Gadījuma bilde

Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehnika, remonts

Tēma: Ķēde vs. siksna

AutorsZiņojums
kurbuls
28. Jan 2011, 17:05#21

Kopš: 21. Apr 2008

Ziņojumi: 2150

Braucu ar: Sherco 300 2T


28 Jan 2011, 16:27:55 piter rakstīja:
.....
neesmu gan redzējis nevienu offroad moci ar siksnu..?? tātad tomēr netīrumi tai nepatīk..

Būtu interesanti ar siksnu pie offroad moča amortizatoru gājiena

-----------------
per rectum ad astra

Offline

Negantelis
28. Jan 2011, 17:55#22

Kopš: 02. Oct 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5319

Braucu ar: Enduro pa tuksnesi


28 Jan 2011, 11:11:12 R1100R rakstīja:

28 Jan 2011, 10:22:31 Negantelis rakstīja:

28 Jan 2011, 08:59:51 reiv rakstīja:
jo

aiz neko darīt, garajos ziemas vakaros, radās pāris jautājumu par močiem ar siksnām.
No vienas puses siksna jau itkā labāk, nav jāeļļo ik pēc 0.5k, neklab. Zinu ka daži moči nāk ar siksnām piem. Buell pa kādam BMW utt.

ja močī toaringā tad jau baigi izdevīga štelle???
tik močī un neko nedomā

tad jautājums: vai kāds izvirtulis nav mēģinājis likt siksnu virsū ķēdainam mocim?
un vai vispār ko tādu mēģināt ir prāta darbs???

paiesībā ja nemaldos vārds kardāns pareizi ir attiecināms nevis uz vārpstu bet gan to kas tai galā.Bet nu lai jau paliek tautasvārds.

Sveiks. Vislabākā ir ķēde. jo.
1.ķēde noēd motora enerģiju daudz mazāk kā siksna un tā saucamais kardāns(nodokļu jauda), jo tai ir krietni mazāka rites pretestība.
2.Ķēde ir izturīgāka par abiem pārējiem ar salīdzinoši mazu svaru.(kas turējis rokās moča reduktoru pat bez dakšas sapratīs)
3.Siksna var nojukt pēkšņāk.Ķēde noēd zobratus izsteipjas, grab, bet uz priekšu vēl tiek.
4.Kad pārtrūkst siksna tad ir dimbā.Pārsvarā lai uzliktu jaunu( ja nu tev kabatā gadījumā ir) ir jāizņem pak.dakša.(vrodam nav)Tas atkarīgs no tā vai rāmis ir pa ārpusi vai iekšpusi pie dakšas stiprinājuma. Ir itkā tādas remontsiksnas ko var sastellēt ar tapiņām, bet tās nemaksā lēti un diezvai ir pietiekami izturīgas lai nebūtu jābrauc tukšgaitā.
5.Ja smagi sagāzē un iecērt. Var reduktoram izlūzt robs zobratā un tad nu ir vēl lielākā pakaļā kā ar siksnu.Turpretī ķēde parasti vienkārši nevienmērīgi izstiepjas.
6.pārrautu ķēdi var pārkniedēt pat Mozambikā ar āmuru un naglu. Abiem pārējiem vajadzēs konkrētu civilizāciju un iespējamS pat dīlera servisu.
7.Siksnai vajag lielus skriemeļus.Gan aizmugurē gan priekšā.Tas savukārt palielina svaru un izmēru.
8.ja kāds tev tusiņā saeļļo ķēdi tad tu par to vari būt tikai priecīgs.Ja kāds uzpūtīs eļļu tev uz siksnas priecīgs nebūsi.
9. Mocim ar kardānu ir dabiska tieksme paātrinoties pacelt pakaļu amortizācijā.

ieguvums no siknas. Dārgi,klusi,nav jāeļļo,ja brauc pa asfaltu varbūt ilgāk kalpo,exkluzīvi.

ieguvums no kardāna. tīrs,nav jāloka mugura,nav jāpērk ķēžu eļļa, smags,noēd jaudu,ja aprauj tad sūkā ne pajokam. dažeiem močiem žiro efekts.


