Gadījuma bilde

Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehnika, remonts

Tēma: Ķēde vs. siksna

AutorsZiņojums
reiv
28. Jan 2011, 08:59#1

Kopš: 17. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 141

Braucu ar: temporary N/A

jo

aiz neko darīt, garajos ziemas vakaros, radās pāris jautājumu par močiem ar siksnām.
No vienas puses siksna jau itkā labāk, nav jāeļļo ik pēc 0.5k, neklab. Zinu ka daži moči nāk ar siksnām piem. Buell pa kādam BMW utt.

ja močī toaringā tad jau baigi izdevīga štelle???
tik močī un neko nedomā

tad jautājums: vai kāds izvirtulis nav mēģinājis likt siksnu virsū ķēdainam mocim?
un vai vispār ko tādu mēģināt ir prāta darbs???

[ Šo ziņu laboja reiv, 28 Jan 2011, 09:00:30 ]



-----------------

Offline

R1100R
28. Jan 2011, 09:02#2

Kopš: 09. Jan 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 364

Braucu ar: R1100R ;)


28 Jan 2011, 08:59:51 reiv rakstīja:
jo

aiz neko darīt, garajos ziemas vakaros, radās pāris jautājumu par močiem ar siksnām.
No vienas puses siksna jau itkā labāk, nav jāeļļo ik pēc 0.5k, neklab. Zinu ka daži moči nāk ar siksnām piem. Buell pa kādam BMW utt.

ja močī toaringā tad jau baigi izdevīga štelle???
tik močī un neko nedomā

tad jautājums: vai kāds izvirtulis nav mēģinājis likt siksnu virsū ķēdainam mocim?
un vai vispār ko tādu mēģināt ir prāta darbs???


vs KARDANS

-----------------
Kardāns rullē!!!


Offline

dusk
28. Jan 2011, 09:07#3

Kopš: 14. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1563

Braucu ar: HD FXR & Chevy Astro


28 Jan 2011, 09:02:34 R1100R rakstīja:

28 Jan 2011, 08:59:51 reiv rakstīja:
jo

aiz neko darīt, garajos ziemas vakaros, radās pāris jautājumu par močiem ar siksnām.
No vienas puses siksna jau itkā labāk, nav jāeļļo ik pēc 0.5k, neklab. Zinu ka daži moči nāk ar siksnām piem. Buell pa kādam BMW utt.

ja močī toaringā tad jau baigi izdevīga štelle???
tik močī un neko nedomā

tad jautājums: vai kāds izvirtulis nav mēģinājis likt siksnu virsū ķēdainam mocim?
un vai vispār ko tādu mēģināt ir prāta darbs???


vs KARDANS

Kardans forever!!!

Bet atbildot uz uzdoto jautājumu. nez vai būs lietderīgi ieguldīt negulētas naktis štukojot, kā to izdarīt un naudu realizēt. Parēķini vispirms ieguvumu.

-----------------
Veikals Motoland.
Artlērijas 45, Rīga
T. 29255587
www.motoland.lv

Offline

reiv
28. Jan 2011, 09:12#4

Kopš: 17. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 141

Braucu ar: temporary N/A


28 Jan 2011, 09:07:24 dusk rakstīja:

Kardans forever!!!

Bet atbildot uz uzdoto jautājumu. nez vai būs lietderīgi ieguldīt negulētas naktis štukojot, kā to izdarīt un naudu realizēt. Parēķini vispirms ieguvumu.


jautājums tāds teorētisks, naudu ir kur citur likt

-----------------

Offline

oss
28. Jan 2011, 09:20#5

Kopš: 21. Apr 2008

No: Ventspils

Ziņojumi: 991

Braucu ar: KTM Adventure 950

teorētiski var da jebko...tikai peso jautājums. Man ir bijusi ķēde un siksna. Ar siksnu nav tā jāņemās! thats all!

