Gadījuma bilde

Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehnika, remonts

Tēma: Ķēde vs. siksna

AutorsZiņojums
bluefire
28. Jan 2011, 20:48#41

Kopš: 22. Apr 2009

No: Jūrmala

Ziņojumi: 737

Braucu ar: Rīga 13

Atkaapjoties no striida par siksnaam un keedeem.
Kursh zina kaadu liidzekli kjeedes kopshanai, lai kjeede neapliip ar suudiem ,bet tai pashaa laikaa spiid un laistaas tiira kaa no veikala??? Vai es te mazliet sasapnojies esmu? Var protams ieelljot, nolikt un nekur nebraukt

Offline

osiic
28. Jan 2011, 20:56#42

Kopš: 21. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 3602

Braucu ar: zemu lidojošu V2 bumbvedēju


28 Jan 2011, 20:48:29 bluefire rakstīja:
Atkaapjoties no striida par siksnaam un keedeem.
Kursh zina kaadu liidzekli kjeedes kopshanai, lai kjeede neapliip ar suudiem ,bet tai pashaa laikaa spiid un laistaas tiira kaa no veikala??? Vai es te mazliet sasapnojies esmu? Var protams ieelljot, nolikt un nekur nebraukt


Nu jaa - bikiit esi sasapnjojies Taada liidzeklja nav

-----------------

www.streetfighters.lv

Offline

BoneShaker
28. Jan 2011, 21:02#43

Kopš: 29. Apr 2009

Ziņojumi: 258

Braucu ar:

Ar siknu nav bijušas problēmas...
Nāks tuvāk 40 štuki kiļimetru, būs jāštuko par jaunas iegādi...

vienīgi žēl ,ka viņa man tā to jaudu noēdusi (suka tāda)

-----------------
Pasaulē ir divas bezgalīgas lietas: visums un cilvēka stulbums... Kaut gan par visuma bezgalību es šaubos.
Alberts Einšteins

Offline

bluefire
28. Jan 2011, 21:10#44

Kopš: 22. Apr 2009

No: Jūrmala

Ziņojumi: 737

Braucu ar: Rīga 13


28 Jan 2011, 21:04:31 BoneShaker rakstīja:

28 Jan 2011, 21:00:06 oss rakstīja:

28 Jan 2011, 20:48:29 bluefire rakstīja:
Atkaapjoties no striida par siksnaam un keedeem.
Kursh zina kaadu liidzekli kjeedes kopshanai, lai kjeede neapliip ar suudiem ,bet tai pashaa laikaa spiid un laistaas tiira kaa no veikala??? Vai es te mazliet sasapnojies esmu? Var protams ieelljot, nolikt un nekur nebraukt

izklausās, ka pie Laiminieka esi sataisījies pasēdēt


Vakara hīts!!!! pie Laiminieka!!!!!





nu pie Laiminieka veel seedeets nava, jaapameegina, jaapstaigaa ,tiem kjeedes spiid un laistaas laikam.

Es te biju sho to salasiijies ko viens otrs razotaajs sola ka dirt turaas pa gabalu utt. tapeec nodomaaju ,mosh kas jauns izgudrots

Offline

bluefire
28. Jan 2011, 21:19#45

Kopš: 22. Apr 2009

No: Jūrmala

Ziņojumi: 737

Braucu ar: Rīga 13


28 Jan 2011, 21:13:10 BoneShaker rakstīja:

28 Jan 2011, 21:10:01 bluefire rakstīja:

28 Jan 2011, 21:04:31 BoneShaker rakstīja:

28 Jan 2011, 21:00:06 oss rakstīja:

28 Jan 2011, 20:48:29 bluefire rakstīja:
Atkaapjoties no striida par siksnaam un keedeem.
Kursh zina kaadu liidzekli kjeedes kopshanai, lai kjeede neapliip ar suudiem ,bet tai pashaa laikaa spiid un laistaas tiira kaa no veikala??? Vai es te mazliet sasapnojies esmu? Var protams ieelljot, nolikt un nekur nebraukt

izklausās, ka pie Laiminieka esi sataisījies pasēdēt


Vakara hīts!!!! pie Laiminieka!!!!!





nu pie Laiminieka veel seedeets nava, jaapameegina, jaapstaigaa ,tiem kjeedes spiid un laistaas laikam.

Es te biju sho to salasiijies ko viens otrs razotaajs sola ka dirt turaas pa gabalu utt. tapeec nodomaaju ,mosh kas jauns izgudrots


Labi labi, netaisnojies!
Tāpat skaidrs, ka pie Laiminieka taisies
Ko Tu kreņķējies, Tev tak tā ķēde ,praktiski visu laiku, spīd un laistās!!!



