22 Sep 2017, 22:20:16 endurists rakstīja:
Šis konkrētais ir aktīvais tps, kurš darbojas pie noteikta barošanas sprieguma un tiek mērīts izejas spriegums uz citām spailēm. Bez IN nevar OUTput nomērīt.


ar ārēju barokli arī nē?

tieši ar ārēju tas noteik. Kāds eļektriks var;etu tādu uzbūvēt pa lēto un mazliet $$$ nopelnīt.
Skatījos ka telefona "powerbank" ir 5V spriegums, bet nu pašam rokas neceļas un pieredze par mazu tādu uzbūvēt.

Esmu redzējis jau ar smuku digitālu izejas sprieguma indikĀciju.

[ Šo ziņu laboja endurists, 22 Sep 2017, 22:49:32 ]



-----------------
Husaberg FE 501 2013
Ford Focus
Talsii - Riiga

Offline

hla
22. Sep 2017, 22:56#1409

Kopš: 22. May 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 266

Braucu ar: KTM 950 SE R


22 Sep 2017, 22:48:08 endurists rakstīja:

22 Sep 2017, 22:28:04 hla rakstīja:

22 Sep 2017, 22:20:16 endurists rakstīja:
Šis konkrētais ir aktīvais tps, kurš darbojas pie noteikta barošanas sprieguma un tiek mērīts izejas spriegums uz citām spailēm. Bez IN nevar OUTput nomērīt.


ar ārēju barokli arī nē?

tieši ar ārēju tas noteik. Kāds eļektriks var;etu tādu uzbūvēt pa lēto un mazliet $$$ nopelnīt.
Skatījos ka telefona "powerbank" ir 5V spriegums.


nevajaga elektriķi , 3 AA pirksti virknē un jau ir 4,5V..., P.S

Offline

endurists
22. Sep 2017, 22:58#1410

Kopš: 12. May 2008

Ziņojumi: 1216

Braucu ar: Husaberg FE 501 2013

Vajag vienkārši šādu uzbūvet


Domāju kas cilv;ekam kurš ikdienā ar štepseļiem krāmējas, tās ir 15 minūtes ja gali ir uz vietas.




8 sekundes dzinēja vadības bloks padod spriegumu pie noslāpēta dzinēja, pēc tam pārtrauc barošanu. pa to laiku var paspēt nolasīt rā'dījumu, vai var mēģināt ar pie darbojoša dzinēja.

[ Šo ziņu laboja endurists, 22 Sep 2017, 23:01:41 ]



-----------------
Husaberg FE 501 2013
Ford Focus
Talsii - Riiga

Offline

Top.LV