-----------------
"No Club" club

Offline

Bullis
28. Jan 2011, 09:30#6

Kopš: 14. May 2008

Ziņojumi: 473

Braucu ar: Kawasaki kx250f

Un kas notiek ja starp siksnu un zobratu tiek kāds akmentiņš?

Offline

oss
28. Jan 2011, 09:42#7

Kopš: 21. Apr 2008

No: Ventspils

Ziņojumi: 991

Braucu ar: KTM Adventure 950


28 Jan 2011, 09:30:41 Bullis rakstīja:
Un kas notiek ja starp siksnu un zobratu tiek kāds akmentiņš?

mocis eksplodē?
a kas notiek, ja starp ķēdi un zobratu?

-----------------
"No Club" club

Offline

Valkyrie
28. Jan 2011, 09:51#8

Kopš: 21. May 2009

No: Varakļāni

Ziņojumi: 2135

Braucu ar: Valkyrie Interstate

Pie 60tk km nomainām kardāna krustiņu un atkal braucam tālāk svilpodami dziesmiņu "Kardāni ir labākie"

-----------------
http://www.valkyrieriders.lv
http://www.valkyrieriders.eu
http://www.valkyrieriders.com

Offline

violator
28. Jan 2011, 10:22#9

Kopš: 25. Nov 2009

Ziņojumi: 148

Braucu ar: KTM 990 Adventure

visur salien šie čoperisti ar saviem kardāniem...
amīšiem ir pieejami aftermarket konversijas kiti gan no ķēdes uz siksnu (vecajiem sportsteriem), gan arī no siksnas uz ķēdi (Big twiniem). ja jau tā ir tad grūti spriest kas labāks. no skata masīva ķēde izskatās krutāk nekā siksna (oldskūlam vispār tikai ķēdes tiek uzskatītas par true). no praktiskuma viedokļa siksna protams būs labāka. bet pārtaisot ķēdi uz siksnu kaukādam širpotreba japānim, diezvai praktiskais ieguvums būs lielāks par morālo apmierināumu, ka tev tā ir un citiem nav.

Offline

Negantelis
28. Jan 2011, 10:22#10

Kopš: 02. Oct 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5319

Braucu ar: Enduro pa tuksnesi


28 Jan 2011, 08:59:51 reiv rakstīja:
jo

aiz neko darīt, garajos ziemas vakaros, radās pāris jautājumu par močiem ar siksnām.
No vienas puses siksna jau itkā labāk, nav jāeļļo ik pēc 0.5k, neklab. Zinu ka daži moči nāk ar siksnām piem. Buell pa kādam BMW utt.

ja močī toaringā tad jau baigi izdevīga štelle???
tik močī un neko nedomā

tad jautājums: vai kāds izvirtulis nav mēģinājis likt siksnu virsū ķēdainam mocim?
un vai vispār ko tādu mēģināt ir prāta darbs???

paiesībā ja nemaldos vārds kardāns pareizi ir attiecināms nevis uz vārpstu bet gan to kas tai galā.Bet nu lai jau paliek tautasvārds.