Var jau iet paseedeet,ta prieksh kaa tad mo tur liidzi vajag nemt

Nee nu nopietni ,bez dirshanas tagad taalaak jautaajums, kas labaaks ellja vai pushamaa bundza?
Nuka sarosaas gudrinieki?

Offline

reiv
28. Jan 2011, 21:19#46

Kopš: 17. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 141

Braucu ar: temporary N/A


28 Jan 2011, 21:10:01 bluefire rakstīja:


Es te biju sho to salasiijies ko viens otrs razotaajs sola ka dirt turaas pa gabalu utt. tapeec nodomaaju ,mosh kas jauns izgudrots


ir ir izgudrots, jau labu laiku ir saucās - lupata, paņem un pucē, kamēr spīd
pieejams visos sadzīves veikalos

[ Šo ziņu laboja reiv, 28 Jan 2011, 21:20:03 ]



-----------------

Offline

piter
28. Jan 2011, 22:21#47

Kopš: 10. Feb 2010

No: Sigulda

Ziņojumi: 424

Braucu ar: R1200GS Adventure


28 Jan 2011, 20:35:19 oss rakstīja:
osiic ir teicis savu viedo vārdu! es piekrītu! kardānisti ir opji!
p.s. bmw sucks!!!

ej takš Tu pupās, kardāns ir superīgi, bet priekš baika 150kg nozog vērtīgos 5Hp..
..normāliem močiem kardāns ir kā pirksts acī..

Offline

piter
28. Jan 2011, 22:28#48

Kopš: 10. Feb 2010

No: Sigulda

Ziņojumi: 424

Braucu ar: R1200GS Adventure


28 Jan 2011, 20:48:29 bluefire rakstīja:
Atkaapjoties no striida par siksnaam un keedeem.
Kursh zina kaadu liidzekli kjeedes kopshanai, lai kjeede neapliip ar suudiem ,bet tai pashaa laikaa spiid un laistaas tiira kaa no veikala??? Vai es te mazliet sasapnojies esmu? Var protams ieelljot, nolikt un nekur nebraukt

..nu par eļļošanu.. ir tāda lieta, kā silikona smēri, tipa, lai ķēde eļļojas, bet nekas nelīp klāt.. (izmanto kokapstrādē piecu, sešu un vairāk rindu ķedēm, lai ķede nediltu un neliptu visādi sūdi klāt un nesmērētu materiālu)... es vairs neatceros, kā tos aerosolus sauc un kas tos ražo, bet pie ķēzu tirgotājiem varētu pameklēt.. savā laikā sagādnieks tos pirka Rīgā.. (pirms 5gadiem)
pēc uzpūšanas uz ķēdes nekādus netīrumus nevar manīt..
..tās slodzes, kas ir mocim nestāv blakus (ir 10x mazākas) par tām slodzēm ko pārnes darbgalds.. un arī moča izmantošanas koeficients vienkārši nobāl pret darbgaldu izmantošanas koeficientu.. (strādā 20h sutkā un 363 dienas gadā) tā kā, domāju, ka šie smēri varētu līdzēt..

[ Šo ziņu laboja piter, 28 Jan 2011, 22:34:03 ]

Offline

marcis
28. Jan 2011, 22:52#49

Kopš: 23. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 2651

Braucu ar: S1000XR, RS50

Ja nemaldos, tad vēl Andreits, kad bembists bija, teica...tip ķēdinieki katru dienu pisās un tīra un eļļo ķēdi un gavilē par ietaupītajiem 2zs...

Kardāniekiem nav problēmas ar hronisko aizdusu - tie var atļauties noziedot dažus zs vairāk

-----------------
būvuzraudzība, ēku tehniskā apsekošana u.c.

