Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 4 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehnika, remonts

Tēma: Ķēde vs. siksna

AutorsZiņojums
violator
29. Jan 2011, 11:35#61

Kopš: 25. Nov 2009

Ziņojumi: 148

Braucu ar: KTM 990 Adventure

pričom te uzsākšana no vietas?
tas mans pēdējais teikums ir pilnīgākais sarkazms, ja tu nesaprati. runa ir par mehāniku. ja tev kloķene stāv gareniski, visas vārpstas kārbā arī, tad kāda hrena pēc sgariezt to visu par 90 grādiem, lai uzliktu ķēdi? to sagriešanu uztaisa jau uz paša rata, tāpēc tavam bembim ir kardāns nevis ķēde. tur citu variantu nevar būt. sekojot tādai pašai loģikai, uz škērsām novietotas kloķenes motoriem izdevīgākas ir likt ķēdi, taču dažādu apsvērumu dēļ uz daudziem smagajiem kruīzeriem un touring močiem (Yamaha FJR1300) tā nedara. jeb tu runā par žiroskopisko efektu? nu jā, tev stāvot mocis uzgāzējot nedaudz sasvērsies uz sānu, man viņš pietupjās uz pakaļējā rata, bet braucot tas ir pilnīgi pofig.

Offline

R1100R
29. Jan 2011, 12:45#62

Kopš: 09. Jan 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 364

Braucu ar: R1100R ;)


29 Jan 2011, 11:35:39 violator rakstīja:
pričom te uzsākšana no vietas?
tas mans pēdējais teikums ir pilnīgākais sarkazms, ja tu nesaprati. runa ir par mehāniku. ja tev kloķene stāv gareniski, visas vārpstas kārbā arī, tad kāda hrena pēc sgariezt to visu par 90 grādiem, lai uzliktu ķēdi? to sagriešanu uztaisa jau uz paša rata, tāpēc tavam bembim ir kardāns nevis ķēde. tur citu variantu nevar būt. sekojot tādai pašai loģikai, uz škērsām novietotas kloķenes motoriem izdevīgākas ir likt ķēdi, taču dažādu apsvērumu dēļ uz daudziem smagajiem kruīzeriem un touring močiem (Yamaha FJR1300) tā nedara. jeb tu runā par žiroskopisko efektu? nu jā, tev stāvot mocis uzgāzējot nedaudz sasvērsies uz sānu, man viņš pietupjās uz pakaļējā rata, bet braucot tas ir pilnīgi pofig.


Mūsu domas sakrīt.

-----------------
Kardāns rullē!!!


Offline

marcis
29. Jan 2011, 14:49#63

Kopš: 23. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 2652

Braucu ar: S1000XR, RS50

Tātad, ieviesīšu skaidrību, kāpēc bmw pag. gs. 20. gados ieviesa kardānu saviem močiem. To visu dzirdēju no pimās mutes - nenormāli vecs gids vienā krutā bmw muzejā Minhenē..
Ļoti vienkārši, jo tolaik visiem močiem bija ķēdes un sūdīgi ceļi t.i. ar grunts segumu, kas noveda pie tā, ka ķēde transportēja lielu daudzumu sūdu uz ātrumkārbām, jo tolaik vēl nepazina labus blīvslēgus, kā rezultātā ātrumkārbas klapēja nost uz nebēdu.
Tāpēc arī bmw marka tolaik augstu kotējās, jo taisīja izturīgus močus.
Paldies
Un kurš te teica, ka siksnām jaudas zudumi ir tuvu nullei...? Neglaimo sev..

-----------------
būvuzraudzība, ēku tehniskā apsekošana u.c.

Offline

R1100R
29. Jan 2011, 14:58#64

Kopš: 09. Jan 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 364

Braucu ar: R1100R ;)


29 Jan 2011, 14:49:48 marcis rakstīja:
Tātad, ieviesīšu skaidrību, kāpēc bmw pag. gs. 20. gados ieviesa kardānu saviem močiem. To visu dzirdēju no pimās mutes - nenormāli vecs gids vienā krutā bmw muzejā Minhenē..
Ļoti vienkārši, jo tolaik visiem močiem bija ķēdes un sūdīgi ceļi t.i. ar grunts segumu, kas noveda pie tā, ka ķēde transportēja lielu daudzumu sūdu uz ātrumkārbām, jo tolaik vēl nepazina labus blīvslēgus, kā rezultātā ātrumkārbas klapēja nost uz nebēdu.
Tāpēc arī bmw marka tolaik augstu kotējās, jo taisīja izturīgus močus.
Paldies
Un kurš te teica, ka siksnām jaudas zudumi ir tuvu nullei...? Neglaimo sev..