Sveiks. Vislabākā ir ķēde. jo.
1.ķēde noēd motora enerģiju daudz mazāk kā siksna un tā saucamais kardāns(nodokļu jauda), jo tai ir krietni mazāka rites pretestība.
2.Ķēde ir izturīgāka par abiem pārējiem ar salīdzinoši mazu svaru.(kas turējis rokās moča reduktoru pat bez dakšas sapratīs)
3.Siksna var nojukt pēkšņāk.Ķēde noēd zobratus izsteipjas, grab, bet uz priekšu vēl tiek.
4.Kad pārtrūkst siksna tad ir dimbā.Pārsvarā lai uzliktu jaunu( ja nu tev kabatā gadījumā ir) ir jāizņem pak.dakša.(vrodam nav)Tas atkarīgs no tā vai rāmis ir pa ārpusi vai iekšpusi pie dakšas stiprinājuma. Ir itkā tādas remontsiksnas ko var sastellēt ar tapiņām, bet tās nemaksā lēti un diezvai ir pietiekami izturīgas lai nebūtu jābrauc tukšgaitā.
5.Ja smagi sagāzē un iecērt. Var reduktoram izlūzt robs zobratā un tad nu ir vēl lielākā pakaļā kā ar siksnu.Turpretī ķēde parasti vienkārši nevienmērīgi izstiepjas.
6.pārrautu ķēdi var pārkniedēt pat Mozambikā ar āmuru un naglu. Abiem pārējiem vajadzēs konkrētu civilizāciju un iespējamS pat dīlera servisu.
7.Siksnai vajag lielus skriemeļus.Gan aizmugurē gan priekšā.Tas savukārt palielina svaru un izmēru.
8.ja kāds tev tusiņā saeļļo ķēdi tad tu par to vari būt tikai priecīgs.Ja kāds uzpūtīs eļļu tev uz siksnas priecīgs nebūsi.
9. Mocim ar kardānu ir dabiska tieksme paātrinoties pacelt pakaļu amortizācijā.

ieguvums no siknas. Dārgi,klusi,nav jāeļļo,ja brauc pa asfaltu varbūt ilgāk kalpo,exkluzīvi.

ieguvums no kardāna. tīrs,nav jāloka mugura,nav jāpērk ķēžu eļļa, smags,noēd jaudu,ja aprauj tad sūkā ne pajokam. dažeiem močiem žiro efekts.

-----------------

Pieteikties kursiem.

Offline

Negantelis
28. Jan 2011, 10:23#11

Kopš: 02. Oct 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5319

Braucu ar: Enduro pa tuksnesi

kavasaki vn500 laikam, var nopirkt belt kit.

-----------------

Pieteikties kursiem.

Offline

R1100R
28. Jan 2011, 11:11#12

Kopš: 09. Jan 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 364

Braucu ar: R1100R ;)


28 Jan 2011, 10:22:31 Negantelis rakstīja:

28 Jan 2011, 08:59:51 reiv rakstīja:
jo

aiz neko darīt, garajos ziemas vakaros, radās pāris jautājumu par močiem ar siksnām.
No vienas puses siksna jau itkā labāk, nav jāeļļo ik pēc 0.5k, neklab. Zinu ka daži moči nāk ar siksnām piem. Buell pa kādam BMW utt.

ja močī toaringā tad jau baigi izdevīga štelle???
tik močī un neko nedomā

tad jautājums: vai kāds izvirtulis nav mēģinājis likt siksnu virsū ķēdainam mocim?
un vai vispār ko tādu mēģināt ir prāta darbs???

paiesībā ja nemaldos vārds kardāns pareizi ir attiecināms nevis uz vārpstu bet gan to kas tai galā.Bet nu lai jau paliek tautasvārds.

Sveiks. Vislabākā ir ķēde. jo.
1.ķēde noēd motora enerģiju daudz mazāk kā siksna un tā saucamais kardāns(nodokļu jauda), jo tai ir krietni mazāka rites pretestība.
2.Ķēde ir izturīgāka par abiem pārējiem ar salīdzinoši mazu svaru.(kas turējis rokās moča reduktoru pat bez dakšas sapratīs)
3.Siksna var nojukt pēkšņāk.Ķēde noēd zobratus izsteipjas, grab, bet uz priekšu vēl tiek.
4.Kad pārtrūkst siksna tad ir dimbā.Pārsvarā lai uzliktu jaunu( ja nu tev kabatā gadījumā ir) ir jāizņem pak.dakša.(vrodam nav)Tas atkarīgs no tā vai rāmis ir pa ārpusi vai iekšpusi pie dakšas stiprinājuma. Ir itkā tādas remontsiksnas ko var sastellēt ar tapiņām, bet tās nemaksā lēti un diezvai ir pietiekami izturīgas lai nebūtu jābrauc tukšgaitā.
5.Ja smagi sagāzē un iecērt. Var reduktoram izlūzt robs zobratā un tad nu ir vēl lielākā pakaļā kā ar siksnu.Turpretī ķēde parasti vienkārši nevienmērīgi izstiepjas.
6.pārrautu ķēdi var pārkniedēt pat Mozambikā ar āmuru un naglu. Abiem pārējiem vajadzēs konkrētu civilizāciju un iespējamS pat dīlera servisu.
7.Siksnai vajag lielus skriemeļus.Gan aizmugurē gan priekšā.Tas savukārt palielina svaru un izmēru.
8.ja kāds tev tusiņā saeļļo ķēdi tad tu par to vari būt tikai priecīgs.Ja kāds uzpūtīs eļļu tev uz siksnas priecīgs nebūsi.
9. Mocim ar kardānu ir dabiska tieksme paātrinoties pacelt pakaļu amortizācijā.