Gribētos tikai pavēstīt to,ka moto ar kardānu nekad neiekuļas problēmās,ja vien pats neesi pilnīgs auns,kuram poh kādā stāvoklī aparāts. Starpcitu,ja salīdzinam zobratus kardāna mehānismā,tad varu pateikt,ka tie -pēc lieluma ir tādi paši kā normālu autiņu reduktoros,tāpēc par to nolūzušo zobu neticas.. Vienīgi gadijumos,ja mocim ir tuvu 1000000 000000 noskrējiens,jeb tas tiešām ir ļoti sens aparāts,tad tas metāls varētu būr noguris-nevajadzētu speciāli lauzt. Un vispār,kāpēc ,kad man blakus krustā nostājas kāds baikveidīgais -pagadās tā ,ka es ar savu pukšķīti vnmēr ielieku no vietas ?


a moš viņi neskrienas?

-----------------

Pieteikties kursiem.

Offline

Negantelis
28. Jan 2011, 18:13#23

Kopš: 02. Oct 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5319

Braucu ar: Enduro pa tuksnesi


28 Jan 2011, 17:05:20 kurbuls rakstīja:

28 Jan 2011, 16:27:55 piter rakstīja:
.....
neesmu gan redzējis nevienu offroad moci ar siksnu..?? tātad tomēr netīrumi tai nepatīk..

Būtu interesanti ar siksnu pie offroad moča amortizatoru gājiena


nevajadzētu amortizatoram atsperi.
piter
Šodien, 16:27


Ne jau tas ka dēļ tā ka reduktors uzreiz inženieri domās kā motoru uzforsēt.
Diezvai varēs atrast pat līdzīgus močus kam ir vienāda motora jauda un dažādi piedziņas veidi. Ja noliktu blakus 1-1 tad justu diezgan spēcīgi atšķirību.

Padomājiet. Kāpēc nevienam SPOTRTbaikam nav redzēts kardāns.
Tāpēc ka sportiniekiem ir ļoti svarīgi tie zirgi un arī svars nav maznozīmīgs. Uzliksi tu cbr am kardānu un netiksi nevienam konkurentam līdz.Motoprese noliks.Pircēju nebūs utt.

Domājams ka ķēdi ir lētāk uztaisīt un arī izvietot uz motocikla par siksnu. Ne velti motociklu pārsvars ir ar ķēdēm.

Man domāt ka labprāt brauktu ar kardānu ja mocim kāds piemestu klāt 25zs.Bet ar noteikumu ka brauc tikai pa stipri civilizētām vietām.Siksnu negribu.Aizspriedumi.

Neesmu baigais dragreisu spečuks bet liekas ka tur kaytkā iepriekšējos īsti nemana?Vai es kļūdos.

-----------------

Pieteikties kursiem.

Offline

R1100R
28. Jan 2011, 18:26#24

Kopš: 09. Jan 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 364

Braucu ar: R1100R ;)


28 Jan 2011, 17:55:15 Negantelis rakstīja:

28 Jan 2011, 11:11:12 R1100R rakstīja:

28 Jan 2011, 10:22:31 Negantelis rakstīja:

28 Jan 2011, 08:59:51 reiv rakstīja:
jo

aiz neko darīt, garajos ziemas vakaros, radās pāris jautājumu par močiem ar siksnām.
No vienas puses siksna jau itkā labāk, nav jāeļļo ik pēc 0.5k, neklab. Zinu ka daži moči nāk ar siksnām piem. Buell pa kādam BMW utt.

ja močī toaringā tad jau baigi izdevīga štelle???
tik močī un neko nedomā

tad jautājums: vai kāds izvirtulis nav mēģinājis likt siksnu virsū ķēdainam mocim?
un vai vispār ko tādu mēģināt ir prāta darbs???

paiesībā ja nemaldos vārds kardāns pareizi ir attiecināms nevis uz vārpstu bet gan to kas tai galā.Bet nu lai jau paliek tautasvārds.