Redzēji pirmo hidrogen 740? Tajā muzejā tiešām bija ko redzēt.. Pēc pastaigas pa to iestādi Tu vnk nevari BMW pateikt nē..

-----------------
Kardāns rullē!!!


Offline

Negantelis
29. Jan 2011, 16:19#65

Kopš: 02. Oct 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5341

Braucu ar: Enduro pa tuksnesi

es te tā iedomājos kāpēc seblaiku vellapēdiem taisīja tos briesmīgos ratu izmērus un pe'dāļus skrūvēja pa taisno pie ass.

vēlāk arī šādi.


vai tik tas bmw un citi motoražōtāji neizvēlējās vieglāko ceļu JO TAJĀ LAIKĀ ĶĒDES NEVARĒJA (NEMĀCĒJA)UZTAISĪT.precizitāte,izturība.

reku rakstiņš par vārpstasvellapēdiemvellapēdi

-----------------

Pieteikties kursiem.

Offline

R1100R
29. Jan 2011, 16:33#66

Kopš: 09. Jan 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 364

Braucu ar: R1100R ;)


29 Jan 2011, 16:19:34 Negantelis rakstīja:
es te tā iedomājos kāpēc seblaiku vellapēdiem taisīja tos briesmīgos ratu izmērus un pe'dāļus skrūvēja pa taisno pie ass.

vēlāk arī šādi.


vai tik tas bmw un citi motoražōtāji neizvēlējās vieglāko ceļu JO TAJĀ LAIKĀ ĶĒDES NEVARĒJA (NEMĀCĒJA)UZTAISĪT.precizitāte,izturība.

reku rakstiņš par vārpstasvellapēdiemvellapēdi


Gan jau,ka mācēja ražot tās ķēdes tīri tā neko,jo tankiem taču bija ķēdes... Bet šādus ričukus gan nekad nebiju redzējis.

[ Šo ziņu laboja R1100R, 29 Jan 2011, 17:02:28 ]



-----------------
Kardāns rullē!!!


Offline

violator
29. Jan 2011, 18:43#67

Kopš: 25. Nov 2009

Ziņojumi: 148

Braucu ar: KTM 990 Adventure

Neganteli, kā tu domā, ja vācu inženieri vēl pirms kara bija spējīgi uztaisīt konisko sazobi ar izliektiem zobiem priekš R71

vai viņiem rastos problēmas ar precizitāti un izturību taisot parastu ķēdi (ne jau O-ring vai Z-ring vai kādas tur vēl tās ķēdes musdieās ir) ?

Offline

Negantelis
29. Jan 2011, 19:26#68

Kopš: 02. Oct 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5341

Braucu ar: Enduro pa tuksnesi


29 Jan 2011, 18:43:19 violator rakstīja:
Neganteli, kā tu domā, ja vācu inženieri vēl pirms kara bija spējīgi uztaisīt konisko sazobi ar izliektiem zobiem priekš R71

vai viņiem rastos problēmas ar precizitāti un izturību taisot parastu ķēdi (ne jau O-ring vai Z-ring vai kādas tur vēl tās ķēdes musdieās ir) ?


a moš viņi toz zobratus no čuguna taisīja

ai, da labi.

domāju ka ideja bija kā tu teici motora veidam pakārtot to lietu.Man ir(kautkur) tāda veca 67 gada grāmata.Saucas motociklista rokasgrāmata laikam.Tur vienā no pirmajām lpp bija uzzīmēti spēka pārvada shēmu veidi no virzuļa līdz ratam.Gan opozītam gan parastajam.

Domāju ka vāči tapēc arī liek savu kardānu.

kas atiecas uz moto ar normālajiem(parastajiem) motoriem. Tur drīzāk ir nevis lietderība bet vēlme izpatikt izlepušajiem lux klases tūreru īpašniekiem.Tā kā ar tādiem parasti brauc penži tad šie jau nevar nemaz tik viegli noliekties lai to ķēdi saeļļotu.



-----------------

Pieteikties kursiem.