ieguvums no siknas. Dārgi,klusi,nav jāeļļo,ja brauc pa asfaltu varbūt ilgāk kalpo,exkluzīvi.

ieguvums no kardāna. tīrs,nav jāloka mugura,nav jāpērk ķēžu eļļa, smags,noēd jaudu,ja aprauj tad sūkā ne pajokam. dažeiem močiem žiro efekts.


Gribētos tikai pavēstīt to,ka moto ar kardānu nekad neiekuļas problēmās,ja vien pats neesi pilnīgs auns,kuram poh kādā stāvoklī aparāts. Starpcitu,ja salīdzinam zobratus kardāna mehānismā,tad varu pateikt,ka tie -pēc lieluma ir tādi paši kā normālu autiņu reduktoros,tāpēc par to nolūzušo zobu neticas.. Vienīgi gadijumos,ja mocim ir tuvu 1000000 000000 noskrējiens,jeb tas tiešām ir ļoti sens aparāts,tad tas metāls varētu būr noguris-nevajadzētu speciāli lauzt. Un vispār,kāpēc ,kad man blakus krustā nostājas kāds baikveidīgais -pagadās tā ,ka es ar savu pukšķīti vnmēr ielieku no vietas ?

[ Šo ziņu laboja R1100R, 28 Jan 2011, 11:13:16 ]



-----------------
Kardāns rullē!!!


Offline

kasinsh79
28. Jan 2011, 11:19#13

Kopš: 30. Jun 2010

Ziņojumi: 433

Braucu ar: Tagad - tikai ar auto :(

Vācieši vairākiem modeļiem pārtaisa uz siksnu, tā kā ne jau bez sajēgas tas tiek darīts

http://www.vh-motorradtechnik.de/en/Belt-Drive-Kits/Yamaha

Offline

R1100R
28. Jan 2011, 11:30#14

Kopš: 09. Jan 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 364

Braucu ar: R1100R ;)


28 Jan 2011, 11:19:19 kasinsh79 rakstīja:
Vācieši vairākiem modeļiem pārtaisa uz siksnu, tā kā ne jau bez sajēgas tas tiek darīts

http://www.vh-motorradtechnik.de/en/Belt-Drive-Kits/Yamaha



Ņemot vērā,ka nav ierobežojuma 90km/h,tad siksnas ir daudz labāks risinājums nekā ķēde viņiem...ātrums lielāks,nav jāņemās-kā iepriekšējos tekstos bija minēts utt.. Taču kardānu vēl neviens nav pārbūvējis uz siksnu-šķiet..

[ Šo ziņu laboja R1100R, 28 Jan 2011, 11:31:30 ]



-----------------
Kardāns rullē!!!


Offline

marcis
28. Jan 2011, 12:18#15

Kopš: 23. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 2651

Braucu ar: S1000XR, RS50


28 Jan 2011, 11:11:12 R1100R rakstīja:


...... Un vispār,kāpēc ,kad man blakus krustā nostājas kāds baikveidīgais -pagadās tā ,ka es ar savu pukšķīti vnmēr ielieku no vietas ?