Sveiks. Vislabākā ir ķēde. jo.
1.ķēde noēd motora enerģiju daudz mazāk kā siksna un tā saucamais kardāns(nodokļu jauda), jo tai ir krietni mazāka rites pretestība.
2.Ķēde ir izturīgāka par abiem pārējiem ar salīdzinoši mazu svaru.(kas turējis rokās moča reduktoru pat bez dakšas sapratīs)
3.Siksna var nojukt pēkšņāk.Ķēde noēd zobratus izsteipjas, grab, bet uz priekšu vēl tiek.
4.Kad pārtrūkst siksna tad ir dimbā.Pārsvarā lai uzliktu jaunu( ja nu tev kabatā gadījumā ir) ir jāizņem pak.dakša.(vrodam nav)Tas atkarīgs no tā vai rāmis ir pa ārpusi vai iekšpusi pie dakšas stiprinājuma. Ir itkā tādas remontsiksnas ko var sastellēt ar tapiņām, bet tās nemaksā lēti un diezvai ir pietiekami izturīgas lai nebūtu jābrauc tukšgaitā.
5.Ja smagi sagāzē un iecērt. Var reduktoram izlūzt robs zobratā un tad nu ir vēl lielākā pakaļā kā ar siksnu.Turpretī ķēde parasti vienkārši nevienmērīgi izstiepjas.
6.pārrautu ķēdi var pārkniedēt pat Mozambikā ar āmuru un naglu. Abiem pārējiem vajadzēs konkrētu civilizāciju un iespējamS pat dīlera servisu.
7.Siksnai vajag lielus skriemeļus.Gan aizmugurē gan priekšā.Tas savukārt palielina svaru un izmēru.
8.ja kāds tev tusiņā saeļļo ķēdi tad tu par to vari būt tikai priecīgs.Ja kāds uzpūtīs eļļu tev uz siksnas priecīgs nebūsi.
9. Mocim ar kardānu ir dabiska tieksme paātrinoties pacelt pakaļu amortizācijā.

ieguvums no siknas. Dārgi,klusi,nav jāeļļo,ja brauc pa asfaltu varbūt ilgāk kalpo,exkluzīvi.

ieguvums no kardāna. tīrs,nav jāloka mugura,nav jāpērk ķēžu eļļa, smags,noēd jaudu,ja aprauj tad sūkā ne pajokam. dažeiem močiem žiro efekts.


Gribētos tikai pavēstīt to,ka moto ar kardānu nekad neiekuļas problēmās,ja vien pats neesi pilnīgs auns,kuram poh kādā stāvoklī aparāts. Starpcitu,ja salīdzinam zobratus kardāna mehānismā,tad varu pateikt,ka tie -pēc lieluma ir tādi paši kā normālu autiņu reduktoros,tāpēc par to nolūzušo zobu neticas.. Vienīgi gadijumos,ja mocim ir tuvu 1000000 000000 noskrējiens,jeb tas tiešām ir ļoti sens aparāts,tad tas metāls varētu būr noguris-nevajadzētu speciāli lauzt. Un vispār,kāpēc ,kad man blakus krustā nostājas kāds baikveidīgais -pagadās tā ,ka es ar savu pukšķīti vnmēr ielieku no vietas ?


a moš viņi neskrienas?


Ne,ne veco zēn viens bija ar to 600cm3 Yamaha,tipa no tt dzinējs.. abi pārējie bija ar yam un hondu...Bet par tiem kubiem neko nezinu. Visi locijās starp miskastēm,es ar ar saviem cilindriem,tad jau visi bijām saskatījušies un tad jau sākās... Pat manējais cēlās ratā.. Bija jautrīga paskriešanās..

-----------------
Kardāns rullē!!!