Offline

peecis
24. May 2011, 15:24#69

Kopš: 21. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 2923

Braucu ar: duke 690, yamaha YRS-24B


29 Jan 2011, 19:26:37 Negantelis rakstīja:
....
kas atiecas uz moto ar normālajiem(parastajiem) motoriem. Tur drīzāk ir nevis lietderība bet vēlme izpatikt izlepušajiem lux klases tūreru īpašniekiem.Tā kā ar tādiem parasti brauc penži tad šie jau nevar nemaz tik viegli noliekties lai to ķēdi saeļļotu.


mjā, ja tu zinātu, cik forši ir pēc nobrauktiem 1100 km vienkārši nolikt moci pie viesnīcas un nākamajā rītā uzkāpt, iedarbināt un braukt tālāk
nekādas ķēdes eļļošanas, regulēšanas, utt

-----------------
Jāņa evanģēlijs 7:37
Beidzamajā, lielajā svētku dienā Jēzus uzstājās un sauca: "Ja kam slāpst, tas lai nāk pie Manis un dzer!

Offline

peecis
24. May 2011, 15:39#70

Kopš: 21. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 2923

Braucu ar: duke 690, yamaha YRS-24B


28 Jan 2011, 20:01:17 Negantelis rakstīja:

28 Jan 2011, 19:47:34 Sliktais rakstīja:
Kaut kā negribas ticēt, ka siksnai tik liels jaudas zudums Divi skriemeļi un zobsiksna. Kolēģis, plideriņš, ar F800ST jau nobraucis no 2007 gada, jāmaina esot uz 60k štukām, nekādu problēmu nav ar siksnu.
P.S. Man po, manējam kardāns
P.P.S. Cik zināms, motoros zobsiksnu sadaleņu piedziņai liek tieši tādēļ, lai mazinātu jaudas zudumus. Normāli ražotāji liek ķēdi.


nekuja. liek dēļ komforta.klusuma.


kātad

dīzelim siksnu dēļ klusuma

-----------------
Jāņa evanģēlijs 7:37
Beidzamajā, lielajā svētku dienā Jēzus uzstājās un sauca: "Ja kam slāpst, tas lai nāk pie Manis un dzer!

Offline

Sliktais
24. May 2011, 20:02#71

Kopš: 07. May 2008

No: Ikšķile

Ziņojumi: 4685

Braucu ar: BMW R1200GSA un Honda SH125i


24 May 2011, 15:24:30 peecis rakstīja:
mjā, ja tu zinātu, cik forši ir pēc nobrauktiem 1100 km vienkārši nolikt moci pie viesnīcas un nākamajā rītā uzkāpt, iedarbināt un braukt tālāk
nekādas ķēdes eļļošanas, regulēšanas, utt

Peecim 100% taisnība


-----------------

GS-911
www.hexcode.co.za/products/gs-911/function-chart

Offline

VATERLAND
24. May 2011, 20:04#72

Kopš: 01. Jan 2011

Ziņojumi: 3021

Braucu ar: Drūmo klasiku (C)


24 May 2011, 20:02:08 Sliktais rakstīja:

24 May 2011, 15:24:30 peecis rakstīja:
mjā, ja tu zinātu, cik forši ir pēc nobrauktiem 1100 km vienkārši nolikt moci pie viesnīcas un nākamajā rītā uzkāpt, iedarbināt un braukt tālāk
nekādas ķēdes eļļošanas, regulēšanas, utt

Peecim 100% taisnība



Kardaans Rullee!(c) Maarcis

-----------------
Mach mit, mach nach, mach besser

https://www.maksla.lv

Offline

Niksons
24. May 2011, 20:07#73

Kopš: 10. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 4597

Braucu ar: VOLVO


24 May 2011, 15:24:30 peecis rakstīja:

29 Jan 2011, 19:26:37 Negantelis rakstīja:
....
kas atiecas uz moto ar normālajiem(parastajiem) motoriem. Tur drīzāk ir nevis lietderība bet vēlme izpatikt izlepušajiem lux klases tūreru īpašniekiem.Tā kā ar tādiem parasti brauc penži tad šie jau nevar nemaz tik viegli noliekties lai to ķēdi saeļļotu.


mjā, ja tu zinātu, cik forši ir pēc nobrauktiem 1100 km vienkārši nolikt moci pie viesnīcas un nākamajā rītā uzkāpt, iedarbināt un braukt tālāk
nekādas ķēdes eļļošanas, regulēšanas, utt


Tu vnk nesaproti, kas tas ir par kaifu, ļurināties riņķī ar baloniņu, lupatiņu... Sportiski "vingrot" un isties

-----------------
When you turn your ride on, does your ride turn you on ?