Offline

kurbuls
28. Jan 2011, 23:22#50

Kopš: 21. Apr 2008

Ziņojumi: 2150

Braucu ar: Sherco 300 2T


28 Jan 2011, 22:28:24 piter rakstīja:

28 Jan 2011, 20:48:29 bluefire rakstīja:
Atkaapjoties no striida par siksnaam un keedeem.
Kursh zina kaadu liidzekli kjeedes kopshanai, lai kjeede neapliip ar suudiem ,bet tai pashaa laikaa spiid un laistaas tiira kaa no veikala??? Vai es te mazliet sasapnojies esmu? Var protams ieelljot, nolikt un nekur nebraukt

..nu par eļļošanu.. ir tāda lieta, kā silikona smēri, tipa, lai ķēde eļļojas, bet nekas nelīp klāt.. (izmanto kokapstrādē piecu, sešu un vairāk rindu ķedēm, lai ķede nediltu un neliptu visādi sūdi klāt un nesmērētu materiālu)... es vairs neatceros, kā tos aerosolus sauc un kas tos ražo, bet pie ķēzu tirgotājiem varētu pameklēt.. savā laikā sagādnieks tos pirka Rīgā.. (pirms 5gadiem)
pēc uzpūšanas uz ķēdes nekādus netīrumus nevar manīt..
..tās slodzes, kas ir mocim nestāv blakus (ir 10x mazākas) par tām slodzēm ko pārnes darbgalds.. un arī moča izmantošanas koeficients vienkārši nobāl pret darbgaldu izmantošanas koeficientu.. (strādā 20h sutkā un 363 dienas gadā) tā kā, domāju, ka šie smēri varētu līdzēt..

Darbagaldam ir mazāks griezšanās ātrums. Moču eļļām ir svarīgi izturēt centrbēdzes spēku. Silikonu saturošās ātri pazudīs

-----------------
per rectum ad astra

Offline

bluefire
29. Jan 2011, 00:03#51

Kopš: 22. Apr 2009

No: Jūrmala

Ziņojumi: 737

Braucu ar: Rīga 13


28 Jan 2011, 23:22:40 kurbuls rakstīja:

28 Jan 2011, 22:28:24 piter rakstīja:

28 Jan 2011, 20:48:29 bluefire rakstīja:
Atkaapjoties no striida par siksnaam un keedeem.
Kursh zina kaadu liidzekli kjeedes kopshanai, lai kjeede neapliip ar suudiem ,bet tai pashaa laikaa spiid un laistaas tiira kaa no veikala??? Vai es te mazliet sasapnojies esmu? Var protams ieelljot, nolikt un nekur nebraukt

..nu par eļļošanu.. ir tāda lieta, kā silikona smēri, tipa, lai ķēde eļļojas, bet nekas nelīp klāt.. (izmanto kokapstrādē piecu, sešu un vairāk rindu ķedēm, lai ķede nediltu un neliptu visādi sūdi klāt un nesmērētu materiālu)... es vairs neatceros, kā tos aerosolus sauc un kas tos ražo, bet pie ķēzu tirgotājiem varētu pameklēt.. savā laikā sagādnieks tos pirka Rīgā.. (pirms 5gadiem)
pēc uzpūšanas uz ķēdes nekādus netīrumus nevar manīt..
..tās slodzes, kas ir mocim nestāv blakus (ir 10x mazākas) par tām slodzēm ko pārnes darbgalds.. un arī moča izmantošanas koeficients vienkārši nobāl pret darbgaldu izmantošanas koeficientu.. (strādā 20h sutkā un 363 dienas gadā) tā kā, domāju, ka šie smēri varētu līdzēt..

Darbagaldam ir mazāks griezšanās ātrums. Moču eļļām ir svarīgi izturēt centrbēdzes spēku. Silikonu saturošās ātri pazudīs




Te viens aerosols vasks:
http://www.demon-tweeks.co.uk/Motorcycle/Chain_...0ml/1733/0/34407

Te veel cits:
http://www.demon-tweeks.co.uk/Motorcycle/Chain_...be/1733/0/133954

Te vesela kaudze:
http://www.demon-tweeks.co.uk/Motorcycle/Chain_...Chain_Lubes/1733

Kursh zin vairaak par shiim bundzaam?

Offline

kurbee
29. Jan 2011, 09:20#52

Kopš: 22. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 5

Braucu ar: vn 900 cuctom

Pēc būtības:
1) braucu 15-20 t.km sezonā. mocis vn900 custom, 3 sezonās virs 50tkm ir uz ODO.

2) Neesmu siksnu nekad pat veēl pespriegojis, nekādas eļļas un tamlidzigas herņas....jaudas zudumi tuvu 0 (salīdzinot ar kardānu...-20%)

3) prātošana par siksnas maiņu pie 40 tk.....fufelis.......jaunākās paaudzes siksnas iet pat 100tk......fināla kopumā daudz lētāk , kā ķēde.......(pēc pieredzes)

4) Hārlis un pārējie jau nu nav muļķi. ka lieto šādu tehnoloģiju jaunākajos modeļos......protams stāsts attiecas uz čoperiem.......nu bet katram jau savs......