Offline

R1100R
28. Jan 2011, 18:29#25

Kopš: 09. Jan 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 364

Braucu ar: R1100R ;)


28 Jan 2011, 18:13:03 Negantelis rakstīja:

28 Jan 2011, 17:05:20 kurbuls rakstīja:

28 Jan 2011, 16:27:55 piter rakstīja:
.....
neesmu gan redzējis nevienu offroad moci ar siksnu..?? tātad tomēr netīrumi tai nepatīk..

Būtu interesanti ar siksnu pie offroad moča amortizatoru gājiena


nevajadzētu amortizatoram atsperi.
piter
Šodien, 16:27


Ne jau tas ka dēļ tā ka reduktors uzreiz inženieri domās kā motoru uzforsēt.
Diezvai varēs atrast pat līdzīgus močus kam ir vienāda motora jauda un dažādi piedziņas veidi. Ja noliktu blakus 1-1 tad justu diezgan spēcīgi atšķirību.

Padomājiet. Kāpēc nevienam SPOTRTbaikam nav redzēts kardāns.
Tāpēc ka sportiniekiem ir ļoti svarīgi tie zirgi un arī svars nav maznozīmīgs. Uzliksi tu cbr am kardānu un netiksi nevienam konkurentam līdz.Motoprese noliks.Pircēju nebūs utt.

Domājams ka ķēdi ir lētāk uztaisīt un arī izvietot uz motocikla par siksnu. Ne velti motociklu pārsvars ir ar ķēdēm.

Man domāt ka labprāt brauktu ar kardānu ja mocim kāds piemestu klāt 25zs.Bet ar noteikumu ka brauc tikai pa stipri civilizētām vietām.Siksnu negribu.Aizspriedumi.

Neesmu baigais dragreisu spečuks bet liekas ka tur kaytkā iepriekšējos īsti nemana?Vai es kļūdos.


Krosā to ķēdi esmu pārspriegojies,tagad man kompleksi .. Lai nekad nebūtu vairs jāspriego un jāuztraucas-ieķēru ar kardānu.

[ Šo ziņu laboja R1100R, 28 Jan 2011, 18:30:29 ]



-----------------
Kardāns rullē!!!


Offline

juris7a9
28. Jan 2011, 18:36#26

Kopš: 09. May 2009

No: Liepāja

Ziņojumi: 330

Braucu ar: GSF1200S


28 Jan 2011, 17:05:20 kurbuls rakstīja:

28 Jan 2011, 16:27:55 piter rakstīja:
.....
neesmu gan redzējis nevienu offroad moci ar siksnu..?? tātad tomēr netīrumi tai nepatīk..

Būtu interesanti ar siksnu pie offroad moča amortizatoru gājiena


Nav jau īsti dubļu frēze, bet uz to pusi velk: BMW F650 CS

Offline

Negantelis
28. Jan 2011, 18:40#27

Kopš: 02. Oct 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5319

Braucu ar: Enduro pa tuksnesi

tai yamahai liekas ir kautkādi 50zs.varbūt pat 1 cilindrs.

-----------------

Pieteikties kursiem.

Offline

Negantelis
28. Jan 2011, 18:42#28

Kopš: 02. Oct 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5319

Braucu ar: Enduro pa tuksnesi


28 Jan 2011, 18:36:28 juris7a9 rakstīja:

28 Jan 2011, 17:05:20 kurbuls rakstīja:

28 Jan 2011, 16:27:55 piter rakstīja:
.....
neesmu gan redzējis nevienu offroad moci ar siksnu..?? tātad tomēr netīrumi tai nepatīk..

Būtu interesanti ar siksnu pie offroad moča amortizatoru gājiena


Nav jau īsti dubļu frēze, bet uz to pusi velk: BMW F650 CS



jā un pēc tam laikam šie tomēr uzlika atpakaļ ķēdi šim modelim

-----------------

Pieteikties kursiem.