Offline

Sliktais
24. May 2011, 20:09#74

Kopš: 07. May 2008

No: Ikšķile

Ziņojumi: 4685

Braucu ar: BMW R1200GSA un Honda SH125i


24 May 2011, 20:07:19 Niksons rakstīja:

24 May 2011, 15:24:30 peecis rakstīja:

29 Jan 2011, 19:26:37 Negantelis rakstīja:
....
kas atiecas uz moto ar normālajiem(parastajiem) motoriem. Tur drīzāk ir nevis lietderība bet vēlme izpatikt izlepušajiem lux klases tūreru īpašniekiem.Tā kā ar tādiem parasti brauc penži tad šie jau nevar nemaz tik viegli noliekties lai to ķēdi saeļļotu.


mjā, ja tu zinātu, cik forši ir pēc nobrauktiem 1100 km vienkārši nolikt moci pie viesnīcas un nākamajā rītā uzkāpt, iedarbināt un braukt tālāk
nekādas ķēdes eļļošanas, regulēšanas, utt


Tu vnk nesaproti, kas tas ir par kaifu, ļurināties riņķī ar baloniņu, lupatiņu... Sportiski "vingrot" un isties

Zin gan, šim tak dominators ar ir

-----------------

GS-911
www.hexcode.co.za/products/gs-911/function-chart

Offline

R1100R
24. May 2011, 20:18#75

Kopš: 09. Jan 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 364

Braucu ar: R1100R ;)


Tu vnk nesaproti, kas tas ir par kaifu, ļurināties riņķī ar baloniņu, lupatiņu... Sportiski "vingrot" un isties

Pietiek ar krosa motocikla eļļu padarīšanām.. Roķeles netīras utt.. Zaķis mūžīgi pīkst par tām netīrajām rokām.... un eļļas traipiem uz zābaciņiem pie nopietnāka ātruma...
Vajag kardānu.!!!

[ Šo ziņu laboja R1100R, 24 May 2011, 20:19:55 ]



-----------------
Kardāns rullē!!!


Offline

spider
24. May 2011, 21:59#76

Kopš: 02. Jul 2008

No: Jelgava

Ziņojumi: 1150

Braucu ar: Visu ko


24 May 2011, 20:18:45 R1100R rakstīja:

Tu vnk nesaproti, kas tas ir par kaifu, ļurināties riņķī ar baloniņu, lupatiņu... Sportiski "vingrot" un isties

Pietiek ar krosa motocikla eļļu padarīšanām.. Roķeles netīras utt.. Zaķis mūžīgi pīkst par tām netīrajām rokām.... un eļļas traipiem uz zābaciņiem pie nopietnāka ātruma...
Vajag kardānu.!!!


Nu redzi, ja tavs mērķis nav cīņa par katru 1/2 Zs, patiesībā tā ķēde ir bijusi - nebijusi (Galu galā - vajag jaudu, paņem 170 Zs kardānnieku un miers). Turklāt, kardāns reāli ietaupa nervus un līdzekļus. Spriediet paši - komplekts (ķēde, zobrati) maksās no 70-130Ls (ik pa brīdim nāksies mainīt), tad vēl eļļas baloniņš (6Ls), kurš izbeidzas ļoti ātri. Nu un ņemšanās - pēc lietus tīri, eļļo, braucot pa putekļiem, dubļiem, tīri, eļļo..... nu kaut kā tā. Kardānniekam mezgls gandrīz mūžīgs, eļļu vajag tik cik kaķis pieraudājis un arī maiņa vienreiz 2 gados. Kad nomazgāsi moci, tad arī labi.

-----------------
rcunlimited@inbox.lv RC Unlimited motobraukšanas skola, automobīļu dzinēji, auto rezerves daļas

Offline

gynts
24. May 2011, 22:06#77

Kopš: 27. Mar 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 460

Braucu ar: yamaha xjr1200:


24 May 2011, 21:59:49 spider rakstīja:

24 May 2011, 20:18:45 R1100R rakstīja:

Tu vnk nesaproti, kas tas ir par kaifu, ļurināties riņķī ar baloniņu, lupatiņu... Sportiski "vingrot" un isties

Pietiek ar krosa motocikla eļļu padarīšanām.. Roķeles netīras utt.. Zaķis mūžīgi pīkst par tām netīrajām rokām.... un eļļas traipiem uz zābaciņiem pie nopietnāka ātruma...
Vajag kardānu.!!!