Offline

Negantelis
29. Jan 2011, 09:45#53

Kopš: 02. Oct 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5318

Braucu ar: Enduro pa tuksnesi


29 Jan 2011, 09:20:27 kurbee rakstīja:
Pēc būtības:
1) braucu 15-20 t.km sezonā. mocis vn900 custom, 3 sezonās virs 50tkm ir uz ODO.

2) Neesmu siksnu nekad pat veēl pespriegojis, nekādas eļļas un tamlidzigas herņas....jaudas zudumi tuvu 0 (salīdzinot ar kardānu...-20%)

3) prātošana par siksnas maiņu pie 40 tk.....fufelis.......jaunākās paaudzes siksnas iet pat 100tk......fināla kopumā daudz lētāk , kā ķēde.......(pēc pieredzes)

4) Hārlis un pārējie jau nu nav muļķi. ka lieto šādu tehnoloģiju jaunākajos modeļos......protams stāsts attiecas uz čoperiem.......nu bet katram jau savs......


ir diezgan viegli noteikt jaudas zudumu uz aci.

paceļ mocim pakaļratu gaisā un mēģina pagriezt.Iegriež un skatās cik ilgi griežas.

es protams negribu te spēlēt uz jūtām bet man liekas ka hārlis ir konkrēti atpalicis.
pārējā pasaule jau 1970 gadā saprata, ka jāpāriet uz šķidrumdzesi. Nu labi, mototehnikas ražotāji pārgāja uz šķidrumdzesi.

-----------------

Pieteikties kursiem.

Offline

kurbee
29. Jan 2011, 09:54#54

Kopš: 22. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 5

Braucu ar: vn 900 cuctom

nu jā. atpalikušais hārlis......diskusiju cienīga tēma.....nez gan, kāpēc tie motori griežas 2x ilgāk par neatpalikušajiem.........Hārlis ir IKONA un tāds arī mūžam paliks.....un te nav ko diskutēt.....filozofija ir cita.

Offline

R1100R
29. Jan 2011, 10:05#55

Kopš: 09. Jan 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 364

Braucu ar: R1100R ;)


29 Jan 2011, 09:20:27 kurbee rakstīja:
Pēc būtības:
1) braucu 15-20 t.km sezonā. mocis vn900 custom, 3 sezonās virs 50tkm ir uz ODO.

2) Neesmu siksnu nekad pat veēl pespriegojis, nekādas eļļas un tamlidzigas herņas....jaudas zudumi tuvu 0 (salīdzinot ar kardānu...-20%)

3) prātošana par siksnas maiņu pie 40 tk.....fufelis.......jaunākās paaudzes siksnas iet pat 100tk......fināla kopumā daudz lētāk , kā ķēde.......(pēc pieredzes)

4) Hārlis un pārējie jau nu nav muļķi. ka lieto šādu tehnoloģiju jaunākajos modeļos......protams stāsts attiecas uz čoperiem.......nu bet katram jau savs......
[/quot

Katram ražotājam ir savi ražošanas principi,moto ražotāji nav nekāda NASA,gan jau sper idejas viens no otra utt.. Protams tiek veikti testi attiecībā pret svaru utt.. Domāju,ka kardāns ir tiem aparātiem,kuri ir smagi,kuriem ķēde pie attiecīgā pārnesuma un griezes vnk stiepjās kā gumija.. un ,lai neauklētos -pielieto kardānu. Siksna arī smagajiem BMW būtu ok,taču kopš kara laikiem ir iestrādāta taciņa,kura ir pārbaudīta un diez vai inženieri tagad ies ,un gudros jaunas ,nepārbaudītas pārvadu mehānikas,lai tikai būtu līdzīgi kādam citam ražotājam. Siksna būtu ok,taču ,šķiet vācietis pieturas pie pārbaudītām lietām vismaz,kas attiecas uz boxer. Tiem vnk kardāns piestāv!

[ Šo ziņu laboja R1100R, 29 Jan 2011, 10:19:18 ]



-----------------
Kardāns rullē!!!


Offline

lomsz
29. Jan 2011, 10:15#56

Kopš: 08. Nov 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 809

Braucu ar: XV 1700 RS Warrior


29 Jan 2011, 09:54:31 kurbee rakstīja:
nu jā. atpalikušais hārlis......diskusiju cienīga tēma.....nez gan, kāpēc tie motori griežas 2x ilgāk par neatpalikušajiem.........Hārlis ir IKONA un tāds arī mūžam paliks.....un te nav ko diskutēt.....filozofija ir cita.
Vēlviens žī...khe khe ebreju marketinga upuris...