Offline

R1100R
28. Jan 2011, 18:48#29

Kopš: 09. Jan 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 364

Braucu ar: R1100R ;)


28 Jan 2011, 18:40:42 Negantelis rakstīja:
tai yamahai liekas ir kautkādi 50zs.varbūt pat 1 cilindrs.


Iespējams. gads bija kāds 8-9... cilindrs viens-taisnība.

[ Šo ziņu laboja R1100R, 28 Jan 2011, 18:49:05 ]



-----------------
Kardāns rullē!!!


Offline

West
28. Jan 2011, 19:38#30

Kopš: 04. May 2008

No: Liepāja

Ziņojumi: 320

Braucu ar: Honda VTX 1800


28 Jan 2011, 11:11:12 R1100R rakstīja:

28 Jan 2011, 10:22:31 Negantelis rakstīja:

28 Jan 2011, 08:59:51 reiv rakstīja:
jo

aiz neko darīt, garajos ziemas vakaros, radās pāris jautājumu par močiem ar siksnām.
No vienas puses siksna jau itkā labāk, nav jāeļļo ik pēc 0.5k, neklab. Zinu ka daži moči nāk ar siksnām piem. Buell pa kādam BMW utt.

ja močī toaringā tad jau baigi izdevīga štelle???
tik močī un neko nedomā

tad jautājums: vai kāds izvirtulis nav mēģinājis likt siksnu virsū ķēdainam mocim?
un vai vispār ko tādu mēģināt ir prāta darbs???

paiesībā ja nemaldos vārds kardāns pareizi ir attiecināms nevis uz vārpstu bet gan to kas tai galā.Bet nu lai jau paliek tautasvārds.

Sveiks. Vislabākā ir ķēde. jo.
1.ķēde noēd motora enerģiju daudz mazāk kā siksna un tā saucamais kardāns(nodokļu jauda), jo tai ir krietni mazāka rites pretestība.
2.Ķēde ir izturīgāka par abiem pārējiem ar salīdzinoši mazu svaru.(kas turējis rokās moča reduktoru pat bez dakšas sapratīs)
3.Siksna var nojukt pēkšņāk.Ķēde noēd zobratus izsteipjas, grab, bet uz priekšu vēl tiek.
4.Kad pārtrūkst siksna tad ir dimbā.Pārsvarā lai uzliktu jaunu( ja nu tev kabatā gadījumā ir) ir jāizņem pak.dakša.(vrodam nav)Tas atkarīgs no tā vai rāmis ir pa ārpusi vai iekšpusi pie dakšas stiprinājuma. Ir itkā tādas remontsiksnas ko var sastellēt ar tapiņām, bet tās nemaksā lēti un diezvai ir pietiekami izturīgas lai nebūtu jābrauc tukšgaitā.
5.Ja smagi sagāzē un iecērt. Var reduktoram izlūzt robs zobratā un tad nu ir vēl lielākā pakaļā kā ar siksnu.Turpretī ķēde parasti vienkārši nevienmērīgi izstiepjas.
6.pārrautu ķēdi var pārkniedēt pat Mozambikā ar āmuru un naglu. Abiem pārējiem vajadzēs konkrētu civilizāciju un iespējamS pat dīlera servisu.
7.Siksnai vajag lielus skriemeļus.Gan aizmugurē gan priekšā.Tas savukārt palielina svaru un izmēru.
8.ja kāds tev tusiņā saeļļo ķēdi tad tu par to vari būt tikai priecīgs.Ja kāds uzpūtīs eļļu tev uz siksnas priecīgs nebūsi.
9. Mocim ar kardānu ir dabiska tieksme paātrinoties pacelt pakaļu amortizācijā.

ieguvums no siknas. Dārgi,klusi,nav jāeļļo,ja brauc pa asfaltu varbūt ilgāk kalpo,exkluzīvi.

ieguvums no kardāna. tīrs,nav jāloka mugura,nav jāpērk ķēžu eļļa, smags,noēd jaudu,ja aprauj tad sūkā ne pajokam. dažeiem močiem žiro efekts.