Nu redzi, ja tavs mērķis nav cīņa par katru 1/2 Zs, patiesībā tā ķēde ir bijusi - nebijusi (Galu galā - vajag jaudu, paņem 170 Zs kardānnieku un miers). Turklāt, kardāns reāli ietaupa nervus un līdzekļus. Spriediet paši - komplekts (ķēde, zobrati) maksās no 70-130Ls (ik pa brīdim nāksies mainīt), tad vēl eļļas baloniņš (6Ls), kurš izbeidzas ļoti ātri. Nu un ņemšanās - pēc lietus tīri, eļļo, braucot pa putekļiem, dubļiem, tīri, eļļo..... nu kaut kā tā. Kardānniekam mezgls gandrīz mūžīgs, eļļu vajag tik cik kaķis pieraudājis un arī maiņa vienreiz 2 gados. Kad nomazgāsi moci, tad arī labi.
[/quote kadi 150 -200 gr buus 1L 10 gadi nu labi 5 gadi ja katru sezonu maini

Offline

marcis
24. May 2011, 22:36#78

Kopš: 23. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 2652

Braucu ar: S1000XR, RS50

Nu, epistulārijs panesies...

Tātad, no rītdienas visi plastmasnieki pāriet uz kardāniem!!!

-----------------
būvuzraudzība, ēku tehniskā apsekošana u.c.

Offline

Niksons
24. May 2011, 23:07#79

Kopš: 10. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 4597

Braucu ar: VOLVO


24 May 2011, 22:36:56 marcis rakstīja:
Nu, epistulārijs panesies...

Tātad, no rītdienas visi plastmasnieki pāriet uz kardāniem!!!


Tas ir nebeidzams teletilts.
Skaidrs, ka katram ir savas prasības pret dzīvi/meitenēm/moci...
Es tiešām ar grūtībām saprotu tos, kuri ipsās ar ķēdēm. Nu bet paskatoties Tavu galerEju jau arī gribās



-----------------
When you turn your ride on, does your ride turn you on ?

Offline

martinss
25. May 2011, 00:42#80

Kopš: 24. Sep 2008

Ziņojumi: 3662

Braucu ar: QWERTY...


Nevizhiigi kopjot (smereju tikai kad zvadz, nekad netiriiju) braucot pa granteneem utt, man kede nogaja ap 50 000km. Var jau buut ka maz, bet praavam baram ar kardaniem peec tadiem nobraukumiem arii iet ne visai gludi un tad izmaksas jau pavisam citas... Lai gan man uz kardanu skatiities nav ko, tadus ritenja gajienus, kaa enduro, ar kardanu ir problematiski dabuut...
Principaa man patiktu siksna, bet pastav risks vinu sajaat ietinot vinjaa zarus (reali gadijumi pasham ar kedi samalot kokus kad pa krumiem vizinaajos).
Rokas smerejot keedi, neesmu nosmerejis, jo smereju keedi.

Bet ta ir mana izvele, citiem kriteriji citi un arii izvele cita.




24 May 2011, 21:59:49 spider rakstīja:

Nu redzi, ja tavs mērķis nav cīņa par katru 1/2 Zs, patiesībā tā ķēde ir bijusi - nebijusi (Galu galā - vajag jaudu, paņem 170 Zs kardānnieku un miers). Turklāt, kardāns reāli ietaupa nervus un līdzekļus. Spriediet paši - komplekts (ķēde, zobrati) maksās no 70-130Ls (ik pa brīdim nāksies mainīt), tad vēl eļļas baloniņš (6Ls), kurš izbeidzas ļoti ātri. Nu un ņemšanās - pēc lietus tīri, eļļo, braucot pa putekļiem, dubļiem, tīri, eļļo..... nu kaut kā tā. Kardānniekam mezgls gandrīz mūžīgs, eļļu vajag tik cik kaķis pieraudājis un arī maiņa vienreiz 2 gados. Kad nomazgāsi moci, tad arī labi.


-----------------
Actually, dumbass, helmets and body armor save lives. Loud pipes just annoy the neighbors.

Offline