Offline

Negantelis
29. Jan 2011, 10:45#57

Kopš: 02. Oct 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5318

Braucu ar: Enduro pa tuksnesi

nu ja jau mēra ilgumu tad jau vajadzētu pateikt ka viņi griežas 3 reiz lēnāk un ar 2 reiz mazāku jaudu. .

var jau braukt ar IKONU. Tikai lai to par tādu uztaisītu tika izgrūsta liela nauda. Un tagad hd pērk tādi ar rozā brillēm kā tu. Ražotājam nav vajadzīgs lai tehnika ir mūsdienīga ar labiem parametrieM un labāka par konkurentiem lai potenciālie pircēji to pirktu.Atliek piekarināt kādu spīdīgu loriņu un aidā.Pircējiem atliek ieskaidrot ka TU BŪSI TIK KRUTS ka brauksi ar ikonizēto lamatu. Varēsi draugiem lielīties utt.Tāpēc jau arī hd ir palicis kautkur 70 gados.


es gan labāk braucu ar moci kurš labi izskatās,labi velk,labi stūrējas,labi bremzējas,maz sver un lēti maksā. Un ja manam ir viss iepriekšminētais tad man nav vajadzīgs lai mans mocis būtu kautkāda IKONA.


Pasaku ka hārlis no tehniskā viedokļa ir mēsls un tinu makšķeri kamēr hārlisti mani nenoknābā.


-----------------

Pieteikties kursiem.

Offline

violator
29. Jan 2011, 10:49#58

Kopš: 25. Nov 2009

Ziņojumi: 148

Braucu ar: KTM 990 Adventure

ķēde, kardāns, garāks krāns...
a neviens neaizdomājās, ka moči ar motoru, kam kloķvārpsta stāv taisnvirziena kustības vektora virzienā (boxeri, triumph 3 cilindru rindinieki) ir kā radīti kardāna piedziņai? cita lieta V-twin un šķersrindinieki ar kardānu, kur būtība stāv divi reduktori- primārais pēc kārbas un uz rata. tur jaudas zudumi sanāk 2x20%, tobiš ja man motors izdod 100zs, uz pakaļējā rata man paliek 60zs, kas nozīmē ka uz štrāses es netikšu līdzi pat Kawaski EN500, kam stāv ķēde un jaudas zudumu praktiski nav

Offline

Valkyrie
29. Jan 2011, 11:12#59

Kopš: 21. May 2009

No: Zilupe

Ziņojumi: 2127

Braucu ar: Valkyrie Interstate


29 Jan 2011, 10:49:46 violator rakstīja:
ķēde, kardāns, garāks krāns...
a neviens neaizdomājās, ka moči ar motoru, kam kloķvārpsta stāv taisnvirziena kustības vektora virzienā (boxeri, triumph 3 cilindru rindinieki) ir kā radīti kardāna piedziņai?

+100
P.S. Pac peec 8-taa alus gudraak (pareizaak) nepateiktu

-----------------
http://www.valkyrieriders.lv
http://www.valkyrieriders.eu
http://www.valkyrieriders.com

Offline

R1100R
29. Jan 2011, 11:20#60

Kopš: 09. Jan 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 364

Braucu ar: R1100R ;)


29 Jan 2011, 10:49:46 violator rakstīja:
ķēde, kardāns, garāks krāns...
a neviens neaizdomājās, ka moči ar motoru, kam kloķvārpsta stāv taisnvirziena kustības vektora virzienā (boxeri, triumph 3 cilindru rindinieki) ir kā radīti kardāna piedziņai? cita lieta V-twin un šķersrindinieki ar kardānu, kur būtība stāv divi reduktori- primārais pēc kārbas un uz rata. tur jaudas zudumi sanāk 2x20%, tobiš ja man motors izdod 100zs, uz pakaļējā rata man paliek 60zs, kas nozīmē ka uz štrāses es netikšu līdzi pat Kawaski EN500, kam stāv ķēde un jaudas zudumu praktiski nav


Jā..ļoti gudra doma,taču Tava doma darbojas,ja runājam par uzsākšnu no vietas....iespējams nedaudz, daži būs gurdenāki..bet tāpēc puikas piedomā pāris simtus cm3 klāt un nav nekādu prob. Kad esam ieskrējušies,tad pie pakaļas kurā virzienā izvietota kloķene..

[ Šo ziņu laboja R1100R, 29 Jan 2011, 11:24:29 ]



-----------------
Kardāns rullē!!!


Offline

Top.LV