Gribētos tikai pavēstīt to,ka moto ar kardānu nekad neiekuļas problēmās,ja vien pats neesi pilnīgs auns,kuram poh kādā stāvoklī aparāts. Starpcitu,ja salīdzinam zobratus kardāna mehānismā,tad varu pateikt,ka tie -pēc lieluma ir tādi paši kā normālu autiņu reduktoros,tāpēc par to nolūzušo zobu neticas.. Vienīgi gadijumos,ja mocim ir tuvu 1000000 000000 noskrējiens,jeb tas tiešām ir ļoti sens aparāts,tad tas metāls varētu būr noguris-nevajadzētu speciāli lauzt. Un vispār,kāpēc ,kad man blakus krustā nostājas kāds baikveidīgais -pagadās tā ,ka es ar savu pukšķīti vnmēr ielieku no vietas ?


Var apraut reduktoram zobu, tikai uraalam :P

[ Šo ziņu laboja West, 28 Jan 2011, 19:39:24 ]

Offline

Sliktais
28. Jan 2011, 19:47#31

Kopš: 07. May 2008

No: Ikšķile

Ziņojumi: 4685

Braucu ar: BMW R1200GSA un Honda SH125i

Kaut kā negribas ticēt, ka siksnai tik liels jaudas zudums Divi skriemeļi un zobsiksna. Kolēģis, plideriņš, ar F800ST jau nobraucis no 2007 gada, jāmaina esot uz 60k štukām, nekādu problēmu nav ar siksnu.
P.S. Man po, manējam kardāns
P.P.S. Cik zināms, motoros zobsiksnu sadaleņu piedziņai liek tieši tādēļ, lai mazinātu jaudas zudumus. Normāli ražotāji liek ķēdi.

[ Šo ziņu laboja Sliktais, 28 Jan 2011, 19:53:33 ]



-----------------

GS-911
www.hexcode.co.za/products/gs-911/function-chart

Offline

Negantelis
28. Jan 2011, 20:01#32

Kopš: 02. Oct 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5319

Braucu ar: Enduro pa tuksnesi


28 Jan 2011, 19:47:34 Sliktais rakstīja:
Kaut kā negribas ticēt, ka siksnai tik liels jaudas zudums Divi skriemeļi un zobsiksna. Kolēģis, plideriņš, ar F800ST jau nobraucis no 2007 gada, jāmaina esot uz 60k štukām, nekādu problēmu nav ar siksnu.
P.S. Man po, manējam kardāns
P.P.S. Cik zināms, motoros zobsiksnu sadaleņu piedziņai liek tieši tādēļ, lai mazinātu jaudas zudumus. Normāli ražotāji liek ķēdi.


nekuja. liek dēļ komforta.klusuma.

-----------------

Pieteikties kursiem.

Offline

Valkyrie
28. Jan 2011, 20:01#33

Kopš: 21. May 2009

No: Varakļāni

Ziņojumi: 2135

Braucu ar: Valkyrie Interstate

Visu laiku domaaju: ko taas kjeedes un siksnas uz celja man aiziet garaam kaa noslaapusham? Tagad zinu, ka pie vainas ir kardaans, kursh reaali "nozog" paaris zirgaspeeka simtdaljas...

-----------------
http://www.valkyrieriders.lv
http://www.valkyrieriders.eu
http://www.valkyrieriders.com

Offline

Sliktais
28. Jan 2011, 20:07#34

Kopš: 07. May 2008

No: Ikšķile

Ziņojumi: 4685

Braucu ar: BMW R1200GSA un Honda SH125i


28 Jan 2011, 20:01:31 Valkyrie rakstīja:
Visu laiku domaaju: ko taas kjeedes un siksnas uz celja man aiziet garaam kaa noslaapusham? Tagad zinu, ka pie vainas ir kardaans, kursh reaali "nozog" paaris zirgaspeeka simtdaljas...

problēma ir kārdānā, jāmaina uz ķēdi tik vai to vajag

-----------------

GS-911
www.hexcode.co.za/products/gs-911/function-chart

Offline

SasperJods
28. Jan 2011, 20:21#35

Kopš: 07. May 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 243

Braucu ar: Kawasaki VN1500 Nomad


28 Jan 2011, 20:01:31 Valkyrie rakstīja:
Visu laiku domaaju: ko taas kjeedes un siksnas uz celja man aiziet garaam kaa noslaapusham? Tagad zinu, ka pie vainas ir kardaans, kursh reaali "nozog" paaris zirgaspeeka simtdaljas...