Tas jau vairāk kā
Tas tāpēc, ka baikveidīgais šoferis ar līkiem rokiem, plus vēl Tavam motors ceļ no pašām apakšām plus Tavam ir garāka bāze, kas neļauj tik viegli paraut ratā kā baiku

Un siknai ir mīnuss - jaudas zudumi. Gandrīz kā kardānam.

-----------------
būvuzraudzība, ēku tehniskā apsekošana u.c.

Offline

lomsz
28. Jan 2011, 12:48#16

Kopš: 08. Nov 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 811

Braucu ar: XV 1700 RS Warrior

Ķēde pārvada ap 95% jaudas, siksna ap 90%, kardāns ap 80 %. Tie zudumi rodas zobratu pārvados uz 90 grādiem, kas ir reduktoros. Par izturību- pašai siksnai uz 35000 km nostiepums uz pusi tikai, pie kam braucu pilsētā visu laiku, tā ka raustīta tiek pietiekoši. Vecajam VN1500 ar kardānu gan nobira abu reduktoru gultņi. Pēc pārdošanas...

Offline

R1100R
28. Jan 2011, 13:07#17

Kopš: 09. Jan 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 364

Braucu ar: R1100R ;)


28 Jan 2011, 12:48:25 lomsz rakstīja:
Ķēde pārvada ap 95% jaudas, siksna ap 90%, kardāns ap 80 %. Tie zudumi rodas zobratu pārvados uz 90 grādiem, kas ir reduktoros. Par izturību- pašai siksnai uz 35000 km nostiepums uz pusi tikai, pie kam braucu pilsētā visu laiku, tā ka raustīta tiek pietiekoši. Vecajam VN1500 ar kardānu gan nobira abu reduktoru gultņi. Pēc pārdošanas...


Jaunais īpašnieks noteikti grieza ar viņu,cik spēja..

-----------------
Kardāns rullē!!!


Offline

viktors-60
28. Jan 2011, 13:16#18

Kopš: 25. Jan 2010

No: Ogre

Ziņojumi: 80

Braucu ar: Yamaha FZR 1000

GP tomēr brauc ar ķēdēm

Offline

uldzaa
28. Jan 2011, 13:20#19

Kopš: 31. Dec 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 248

Braucu ar:

sekoju te visam cītīgi līdzi, jo maz jēgas par siksnām... redzētas arī tikai reklāmās un uz "čoperveidīgajiem".a nav tā, ka ja no sirds ieber ručkā tā siksna izslīd vai saplīst lupatās
vai arī tie kam tās uzstāda neko tādu nespēj izdarīt :nez:

Offline

piter
28. Jan 2011, 16:27#20

Kopš: 10. Feb 2010

No: Sigulda

Ziņojumi: 424

Braucu ar: R1200GS Adventure

..nu siksnas reizēm plīst visnepieērotākajā vietā un laikā.. un ja uz sitienu to vajag, tad par to var nākties atstāt vairākus simtus LVL..
..ķēdei ir čakars ar to smērēšanu, pēc lietus vienmēr mēģina ierūsēt(laicīgi jāsasmērē), viemēr jābauda spriegojums, tā stiepjās..noēd zobratus.. siksnu nospriego un brauc kamēr pārtrūkst..
domāju, ka tos jaudas zudumus neviens braucējs nejūt, jo tas ir iestrādāts jau motocikla konstrukcijā, tas ir paredzēts mehānikā un elektronikā.. ja nu vienīgi noliekot blakus divus vienādus močus, tikai vienam siksna otram ķēde, varbūt tad var ko just uzreiz nokāpjot no vienu uz otru..varbūt..
neesmu gan redzējis nevienu offroad moci ar siksnu..?? tātad tomēr netīrumi tai nepatīk..

Offline