Jā .... nu man arī skaidrs viņi brauc a mēs ar saviem kardāniem sēņojam

-----------------
Dekoratīvā metināšana

Offline

R1100R
28. Jan 2011, 20:27#36

Kopš: 09. Jan 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 364

Braucu ar: R1100R ;)


28 Jan 2011, 20:21:51 SasperJods rakstīja:

28 Jan 2011, 20:01:31 Valkyrie rakstīja:
Visu laiku domaaju: ko taas kjeedes un siksnas uz celja man aiziet garaam kaa noslaapusham? Tagad zinu, ka pie vainas ir kardaans, kursh reaali "nozog" paaris zirgaspeeka simtdaljas...


Jā .... nu man arī skaidrs viņi brauc a mēs ar saviem kardāniem sēņojam


Hē,bet pa šoseju ir tik feini tā uz 90 pasēņot...

-----------------
Kardāns rullē!!!


Offline

osiic
28. Jan 2011, 20:29#37

Kopš: 21. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 3602

Braucu ar: zemu lidojošu V2 bumbvedēju

Kardaanisti - tinat makshkjeres no shitaa topika jo kardaans jau saknee ir labs tikai taapec ka ir sameeraa izturiigs, tachu vinja miinuss ir svars utt Taa ka nechakareejat smadzenes cilveekiem kas nebrauc ar kardaaniem, jo mochi kam ir kardaans - ir oopiisha tehnika


-----------------

www.streetfighters.lv

Offline

oss
28. Jan 2011, 20:35#38

Kopš: 21. Apr 2008

No: Ventspils

Ziņojumi: 991

Braucu ar: KTM Adventure 950


28 Jan 2011, 20:29:40 osiic rakstīja:
Kardaanisti - tinat makshkjeres no shitaa topika jo kardaans jau saknee ir labs tikai taapec ka ir sameeraa izturiigs, tachu vinja miinuss ir svars utt Taa ka nechakareejat smadzenes cilveekiem kas nebrauc ar kardaaniem, jo mochi kam ir kardaans - ir oopiisha tehnika


osiic ir teicis savu viedo vārdu! es piekrītu! kardānisti ir opji!
p.s. bmw sucks!!!

-----------------
"No Club" club

Offline

R1100R
28. Jan 2011, 20:36#39

Kopš: 09. Jan 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 364

Braucu ar: R1100R ;)


28 Jan 2011, 20:29:40 osiic rakstīja:
Kardaanisti - tinat makshkjeres no shitaa topika jo kardaans jau saknee ir labs tikai taapec ka ir sameeraa izturiigs, tachu vinja miinuss ir svars utt Taa ka nechakareejat smadzenes cilveekiem kas nebrauc ar kardaaniem, jo mochi kam ir kardaans - ir oopiisha tehnika



Opīšu tehnika,kura nereāli patīk pupiņīpašniecēm...

-----------------
Kardāns rullē!!!


Offline

osiic
28. Jan 2011, 20:37#40

Kopš: 21. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 3602

Braucu ar: zemu lidojošu V2 bumbvedēju


28 Jan 2011, 20:35:19 oss rakstīja:

osiic ir teicis savu viedo vārdu! es piekrītu! kardānisti ir opji!
p.s. bmw sucks!!!



Oss - tavs P.S. ir visu P.S.u teetis - it iipashi kas attiecaas uz kardaanistiem


-----------------

www.streetfighters.lv

Offline